Szanowni Państwo, w najbliższych tygodniach nie przyjmuję nowych zleceń. Więcej w tym filmie.

Google Partner arturkosinski.pl
Skontaktuj się
Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę

Linki do profili społecznościowych – nowość w wizytówce Google Moja firma

Ostatnia aktualizacja treści Ostatnia aktualizacja: 27 października 2023

Google kontynuuje rozwój platformy Google Moja firma (czyli popularna wizytówka Google) wprowadzając nową funkcję, która pozwala właścicielom firm na dodawanie linków do ich profili społecznościowych bezpośrednio w wizytówce. Z tego artykułu dowiesz się dlaczego warto dodać linki do profili społecznościowych oraz jak to zrobić.

nowości w google moja firma

Z tego artykułu dowiesz się:

  • jak dodać linki do mediów społecznościowych w wizytówce Google Moja firma

Google Moja firma – dlaczego warto tam być?

Odnośnie Google Moja firma napisałem osobny artykuł i nagrałem materiał wideo, do którego odsyłam. Znajdziesz tam szczegółowe informacje na temat tego czym jest profilm GMF, jak poprawnie go utworzyć i nim zarządzać, czy pracować nad zwiększeniem ilości wyświetleń wizytówki.

W dużym skrócie – dlaczego warto posiadać Google Moja firma?

  • Aby poprawić swoją widoczność w wyszukiwarce Google w wynikach lokalnych
  • Aby ułatwić klientom znalezienie firmy, nawigację do niej, ustalenie godzin otwarcia, itd.
  • Aby ułatwić komunikację z klientami (przez profil GMF można wysyłać wiadomości do firmy)
  • Aby prezentować nowości z życia firmy, zbierać opinie, informować o nietypowych godzinach pracy w święta, itd.

Jak dodać profile społecznościowe do wizytówki Google?

Dodanie linków do profili społecznościowych w wizytówce Google podniesie jej wiarygodność i umożliwi potencjalnym klientom lepsze poznanie Twojej firmy. W dzisiejszych czasach konsumenci weryfikują firmy, z którymi chcą współpracować na różnych platformach – przez stronę internetową, opinie w Google, czy właśnie profile w mediach społecznościowych. Z tego powodu warto zadbać, aby wszystkie te punkty styku klienta z Twoją firmą istniały oraz były należycie przygotowane i prowadzone.

Aby dodać profile społecznościowe do wizytówki Google:

  • Wejdź na swoją wizytówkę, np. przez stronę business.google.com
  • Odszukaj swoją wizytówkę i wejdź w jej ustawienia gdzie znajdziesz opcję Edytuj profil

edycja profilu Google

  • W edycji profilu przejdź do sekcji Kontakt, gdzie znajdziesz pole Profile społecznościowe, oznaczone plakietką „Nowość”

nowości w google moja firma

  • Kliknij link Dodaj i uzupełnij odnośniki do swoich profili. Następnie zapisz zmiany i odczekaj aż zostaną one zweryfikowane. To już wszystko, właśnie poprawnie dodałeś profile społecznościowe do swojego konta Google Moja firma.

google moja firma

Podsumowanie

Z pewnością warto skorzystać z tej nowej funkcji i dodać linki do profili społecznościowych w swojej wizytówce Google Moja Firma. Nie tylko zwiększy to widoczność Twojej firmy w sieci, ale także może przyciągnąć nowych klientów i zwiększyć lojalność obecnych. Nie zwlekaj i zrób to teraz, a jeśli nie masz czasu się tym zająć – zleć to zewnętrznej firmie (na przykład mojej).

 

Masz pytania na ten lub inny temat?

Skontaktuj się

Zobacz także

5 wskazówek zanim kupisz stronę www

Kategorie: Strony internetowe

Jeśli planujesz zlecić wykonanie strony internetowej dla swojej firmy to polecam Ci obejrzeć najpierw powyższy film. Omawiam w nim 5...

Czytaj więcej

Typy kampanii Google Ads, które warto znać

Kategorie: Reklama w internecie

Kampanie Google Ads to jedna z najczęściej stosowanych form reklamy w internecie. System reklamowy od Google oferuje szereg rozwiązań,...

Czytaj więcej

Zakup strony internetowej – krok po kroku

Kategorie: Strony internetowe

Jeśli planujesz założyć stronę internetową to z tego filmu dowiesz się czego możesz się spodziewać w trakcie współpracy z...

Czytaj więcej

Formaty reklam wideo na YouTube

Kategorie: Reklama w internecie

System reklamowy Google Ads umożliwia emisję reklam wideo na platformie YouTube. Jeśli Twoja firma posiada jakieś zasoby wideo, zdecydowanie warto...

Czytaj więcej

Projektowanie stron internetowych w Canva – czy to ma sens?

Kategorie: Strony internetowe Przydatne narzędzia

Profesjonaliści, którzy projektują strony internetowe, z pewnością z szerokim uśmiechem spojrzą na tytuł tego artykułu. Czy Canva – amatorskie...

Czytaj więcej
strony www olsztyn

Rozważasz współpracę ze mną?

Sprawdź, dlaczego warto.

Bezpośredni kontakt
Rozwiń informację
Współpracowałeś kiedyś z agencją i wiesz jak ciężko się komunikować z supportem? U mnie jest inaczej. Wykonuję osobiście większość prac i kontaktujesz się tylko ze mną.
Działania, które przynoszą efekty
Rozwiń informację
Przez lata testowałem (i nadal to robię) różne rozwiązania by skupić się na tych, które po prostu działają.
Szybkie terminy realizacji
Rozwiń informację
Większość zleceń wykonuję przed zadeklarowanym terminem. Nie obiecuję gruszek na wierzbie!
Transparentność
Rozwiń informację
Przekazuję wszelkie dostępy do stron internetowych, kont reklamowych, analityki. Rozliczenia ze mną są klarowne, każda oferta opisana jest w sposób, z którego jasno wynika podział mojego wynagrodzenia oraz opcji dodatkowych (jak płatne wtyczki do stron internetowych, czy budżety reklamowe w kampaniach marketingowych).
Jakość agencji w cenie freelancera
Rozwiń informację
Wąska specjalizacja w konkretnych rozwiązaniach internetowych (tworzenie stron i sklepów internetowych WordPress, marketing online w ekosystemie Google, marketing wideo w internecie) pozwala realizować skuteczne usługi niższym kosztem niż duże firmy.
Ciągły rozwój
Rozwiń informację
Od 2010 roku, kiedy wykonałem pierwsza stronę internetową, stale podnoszę kwalifikacje w obszarach swojej specjalizacji poprzez najróżniejsze kursy, szkolenia, grupy branżowe, itd.
Darmowa dawka wiedzy
Rozwiń informację
Dzielę się wiedzą, doświadczeniem i przydatnymi wskazówkami na blogu i kanale YouTube za darmo - sprawdź i subskrybuj kanał oraz newsletter. Zobacz także kurs płatny - wykład mp3 na temat podstawowych form zdobywania klientów przez internet.
Certyfikowany ekspert
Rozwiń informację
Moja wiedza z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych potwierdzona jest certyfikatami Google Ads z różnych kategorii oraz statusem Google Partner.
Bogate doświadczenie
Rozwiń informację
Współpracowałem łącznie z kilkoma setkami firm i osób prywatnych, organizacjami małymi i dużymi, ministerstwami, związkami sportowymi, firmami zagranicznymi, itd.
Wszystko w jednym miejscu
Rozwiń informację
Od budowy strony internetowej, przez skuteczne formy marketingu po analitykę i optymalizację działań - wszystko u jednego, solidnego dostawcy.

Skontaktuj się

 

Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj poradniki, ciekawostki i nowości z branży internetowej.

Poznaj opinie moich Klientów

referencje Artur Kosiński 2

Z przyjemnością rekomenduję firmę Pana Artura jako bardzo profesjonalnego dostawcę rozwiązań internetowych opartych na WordPress. Rozpoczęliśmy od prostych stron typu landing page. Byliśmy tak bardzo zadowoleni z każdego kolejnego projektu, że zdecydowaliśmy się współpracować gdziekolwiek jest to możliwe, m.in. przy optymalizacji, utrzymaniu, projektowaniu, itd.

Filip, crescendoapp.com
referencje artur kosinski

Z firmą Pana Artura prowadzimy stałą współpracę przy promocji naszych gabinetów kosmetycznych. Od czasu rozpoczęcia współpracy widzimy znaczny wzrost ilości nowych klientów. Polecam wszystkim firmom, które chcą rozwinąć skrzydła.

Kasia, chimera.olsztyn.pl
referencje Artur Kosiński 1

Współpraca między naszymi firmami rozpoczęła się w 2015 roku, trwa do dzisiaj i odbywa się online. Zakres współpracy obejmuje tworzenie wielu stron www, pozycjonowanie strony i projekty graficzne. Wszystkie usługi były realizowane terminowo i cechowały się wysoką jakością.

Steve, treatmed.pl
referencje-miejskie-ziele

Pan Artur nigdy nie użył słów “nie da się”, sam zaproponował najbardziej optymalne rozwiązania i możliwości. Współpracując miałam poczucie pełnego wsparcia i bezpieczeństwa.

Małgorzata, miejskieziele.pl

Masz pytania? Skontaktuj się ze mną.

Przejdź do kontaktu

Luźniejsze treści

Zamknij okno

Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj więcej darmowych materiałów.

Dostępność WCAG