W związku z dużą ilością realizowanych projektów, czas odpowiedzi na nowe zapytania jest aktualnie wydłużony. Dziękuję za wyrozumiałość.

Zwiększenie ruchu na stronie i jednoczesne zmniejszenie budżetu reklamowego Google Ads (budżet 200.000 zł)

07 cover

Dla jednej z firm z branży opakowań wykonałem sklep internetowy oraz kilka stron internetowych, a następnie zająłem się prowadzeniem rozbudowanej kampanii Google Ads i pozycjonowaniem SEO.

W ramach prowadzonej kampanii Google Ads uruchomione zostały między innymi reklamy produktowe w wyszukiwarce, reklamy tekstowe w wyszukiwarce na konkretne kategorie asortymentu. Poza tym dodane zostały reklamy śledzące w sieci reklamowej (remarketing) w formie produktów oraz banerów graficznych, a także reklamy w Gmail i YouTube.

07 01

Dzięki odpowiedniej optymalizacji kampanii udało się z biegiem lat uzyskać dużo wyższy ruch na stronie bez zwiększania budżetu reklamowego (a nawet z jego zmniejszeniem o kilkaset złotych miesięcznie) i uruchamiania innych działań reklamowych, co obrazuje powyższy wykres Google Analytics porównujący ruch na stronie w lutym 2018 i 2021 roku, a poniżej łączny budżet kampanii Google Ads w tych miesiącach.

07 02

Budżet miesięczny i statystyki kampanii w lutym 2018

07 03

Budżet miesięczny i statystyki kampanii w lutym 2021

Warto też zwrócić uwagę ma rozkład ruchu na stronie według kanałów pozyskiwania. W lutym 2018 reklamy typu Paid Search (czyli właśnie Google Ads) generowały 41,4% ruchu na stronie, a w lutym 2021 aż 56,7%. Wzrosło też znaczenie kampanii typu Display (sieć reklamowa Google Ads). Podsumowując jednym zdaniem – kampania generuje większy ruch za mniejsze pieniądze. 

07 04

Wyniki takie nie byłyby możliwe bez stałej optymalizacji kampanii, która polega między innymi na odpowiednim doborze wyszukiwanych i wykluczonych słów kluczowych, tekstów reklam, ciągłej pracy nad poprawą wyniku optymalizacji i jakości, odpowiedniej konfiguracji reklam śledzących oraz szeregu innych ustawień.

Istotne w procesie reklamowym jest stałe nadzorowanie konta reklamowego, bieżące reagowanie na ewentualne problemy, błędy, rekomendacje systemowe, działania konkurencji, zmiany w wyniku optymalizacji kampanii, ogólna analiza kampanii i budżetu.

Prowadzenie tej kampanii Google Ads dało mi dużo doświadczenia i było solidną lekcją, podczas której napotkałem chyba większość możliwych problemów związanych z tym systemem reklamowych i nauczyłem się je rozwiązywać. Łączny budżet tej kampanii przekroczył 200.000 zł. 

07 05

Chcesz osiągać podobne wyniki?

Sprawdź moją płatną ofertę.

Przejdź do oferty

Rozważasz współpracę ze mną? Te rzeczy doceniają moi Klienci 🤩

Bezpośredni kontakt

Współpracowałeś kiedyś z agencją i wiesz jak ciężko się komunikować z supportem? U mnie jest inaczej. Osobiście nadzoruję każdy projekt i kontaktujesz się tylko ze mną.

Działania, które przynoszą efekty

Przez lata testowałem (i nadal to robię) różne rozwiązania internetowe, by skupić się na tych, które po prostu działają.

Szybkie terminy realizacji

Większość zleceń wykonuję przed zadeklarowanym terminem. Nie obiecuję gruszek na wierzbie, nie przeciągam projektów miesiącami!

Transparentność

Przekazuję wszelkie dostępy do stron internetowych, kont reklamowych, analityki. Rozliczenia ze mną są klarowne, każda oferta opisana jest w sposób, z którego jasno wynika podział mojego wynagrodzenia oraz opcji dodatkowych (jak płatne wtyczki do stron internetowych, czy budżety reklamowe w kampaniach marketingowych).

Jakość agencji w cenie freelancera

Wąska specjalizacja w konkretnych rozwiązaniach internetowych (tworzenie stron i sklepów internetowych WordPress, marketing online w ekosystemie Google, marketing wideo w internecie) pozwala realizować skuteczne usługi niższym kosztem niż duże agencje.

Ciągły rozwój

Od 2010 roku, kiedy wykonałem pierwszą stronę internetową, stale podnoszę kwalifikacje w obszarach swojej specjalizacji poprzez najróżniejsze kursy, szkolenia, grupy branżowe, książki, itd.

Darmowa dawka wiedzy

Dzielę się wiedzą, doświadczeniem i przydatnymi wskazówkami na blogu i kanale YouTube za darmo - sprawdź i subskrybuj kanał.

Certyfikowany ekspert

Moja wiedza z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych potwierdzona jest certyfikatami Google Ads z różnych kategorii oraz statusem Google Partner.

Bogate doświadczenie

Współpracowałem łącznie z kilkoma setkami firm i osób prywatnych, organizacjami małymi i dużymi, ministerstwami, związkami sportowymi, firmami zagranicznymi, itd.

Wszystko w jednym miejscu

Od budowy strony internetowej, przez skuteczne formy marketingu po analitykę i optymalizację działań - wszystko u jednego, solidnego dostawcy.

Sztuczna inteligencja

15-letnie doświadczenie w branży internetowej łączę z najnowszymi osiągnięciami sztucznej inteligencji, by dostarczać usługi na najwyższym poziomie.


Skontaktuj się

Luźniejsze treści Niektóre mądre, niektóre... 🙉

Opinie Klientów Większość zadowolona 😇

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się na mój newsletter 📩

newsletter

Zapisz się na mój newsletter i odbierz ebook
„10 cech skutecznej strony internetowej”.

Odbiorcy mojego newslettera otrzymują cyklicznie darmowe poradniki i ciekawostki. Treści kierowane są głównie do małych firm, które chcą poprawić swoją widoczność w internecie.

15-letnie doświadczenie w branży internetowej łączę z najnowszymi osiągnięciami sztucznej inteligencji, by dostarczać usługi na najwyższym poziomie.

Skontaktuj się
Dostępność WCAG