Google Partner arturkosinski.pl
Skontaktuj się
Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę

Tworzenie sklepów internetowych

Rozpocznij sprzedaż online - sklep internetowy bez abonamentu

Tworzę nowoczesne sklepy internetowe na platformie WordPress WooCommerce, które zawierają wszystkie niezbędne funkcje potrzebne do sprzedaży online i są dostępne bez miesięcznego abonamentu. Sklep internetowy może być wykonany w oparciu o gotowy szablon (dostarczony przeze mnie lub kupiony od innego dostawcy) lub w oparciu o projekt indywidualny. Poza budową sklepów internetowych zajmuję się też ich kompleksową obsługą, rozbudową, optymalizacją, aktualizacjami, utrzymaniem na serwerze, itd.

Poniżej na tej stronie możesz sprawdzić co zawiera każdy tworzony przeze mnie sklep, o jakie dodatki możesz go rozbudować, a także ile to wszystko kosztuje i jak przebiega współpraca krok po kroku. Jeśli jesteś zainteresowany/a zleceniem stworzenia sklepu internetowego – skontaktuj się ze mną.

Zobacz także instrukcję WooCommerce (zarządzanie produktami).

Każdy sklep internetowy zawiera

Platforma CMS WordPress WooCommerce

Więcej informacji
  • najnowsza wersja systemu WordPress i modułu WooCommerce z dodatkowymi zabezpieczeniami
  • łatwe zarządzanie treścią strony (kategorie, produkty, teksty, zdjęcia, podstrony, menu, itd.)

Szkolenie i wsparcie techniczne

Więcej informacji
  • obszerne szkolenie wideo z instrukcjami krok po kroku jak zarządzać stroną, dostępne bezterminowo
  • wsparcie techniczne 3 miesiące - pomoc w nauce systemu (telefonicznie, mailowo, spotkanie online)

Profesjonalny szablon graficzny

Więcej informacji
  • w zależności od wybranego wariantu sklepu: szablon gotowy autorski; szablon gotowy kupiony z banku szablonów; szablon zaprojektowany indywidualnie

Rozbudowane menu

Więcej informacji
  • menu główne z kategoriami produktów (np. w formie wielopoziomowego Mega menu)
  • menu techniczne (logowanie, koszyk, itd).
  • dodatkowe menu w stopce - podział na 3-4 kolumny z linkami wedle zapotrzebowania

Dostosowanie do urządzeń mobilnych

Więcej informacji
  • sklep responsywny
  • każdy tworzony przeze mnie sklep jest testowany na różnych realnych urządzeniach i przeglądarkach

Nielimitowane kategorie i produkty

Więcej informacji
  • brak limitów ilości kategorii, podkategorii, produktów
  • podstawowa cena sklepu zawiera dodanie do 30 kategorii i 3 produkty demonstracyjne

Język polski, waluta PLN

Więcej informacji
  • domyślny język polski (front strony i panel administracyjny)
  • domyślna waluta PLN
  • możliwość zmiany języka domyślnego oraz dodania dodatkowych wersji językowych / walut za dodatkową opłatą

Metody płatności

Więcej informacji

Metody dostawy

Więcej informacji
  • dostawa do Polski, możliwość uruchomienia dostaw do innych krajów za dodatkową opłatą
  • formy dostawy: Paczkomaty, kurier, odbiór osobisty
  • możliwość automatycznej integracji z wybraną usługą kurierską za pomocą dodatkowych modułów (najczęściej płatnych)

Zakupy dla zalogowanych i gości

Wyszukiwarka

Więcej informacji
  • wewnętrzna wyszukiwarka w sklepie
  • wyszukiwanie z podpowiedziami

Kody rabatowe

Więcej informacji
  • obsługa kodów rabatowych o różnych parametrach, ograniczeniach czasowych, itd.

Produkty proste, grupowe i z wariantami

Więcej informacji
  • możliwość dodawania produktów z wariantami typu rozmiar, kolor, itd.
  • możliwość dodawania indywidualnych zdjęć i cen dla wariantów
  • możliwość tworzenia grupy produktów składającej się z innych produktów

Stany magazynowe produktów

Statusy zamówień

Powiadomienia mailowe

Funkcje WooCommerce

Więcej informacji
  • inne funkcje, które są domyślnie wbudowane w WooCommerce

Przygotowanie do SEO

Więcej informacji
  • przygotowanie strony do późniejszego pozycjonowania (meta tagi, przyjazne adresy URL, wtyczka do przekierowań 301, sitemap.xml, breadcrumbs, strona błędu 404, wtyczki optymalizacyjne)

Uzupełnienie treścią

Więcej informacji
  • uzupełnienie treścią dostarczoną przez Klienta - do 30 kategorii, 3 produkty, 3 podstrony informacyjne, zdjęcia, grafiki, wideo, atrybuty, warianty, itd.
  • możliwość zaprojektowania logo, napisania tekstów, przeprowadzenia sesji zdjęciowej czy zmontowania wideo - za dodatkową opłatą

Social media

Więcej informacji
  • opcjonalne podlinkowanie mediów społecznościowych Klienta w formie ikon lub gotowych widgetów
  • usługa nie obejmuje zakładania kont w social media (możliwość utworzenia za dodatkową opłatą)

Formularz kontaktowy

Więcej informacji
  • podstawowy formularz kontaktowy (imię i nazwisko, email, treść wiadomości, klauzula RODO)
  • zabezpieczenie antyspamowe ReCaptcha v3 od Google

Elementy interaktywne

Więcej informacji
  • opcjonalne dodanie elementów interaktywnych / animowanych do strony, np. slider ze zdjęć, wideo w tle, płynne przewijanie, efekty po najechaniu i inne

Zdjęcia i wideo stockowe

Więcej informacji
  • zakup 5 zdjęć z depositphotos.com wybranych wspólnie z Klientem
  • możliwość zakupu większej ilości zdjęć za dodatkową opłatą
  • opcjonalnie zakup 1 klipu wideo z Motion Array

Zgoda na cookies

Więcej informacji
  • zgodny z aktualnie obowiązującym prawem format zbierania zgody na cookies (tzw. consent mode)
  • wdrożenie za pomocą narzędzia CookieYes lub CookieBot, mogą obowiązywać dodatkowe opłaty za narzędzie dla dużych serwisów

Gwarancja

Więcej informacji
  • gwarancja 12 miesięcy na poprawne funkcjonowanie sklepu (pod warunkiem utrzymywania jej na moim hostingu i korzystania zgodnie z dostarczoną instrukcją)

Ile kosztuje sklep internetowy?

Sklep z gotowego szablonu autorskiego

Idealny do większości małych i średnich sklepów.


Sklep demonstracyjny:
https://woo.1ak.pl
⏰  Czas realizacji – ok. 2-3 tygodnie

od 4500

zł + VAT 23% (zaliczka 30%, po zakończeniu 70%) Ostateczna wycena zależy od indywidualnych cech konkretnego projektu.

Sklep z gotowego szablonu kupionego

Duży wybór gotowych szablonów.


Cena nie zawiera zakupu szablonu:
Themeforest
⏰  Czas realizacji – ok. 3-4 tygodnie

od 5500

zł + VAT 23% (zaliczka 30%, po zakończeniu 70%) Ostateczna wycena zależy od indywidualnych cech konkretnego projektu.

Sklep zaprojektowany indywidualnie

Wygląd zaprojektowany indywidualnie.


Ostateczna cena zależy od stopnia
skomplikowania projektu
⏰  Czas realizacji – od 6 tygodni

od 8500

zł + VAT 23% (zaliczka 30%, po zakończeniu 70%) Ostateczna wycena zależy od indywidualnych cech konkretnego projektu.

Przydatne filmy na temat sklepów internetowych

Masz nietypowe zapotrzebowanie? Skontaktuj się ze mną.

Kontakt

Popularne dodatki do sklepów internetowych

Google Analytics Więcej informacji Zobacz pełną ofertę wdrożenia Google Analytics dla e-commerce.
Domena i hosting Więcej informacji Domena .pl, hosting, konta mailowe do 5GB, certyfikat SSL na 1 rok
Projekt logo Więcej informacji Projekt logo wykonany na bazie ikony z Depositphotos z indywidualnym dostosowaniem
Regulamin sklepu Więcej informacji Regulamin, polityka prywatności, formularze zwrot/reklamacja dostarczone przez prawnika
Paczkomaty
Allegro, eBay, Amazon Więcej informacji Integracja z Baselinker
Ceneo
Dodanie pełnej bazy produktów
Opinie o produktach
Faktury PDF Więcej informacji Domyślna wtyczka do WooCommerce lub integracja z wybranym przez Klienta programem księgowym (za pomocą wtyczki)
Ulubione / Lista życzeń
Blog Więcej informacji Szablon listy postów i pojedynczego posta
Dodatki do bloga Więcej informacji System moderowanych komentarzy, panel boczny z widgetami, udostępnianie w social media, posty powiązane. Wymaga dodania opcji Blog lub wyboru strony firmowej z blogiem.
Czat Więcej informacji Np. Messenger lub SmartsUpp
Obsługa wersji językowych Więcej informacji
  • Zakup i konfiguracja modułu tłumaczeń
  • Dostarczenie tłumaczeń po stronie Klienta
  • Możliwość dodawania wielu języków
Obsługa wielu walut
Wizytówka Google Więcej informacji Wizytówka Google Moja firma
Newsletter Więcej informacji Wdrożenie newslettera Mailerlite: uruchomienie usługi, integracja ze stroną, szablon maila, szkolenie z wysyłki
Social media Więcej informacji Utworzenie kont social media, np.: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest, inne
Dodatkowe zdjęcia Więcej informacji Depositphotos
Instalacja innych wtyczek
Stała opieka techniczna Więcej informacji Sprawdź ofertę wsparcia technicznego.
Zmiana platformy na Prestashop
Funkcje indywidualne
strony www olsztyn

Rozważasz współpracę ze mną?

Sprawdź, dlaczego warto.

Bezpośredni kontakt
Rozwiń informację
Współpracowałeś kiedyś z agencją i wiesz jak ciężko się komunikować z supportem? U mnie jest inaczej. Wykonuję osobiście większość prac i kontaktujesz się tylko ze mną.
Działania, które przynoszą efekty
Rozwiń informację
Przez lata testowałem (i nadal to robię) różne rozwiązania by skupić się na tych, które po prostu działają.
Szybkie terminy realizacji
Rozwiń informację
Większość zleceń wykonuję przed zadeklarowanym terminem. Nie obiecuję gruszek na wierzbie!
Transparentność
Rozwiń informację
Przekazuję wszelkie dostępy do stron internetowych, kont reklamowych, analityki. Rozliczenia ze mną są klarowne, każda oferta opisana jest w sposób, z którego jasno wynika podział mojego wynagrodzenia oraz opcji dodatkowych (jak płatne wtyczki do stron internetowych, czy budżety reklamowe w kampaniach marketingowych).
Jakość agencji w cenie freelancera
Rozwiń informację
Wąska specjalizacja w konkretnych rozwiązaniach internetowych (tworzenie stron i sklepów internetowych WordPress, marketing online w ekosystemie Google, marketing wideo w internecie) pozwala realizować skuteczne usługi niższym kosztem niż duże firmy.
Ciągły rozwój
Rozwiń informację
Od 2010 roku, kiedy wykonałem pierwsza stronę internetową, stale podnoszę kwalifikacje w obszarach swojej specjalizacji poprzez najróżniejsze kursy, szkolenia, grupy branżowe, itd.
Darmowa dawka wiedzy
Rozwiń informację
Dzielę się wiedzą, doświadczeniem i przydatnymi wskazówkami na blogu i kanale YouTube za darmo - sprawdź i subskrybuj kanał oraz newsletter. Zobacz także kurs płatny - wykład mp3 na temat podstawowych form zdobywania klientów przez internet.
Certyfikowany ekspert
Rozwiń informację
Moja wiedza z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych potwierdzona jest certyfikatami Google Ads z różnych kategorii oraz statusem Google Partner.
Bogate doświadczenie
Rozwiń informację
Współpracowałem łącznie z kilkoma setkami firm i osób prywatnych, organizacjami małymi i dużymi, ministerstwami, związkami sportowymi, firmami zagranicznymi, itd.
Wszystko w jednym miejscu
Rozwiń informację
Od budowy strony internetowej, przez skuteczne formy marketingu po analitykę i optymalizację działań - wszystko u jednego, solidnego dostawcy.
Sztuczna inteligencja
Rozwiń informację
Blisko 15-letnie doświadczenie w branży internetowej łączę z najnowszymi osiągnięciami sztucznej inteligencji, by dostarczać usługi na najwyższym poziomie.

Skontaktuj się

 

Zobacz portfolio sklepów internetowych

Losowo wybrane projekty.

Sklep internetowy z ogrodzeniami

Z firmą Siat-Stal Systemy ogrodzeniowe z Łomży współpracuję na wielu polach związanych z marketingiem internetowym od 2018 roku. Jedną z wykonanych usług była kompletna przebudowa sklepu internetowego, który dotychczas posiadał Klient, a...

Czytaj dalej

Sklep internetowy z akcesoriami meblowymi

Styltech to sklep internetowy oferujący szeroką gamę akcesoriów i gadżetów meblowych, takich jak uchwyty, mocowania, czy systemy szuflad. Został on zbudowany na platformie WordPress WooCommerce z indywidualnym szablonem graficznym....

Czytaj dalej

Sklep internetowy z płytkami kamiennymi i ceramicznymi

Cerstone to sklep internetowy oferujący szeroką gamę produktów dekoracyjnych. Został on zbudowany na platformie Prestashop 1.7 z indywidualnym szablonem graficznym. Produkty w sklepie internetowym cerstone.pl zostały skategoryzowane według rodzaju...

Czytaj dalej

Etapy realizacji sklepu internetowego

1 – Formalności

Wycena, umowa, zaliczka

2 – Koncepcja

Wykonanie szkicu budowy sklepu (projekt indywidualny) lub określenie zakresu zmian w szablonie gotowym

3 – Projekt graficzny

Wizualizacja JPG gotowego sklepu – dotyczy tylko sklepu projektowanego indywidualnie

4 – Programowanie

Wdrożenie WordPressa, WooCommerce i szablonu, uzupełnienie treścią

5 – Publikacja sklepu

Umieszczenie sklepu na oficjalnym serwerze

6 – Finalizacja zamówienia

Szkolenie, dane dostępowe, faktura VAT

Jak zacząć współpracę?

Napisz na , ustalimy szczegóły projektu.

Dlaczego warto zlecić mi stworzenie sklepu internetowego?

Doświadczenie w tworzeniu sklepów internetowych

Tworzeniem sklepów internetowych zajmuję się od 2010 roku i wielu Klientów współpracuje ze mną nieprzerwanie przez cały ten czas. Zrealizowałem osobiście kilkaset projektów o różnym stopniu zaawansowania. Wiem, czego oczekują Klienci i spełniam te oczekiwania na najwyższym poziomie.

Łatwa obsługa sklepu internetowego

Tworzone przeze mnie sklepy internetowe są banalnie proste w obsłudze – zarówno dla administratora, jak i dla użytkownika, który odwiedza sklep, bądź dokonuje w nim zakupów. Każda osoba, która zna podstawy obsługi komputera i programów typu Word poradzi sobie z edycją treści na stronie lub uzupełnieniem produktów w sklepie internetowym.

Stały kontakt w trakcie i po stworzeniu sklepu internetowego

Nie zostawiam klientów bez opieki i odpowiedzi na pytania na żadnym etapie współpracy, ani po jej zakończeniu. Na bieżąco  odpowiadam na wszystkie maile oraz pytania, jakie pojawiają się do tworzonych przeze mnie sklepów internetowych, nawet po kilku latach od ich wykonania. Oferuję bezpłatny okres kompleksowego wsparcia technicznego oraz płatną opiekę w późniejszym czasie.

Otwarty kod źródłowy sklepu internetowego

Strony i sklepy internetowe tworzę na oprogramowaniu typu Open Source (platformy WordPress, WooCommerce, PrestaShop i inne) – z otwartym kodem źródłowym. Oznacza to, że każda osoba z odpowiednimi umiejętnościami będzie potrafiła obsługiwać, modyfikować i rozbudować sklep internetowy (w przeciwieństwie do autorskich, zamkniętych systemów CMS, które uzależniają Cię od twórcy sklepu).

Bezpłatne aktualizacje oprogramowania sklepu internetowego

Aktualizacje oprogramowania wszystkich tworzonych przeze mnie sklepów internetowych są bezpłatne i automatyczne (aktualne wersje aplikacji i dodatków są podstawą bezpieczeństwa strony i serwera). W przypadku, gdy do budowy sklepów internetowych wykorzystuję płatne wtyczki, zawsze posiadają one odpowiednią licencję i możliwość łatwej aktualizacji.

Kompletne dane dostępowe do sklepu internetowego

Przekazuję moim Klientom wszystkie niezbędne dane dostępowe do tworzonego sklepu internetowego. Dane dostępowe do serwera FTP, bazy danych MySQL, panelu administracyjnego, maili technicznych, itd. Dzięki tym danym osoba o odpowiednich umiejętnościach może dowolnie modyfikować sklep internetowy.

Niewielki zespół specjalistów

Każdy sklep internetowy tworzony jest przez niewielki zespół specjalistów – grafika, programistę. Niewielki zespół to niższe koszty stworzenia sklepu internetowego względem dużych agencji, a przy tym wysoki poziom umiejętności poszczególnych osób i gwarancja, że Twój sklep nie będzie wykonywany np. przez praktykanta.

Terminowość

Podobnie jak Klientowi, mi też zależy na sprawnej realizacji każdego sklepu internetowego. Działam możliwie szybko, z zachowaniem wysokiej jakości usługi. Liczę też na podobne podejście Klienta, np. na etapie zgłaszania poprawek do projektu czy sklepu roboczego. To od naszej wspólnej postawy zależy ostateczny czas tworzenia sklepu internetowego.

Wysoka poprzeczka

Od początku swojej działalności w branży tworzenia sklepów internetowych stale podnoszę sobie poprzeczkę. Staram się, by każdy kolejny sklep internetowy był coraz lepszy – zarówno pod względem wizualnym, ale też technologicznym. Na bieżąco śledzę branżę tworzenia sklepów internetowych i korzystam z najlepszych na świecie rozwiązań.

Wiedza

Posiadam odpowiednią wiedzę do realizacji sklepów internetowych i kampanii marketingu online. Zobacz moje poradniki wideo, aby przekonać się, że znam się na tym co robię. Zasubskrybuj mój kanał na YouTube, aby być na bieżąco. Sprawdź też pełną ofertę.

Częste pytania na temat tworzenia sklepów internetowych

Jak przebiega realizacja sklepu internetowego?
Rozwiń odpowiedź

Tworzenie sklepu internetowego może przebiegać różnie, w zależności od rodzaju wybranego szablonu (sprawdź jak wybrać szablon do sklepu internetowego). Pierwszym etapem współpracy jest określenie oczekiwań Klienta i przygotowanie finalnej oferty. W ramach tego etapu możemy wyróżnić następujące działania:

  • W przypadku skorzystania z gotowego szablonu autorskiego w pierwszym etapie ustalamy ewentualny zakres zmian w szablonie.
  • W przypadku skorzystania z gotowego szablonu kupowanego np. z  Themeforest w pierwszym etapie dobieramy odpowiedni szablon i ustalamy ewentualny zakres modyfikacji.
  • W przypadku realizacji projektu indywidualnego w pierwszym etapie ustalamy wstępny szkic budowy sklepu i stopień jego rozbudowania.

Kolejne etapy współpracy przy tworzeniu sklepu internetowego to:

  • Podpisanie umowy (skan na maila lub podpis elektroniczny), przesłanie materiałów do sklepu internetowego przez Klienta;
  • Projekt graficzny w JPG (jeśli wykonujemy sklep internetowy w oparciu o projekt indywidualny), ewentualna poprawka projektu (jeśli Klient zgłasza chęć wprowadzenia poprawek), akceptacja projektu przez Klienta
  • Programowanie sklepu internetowego, wdrożenie szablonu i wszystkich ustawień, dodanie produktów i treści demonstracyjnych, modułów płatności i wysyłki, instalacja na serwerze roboczym, testy i ewentualne poprawki
  • Przekazanie sklepu roboczego do testów, dopracowanie szczegółów, wprowadzenie ewentualnych poprawek
  • Instalacja sklepu internetowego na oficjalnym serwerze
  • Przesłanie Klientowi szkolenia wideo, danych dostępowych oraz faktury za usługę
  • Opcjonalnie dalsza współpraca w zakresie promocji lub aktualizacji sklepu internetowego
Ile trwa stworzenie sklepu internetowego?
Rozwiń odpowiedź

Czas trwania realizacji usługi jest uzależniony od wielu czynników, takich jak rodzaj szablonu, poziom skomplikowania projektu, aktualne obłożenie innymi zleceniami, czas odpowiedzi Klienta na przesyłane dokumenty i materiały.

Najczęściej wykonanie sklepu internetowego z gotowego szablonu trwa około 4 tygodnie, natomiast projekt indywidualny to czas około 6 tygodni.

Poza sklepem internetowym potrzebuję dodatkowych projektów (np. logo, materiały reklamowe). Czy wykonujesz takie projekty?
Rozwiń odpowiedź

Tak, jednak takie projekty traktuję jako dodatek do usługi głównej, czyli stworzenia sklepu internetowego. Projektuję między innymi: logo firmowe, wizytówki, ulotki, plakaty, banery, roll up, tablice, billboardy, koszulki, gadżety reklamowe, itd.

Na życzenie Klienta mogę polecić korzystne cenowo drukarnie internetowe i pomóc w formalnościach związanych ze zleceniem wydruku. Rola Klienta ogranicza się do opłacenia zamówienia i odbioru paczki z materiałami od kuriera.

Czy możemy się spotkać, aby omówić szczegóły projektu?
Rozwiń odpowiedź

Tak, spotkania są możliwe w moim biurze w Dobrym Mieście przy ul. Kopernika 8 lok. 1, a także w Olsztynie i okolicach (u Klienta) po wcześniejszym umówieniu.

Współpraca z klientami z innych miast i krajów odbywa się zdalnie (mail, telefon, spotkania online). Zobacz referencje.

Ile osób będzie pracować nad moim sklepem internetowym?
Rozwiń odpowiedź

Projekt graficzny sklepu internetowego przygotowuje grafik, kodowaniem sklepu zajmuje się programista front end i back end developer. Zespół jest niewielki przez co możemy przyjąć ograniczą ilość zleceń, ale dzięki temu jesteśmy w stanie podejść do każdego Klienta indywidualnie i elastycznie.

Na życzenie Klienta mogę również polecić m.in. fotografa, drukarnię internetową, firmę specjalizującą się w montażu reklam zewnętrznych i oklejaniu pojazdów oraz inne usługi powiązane.

Jakie materiały muszę dostarczyć do stworzenia sklepu internetowego?
Rozwiń odpowiedź

Szczegółową listę materiałów potrzebnych do realizacji sklepu internetowego wysyłam indywidualnie drogą mailową. Są to między innymi: lista zakładek informacyjnych, lista kategorii i produktów demonstracyjnych, teksty do poszczególnych zakładek, formy płatności i wysyłki, jeśli jest: logo, dane dostępowe do serwera i domeny, linki do profili firmowych w mediach społecznościowych, itd.

Nie posiadam żadnych zdjęć do sklepu internetowego, czy możesz je kupić?
Rozwiń odpowiedź

W cenie każdego tworzonego sklepu internetowego Klient może wybrać 3 zdjęcia, które kupuję z banku zdjęć Depositphotos. Jeśli potrzeba większej ilości zdjęć – mogę je dokupić za dodatkową opłatą.

Jak przebiega rozliczenie za usługę wykonania sklepu internetowego?
Rozwiń odpowiedź

Podpisując umowę Klient zobowiązuje się wpłacić zaliczkę w wysokości około 30% wartości zlecenia, na podstawie otrzymanej faktury VAT.

Pozostała kwota jest płatna po zakończeniu zlecenia (końcową fakturę VAT wysyłam razem z danymi dostępowymi i szkoleniem z obsługi sklepu internetowego).

Czy wystawiasz fakturę VAT za stworzenie sklepu internetowego?
Rozwiń odpowiedź

Tak, wystawiam fakturę VAT 23%.

Czy stworzony sklep internetowy jest bezpieczny?
Rozwiń odpowiedź

Strony internetowe padają ofiarami ataków hakerów, czy wirusów, dlatego już na etapie tworzenia dbam o wysoki poziom zabezpieczeń (wtyczki antyspamowe, automatyczne aktualizacje, zabezpieczenia programistyczne, itd). Udzielam także wskazówek jak obsługiwać stronę, aby zminimalizować ryzyko przykrych zdarzeń. Do każdej strony, która jest utrzymywana na moich serwerach, gratis dodaję certyfikat SSL.

Czy mogę samodzielnie obsługiwać sklep, tzn. dodawać do niego nowe produkty, teksty i zdjęcia?
Rozwiń odpowiedź

Tak, każdy sklep posiada panel administracyjny WordPress, w którym można samodzielnie edytować treści, dodawać nowe kategorie i produkty. Do każdego sklepu internetowego dołączam szkolenie wideo z obsługi panelu administracyjnego, dostęp online na zawsze, bez limitów.

W razie jakichkolwiek pytań jestem do dyspozycji pod mailem, również po rozliczeniu i zakończeniu pracy nad zleceniem. Na wszystkie maile odpowiadam najczęściej w ciągu 24h.

Czy otrzymam prawa autorskie do stworzonego sklepu internetowego?
Rozwiń odpowiedź

Tak, zgodnie z umową, którą podpisuję z Klientem, w momencie dokonania płatności za usługę prawa autorskie do stworzonych projektów przechodzą na Klienta.

Czy otrzymam kompletne dane dostępowe do mojego sklepu internetowego?
Rozwiń odpowiedź

Tak, przesyłam kompletne dane dostępowe do tworzonych stron i sklepów. Dostęp do serwera FTP, bazy danych MySQL, panelu administracyjnego, maili technicznych, innych kont i usług uruchamianych wraz ze stroną internetową, itd.

Mam inne pytanie na temat sklepu internetowego
Rozwiń odpowiedź

Tworzenie sklepów internetowych – dodatkowe informacje

Tworzenie sklepów internetowych na nowoczesnej platformie WordPress WooCommerce, przyjaznej klientom oraz osobom odpowiedzialnym za obsługę. Nie przewiduję żadnego limitu kategorii, produktów i podstron, rozbudowany sklep otrzyma rozwijane, wielopoziomowe, wygodne menu. Każdy tworzny sklep internetowy ma możliwość dodania wielu metod płatności oraz form wysyłki. Zakupów można będzie dokonywać z poziomu klienta zalogowanego lub gościa. Będziesz mieć bieżący dostęp do stanów magazynowych, które możesz pokazać klientom lub zachować do własnej wiadomości. Przy pomocy stworzonego przeze mnie sklepu możesz sprzedawać zarówno produkty materialne, jak i cyfrowe. Domyślnym językiem jest polski a walutą PLN (istnieje możliwość dodania innych języków i walut za dodatkową opłatą). Faktura VAT może być generowana w pdf i trafiać od razu do klienta. W opcjach sklepu internetowego znajduje się funkcja kuponów rabatowych. Dla wygody klienta na stronie sklepu znajdzie się wyszukiwarka z podpowiedziami. Ma on także możliwość zapoznania się z opiniami na temat produktu oraz z jego rozbudowanym opisem. Klient zalogowany ma na swoim koncie dostęp do historii zamówień wraz ze statusem aktualnego. Powiadomienia o zmianach otrzymuje również mailowo. Ponadto sklep internetowy posiada w standardzie wszystkie funkcjonalności strony internetowej, w tym dopasowanie do urządzeń mobilnych.

Budowa sklepów internetowych – co jeszcze warto wiedzieć

Czas budowy sklepu internetowego to ok. 4-6 tygodni. jeśli zdecydujesz się na któryś z dostarczonych przeze mnie szablonów. Istnieje również możliwość zaprojektowania sklepu internetowego pod indywidualne zamówienie, bez wykorzystania szablonów. Wśród dodatkowych opcji do wykupienia znajdują się m.in. obsługa paczkomatów, porzucone koszyki, lista życzeń, czat, blog, integracja z Allegro, eBay, Amazon, Ceneo oraz usługami Google i social media. Mogę również zaproponować stałą opiekę techniczną nad sklepem internetowym.

Budowa sklepów internetowych – skontaktuj się

newsletter

Zapisz się na mój newsletter i odbierz ebook
„10 cech skutecznej strony internetowej”.

Odbiorcy mojego newslettera otrzymują cyklicznie darmowe poradniki, ciekawostki, ostrzeżenia przez oszustwami oraz nowości z branży internetowej.

Luźniejsze treści

Blisko 15-letnie doświadczenie w branży internetowej łączę z najnowszymi osiągnięciami sztucznej inteligencji, by dostarczać usługi na najwyższym poziomie.

Dostępność WCAG