
Od 2015 roku współpracuję z jedną z firm z branży pośrednictwa pracy w zakresie budowy i pozycjonowania stron oraz innych usług związanych z marketingiem online.
Główna strona firmy pozycjonowana jest na wąską liczbę konkretnych słów kluczowych. Na te najważniejsze frazy od kilku lat zajmują czołowe miejsca w Google. Dzięki odpowiednio zoptymalizowanej i prowadzonej sekcji blogowej i ofertowej z biegiem czasu strona zyskuje również widoczność w wyszukiwarce na hasła pokrewne, jak konkretne nazwy stanowisk, czy tematy poradnikowe związane z poszukiwaniem pracy.
Na przestrzeni 4 lat 80% ruchu na stronie pochodzi z wyników organicznych Google.
Na poniższym wykresie Senuto widać, że liczba najważniejszych słów kluczowych utrzymuje się na stabilnym poziomie w TOP 3 i TOP 10 Google – z tendencją wzrostową, natomiast liczba pozostałych fraz (TOP 50) cyklicznie rośnie. W efekcie długotrwałych, odpowiednio dobranych i bezpiecznych działań SEO, frazy z TOP 50 z czasem będą dostawać się do TOP 10 i TOP 3, przez co cała strona zbuduje dominującą widoczność w Google w swojej branży.
Aby uzyskać tego typu efekty niezbędne są takie czynniki jak:
- Odpowiednia optymalizacja początkowa strony
- Stała rozbudowa strony pod nadzorem specjalisty SEO
- Link building – pozyskiwanie wartościowych linków prowadzących do strony
Nie tylko SEO
W kolejnych latach współpracy wdrożone zostały między innymi takie działania jak:
- publikacja e-booka
- system mailingowy wysyłający automatycznie e-booka
- kampanie reklamowe Google Ads i Facebook Ads
- projekty graficzne
- inne usługi
Chcesz osiągać podobne wyniki?
- Dowiedz się więcej o pozycjonowaniu stron (SEO)
- Skontaktuj się ze mną