Email marketing

Zbuduj dodatkowy kanał komunikacji ze swoimi odbiorcami, niezależny od zewnętrznych systemów reklamowych.

Ta oferta jest obecnie częścią większego pakietu Marketing internetowy.

Własna baza mailingowa, budowana zgodnie z prawem i sztuką email marketingu to potężny, prawdopodobnie najtańszy i jeden z najtrudniejszych do zbudowania zasobów marketingowych.

Nawet gdyby budowa bazy miała trwać kilka lat, a subskrybentów będzie przybywać po kilku miesięcznie – warto zacząć nad tym pracować najwcześniej jak się da, ponieważ Twoi subskrybenci to osoby, które Cię znają, ufają, być może czekają na Twoje maile – takim osobom najłatwiej później coś sprzedać, z takimi osobami też współpracuje się najprzyjemniej. Dodatkowo baza mailowa jest odporna na warunki zewnętrzne, takie jak zmiany algorytmów Facebooka, Google, itd.

Do email marketingu wykorzystuję narzędzie MailerLite, które posiada darmowy pakiet do 1000 odbiorców na liście. Istnieje możliwość wdrożenia innej platformy mailingowej.

Skontaktuj się

Opinie Klientów Większość zadowolona 😇

Rozważasz współpracę ze mną? Te rzeczy doceniają moi Klienci 🤩

Bezpośredni kontakt

Współpracowałeś kiedyś z agencją i wiesz jak ciężko się komunikować z supportem? U mnie jest inaczej. Wykonuję osobiście większość i kontaktujesz się tylko ze mną.

Działania, które przynoszą efekty

Przez lata testowałem (i nadal to robię) różne rozwiązania internetowe, by skupić się na tych, które po prostu działają.

Szybkie terminy realizacji

Większość zleceń wykonuję przed zadeklarowanym terminem. Nie obiecuję gruszek na wierzbie, nie przeciągam projektów miesiącami!

Transparentność

Przekazuję wszelkie dostępy do stron internetowych, kont reklamowych, analityki. Rozliczenia ze mną są klarowne, każda oferta opisana jest w sposób, z którego jasno wynika podział mojego wynagrodzenia oraz opcji dodatkowych (jak płatne wtyczki do stron internetowych, czy budżety reklamowe w kampaniach marketingowych).

Jakość agencji w cenie freelancera

Wąska specjalizacja w konkretnych rozwiązaniach internetowych (tworzenie stron i sklepów internetowych WordPress, marketing online w ekosystemie Google, marketing wideo w internecie) pozwala realizować skuteczne usługi niższym kosztem niż duże firmy.

Ciągły rozwój

Od 2010 roku, kiedy wykonałem pierwszą stronę internetową, stale podnoszę kwalifikacje w obszarach swojej specjalizacji poprzez najróżniejsze kursy, szkolenia, grupy branżowe, książki, itd.

Darmowa dawka wiedzy

Dzielę się wiedzą, doświadczeniem i przydatnymi wskazówkami na blogu i kanale YouTube za darmo - sprawdź i subskrybuj kanał.

Certyfikowany ekspert

Moja wiedza z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych potwierdzona jest certyfikatami Google Ads z różnych kategorii oraz statusem Google Partner.

Bogate doświadczenie

Współpracowałem łącznie z kilkoma setkami firm i osób prywatnych, organizacjami małymi i dużymi, ministerstwami, związkami sportowymi, firmami zagranicznymi, itd.

Wszystko w jednym miejscu

Od budowy strony internetowej, przez skuteczne formy marketingu po analitykę i optymalizację działań - wszystko u jednego, solidnego dostawcy.

Sztuczna inteligencja

15-letnie doświadczenie w branży internetowej łączę z najnowszymi osiągnięciami sztucznej inteligencji, by dostarczać usługi na najwyższym poziomie.


Skontaktuj się

Email marketing – dodatkowe informacje

Maile reklamowe wysyłane do klienta to tylko pozornie prosty temat. Przede wszystkim mnóstwo czasu i zachodu kosztuje samo stworzenie bazy osób, do których maile z ofertą będą trafiać. Nie można pozyskiwać adresów od innych podmiotów, nie można wysyłać maili osobom, które nie wyraziły na to zgody (w sposób bezpośredni lub pośredni, np. zgadzając się na korespondencję z inną firmą oraz jej partnerami, wśród których znajdujemy się my). Ale najtrudniejsze jest chyba takie skonstruowanie wiadomości, aby nie została ona usunięta bez czytania przy porannym przeglądzie korespondencji, opatrzona komentarzem „znowu reklama”. Kolejnym problemem jest weryfikacja, czy nasze maile nie trafiają do spamu oraz rozwiązanie problemu, jeśli tak właśnie się dzieje. Wszystkie te czynniki sprawiają, że większość firm niepoprawnie posługuje się narzędziem email marketingu, albo też całkowicie rezygnuje z tej formy promocji jako nieskutecznej, irytującej i przestarzałej. Tymczasem prawidłowo prowadzony mailing to najtańszy i najprostszy sposób dotarcia do klientów. Co więcej, nie są to przeważnie kontakty obce, ale osoby które weszły już na stronę, wyraziły zgody marketingowe, a zatem są potencjalnie zainteresowane ofertą, często przychylnie nastawione do firmy. To najlepszy cel, do którego można kierować reklamę.

Email marketing – co jeszcze warto wiedzieć

Oferuję kompleksową obsługę email marketingu. Integruję ze stroną konto do zarządzania mailingiem. Importuję bazę danych dostarczoną przez klienta. Wykonuję szablon graficzny maila, który będzie bazą dla całej korespondencji. Przeprowadzam szkolenie wideo z mailingu dla osób, które będą go prowadzić po stronie klienta. Kolejnym krokiem jest powiązanie mailingu z zapisem na newsletter, z wyszczególnieniem treści, jakie mają trafić do klienta (np. kod rabatowy). Mogę także poprowadzić kampanię email marketingową, od koncepcji strategii, przez stworzenie gotowych maili z materiałów nadesłanych przez klienta, aż po szczegółowy raport z efektów pracy.

Email marketing – skontaktuj się

Luźniejsze treści Niektóre mądre, niektóre... 🙉

15-letnie doświadczenie w branży internetowej łączę z najnowszymi osiągnięciami sztucznej inteligencji, by dostarczać usługi na najwyższym poziomie.

Skontaktuj się
Dostępność WCAG