Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę
Otwórz menu

Email marketing

Własna baza mailingowa, budowana zgodnie z prawem i sztuką email marketingu to potężny, prawdopodobnie najtańszy, najbardziej niedoceniany i jeden z najtrudniejszych do zbudowania zasobów marketingowych.

Nawet gdyby budowa bazy miała trwać kilka lat, a subskrybentów będzie przybywać po kilku miesięcznie – warto zacząć nad tym pracować najwcześniej jak się da, ponieważ Twoi subskrybenci to osoby, które Cię znają, ufają, być może czekają na Twoje maile – takim osobom najłatwiej później coś sprzedać, z takimi osobami też współpracuje się najprzyjemniej. Dodatkowo baza mailowa jest odporna na warunki zewnętrzne, takie jak zmiany algorytmów Facebooka, Google, itd.

Ile kosztuje email marketing?

Email Starter

  • utworzenie konta Mailerlite i integracja ze stroną
  • import bazy odbiorców
  • utworzenie szablonu maila
  • szkolenie wideo z wysyłki

600

zł + VAT 23% (usługa jednorazowa, płatność po wykonaniu usługi)

Email Autoresponder

  • utworzenie w Mailerlite automatycznej sekwencji maili po zapisie na newsletter, np. wysłanie ebooka, kodu rabatowego, itd.
  • podana cena dotyczy utworzenia do 5 maili
  • wymaga uprzedniego wykonania usługi Email Starter

400

zł + VAT 23% (usługa jednorazowa, płatność po wykonaniu usługi)

Email marketing
Kampania 3-miesięczna

  • opracowanie strategii mailingu
  • tworzenie i wysyłka mailingów na podstawie materiałów dostarczonych przez Klienta
  • raporty z każdej wysyłki
  • podana cena zawiera wysyłkę do 4 maili w miesiącu

900

zł + VAT 23% (cena za 3 miesiące obsługi kampanii, płatność z góry)

Zobacz efekty stałej współpracy

Wieloletnia dominacja w TOP 3 Google na kluczowe dla firmy frazy ogólnopolskie

Od 2015 roku współpracuję z jedną z firm z branży pośrednictwa pracy w zakresie budowy i pozycjonowania stron oraz innych usług związanych z marketingiem online. Główna strona firmy pozycjonowana jest na...

Czytaj dalej

5500 zamiast 300 użytkowników dziennie (wzrost o 1733%) dzięki pozycjonowaniu strony po 2 latach współpracy

Od 2019 roku współpracuję z jedną z firm z branży medycznej w zakresie optymalizacji i pozycjonowania strony w wyszukiwarce. W ramach stałej współpracy wykonywałem między innymi następujące działania: Audyt i...

Czytaj dalej

Przebudowa dużego sklepu internetowego i kompleksowa kampania reklamowa – SEO, Google Ads, Facebook Ads – wzrost ruchu na stronie z 200 do 1500 użytkowników tygodniowo

W ramach współpracy z jedną z firm z branży metalowej wykonałem przebudowę sklepu internetowego zawierającego kilkaset produktów – z przestarzałego i niedopracowanego systemu Prestashop 1.6 na nowoczesny, szybki i bezproblemowy WordPress...

Czytaj dalej

Jak zacząć współpracę?

Zamnij menu