Google Partner arturkosinski.pl
Skontaktuj się
Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę

Wdrożenie Google Analytics

Uzyskaj szczegółowe informacje na temat ruchu na Twojej stronie internetowej.

Sprawdź dostępne pakiety wdrożenia Google Analytics 4 poniżej oraz obejrzyj wideo instrukcję obsługi GA4.

Aby prowadzić skuteczne działania marketingowe w internecie, konieczne jest mierzenie ruchu i realizacji celów stawianych stronie internetowej. Idealnym narzędziem do pomiarów i analizy danych jest darmowe Google Analytics.

Zapoznaj się z krótkim wideo, w którym poznasz możliwości GA4, a następnie skontaktuj się ze mną, jeśli jesteś zainteresowany/a wdrożeniem tego narzędzia na swojej stronie.

Ile kosztuje uruchomienie Google Analytics 4?

Wdrożenie GA4
dla stron internetowych

  • utworzenie konta Google Tag Manager i Google Analytics 4 lub wykonanie usługi na istniejących kontach Klienta
  • integracja ze stroną z wykorzystaniem trybu uzyskiwania zgody (consent mode) przy użyciu narzędzia CookieYes / CookieBot
  • konfiguracja wszystkich dostępnych opcji i parametrów Google Analytics 4
  • opcjonalne utworzenie zdarzeń i konwersji (do 5 konwersji, np. kliknięcie w nr telefonu, adres e-mail, skopiowanie maila, przesłanie formularza, czas spędzony na stronie, scrollowanie strony, pobranie pliku)
  • opcjonalne utworzenie segmentów odbiorców i list remarketingowych na podstawie celów konwersji (do 5 list)
  • udzielenie Klientowi dostępu administracyjnego do wszystkich kont

500

zł + VAT 23% Cena wdrożenia dla małych stron na platformie WordPress. Mogą wystąpić dodatkowe opłaty związane z korzystaniem z CookieYes / CookieBot.

Wdrożenie GA4
dla sklepów internetowych

  • utworzenie konta Google Tag Manager i Google Analytics 4 lub wykonanie usługi na istniejących kontach Klienta
  • integracja ze stroną z wykorzystaniem trybu uzyskiwania zgody (consent mode) przy użyciu narzędzia CookieYes / CookieBot
  • konfiguracja wszystkich dostępnych opcji i parametrów Google Analytics 4
  • wdrożenie modułu e-commerce (monitorowanie sprzedaży w GA4)
  • opcjonalne utworzenie zdarzeń i konwersji (do 5 konwersji, np. kliknięcie w nr telefonu, adres e-mail, skopiowanie maila, przesłanie formularza, czas spędzony na stronie, scrollowanie strony, pobranie pliku)
  • opcjonalne utworzenie segmentów odbiorców i list remarketingowych na podstawie celów konwersji (do 5 list)
  • udzielenie Klientowi dostępu administracyjnego do wszystkich kont

800

zł + VAT 23% Cena wdrożenia na platformie WordPress WooCommerce. Inne platformy mogą wymagać dokupienia dodatkowych modułów. Mogą wystąpić dodatkowe opłaty związane z korzystaniem z CookieYes / CookieBot.
strony www olsztyn

Rozważasz współpracę ze mną?

Sprawdź, dlaczego warto.

Bezpośredni kontakt
Rozwiń informację
Współpracowałeś kiedyś z agencją i wiesz jak ciężko się komunikować z supportem? U mnie jest inaczej. Wykonuję osobiście większość prac i kontaktujesz się tylko ze mną.
Działania, które przynoszą efekty
Rozwiń informację
Przez lata testowałem (i nadal to robię) różne rozwiązania by skupić się na tych, które po prostu działają.
Szybkie terminy realizacji
Rozwiń informację
Większość zleceń wykonuję przed zadeklarowanym terminem. Nie obiecuję gruszek na wierzbie!
Transparentność
Rozwiń informację
Przekazuję wszelkie dostępy do stron internetowych, kont reklamowych, analityki. Rozliczenia ze mną są klarowne, każda oferta opisana jest w sposób, z którego jasno wynika podział mojego wynagrodzenia oraz opcji dodatkowych (jak płatne wtyczki do stron internetowych, czy budżety reklamowe w kampaniach marketingowych).
Jakość agencji w cenie freelancera
Rozwiń informację
Wąska specjalizacja w konkretnych rozwiązaniach internetowych (tworzenie stron i sklepów internetowych, marketing online w ekosystemie Google) pozwala realizować skuteczne usługi niższym kosztem niż duże firmy.
Ciągły rozwój
Rozwiń informację
Od 2010 roku, kiedy wykonałem pierwsza stronę internetową, stale podnoszę kwalifikacje w obszarach swojej specjalizacji poprzez najróżniejsze kursy, szkolenia, grupy branżowe, itd.
Darmowa dawka wiedzy
Rozwiń informację
Dzielę się wiedzą, doświadczeniem i przydatnymi wskazówkami na blogu i kanale YouTube za darmo - sprawdź i subskrybuj kanał oraz newsletter. Zobacz także kurs płatny - wykład mp3 na temat podstawowych form zdobywania klientów przez internet.
Certyfikowany ekspert
Rozwiń informację
Moja wiedza z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych potwierdzona jest certyfikatami Google Ads z różnych kategorii oraz statusem Google Partner.
Bogate doświadczenie
Rozwiń informację
Współpracowałem łącznie z kilkoma setkami firm i osób prywatnych, organizacjami małymi i dużymi, ministerstwami, związkami sportowymi, firmami zagranicznymi, itd.
Wszystko w jednym miejscu
Rozwiń informację
Od budowy strony internetowej, przez skuteczne formy marketingu po analitykę i optymalizację działań - wszystko u jednego, solidnego dostawcy.

Skontaktuj się

Jak zacząć współpracę?

Napisz na biuro@arturkosinski.pl, ustalimy szczegółowy zakres pracy i wycenę projektu.

Czym jest Google Analytics?

Google Analytics to jedno z najważniejszych narzędzi, które pozwalają na analizę statystyk stron internetowych. Ta bezpłatna usługa posiada olbrzymie możliwości i pozwala wyciągać wnioski do lepszego optymalizowania strony internetowej i kampanii marketingowych online. Narzędzie pozwala sprawdzać ilość odwiedzin na stronie, wejścia na podstrony, czas spędzony na stronie, źródła wejść, zrealizowane konwersje, sprzedaż e-commerce i wiele innych.  Google Analytics daje dostęp do wielu raportów pozwalających ocenić różnorodne aspekty witryny internetowej. Jest to podstawowe narzędzie analityczne dla wszystkich osób, które prowadzą stronę internetową. Zajmuję się pełną integracją narzędzia Google Analytics ze stroną internetową oraz sklepem internetowym za pomocą Google Tag Manager oraz trybu uzyskiwania zgody (consent mode).

Dlaczego warto skorzystać z profesjonalnego wdrożenia Google Analytics?

Wdrożenie Google Analytics w prawidłowy sposób jest kluczowe, aby narzędzie działało poprawnie i pokazywało realne statystyki witryny (np. z wykluczeniem ruchu wewnętrznego, czy z uniknięciem podwójnego zbierania danych). W ramach usługi wdrożeniowej mogę zintegrować Analytics z kontem Google Ads oraz innymi narzędziami Google posiadanymi przez Klienta. W efekcie takich integracji możliwe jest prowadzenie bardziej efektywnych kampanii reklamowych w internecie. Profesjonalne wdrożenie Google Analytics obejmuje całościową konfigurację narzędzia – od utworzenia konta, przez konfigurację wszystkich parametrów, po przekazanie pełnych danych dostępowych. Nie czekaj zatem i zgłoś się po profesjonalne wdrożenie Google Analytics.

Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj darmowe porady oraz informacje o promocjach.

Dostępność WCAG