Google Partner arturkosinski.pl
Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę
Otwórz menu

Email marketing

Własna baza mailingowa, budowana zgodnie z prawem i sztuką email marketingu to potężny, prawdopodobnie najtańszy, najbardziej niedoceniany i jeden z najtrudniejszych do zbudowania zasobów marketingowych.

Nawet gdyby budowa bazy miała trwać kilka lat, a subskrybentów będzie przybywać po kilku miesięcznie – warto zacząć nad tym pracować najwcześniej jak się da, ponieważ Twoi subskrybenci to osoby, które Cię znają, ufają, być może czekają na Twoje maile – takim osobom najłatwiej później coś sprzedać, z takimi osobami też współpracuje się najprzyjemniej. Dodatkowo baza mailowa jest odporna na warunki zewnętrzne, takie jak zmiany algorytmów Facebooka, Google, itd.

Ile kosztuje email marketing?

Email Starter

  • utworzenie konta Mailerlite i integracja ze stroną
  • import bazy odbiorców
  • utworzenie szablonu maila
  • szkolenie wideo z wysyłki

600

zł + VAT 23% (usługa jednorazowa, płatność po wykonaniu usługi)

Email Autoresponder

  • utworzenie w Mailerlite automatycznej sekwencji maili po zapisie na newsletter, np. wysłanie ebooka, kodu rabatowego, itd.
  • podana cena dotyczy utworzenia do 5 maili
  • wymaga uprzedniego wykonania usługi Email Starter

400

zł + VAT 23% (usługa jednorazowa, płatność po wykonaniu usługi)

Email marketing
Kampania 3-miesięczna

  • opracowanie strategii mailingu
  • tworzenie i wysyłka mailingów na podstawie materiałów dostarczonych przez Klienta
  • raporty z każdej wysyłki
  • podana cena zawiera wysyłkę do 4 maili w miesiącu

900

zł + VAT 23% (cena za 3 miesiące obsługi kampanii, płatność z góry)

Zobacz efekty stałej współpracy

Przebudowa dużego sklepu internetowego i kompleksowa kampania reklamowa – SEO, Google Ads, Facebook Ads – wzrost ruchu na stronie z 200 do 1500 użytkowników tygodniowo

W ramach współpracy z jedną z firm z branży metalowej wykonałem przebudowę sklepu internetowego zawierającego kilkaset produktów – z przestarzałego i niedopracowanego systemu Prestashop 1.6 na nowoczesny, szybki i bezproblemowy WordPress...

Czytaj dalej

5500 zamiast 300 użytkowników dziennie (wzrost o 1733%) dzięki pozycjonowaniu strony po 2 latach współpracy

Od 2019 roku współpracuję z jedną z firm z branży medycznej w zakresie optymalizacji i pozycjonowania strony w wyszukiwarce. W ramach stałej współpracy wykonywałem między innymi następujące działania: Audyt i...

Czytaj dalej

170.000 zł wydane na kampanię Google Ads w konkurencyjnej ogólnopolskiej branży – zobacz jaki ruch na stronie udało się zbudować

W ramach współpracy z jedną z firm z branży motoryzacyjnej wykonałem stronę internetową oraz zajmuję się od 2019 roku stałą obsługą i optymalizacją kampanii Google Ads oraz strony www. Wyniki współpracy dla kampanii...

Czytaj dalej

Jak zacząć współpracę?

Email marketing – dodatkowe informacje

Maile reklamowe wysyłane do klienta to tylko pozornie prosty temat. Przede wszystkim mnóstwo czasu i zachodu kosztuje samo stworzenie bazy osób, do których maile z ofertą będą trafiać. Nie można pozyskiwać adresów od innych podmiotów, nie można wysyłać maili osobom, które nie wyraziły na to zgody (w sposób bezpośredni lub pośredni, np. zgadzając się na korespondencję z inną firmą oraz jej partnerami, wśród których znajdujemy się my). Ale najtrudniejsze jest chyba takie skonstruowanie wiadomości, aby nie została ona usunięta bez czytania przy porannym przeglądzie korespondencji, opatrzona komentarzem „znowu reklama”. Kolejnym problemem jest weryfikacja, czy nasze maile nie trafiają do spamu oraz rozwiązanie problemu, jeśli tak właśnie się dzieje. Wszystkie te czynniki sprawiają, że większość firm niepoprawnie posługuje się narzędziem email marketingu, albo też całkowicie rezygnuje z tej formy promocji jako nieskutecznej, irytującej i przestarzałej. Tymczasem prawidłowo prowadzony mailing to najtańszy i najprostszy sposób dotarcia do klientów. Co więcej, nie są to przeważnie kontakty obce, ale osoby które weszły już na stronę, wyraziły zgody marketingowe, a zatem są potencjalnie zainteresowane ofertą, często przychylnie nastawione do firmy. To najlepszy cel, do którego można kierować reklamę.

Email marketing – co jeszcze warto wiedzieć

Oferuję kompleksową obsługę email marketingu. Integruję ze stroną konto do zarządzania mailingiem. Importuję bazę danych dostarczoną przez klienta. Wykonuję szablon graficzny maila, który będzie bazą dla całej korespondencji. Przeprowadzam szkolenie wideo z mailingu dla osób, które będą go prowadzić po stronie klienta. Kolejnym krokiem jest powiązanie mailingu z zapisem na newsletter, z wyszczególnieniem treści, jakie mają trafić do klienta (np. kod rabatowy). Mogę opracować trzymiesięczną kampanię email marketingową, od koncepcji strategii, przez stworzenie gotowych maili z materiałów nadesłanych przez klienta, aż po szczegółowy raport z efektów pracy.

Email marketing – skontaktuj się

Zamnij menu