Tworzenie sklepów internetowych
Rozpocznij sprzedaż online - sklep internetowy bez abonamentu
Tworzę nowoczesne sklepy internetowe na platformie WordPress WooCommerce, które zawierają wszystkie niezbędne funkcje potrzebne do sprzedaży online i są dostępne bez miesięcznego abonamentu. Sklep internetowy może być wykonany w oparciu o gotowy szablon (dostarczony przeze mnie lub kupiony od innego dostawcy) lub w oparciu o projekt indywidualny. Poza budową sklepów internetowych zajmuję się też ich kompleksową obsługą, rozbudową, optymalizacją, aktualizacjami, utrzymaniem na serwerze, itd.
Poniżej na tej stronie możesz sprawdzić co zawiera każdy tworzony przeze mnie sklep, o jakie dodatki możesz go rozbudować, a także ile to wszystko kosztuje i jak przebiega współpraca krok po kroku. Jeśli jesteś zainteresowany/a zleceniem stworzenia sklepu internetowego – skontaktuj się ze mną.
Zobacz także instrukcję WooCommerce (zarządzanie produktami).
Każdy sklep internetowy zawiera
Platforma CMS WordPress WooCommerce
- najnowsza wersja systemu WordPress i modułu WooCommerce z dodatkowymi zabezpieczeniami
- łatwe zarządzanie treścią strony (kategorie, produkty, teksty, zdjęcia, podstrony, menu, itd.)
Szkolenie i wsparcie techniczne
- obszerne szkolenie wideo z instrukcjami krok po kroku jak zarządzać stroną, dostępne bezterminowo
- wsparcie techniczne 3 miesiące - pomoc w nauce systemu (telefonicznie, mailowo, spotkanie online)
Profesjonalny szablon graficzny
- w zależności od wybranego wariantu sklepu: szablon gotowy autorski; szablon gotowy kupiony z banku szablonów; szablon zaprojektowany indywidualnie
Rozbudowane menu
- menu główne z kategoriami produktów (np. w formie wielopoziomowego Mega menu)
- menu techniczne (logowanie, koszyk, itd).
- dodatkowe menu w stopce - podział na 3-4 kolumny z linkami wedle zapotrzebowania
Dostosowanie do urządzeń mobilnych
- sklep responsywny
- każdy tworzony przeze mnie sklep jest testowany na różnych realnych urządzeniach i przeglądarkach
Nielimitowane kategorie i produkty
- brak limitów ilości kategorii, podkategorii, produktów
- podstawowa cena sklepu zawiera dodanie do 30 kategorii i 3 produkty demonstracyjne
Język polski, waluta PLN
- domyślny język polski (front strony i panel administracyjny)
- domyślna waluta PLN
- możliwość zmiany języka domyślnego oraz dodania dodatkowych wersji językowych / walut za dodatkową opłatą
Metody płatności
- przelew tradycyjny
- wybrany operator płatności online
- Skorzystaj z mojej oferty specjalnej przygotowanej dzięki współpracy z Przelewy24.
- płatność przy odbiorze
Metody dostawy
- dostawa do Polski, możliwość uruchomienia dostaw do innych krajów za dodatkową opłatą
- formy dostawy: Paczkomaty, kurier, odbiór osobisty
- możliwość automatycznej integracji z wybraną usługą kurierską za pomocą dodatkowych modułów (najczęściej płatnych)
Zakupy dla zalogowanych i gości
Wyszukiwarka
- wewnętrzna wyszukiwarka w sklepie
- wyszukiwanie z podpowiedziami
Kody rabatowe
- obsługa kodów rabatowych o różnych parametrach, ograniczeniach czasowych, itd.
Produkty proste, grupowe i z wariantami
- możliwość dodawania produktów z wariantami typu rozmiar, kolor, itd.
- możliwość dodawania indywidualnych zdjęć i cen dla wariantów
- możliwość tworzenia grupy produktów składającej się z innych produktów
Stany magazynowe produktów
Statusy zamówień
Powiadomienia mailowe
Funkcje WooCommerce
- inne funkcje, które są domyślnie wbudowane w WooCommerce
Przygotowanie do SEO
- przygotowanie strony do późniejszego pozycjonowania (meta tagi, przyjazne adresy URL, wtyczka do przekierowań 301, sitemap.xml, breadcrumbs, strona błędu 404, wtyczki optymalizacyjne)
Uzupełnienie treścią
- uzupełnienie treścią dostarczoną przez Klienta - do 30 kategorii, 3 produkty, 3 podstrony informacyjne, zdjęcia, grafiki, wideo, atrybuty, warianty, itd.
- możliwość zaprojektowania logo, napisania tekstów, przeprowadzenia sesji zdjęciowej czy zmontowania wideo - za dodatkową opłatą
Social media
- opcjonalne podlinkowanie mediów społecznościowych Klienta w formie ikon lub gotowych widgetów
- usługa nie obejmuje zakładania kont w social media (możliwość utworzenia za dodatkową opłatą)
Formularz kontaktowy
- podstawowy formularz kontaktowy (imię i nazwisko, email, treść wiadomości, klauzula RODO)
- zabezpieczenie antyspamowe ReCaptcha v3 od Google
Elementy interaktywne
- opcjonalne dodanie elementów interaktywnych / animowanych do strony, np. slider ze zdjęć, wideo w tle, płynne przewijanie, efekty po najechaniu i inne
Zdjęcia i wideo stockowe
- zakup 5 zdjęć z depositphotos.com wybranych wspólnie z Klientem
- możliwość zakupu większej ilości zdjęć za dodatkową opłatą
- opcjonalnie zakup 1 klipu wideo z Motion Array
Zgoda na cookies
- zgodny z aktualnie obowiązującym prawem format zbierania zgody na cookies (tzw. consent mode)
- wdrożenie za pomocą narzędzia CookieYes lub CookieBot, mogą obowiązywać dodatkowe opłaty za narzędzie dla dużych serwisów
Gwarancja
- gwarancja 12 miesięcy na poprawne funkcjonowanie sklepu (pod warunkiem utrzymywania jej na moim hostingu i korzystania zgodnie z dostarczoną instrukcją)
Ile kosztuje sklep internetowy?
Sklep z gotowego szablonu autorskiego
Idealny do większości małych i średnich sklepów.
Sklep demonstracyjny:
https://woo.1ak.pl
⏰ Czas realizacji – ok. 2-3 tygodnie
od 4500
zł + VAT 23% (zaliczka 30%, po zakończeniu 70%) Ostateczna wycena zależy od indywidualnych cech konkretnego projektu.Sklep z gotowego szablonu kupionego
Duży wybór gotowych szablonów.
Cena nie zawiera zakupu szablonu:
Themeforest
⏰ Czas realizacji – ok. 3-4 tygodnie
od 5500
zł + VAT 23% (zaliczka 30%, po zakończeniu 70%) Ostateczna wycena zależy od indywidualnych cech konkretnego projektu.Sklep zaprojektowany indywidualnie
Wygląd zaprojektowany indywidualnie.
Ostateczna cena zależy od stopnia
skomplikowania projektu
⏰ Czas realizacji – od 6 tygodni
od 8500
zł + VAT 23% (zaliczka 30%, po zakończeniu 70%) Ostateczna wycena zależy od indywidualnych cech konkretnego projektu.Przydatne filmy na temat sklepów internetowych
Masz nietypowe zapotrzebowanie? Skontaktuj się ze mną.
Popularne dodatki do sklepów internetowych
- Zakup i konfiguracja modułu tłumaczeń
- Dostarczenie tłumaczeń po stronie Klienta
- Możliwość dodawania wielu języków
Rozważasz współpracę ze mną?
Sprawdź, dlaczego warto.
Bezpośredni kontakt
Działania, które przynoszą efekty
Szybkie terminy realizacji
Transparentność
Jakość agencji w cenie freelancera
Ciągły rozwój
Darmowa dawka wiedzy
Certyfikowany ekspert
Bogate doświadczenie
Wszystko w jednym miejscu
Sztuczna inteligencja
Skontaktuj się
Zobacz portfolio sklepów internetowych
Losowo wybrane projekty.
Sklep internetowy z ogrodzeniami
Z firmą Siat-Stal Systemy ogrodzeniowe z Łomży współpracuję na wielu polach związanych z marketingiem internetowym od 2018 roku. Jedną z wykonanych usług była kompletna przebudowa sklepu internetowego, który dotychczas posiadał Klient, a...
Czytaj dalejSklep internetowy z akcesoriami meblowymi
Styltech to sklep internetowy oferujący szeroką gamę akcesoriów i gadżetów meblowych, takich jak uchwyty, mocowania, czy systemy szuflad. Został on zbudowany na platformie WordPress WooCommerce z indywidualnym szablonem graficznym....
Czytaj dalejSklep internetowy z płytkami kamiennymi i ceramicznymi
Cerstone to sklep internetowy oferujący szeroką gamę produktów dekoracyjnych. Został on zbudowany na platformie Prestashop 1.7 z indywidualnym szablonem graficznym. Produkty w sklepie internetowym cerstone.pl zostały skategoryzowane według rodzaju...
Czytaj dalejEtapy realizacji sklepu internetowego
1 – Formalności
Wycena, umowa, zaliczka
2 – Koncepcja
Wykonanie szkicu budowy sklepu (projekt indywidualny) lub określenie zakresu zmian w szablonie gotowym
3 – Projekt graficzny
Wizualizacja JPG gotowego sklepu – dotyczy tylko sklepu projektowanego indywidualnie
4 – Programowanie
Wdrożenie WordPressa, WooCommerce i szablonu, uzupełnienie treścią
5 – Publikacja sklepu
Umieszczenie sklepu na oficjalnym serwerze
6 – Finalizacja zamówienia
Szkolenie, dane dostępowe, faktura VAT
Jak zacząć współpracę?
Napisz na , ustalimy szczegóły projektu.
Dlaczego warto zlecić mi stworzenie sklepu internetowego?
Doświadczenie w tworzeniu sklepów internetowych
Tworzeniem sklepów internetowych zajmuję się od 2010 roku i wielu Klientów współpracuje ze mną nieprzerwanie przez cały ten czas. Zrealizowałem osobiście kilkaset projektów o różnym stopniu zaawansowania. Wiem, czego oczekują Klienci i spełniam te oczekiwania na najwyższym poziomie.
Łatwa obsługa sklepu internetowego
Tworzone przeze mnie sklepy internetowe są banalnie proste w obsłudze – zarówno dla administratora, jak i dla użytkownika, który odwiedza sklep, bądź dokonuje w nim zakupów. Każda osoba, która zna podstawy obsługi komputera i programów typu Word poradzi sobie z edycją treści na stronie lub uzupełnieniem produktów w sklepie internetowym.
Stały kontakt w trakcie i po stworzeniu sklepu internetowego
Nie zostawiam klientów bez opieki i odpowiedzi na pytania na żadnym etapie współpracy, ani po jej zakończeniu. Na bieżąco odpowiadam na wszystkie maile oraz pytania, jakie pojawiają się do tworzonych przeze mnie sklepów internetowych, nawet po kilku latach od ich wykonania. Oferuję bezpłatny okres kompleksowego wsparcia technicznego oraz płatną opiekę w późniejszym czasie.
Otwarty kod źródłowy sklepu internetowego
Strony i sklepy internetowe tworzę na oprogramowaniu typu Open Source (platformy WordPress, WooCommerce, PrestaShop i inne) – z otwartym kodem źródłowym. Oznacza to, że każda osoba z odpowiednimi umiejętnościami będzie potrafiła obsługiwać, modyfikować i rozbudować sklep internetowy (w przeciwieństwie do autorskich, zamkniętych systemów CMS, które uzależniają Cię od twórcy sklepu).
Bezpłatne aktualizacje oprogramowania sklepu internetowego
Aktualizacje oprogramowania wszystkich tworzonych przeze mnie sklepów internetowych są bezpłatne i automatyczne (aktualne wersje aplikacji i dodatków są podstawą bezpieczeństwa strony i serwera). W przypadku, gdy do budowy sklepów internetowych wykorzystuję płatne wtyczki, zawsze posiadają one odpowiednią licencję i możliwość łatwej aktualizacji.
Kompletne dane dostępowe do sklepu internetowego
Przekazuję moim Klientom wszystkie niezbędne dane dostępowe do tworzonego sklepu internetowego. Dane dostępowe do serwera FTP, bazy danych MySQL, panelu administracyjnego, maili technicznych, itd. Dzięki tym danym osoba o odpowiednich umiejętnościach może dowolnie modyfikować sklep internetowy.
Niewielki zespół specjalistów
Każdy sklep internetowy tworzony jest przez niewielki zespół specjalistów – grafika, programistę. Niewielki zespół to niższe koszty stworzenia sklepu internetowego względem dużych agencji, a przy tym wysoki poziom umiejętności poszczególnych osób i gwarancja, że Twój sklep nie będzie wykonywany np. przez praktykanta.
Terminowość
Podobnie jak Klientowi, mi też zależy na sprawnej realizacji każdego sklepu internetowego. Działam możliwie szybko, z zachowaniem wysokiej jakości usługi. Liczę też na podobne podejście Klienta, np. na etapie zgłaszania poprawek do projektu czy sklepu roboczego. To od naszej wspólnej postawy zależy ostateczny czas tworzenia sklepu internetowego.
Wysoka poprzeczka
Od początku swojej działalności w branży tworzenia sklepów internetowych stale podnoszę sobie poprzeczkę. Staram się, by każdy kolejny sklep internetowy był coraz lepszy – zarówno pod względem wizualnym, ale też technologicznym. Na bieżąco śledzę branżę tworzenia sklepów internetowych i korzystam z najlepszych na świecie rozwiązań.
Wiedza
Posiadam odpowiednią wiedzę do realizacji sklepów internetowych i kampanii marketingu online. Zobacz moje poradniki wideo, aby przekonać się, że znam się na tym co robię. Zasubskrybuj mój kanał na YouTube, aby być na bieżąco. Sprawdź też pełną ofertę.
Częste pytania na temat tworzenia sklepów internetowych
Jak przebiega realizacja sklepu internetowego?
Tworzenie sklepu internetowego może przebiegać różnie, w zależności od rodzaju wybranego szablonu (sprawdź jak wybrać szablon do sklepu internetowego). Pierwszym etapem współpracy jest określenie oczekiwań Klienta i przygotowanie finalnej oferty. W ramach tego etapu możemy wyróżnić następujące działania:
- W przypadku skorzystania z gotowego szablonu autorskiego w pierwszym etapie ustalamy ewentualny zakres zmian w szablonie.
- W przypadku skorzystania z gotowego szablonu kupowanego np. z Themeforest w pierwszym etapie dobieramy odpowiedni szablon i ustalamy ewentualny zakres modyfikacji.
- W przypadku realizacji projektu indywidualnego w pierwszym etapie ustalamy wstępny szkic budowy sklepu i stopień jego rozbudowania.
Kolejne etapy współpracy przy tworzeniu sklepu internetowego to:
- Podpisanie umowy (skan na maila lub podpis elektroniczny), przesłanie materiałów do sklepu internetowego przez Klienta;
- Projekt graficzny w JPG (jeśli wykonujemy sklep internetowy w oparciu o projekt indywidualny), ewentualna poprawka projektu (jeśli Klient zgłasza chęć wprowadzenia poprawek), akceptacja projektu przez Klienta
- Programowanie sklepu internetowego, wdrożenie szablonu i wszystkich ustawień, dodanie produktów i treści demonstracyjnych, modułów płatności i wysyłki, instalacja na serwerze roboczym, testy i ewentualne poprawki
- Przekazanie sklepu roboczego do testów, dopracowanie szczegółów, wprowadzenie ewentualnych poprawek
- Instalacja sklepu internetowego na oficjalnym serwerze
- Przesłanie Klientowi szkolenia wideo, danych dostępowych oraz faktury za usługę
- Opcjonalnie dalsza współpraca w zakresie promocji lub aktualizacji sklepu internetowego
Ile trwa stworzenie sklepu internetowego?
Czas trwania realizacji usługi jest uzależniony od wielu czynników, takich jak rodzaj szablonu, poziom skomplikowania projektu, aktualne obłożenie innymi zleceniami, czas odpowiedzi Klienta na przesyłane dokumenty i materiały.
Najczęściej wykonanie sklepu internetowego z gotowego szablonu trwa około 4 tygodnie, natomiast projekt indywidualny to czas około 6 tygodni.
Poza sklepem internetowym potrzebuję dodatkowych projektów (np. logo, materiały reklamowe). Czy wykonujesz takie projekty?
Tak, jednak takie projekty traktuję jako dodatek do usługi głównej, czyli stworzenia sklepu internetowego. Projektuję między innymi: logo firmowe, wizytówki, ulotki, plakaty, banery, roll up, tablice, billboardy, koszulki, gadżety reklamowe, itd.
Na życzenie Klienta mogę polecić korzystne cenowo drukarnie internetowe i pomóc w formalnościach związanych ze zleceniem wydruku. Rola Klienta ogranicza się do opłacenia zamówienia i odbioru paczki z materiałami od kuriera.
Czy możemy się spotkać, aby omówić szczegóły projektu?
Tak, spotkania są możliwe w moim biurze w Dobrym Mieście przy ul. Kopernika 8 lok. 1, a także w Olsztynie i okolicach (u Klienta) po wcześniejszym umówieniu.
Współpraca z klientami z innych miast i krajów odbywa się zdalnie (mail, telefon, spotkania online). Zobacz referencje.
Ile osób będzie pracować nad moim sklepem internetowym?
Projekt graficzny sklepu internetowego przygotowuje grafik, kodowaniem sklepu zajmuje się programista front end i back end developer. Zespół jest niewielki przez co możemy przyjąć ograniczą ilość zleceń, ale dzięki temu jesteśmy w stanie podejść do każdego Klienta indywidualnie i elastycznie.
Na życzenie Klienta mogę również polecić m.in. fotografa, drukarnię internetową, firmę specjalizującą się w montażu reklam zewnętrznych i oklejaniu pojazdów oraz inne usługi powiązane.
Jakie materiały muszę dostarczyć do stworzenia sklepu internetowego?
Szczegółową listę materiałów potrzebnych do realizacji sklepu internetowego wysyłam indywidualnie drogą mailową. Są to między innymi: lista zakładek informacyjnych, lista kategorii i produktów demonstracyjnych, teksty do poszczególnych zakładek, formy płatności i wysyłki, jeśli jest: logo, dane dostępowe do serwera i domeny, linki do profili firmowych w mediach społecznościowych, itd.
Nie posiadam żadnych zdjęć do sklepu internetowego, czy możesz je kupić?
W cenie każdego tworzonego sklepu internetowego Klient może wybrać 3 zdjęcia, które kupuję z banku zdjęć Depositphotos. Jeśli potrzeba większej ilości zdjęć – mogę je dokupić za dodatkową opłatą.
Jak przebiega rozliczenie za usługę wykonania sklepu internetowego?
Podpisując umowę Klient zobowiązuje się wpłacić zaliczkę w wysokości około 30% wartości zlecenia, na podstawie otrzymanej faktury VAT.
Pozostała kwota jest płatna po zakończeniu zlecenia (końcową fakturę VAT wysyłam razem z danymi dostępowymi i szkoleniem z obsługi sklepu internetowego).
Czy wystawiasz fakturę VAT za stworzenie sklepu internetowego?
Tak, wystawiam fakturę VAT 23%.
Czy stworzony sklep internetowy jest bezpieczny?
Strony internetowe padają ofiarami ataków hakerów, czy wirusów, dlatego już na etapie tworzenia dbam o wysoki poziom zabezpieczeń (wtyczki antyspamowe, automatyczne aktualizacje, zabezpieczenia programistyczne, itd). Udzielam także wskazówek jak obsługiwać stronę, aby zminimalizować ryzyko przykrych zdarzeń. Do każdej strony, która jest utrzymywana na moich serwerach, gratis dodaję certyfikat SSL.
Czy mogę samodzielnie obsługiwać sklep, tzn. dodawać do niego nowe produkty, teksty i zdjęcia?
Tak, każdy sklep posiada panel administracyjny WordPress, w którym można samodzielnie edytować treści, dodawać nowe kategorie i produkty. Do każdego sklepu internetowego dołączam szkolenie wideo z obsługi panelu administracyjnego, dostęp online na zawsze, bez limitów.
W razie jakichkolwiek pytań jestem do dyspozycji pod mailem, również po rozliczeniu i zakończeniu pracy nad zleceniem. Na wszystkie maile odpowiadam najczęściej w ciągu 24h.
Czy otrzymam prawa autorskie do stworzonego sklepu internetowego?
Tak, zgodnie z umową, którą podpisuję z Klientem, w momencie dokonania płatności za usługę prawa autorskie do stworzonych projektów przechodzą na Klienta.
Czy otrzymam kompletne dane dostępowe do mojego sklepu internetowego?
Tak, przesyłam kompletne dane dostępowe do tworzonych stron i sklepów. Dostęp do serwera FTP, bazy danych MySQL, panelu administracyjnego, maili technicznych, innych kont i usług uruchamianych wraz ze stroną internetową, itd.