![03 01](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_auto,q_lossless,ret_img,w_2300,h_1360/https://arturkosinski.pl/wp-content/uploads/2022/05/03-01.jpg)
Od 2019 roku współpracuję z jedną z firm z branży medycznej w zakresie optymalizacji i pozycjonowania strony w wyszukiwarce. Efekty współpracy są doskonale widoczne na poniższych wykresach.
Powyższy wykres przedstawia porównanie liczby użytkowników Google Analytics od stycznia do maja 2022 (niebieska linia) w porównaniu z analogicznym okresem w roku 2018 (pomarańczowa linia). Jak widać wzrosty procentowe są duże, ale warto też zwrócić uwagę na liczby bezwzględne. W tym okresie w 2018 roku stronę odwiedziło ok. 95 tys. użytkowników, a w 2022 już ponad 900 tys.! Średnio dziennie w poprzednim okresie odwiedzało stronę ok. 500-1000 osób, a po kilku latach skutecznego pozycjonowania nawet 10 tys. osób dziennie.
Równie spektakularnie prezentuje się wykres widoczności strony w Top 10 wygenerowany w Senuto, z którego wynika, że w roku 2018 klient posiadał ok. 1000 fraz widocznych w Top 10, zaś w 2022 roku jest ich już 11 tysięcy.
96% ruchu na tej stronie internetowej generowane jest przez kanał Organic Search, czyli wyniki naturalne Google (efekt pozycjonowania strony).
Chcesz osiągać podobne wyniki?
- Dowiedz się więcej o pozycjonowaniu stron (SEO)
- Skontaktuj się ze mną