Google Partner arturkosinski.pl
Skontaktuj się
Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę

Kampanie Google Ads

Uzyskaj szybki zwrot z inwestycji w stronę internetową dzięki skutecznej kampanii Google Ads.

Kampania Google Ads to najszybszy sposób na uzyskanie zwrotu z inwestycji w stronę internetową, dlatego zalecam jej wykonanie jako pierwsze działanie zaraz po zbudowaniu strony. W ramach kampanii Google Ads możemy emitować reklamy tekstowe i produktowe w sieci wyszukiwania (Google i wyszukiwarki partnerskie) na zadane słowa kluczowe lub w sieci reklamowej jako reklamy graficzne. Sieć reklamowa to miliony stron, takich jak olx, allegro, youtube i wiele innych.

Reklamy możemy targetować na nowych klientów, a także na tych, którzy wcześniej byli na naszej stronie. Więcej szczegółów na temat tej usługi znajdziesz poniżej. Jeśli jesteś zainteresowany/a przeprowdzeniem kampanii Google Ads – skontaktuj się ze mną.

Ile kosztuje kampania Google Ads?

Utworzenie konta reklamowego

Jest to działanie niezbędne do przeprowadzenia kampanii. Jeśli posiadasz własne konto reklamowe, mogę pracować na nim.


  • utworzenie konta Google Ads i profilu płatności
  • opcjonalne powiązanie konta z innymi usługami Google, które posiada Klient
  • przekazanie Klientowi dostępów administracyjnych do konta
  • kupon bonusowy do 1200 zł do wykorzystania na emisję reklam (ile wydasz przez 2 miesiące, tyle dostaniesz gratis w trzecim miesiącu, nie więcej niż 1200 zł)
  • ⚠️ do prowadzenia efektywnej kampanii polecam wdrożenie analityki internetowej (pomiar konwersji) – sprawdź ofertę wdrożenia Google Analytics

200

zł + VAT 23%

Prowadzenie typowej kampanii dla stron www

  • kompleksowa obsługa konta reklamowego przez cały czas trwania kampanii
  • prowadzenie kampanii dostosowanych do biznesu Klienta (np. kampanie reklam tekstowych w wyszukiwarce, kampanie reklam śledzących, kampanie brandowe, Performance Max, połączenia telefoniczne, YouTube, itd.) – do 5 kampanii / grup reklam w cenie podstawowej
  • stała optymalizacja kampanii i kontrola wydatków
  • raporty miesięczne
  • do podanej ceny należy doliczyć ustalany indywidualnie budżet na reklamy
  • możliwość wdrożenia ochrony przed nieprawidłowymi kliknięciami za dodatkową opłatą

450

zł + VAT 23% Cena za 1 miesiąc obsługi kampanii. Rozliczenia co dwa miesiące, płatność z góry. Podana cena obsługi kampanii zakłada budżet miesięczny do 3000 zł, w przypadku większego budżetu koszt obsługi to 15% wartości budżetu.

Prowadzenie typowej kampanii dla sklepów internetowych

  • kompleksowa obsługa konta reklamowego przez cały czas trwania kampanii
  • prowadzenie kampanii dostosowanych do biznesu Klienta (np. kampanie produktowe, kampanie reklam tekstowych w wyszukiwarce, kampanie dynamiczne, kampanie reklam śledzących, kampanie brandowe, Performance Max, połączenia telefoniczne, YouTube, itd.) – do 5 kampanii / grup reklam w cenie podstawowej
  • stała optymalizacja kampanii i kontrola wydatków
  • raporty miesięczne
  • do podanej ceny należy doliczyć ustalany indywidualnie budżet na reklamy
  • możliwość wdrożenia ochrony przed nieprawidłowymi kliknięciami za dodatkową opłatą

600

zł + VAT 23% Cena za 1 miesiąc obsługi kampanii. Rozliczenia co dwa miesiące, płatność z góry. Podana cena obsługi kampanii zakłada budżet miesięczny do 3000 zł, w przypadku większego budżetu koszt obsługi to 20% wartości budżetu.

Sprawdź najpopularniejsze typy kampanii w Google Ads.

Przeczytaj artykuł
strony www olsztyn

Rozważasz współpracę ze mną?

Sprawdź, dlaczego warto.

Bezpośredni kontakt
Rozwiń informację
Współpracowałeś kiedyś z agencją i wiesz jak ciężko się komunikować z supportem? U mnie jest inaczej. Wykonuję osobiście większość prac i kontaktujesz się tylko ze mną.
Działania, które przynoszą efekty
Rozwiń informację
Przez lata testowałem (i nadal to robię) różne rozwiązania by skupić się na tych, które po prostu działają.
Szybkie terminy realizacji
Rozwiń informację
Większość zleceń wykonuję przed zadeklarowanym terminem. Nie obiecuję gruszek na wierzbie!
Transparentność
Rozwiń informację
Przekazuję wszelkie dostępy do stron internetowych, kont reklamowych, analityki. Rozliczenia ze mną są klarowne, każda oferta opisana jest w sposób, z którego jasno wynika podział mojego wynagrodzenia oraz opcji dodatkowych (jak płatne wtyczki do stron internetowych, czy budżety reklamowe w kampaniach marketingowych).
Jakość agencji w cenie freelancera
Rozwiń informację
Wąska specjalizacja w konkretnych rozwiązaniach internetowych (tworzenie stron i sklepów internetowych, marketing online w ekosystemie Google) pozwala realizować skuteczne usługi niższym kosztem niż duże firmy.
Ciągły rozwój
Rozwiń informację
Od 2010 roku, kiedy wykonałem pierwsza stronę internetową, stale podnoszę kwalifikacje w obszarach swojej specjalizacji poprzez najróżniejsze kursy, szkolenia, grupy branżowe, itd.
Darmowa dawka wiedzy
Rozwiń informację
Dzielę się wiedzą, doświadczeniem i przydatnymi wskazówkami na blogu i kanale YouTube za darmo - sprawdź i subskrybuj kanał oraz newsletter. Zobacz także kurs płatny - wykład mp3 na temat podstawowych form zdobywania klientów przez internet.
Certyfikowany ekspert
Rozwiń informację
Moja wiedza z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych potwierdzona jest certyfikatami Google Ads z różnych kategorii oraz statusem Google Partner.
Bogate doświadczenie
Rozwiń informację
Współpracowałem łącznie z kilkoma setkami firm i osób prywatnych, organizacjami małymi i dużymi, ministerstwami, związkami sportowymi, firmami zagranicznymi, itd.
Wszystko w jednym miejscu
Rozwiń informację
Od budowy strony internetowej, przez skuteczne formy marketingu po analitykę i optymalizację działań - wszystko u jednego, solidnego dostawcy.

Skontaktuj się

Zobacz efekty stałej współpracy

Losowo wybrane projekty.

Potężny wzrost ruchu z Google w wyniku kilkuletniego pozycjonowania strony

Od 2019 roku współpracuję z jedną z firm z branży medycznej w zakresie optymalizacji i pozycjonowania strony w wyszukiwarce. Efekty współpracy są doskonale widoczne na poniższych wykresach. Powyższy wykres...

Czytaj dalej

Przebudowa dużego sklepu internetowego i zwiększenie ruchu z 200 do 1500 użytkowników tygodniowo

W ramach współpracy z jedną z firm z branży metalowej wykonałem przebudowę sklepu internetowego zawierającego kilkaset produktów – z przestarzałego i niedopracowanego systemu Prestashop 1.6 na nowoczesny, szybki i bezproblemowy WordPress...

Czytaj dalej

700% więcej ruchu z Google po roku pozycjonowania strony – case study

 Cześć, jeśli chcesz zobaczyć jakie realne efekty przynosi pozycjonowanie strony to zapraszam cię do obejrzenia tego krótkiego case study, w którym pokażę Ci jak niedużym kosztem zwiększyłem ruch...

Czytaj dalej

Jak przebiega współpraca Google Ads

Uruchomienie kampanii

Utworzenie konta reklamowego, integracja ze stroną, uruchomienie kampanii

Bieżąca optymalizacja kampanii

Stała optymalizacja wszystkich parametrów kampanii, monitorowanie budżetu

Raporty miesięczne

Szczegółowe raporty wyświetleń, kliknięć, konwersji, poniesionych kosztów

Jak zacząć współpracę?

Napisz na biuro@arturkosinski.pl, ustalimy szczegółowy zakres pracy i wycenę projektu.

Kampanie Google Ads – dodatkowe informacje

Google Ads to narzędzie dające możliwość poprowadzenia kampanii reklamowej swojej strony lub sklepu internetowego w kilku formach, przy całkowitej kontroli budżetu. Doskonale nadaje się do szybkiego wypromowania nowego podmiotu, zwiększenia widoczności strony, a także jako uzupełnienie pozycjonowania SEO strony. Za pomocą kampanii Google Ads można również poinformować klientów o nowościach w sklepie czy o specjalnych promocjach. Kampania Google Ads oferuje możliwość publikacji reklam tekstowych i graficznych, pojawiających się po wpisaniu określonej frazy w wyszukiwarce. Reklamy Google Ads mogą być wyświetlane również w sieci reklamowej, czyli w boxach reklamowych na różnych stronach (do sieci reklamowej należą m.in. Allegro, Youtube czy OLX). W kwestii tworzenia reklam, mamy bardzo wiele opcji. Redagujemy ich treść, ustalamy zasięg geograficzny (od światowego, poprzez krajowy i lokalny, aż po zawężenie praktycznie do konkretnej dzielnicy danego miasta). Możemy również decydować, czy reklamy wyświetlamy nowym odbiorcom czy raczej tym, którzy już widzieli naszą stronę. Istnieje także opcja publikacji reklam użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili strony konkurencji. Kampania Google Ads jest więc narzędziem dającym wiele możliwości, ale skorzystanie z nich w pełni, tak abyśmy nie przepłacili a nasze działania odniosły założony efekt, wymaga wiedzy, znajomości tematyki SEO, systematyczności i dynamicznego reagowania na sytuację – dlatego właśnie warto zlecić to specjalistom.

Kampanie Google Ads – co jeszcze warto wiedzieć

Prowadzenie kampanii Google Ads rozpoczynam od założenia konta Google Ads i jego integracji ze stroną. Oferuję kompleksową obsługę konta, obejmującą reklamy tekstowe i reklamy remarketingowe (skierowane do użytkowników, którzy już byli na naszej stronie). Stale monitoruję i optymalizuję prowadzone kampanie, kontroluję budżet, aby nie przekroczył ustaleń z klientem. Dla sklepów internetowych prowadzę także kampanie Google Ads produktowe – promowanie konkretnego asortymentu.

Kampanie Google Ads – skontaktuj się

Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj darmowe porady oraz informacje o promocjach.

Dostępność WCAG