
Dla jednego z biur projektowych wykonałem audyt i kompleksową optymalizację konta Google Ads po poprzednim wykonawcy oraz zajmuję się stałą obsługą kampanii reklamowej w wyszukiwarce i sieci reklamowej Google.
W efekcie tych działań średni koszt kliknięcia w reklamę (CPC) po kilku miesiącach współpracy zmniejszył się (przy zachowaniu najważniejszych parametrów kampanii, takich jak zasięg, budżet miesięczny, słowa kluczowe, treści reklam) z około 2,00zł do około 1,00zł, co oznacza, że przy tym samym budżecie miesięcznym można pozyskać 2x więcej klientów lub zmniejszyć budżet 2-krotnie, aby pozostawić liczbę klientów na poprzednim poziomie. Jak widać na tym przykładzie, współpraca z doświadczonym specjalistą Google Ads po prostu się opłaca.
Optymalizacja konta Google Ads to złożony proces, który polega między innymi na odpowiednim doborze wyszukiwanych i wykluczonych słów kluczowych, tekstów reklam, ciągłej pracy nad poprawą wyniku optymalizacji i jakości, odpowiedniej konfiguracji reklam śledzących oraz szeregu innych ustawień.
Istotne w procesie reklamowym jest stałe nadzorowanie konta reklamowego, bieżące reagowanie na ewentualne problemy, błędy, rekomendacje systemowe, działania konkurencji, zmiany w wyniku optymalizacji kampanii, ogólna analiza kampanii i budżetu.
Chcesz osiągać podobne wyniki?
- Dowiedz się więcej o kampaniach Google Ads
- Skontaktuj się ze mną