Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę
Otwórz menu

Wieloletnia dominacja w TOP 3 Google na kluczowe dla firmy frazy ogólnopolskie

Od 2015 roku współpracuję z jedną z firm z branży pośrednictwa pracy w zakresie budowy i pozycjonowania stron oraz innych usług związanych z marketingiem online.

Główna strona firmy pozycjonowana jest na wąską liczbę konkretnych słów kluczowych. Na te najważniejsze frazy od kilku lat zajmują czołowe miejsca w Google. Dzięki odpowiednio zoptymalizowanej i prowadzonej sekcji blogowej i ofertowej z biegiem czasu strona zyskuje również widoczność w wyszukiwarce na hasła pokrewne, jak konkretne nazwy stanowisk, czy tematy poradnikowe związane z poszukiwaniem pracy.

Na przestrzeni 4 lat 80% ruchu na stronie pochodzi z wyników organicznych Google.

03 01

Na poniższym wykresie Senuto widać, że liczba najważniejszych słów kluczowych utrzymuje się na stabilnym poziomie w TOP 3 i TOP 10 Google – z tendencją wzrostową, natomiast liczba pozostałych fraz (TOP 50) cyklicznie rośnie. W efekcie długotrwałych, odpowiednio dobranych i bezpiecznych działań SEO, frazy z TOP 50 z czasem będą dostawać się do TOP 10 i TOP 3, przez co cała strona zbuduje dominującą widoczność w Google w swojej branży.

03 02

Aby uzyskać tego typu efekty niezbędne są takie czynniki jak:

  • Odpowiednia optymalizacja początkowa strony
  • Stała rozbudowa strony pod nadzorem specjalisty SEO
  • Link building – pozyskiwanie wartościowych linków prowadzących do strony

Chcesz osiągać podobne wyniki?

Zobacz także

Przebudowa dużego sklepu internetowego i kompleksowa kampania reklamowa – SEO, Google Ads, Facebook Ads – wzrost ruchu na stronie z 200 do 1500 użytkowników tygodniowo

W ramach współpracy z jedną z firm z branży metalowej wykonałem przebudowę sklepu internetowego zawierającego kilkaset produktów – z przestarzałego i niedopracowanego systemu Prestashop 1.6 na nowoczesny, szybki i bezproblemowy WordPress...

Zobacz case study

170.000 zł wydane na kampanię Google Ads w konkurencyjnej ogólnopolskiej branży – zobacz jaki ruch na stronie udało się zbudować

W ramach współpracy z jedną z firm z branży motoryzacyjnej wykonałem stronę internetową oraz zajmuję się od 2019 roku stałą obsługą i optymalizacją kampanii Google Ads oraz strony www. Wyniki współpracy dla kampanii...

Zobacz case study

Zwiększenie ruchu na stronie o ponad 150% i jednocześnie zmniejszenie budżetu reklamowego dzięki odpowiednio prowadzonej kampanii Google Ads (budżet ponad 200.000 zł)

Dla jednej z firm z branży opakowań wykonałem sklep internetowy oraz kilka stron internetowych, a następnie zająłem się prowadzeniem rozbudowanej kampanii Google Ads i pozycjonowaniem SEO. W ramach prowadzonej kampanii...

Zobacz case study

Kompleksowa obsługa marketingu online obiektu turystycznego

W ramach współpracy z jednym z obiektów turystycznych od 2013 roku zajmuję się kompleksową obsługą widoczności obiektu w internecie. Długoletnia współpraca obiektu z jedną, rzetelną firmą od marketingu online daje szereg pozytywnych skutków,...

Zobacz case study

Obniżenie średniego kosztu za kliknięcie (CPC) w kampanii Google Ads o 50% dzięki odpowiedniej optymalizacji kampanii

Dla jednego z biur projektowych wykonałem audyt i kompleksową optymalizację konta Google Ads po poprzednim wykonawcy oraz zajmuję się stałą obsługą kampanii reklamowej w wyszukiwarce i sieci reklamowej Google. W efekcie tych działań...

Zobacz case study

Masz pytania? Skontaktuj się ze mną.

Przejdź do kontaktu
Zamnij menu