Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę
Otwórz menu

Obniżenie średniego kosztu za kliknięcie (CPC) w kampanii Google Ads o 50% dzięki odpowiedniej optymalizacji kampanii

Dla jednego z biur projektowych wykonałem audyt i kompleksową optymalizację konta Google Ads po poprzednim wykonawcy oraz zajmuję się stałą obsługą kampanii reklamowej w wyszukiwarce i sieci reklamowej Google.

W efekcie tych działań średni koszt kliknięcia w reklamę (CPC) po kilku miesiącach współpracy zmniejszył się (przy zachowaniu najważniejszych parametrów kampanii, takich jak zasięg, budżet miesięczny, słowa kluczowe, treści reklam) z około 2,00zł do około 1,00zł, co oznacza, że przy tym samym budżecie miesięcznym można pozyskać 2x więcej klientów lub zmniejszyć budżet 2-krotnie, aby pozostawić liczbę klientów na poprzednim poziomie. Jak widać na tym przykładzie, współpraca z doświadczonym specjalistą Google Ads po prostu się opłaca.

04 01

04 02

Optymalizacja konta Google Ads to złożony proces, który polega między innymi na odpowiednim doborze wyszukiwanych i wykluczonych słów kluczowych, tekstów reklam, ciągłej pracy nad poprawą wyniku optymalizacji i jakości, odpowiedniej konfiguracji reklam śledzących oraz szeregu innych ustawień.

Istotne w procesie reklamowym jest stałe nadzorowanie konta reklamowego, bieżące reagowanie na ewentualne problemy, błędy, rekomendacje systemowe, działania konkurencji, zmiany w wyniku optymalizacji kampanii, ogólna analiza kampanii i budżetu.

Chcesz osiągać podobne wyniki?

 

Zobacz także

Przebudowa dużego sklepu internetowego i kompleksowa kampania reklamowa – SEO, Google Ads, Facebook Ads – wzrost ruchu na stronie z 200 do 1500 użytkowników tygodniowo

W ramach współpracy z jedną z firm z branży metalowej wykonałem przebudowę sklepu internetowego zawierającego kilkaset produktów – z przestarzałego i niedopracowanego systemu Prestashop 1.6 na nowoczesny, szybki i bezproblemowy WordPress...

Zobacz case study

Kompleksowa obsługa marketingu online obiektu turystycznego

W ramach współpracy z jednym z obiektów turystycznych od 2013 roku zajmuję się kompleksową obsługą widoczności obiektu w internecie. Długoletnia współpraca obiektu z jedną, rzetelną firmą od marketingu online daje szereg pozytywnych skutków,...

Zobacz case study

170.000 zł wydane na kampanię Google Ads w konkurencyjnej ogólnopolskiej branży – zobacz jaki ruch na stronie udało się zbudować

W ramach współpracy z jedną z firm z branży motoryzacyjnej wykonałem stronę internetową oraz zajmuję się od 2019 roku stałą obsługą i optymalizacją kampanii Google Ads oraz strony www. Wyniki współpracy dla kampanii...

Zobacz case study

5500 zamiast 300 użytkowników dziennie (wzrost o 1733%) dzięki pozycjonowaniu strony po 2 latach współpracy

Od 2019 roku współpracuję z jedną z firm z branży medycznej w zakresie optymalizacji i pozycjonowania strony w wyszukiwarce. W ramach stałej współpracy wykonywałem między innymi następujące działania: Audyt i...

Zobacz case study

Wieloletnia dominacja w TOP 3 Google na kluczowe dla firmy frazy ogólnopolskie

Od 2015 roku współpracuję z jedną z firm z branży pośrednictwa pracy w zakresie budowy i pozycjonowania stron oraz innych usług związanych z marketingiem online. Główna strona firmy pozycjonowana jest na...

Zobacz case study

Masz pytania? Skontaktuj się ze mną.

Przejdź do kontaktu
Zamnij menu