Tworzenie sklepów internetowych

Usługi

Tworzenie sklepów
WordPress WooCommerce

Tworzenie sklepów
Prestashop 1.7

Obsługa, rozbudowa, serwis
sklepów internetowych

Realizacje

Najedź na obrazek, aby zobaczyć szczegóły.

Korzyści

Skorzystaj z mojego doświadczenia

Wraz z zespołem od 2010 roku zrealizowałem kilkaset projektów o różnym stopniu zaawansowania. Nauczyło mnie to trafnie rozpoznawać oczekiwania Klienta i skutecznie je spełniać.

Zgodność z najnowszymi trendami

Śledzę najnowsze trendy i korzystam ze skutecznych wzorców projektowych. Oznacza to, że Twój sklep będzie atrakcyjny wizualnie oraz dostosowany do aktualnych wymagań technologii (urządzenia mobilne, wyszukiwarka Google).

Niewielki zespół specjalistów

Każda usługa realizowana jest przez mały zespół specjalistów. Dla Ciebie oznacza to sprawniejszą komunikację, szybszy czas realizacji oraz rozsądną cenę usługi względem dużych agencji.

Otwarty kod źródłowy

Tworzone przeze mnie sklepy internetowe oparte są o otwarty kod źródłowy (WordPress, PrestaShop). Sklep taki można z biegiem czasu rozbudowywać o nowe funkcje i może to robić dowolna firma na rynku.

Łatwa obsługa sklepu

Sklepy internetowe, które tworzę są zgodne z zasadami UX i proste w obsłudze – zarówno dla administratora, jak i użytkownika końcowego.

Szkolenie i pomoc techniczna

Do każdego sklepu dołączone jest obszerne szkolenie wideo, na podstawie którego Klient może samodzielnie zarządzać treścią sklepu. Oferuję także bezpłatną pomoc techniczną (czas trwania uzależniony od wybranego pakietu) oraz płatną stałą opiekę administracyjnej nad sklepem.

Kompletne dane dostępowe

Przekazuję Klientom wszelkie niezbędne dane dostępowe do tworzonego sklepu internetowego, takie jak dostęp do serwera FTP, bazy danych, panelu administracyjnego.

Dotrzymuję terminów

Choć podobno w tej branży nie jest to częsta praktyka 😉

Referencje

Kliknij na obrazek, aby powiększyć.

Cennik

Pobierz PDF

W tabeli podano ceny brutto. Sprzedawca jest zwolniony z podatku VAT.

Sklep prostySklep rozbudowany
Cena regularna2500 PLN5000 PLN
Cena promocyjna
2000 PLN
4500 PLN
Czas realizacjiokoło 14 dniokoło 30 dni
System CMS do zarządzania treścią sklepu, szkolenie wideo z obsługi systemuWooCommerce 1aWooCommerce 1a
lub PrestaShop 1b
Szata graficzna sklepugotowy szablonindywidualny projekt graficzny
(1 projekt + 3 serie poprawek)
Sklep responsywny (dostosowany do urządzeń mobilnych)
Liczba kategorii, podkategorii, produktów, podstron informacyjnychBez limituBez limitu
Wersja językowa, waluta 2PL, PLNPL, PLN
Opis produktu 3ProstyRozbudowany
Wyszukiwarka w sklepieProstaZ podpowiedziami
Formy płatnościpłatności online 4,
przelew tradycyjny
płatności online 4,
przelew tradycyjny,
płatność przy odbiorze
Formy wysyłki (ilość dostępnych metod) 52dowolna
Zgodność z RODO 6
Kody rabatowe, wyprzedaże, promocje
Generowanie faktur PDF
Zarządzanie statusami zamówień
Powiadomienia mailowe dla klienta i administratora
Wyświetlanie produktów powiązanych
Zarządzanie stanem magazynowym (ilość sztuk, etykiety dostępności) 7
Statystyki Google Analytics
Ikony social media 8
Wtyczki zwiększające bezpieczeństwo sklepu (dla WooCommerce)
Ikona w pasku przeglądarki (favicon)
Strona błędu 404
Monitorowanie porzuconych koszyków 9200 PLN
Opinie o produktach 10200 PLN
Grupy rabatowe klientów200 PLN
Zakupy bez rejestracji konta200 PLN
Mapa Google200 PLN
Rozwijane menu200 PLN
Formularz kontaktowy z filtrem antyspamowym200 PLN
Animowany slider zdjęć na stronie głównej200 PLN
SEO (optymalizacja pod wyszukiwarkę Google)podstawowe 11podstawowe 11 w cenie,
rozszerzone 
12 500 PLN
Zakup zdjęć z depositphotos.com (liczba sztuk) 1315
Uzupełnienie treścią przesłaną przez Klientastrony informacyjne,
do 10 kategorii,
3 produkty
strony informacyjne,
pełne drzewo kategorii,
3 produkty
Pomoc techniczna w obsłudze sklepu 14
1 miesiąc3 miesiące
Usługi dodatkowe dla wszystkich pakietów
Aktualności / blog500 PLN
Lista życzeń300 PLN
Paczkomaty400 PLN
Regulamin i Polityka prywatności (dokumenty napisane przez kancelarię prawną)350 PLN + VAT
Newsletter mailchimp.com 15500 PLN
Dodanie produktów do sklepuwycena indywidualna
Komunikat “Strona w budowie” w trakcie tworzenia sklepu100 PLN
Czat z konsultantem 16100 PLN
Popup – komunikat / reklama w wyskakującym okienku200 PLN
Utworzenie konta w Google Maps lub social media200 PLN / szt.
Usunięcie informacji o autorze sklepu w stopce500 PLN
Dodatkowe poprawki projektu graficznego (dotyczy Sklepu Rozbudowanego)od 50 PLN
Projekt logowycena indywidualna
Integracja Allegrowycena indywidualna
Integracje zewnętrzne, funkcje indywidualnewycena indywidualna
Domena .pl, hosting, 3 konta pocztowe, certyfikat SSL350 PLN / rok
Instalacja sklepu na hostingu Klienta100 PLN
Obsługa administracyjna sklepu 17100 PLN / miesiąc
Nie wiesz co wybrać? Skontaktuj się ze mną
Objaśnienia
  1. Silnik sklepu:
    a. WordPress WooCommerce – przykładowy sklep z gotowego szablonu: https://woocommerce.arturkosinski.pl
    b. Prestashop 1.7 – przykładowy sklep: https://prestashop.arturkosinski.pl
  2. Dodatkowa waluta – 300 PLN / szt., dodatkowa wersja językowa 300 PLN / 1 język. Tłumaczenia należy dostarczyć razem z materiałami do strony we własnym zakresie.
  3. Opis prosty zawiera galerię zdjęć, tytuł, cenę, tekst. Opis rozbudowany zawiera dodatkowo możliwość dodania: atrybutów i wariantów produktu, wideo, tabel, plików PDF.
  4. Podłączenie wybranego operatora płatności internetowych, np. PayU, dotpay, tpay, PayPal, itd. Zobacz wideo jak wybrać operatora płatności online.
  5. Nie zawiera zewnętrznych integracji, np. Paczkomaty, Elektroniczny Nadawca Poczty Polskiej, śledzenie przesyłek kurierskich, itd. Patrz usługi dodatkowe.
  6. Zawiera: informację o plikach cookies, checkboxy ze zgodą na wykorzystanie danych osobowych przy zakładaniu konta i składaniu zamówienia, możliwość usuwania danych klienta z bazy danych. Nie zawiera napisania tekstu regulaminu i polityki prywatności.
  7. Nie zawiera zewnętrznych integracji z systemami magazynowymi i sprzedażowymi np. Subiekt GT. Patrz usługi dodatkowe.
  8. Cena nie zawiera utworzenia kont firmy w social media. Patrz usługi dodatkowe.
  9. Funkcja dostępna w panelu administracyjnym. Nie zawiera automatycznej wysyłki powiadomień mailowych o porzuconym koszyku.
  1. Opinie dostępne w systemie wewnętrznym, nie zawiera integracji z serwisami opiniotwórczymi np. Ceneo. Patrz usługi dodatkowe.
  2. Podstawowe SEO zawiera: przyjazne adresy URL podstron, przekierowanie adresu sklepu z www na bez www, możliwość samodzielnego zarządzania meta tagami strony głównej i wszystkich podstron, plik robots.txt umożliwiający robotom wyszukiwarki wstęp do sklepu.
  3. Rozszerzone SEO jest dostępne tylko dla WooCommerce i zawiera dodatkowo: automatyczne generowanie mapy sklepu dla Google (sitemap.xml), dodatkowy tekst SEO i menu w stopce sklepu, integracja sklepu z narzędziem Google Search Console, zgłoszenie sklepu do Google, moduł optymalizacji zdjęć (szybsze ładowanie sklepu), optymalizacja kodu strony (szybsze ładowanie sklepu), moduł pamięci podręcznej (szybsze ładowanie sklepu).
  4. Dodatkowe zdjęcia z depositphotos.com: 40 PLN / szt.
  5. Pomoc techniczna zawiera odpowiedzi na pytania na temat funkcjonowania sklepu drogą mailową i telefoniczną. Nie zawiera dodawania produktów, aktualizacji silnika sklepu i modułów (patrz Obsługa administracyjna sklepu), wdrażania nowych funkcji na sklepie (patrz Usługi dodatkowe).
  6. Newsletter mailchimp.com zawiera: utworzenie konta w systemie, import bazy adresów Klienta (jeśli posiada), wdrożenie na stronie modułu do zbierania adresów e-mail, indywidualny szablon newslettera. Nie zawiera wysyłki newslettera, jest to odrębna usługa abonamentowa.
  7. Należy doliczyć koszt utrzymania czatu według stawek operatora, np. zendesk.com lub smartsupp.com
  8. Obsługa administracyjna zawiera: aktualizacje silnika sklepu i wszystkich wtyczek, gwarancja poprawnego funkcjonowania strony, usuwanie błędów i wirusów, przywracanie kopii zapasowych strony w przypadku wystąpienia awarii. Cena nie zawiera dodawania nowych treści i rozbudowy strony o nowe funkcje.

Złóż zamówienie

Odpowiedzi na częste pytania Klientów
Poza sklepem internetowym potrzebuję dodatkowych projektów (np. logo, materiały reklamowe). Czy realizujecie takie projekty?

Tak, jednak takie projekty wykonujemy jako dodatek to usługi głównej, czyli stworzenia sklepu internetowego lub jako osobne zlecenie przy stałej współpracy z danym Klientem. Projektujemy między innymi: logo firmowe, wizytówki, ulotki, plakaty, banery, roll up, tablice, billboardy, koszulki, gadżety reklamowe i wiele innych.

Na życzenie Klienta polecamy korzystne cenowo drukarnie internetowe i pomagamy w formalnościach związanych ze zleceniem wydruku. Rola Klienta ogranicza się do opłacenia zamówienia i odbioru paczki z materiałami od kuriera.

Czy możemy się spotkać, aby omówić szczegóły projektu?

Tak, spotkania są możliwe w Olsztynie i okolicach po wcześniejszym umówieniu. Współpraca z klientami z innych miast i krajów odbywa się online (mail, telefon). Zobacz referencje powyżej.

Ile osób będzie pracować nad moim sklepem?

Część wizualną projektu przygotowuje grafik, część programistyczną – programista front-end i back-end developer. Zespół jest niewielki przez co możemy przyjąć ograniczą ilość zleceń, ale dzięki temu jesteśmy w stanie podejść do każdego Klienta indywidualnie i elastycznie.

Na życzenie Klienta możemy polecić: fotografa, drukarnię internetową, firmę specjalizującą się w montażu reklam zewnętrznych i oklejaniu pojazdów.

Czy wystawiacie fakturę VAT?

Nie. Jesteśmy zwolnieni z podatku VAT. Wystawiamy fakturę bez VAT.

Czy stworzony sklep jest bezpieczny?

Sklepy internetowe padają ofiarami ataków hakerów, czy wirusów, dlatego już na etapie tworzenia dbamy o wysoki poziom zabezpieczeń. Udzielamy także wskazówek jak obsługiwać stronę, aby zminimalizować ryzyko przykrych zdarzeń.

Czy mogę samodzielnie obsługiwać sklep, tzn. dodawać nowe produkty, teksty i zdjęcia?

Tak, każdy sklep posiada panel administracyjny (WordPress WooCommerce lub PrestaShop), w którym można zmieniać i dodawać treści. Do każdej strony dołączamy szkolenie wideo z obsługi panelu administracyjnego dostępne online 24h / 7 dni w tygodniu. W razie pytań jesteśmy do dyspozycji pod mailem i telefonem (również po rozliczeniu i zakończeniu pracy nad zleceniem), na wszystkie maile odpowiadamy w ciągu 24h.

Jak przebiega realizacja zamówienia?

Proces tworzenia sklepu internetowego składa się z kilku etapów.

  • Ustalenie oczekiwań Klienta, wybór pakietu i opcji dodatkowych, przygotowanie finalnej oferty
  • Podpisanie umowy (skan na maila), przesłanie materiałów do strony przez Klienta
  • (w przypadku wyboru pakietu z indywidualnym projektem graficznym) Analiza konkurencji, opracowanie szkicu budowy sklepu (prototyp)
  • (w przypadku wyboru pakietu z indywidualnym projektem graficznym) projekt graficzny w JPG, poprawka projektu (jeśli Klient zgłasza chęć wprowadzenia poprawek), akceptacja projektu przez Klienta
  • Programowanie sklepu, instalacja na serwerze, testy, uruchomienie sklepu
  • Przesłanie Klientowi szkolenia wideo, danych dostępowych oraz faktury za usługę
  • Opcjonalnie dalsza współpraca w zakresie promocji lub aktualizacji sklepu
Jakie materiały muszę dostarczyć do stworzenia sklepu internetowego?

Szczegółową listę materiałów potrzebnych do realizacji sklepu wysyłamy indywidualnie drogą mailową. Są to między innymi: lista kategorii, opisy i zdjęcia 3 przykładowych produktów, lista stron informacyjnych (O nas, Kontakt, itd) oraz teksty do tych podstron, formy wysyłki i płatności, informacja o wybranym operatorze płatności online opcjonalnie: logo, tekst regulaminu i polityki prywatności, dane dostępowe do serwera i domeny, linki do profili firmowych w social media.

Nie posiadam żadnych zdjęć do sklepu, czy możecie je kupić?

W ramach tworzonego sklepu kupujemy zdjęcia z banku https://pl.depositphotos.com/ – ilość według cennika powyżej. Istnieje możliwość zakupu większej ilości zdjęć niż podano w cenniku.

Jak przebiega rozliczenie za wykonany sklep?

Podpisując umowę Klient zobowiązuje się wpłacić zaliczkę w wysokości 30% wartości zlecenia. Pozostała kwota jest płatna po zakończeniu zlecenia (fakturę wysyłamy razem z danymi dostępowymi i szkoleniem z obsługi sklepu).

Czy otrzymam prawa autorskie do stworzonego sklepu?

Tak, zgodnie z umową, którą podpisujemy z Klientem, w momencie dokonania płatności za usługę prawa autorskie do stworzonych projektów przechodzą na Klienta.

Czy otrzymam kompletne dane dostępowe do mojego sklepu?

Tak, przesyłamy kompletne dane dostępowe do tworzonych stron i sklepów.