Google Partner arturkosinski.pl
Skontaktuj się
Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę

Zwiększenie ruchu na stronie i jednoczesne zmniejszenie budżetu reklamowego Google Ads (budżet 200.000 zł)

Dla jednej z firm z branży opakowań wykonałem sklep internetowy oraz kilka stron internetowych, a następnie zająłem się prowadzeniem rozbudowanej kampanii Google Ads i pozycjonowaniem SEO.

W ramach prowadzonej kampanii Google Ads uruchomione zostały między innymi reklamy produktowe w wyszukiwarce, reklamy tekstowe w wyszukiwarce na konkretne kategorie asortymentu. Poza tym dodane zostały reklamy śledzące w sieci reklamowej (remarketing) w formie produktów oraz banerów graficznych, a także reklamy w Gmail i YouTube.

07 01

Dzięki odpowiedniej optymalizacji kampanii udało się z biegiem lat uzyskać dużo wyższy ruch na stronie bez zwiększania budżetu reklamowego (a nawet z jego zmniejszeniem o kilkaset złotych miesięcznie) i uruchamiania innych działań reklamowych, co obrazuje powyższy wykres Google Analytics porównujący ruch na stronie w lutym 2018 i 2021 roku, a poniżej łączny budżet kampanii Google Ads w tych miesiącach.

07 02

Budżet miesięczny i statystyki kampanii w lutym 2018

07 03

Budżet miesięczny i statystyki kampanii w lutym 2021

Warto też zwrócić uwagę ma rozkład ruchu na stronie według kanałów pozyskiwania. W lutym 2018 reklamy typu Paid Search (czyli właśnie Google Ads) generowały 41,4% ruchu na stronie, a w lutym 2021 aż 56,7%. Wzrosło też znaczenie kampanii typu Display (sieć reklamowa Google Ads). Podsumowując jednym zdaniem – kampania generuje większy ruch za mniejsze pieniądze. 

07 04

Wyniki takie nie byłyby możliwe bez stałej optymalizacji kampanii, która polega między innymi na odpowiednim doborze wyszukiwanych i wykluczonych słów kluczowych, tekstów reklam, ciągłej pracy nad poprawą wyniku optymalizacji i jakości, odpowiedniej konfiguracji reklam śledzących oraz szeregu innych ustawień.

Istotne w procesie reklamowym jest stałe nadzorowanie konta reklamowego, bieżące reagowanie na ewentualne problemy, błędy, rekomendacje systemowe, działania konkurencji, zmiany w wyniku optymalizacji kampanii, ogólna analiza kampanii i budżetu.

Prowadzenie tej kampanii Google Ads dało mi dużo doświadczenia i było solidną lekcją, podczas której napotkałem chyba większość możliwych problemów związanych z tym systemem reklamowych i nauczyłem się je rozwiązywać. Łączny budżet tej kampanii przekroczył 200.000 zł. 

07 05

Chcesz osiągać podobne wyniki?

Masz pytania na ten lub inny temat?

Skontaktuj się

Zobacz także

Potężny wzrost ruchu z Google w wyniku kilkuletniego pozycjonowania strony

Kategorie: Efekty stałej współpracy

Od 2019 roku współpracuję z jedną z firm z branży medycznej w zakresie optymalizacji i pozycjonowania strony w wyszukiwarce....

Kampania Google Ads z budżetem 318.000 585.000 zł [aktualizacja]

Kategorie: Efekty stałej współpracy

W ramach współpracy z jedną z firm z branży motoryzacyjnej wykonałem stronę internetową oraz zajmuję się od 2019 roku stałą obsługą i...

Kompleksowa obsługa marketingu online obiektu turystycznego

Kategorie: Efekty stałej współpracy

W ramach współpracy z jednym z obiektów turystycznych od 2013 roku zajmuję się kompleksową obsługą widoczności obiektu w internecie. Długoletnia współpraca obiektu...

Przebudowa dużego sklepu internetowego i zwiększenie ruchu z 200 do 1500 użytkowników tygodniowo

Kategorie: Efekty stałej współpracy

W ramach współpracy z jedną z firm z branży metalowej wykonałem przebudowę sklepu internetowego zawierającego kilkaset produktów – z przestarzałego i...

Obniżenie średniego CPC w Google Ads o 50% dzięki optymalizacji kampanii

Kategorie: Efekty stałej współpracy

Dla jednego z biur projektowych wykonałem audyt i kompleksową optymalizację konta Google Ads po poprzednim wykonawcy oraz zajmuję się stałą obsługą kampanii reklamowej...

strony www olsztyn

Rozważasz współpracę ze mną?

Sprawdź, dlaczego warto.

Bezpośredni kontakt
Rozwiń informację
Współpracowałeś kiedyś z agencją i wiesz jak ciężko się komunikować z supportem? U mnie jest inaczej. Wykonuję osobiście większość prac i kontaktujesz się tylko ze mną.
Działania, które przynoszą efekty
Rozwiń informację
Przez lata testowałem (i nadal to robię) różne rozwiązania by skupić się na tych, które po prostu działają.
Szybkie terminy realizacji
Rozwiń informację
Większość zleceń wykonuję przed zadeklarowanym terminem. Nie obiecuję gruszek na wierzbie!
Transparentność
Rozwiń informację
Przekazuję wszelkie dostępy do stron internetowych, kont reklamowych, analityki. Rozliczenia ze mną są klarowne, każda oferta opisana jest w sposób, z którego jasno wynika podział mojego wynagrodzenia oraz opcji dodatkowych (jak płatne wtyczki do stron internetowych, czy budżety reklamowe w kampaniach marketingowych).
Jakość agencji w cenie freelancera
Rozwiń informację
Wąska specjalizacja w konkretnych rozwiązaniach internetowych (tworzenie stron i sklepów internetowych WordPress, marketing online w ekosystemie Google, marketing wideo w internecie) pozwala realizować skuteczne usługi niższym kosztem niż duże firmy.
Ciągły rozwój
Rozwiń informację
Od 2010 roku, kiedy wykonałem pierwsza stronę internetową, stale podnoszę kwalifikacje w obszarach swojej specjalizacji poprzez najróżniejsze kursy, szkolenia, grupy branżowe, itd.
Darmowa dawka wiedzy
Rozwiń informację
Dzielę się wiedzą, doświadczeniem i przydatnymi wskazówkami na blogu i kanale YouTube za darmo - sprawdź i subskrybuj kanał oraz newsletter. Zobacz także kurs płatny - wykład mp3 na temat podstawowych form zdobywania klientów przez internet.
Certyfikowany ekspert
Rozwiń informację
Moja wiedza z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych potwierdzona jest certyfikatami Google Ads z różnych kategorii oraz statusem Google Partner.
Bogate doświadczenie
Rozwiń informację
Współpracowałem łącznie z kilkoma setkami firm i osób prywatnych, organizacjami małymi i dużymi, ministerstwami, związkami sportowymi, firmami zagranicznymi, itd.
Wszystko w jednym miejscu
Rozwiń informację
Od budowy strony internetowej, przez skuteczne formy marketingu po analitykę i optymalizację działań - wszystko u jednego, solidnego dostawcy.
Sztuczna inteligencja
Rozwiń informację
Blisko 15-letnie doświadczenie w branży internetowej łączę z najnowszymi osiągnięciami sztucznej inteligencji, by dostarczać usługi na najwyższym poziomie.

Skontaktuj się

 

newsletter

Zapisz się na mój newsletter i odbierz ebook
„10 cech skutecznej strony internetowej”.

Odbiorcy mojego newslettera otrzymują cyklicznie darmowe poradniki, ciekawostki, ostrzeżenia przez oszustwami oraz nowości z branży internetowej.

Poznaj opinie moich Klientów

referencje Artur Kosiński 2

Z przyjemnością rekomenduję firmę Pana Artura jako bardzo profesjonalnego dostawcę rozwiązań internetowych opartych na WordPress. Rozpoczęliśmy od prostych stron typu landing page. Byliśmy tak bardzo zadowoleni z każdego kolejnego projektu, że zdecydowaliśmy się współpracować gdziekolwiek jest to możliwe, m.in. przy optymalizacji, utrzymaniu, projektowaniu, itd.

Filip, crescendoapp.com
referencje artur kosinski

Z firmą Pana Artura prowadzimy stałą współpracę przy promocji naszych gabinetów kosmetycznych. Od czasu rozpoczęcia współpracy widzimy znaczny wzrost ilości nowych klientów. Polecam wszystkim firmom, które chcą rozwinąć skrzydła.

Kasia, chimera.olsztyn.pl
referencje Artur Kosiński 1

Współpraca między naszymi firmami rozpoczęła się w 2015 roku, trwa do dzisiaj i odbywa się online. Zakres współpracy obejmuje tworzenie wielu stron www, pozycjonowanie strony i projekty graficzne. Wszystkie usługi były realizowane terminowo i cechowały się wysoką jakością.

Steve, treatmed.pl
referencje-miejskie-ziele

Pan Artur nigdy nie użył słów “nie da się”, sam zaproponował najbardziej optymalne rozwiązania i możliwości. Współpracując miałam poczucie pełnego wsparcia i bezpieczeństwa.

Małgorzata, miejskieziele.pl

Masz pytania? Skontaktuj się ze mną.

Przejdź do kontaktu

Luźniejsze treści

Blisko 15-letnie doświadczenie w branży internetowej łączę z najnowszymi osiągnięciami sztucznej inteligencji, by dostarczać usługi na najwyższym poziomie.

Dostępność WCAG