
Dla jednego z klientów – firmy z branży motoryzacyjnej działającej w e-commerce – od 2021 roku wykonuję kompleksowe działania mające na celu:
- odbudowę widoczności w wynikach wyszukiwania Google, które wcześniej spadły po zmianie platformy sklepu internetowego
- szeroko zakrojoną kampanię Google Ads
- remarketing Facebook Ads
- usprawnienia techniczne w sklepie internetowym Prestashop
Widoczność w Google (SEO)
W momencie rozpoczęcia współpracy (październik 2021) wykres widoczności Senuto wyglądał następująco:
Strona systematycznie od kilku miesięcy spadała w wynikach wyszukiwania Google (z ilości ponad 400 fraz w Top 50 do ponad 100). Było to efektem przebudowy sklepu na nową platformę bez odpowiedniej optymalizacji SEO.
Po naprawie krytycznych błędów oraz ustaleniu długofalowej strategii budowy widoczności w Google wykres zaczął wzrastać:
Po kolejnych kilku miesiącach wykres sukcesywnie rośnie.
[Aktualizacja 2024] Aktualnie strona zajmuje topowe pozycje na jednowyrazowe hasła ogólnopolskie.
W ramach współpracy nad widocznością SEO zajmujemy się rozbudową contentu na sklepie internetowym, pozyskiwaniem linków zewnętrznych i wewnętrznych oraz bieżącą optymalizacją serwisu. Dowiedz się więcej o pozycjonowaniu stron.
Google Ads
Kolejną usługą realizowaną dla tego klienta jest szeroko zakrojona kampania Google Ads, obejmująca m.in. reklamy w wynikach wyszukiwania, sieci reklamowej, reklamy zagraniczne, produktowe, YouTube, itd.
Na szczególną uwagę zasługuje świetnie działająca kampania reklam w sieci wyszukiwania, która generuje znaczne przychody. Na poniższym zestawieniu widoczne są wydatki na kampanię (ok. 10.000zł) oraz wartość konwersji (przychody e-commerce zmierzone w Google Analytics) na poziomie ok. 220.000 zł. ROAS około 22.
Inne usługi
W ramach stałej współpracy wykonuję także inne usługi, takie jak kampanie remarketingowe na Facebooku, usprawnienia techniczne na sklepie internetowym, itd.
Jesteś zainteresowany podobnymi działaniami? Skontaktuj się ze mną.