Baza wiedzy na temat: Reklama w internecie

Przeglądasz materiały z kategorii: Reklama w internecie

Znajdziesz tu konkretne poradniki w formie artykułów i wideo na temat reklamy w internecie, skupione wokół ekosystemu Google (pozycjonowanie stron w Google, kampanie Google Ads, remarketing, reklamy na YouTube, itd), ale nie tylko. Poznasz tutaj też wskazówki związane z Facebookiem, email marketingiem, czy ogólną strategią marketingową. Miłej lektury i oglądania! Jeśli masz jakieś pytania, przejdź do kontaktu.

Blog firmowy – jak robić to dobrze?

Czy wiesz, że blog firmowy może nie tylko przyciągnąć nowych klientów, ale także zbudować autorytet Twojej marki? Zobacz, jak...

Lokalne pozycjonowanie SEO – jak zwiększyć widoczność Twojej firmy w regionie?

Chcesz, aby Twoja firma była widoczna w lokalnych wynikach wyszukiwarek? Lokalne SEO może w tym pomóc! Sprawdź, jak połączyć...

Jak reklamować sklep internetowy? Poznaj solidne podstawy, które działają.

Masz już sklep internetowy? To świetnie! Ale co dalej? Sama budowa sklepu nic nam nie da jeśli nie będziemy...

Weryfikacja konta Google Ads – czym jest i jak ją przeprowadzić?

W ostatnich miesiącach użytkownicy systemu Google Ads masowo dostają informację o konieczności weryfikacji reklamodawcy. W tym artykule przyjrzę się...

O czym pisać na blogu firmowym i dlaczego warto go prowadzić?

Jeszcze kilkanaście lat temu samo posiadanie strony internetowej było postrzegane jako wyznacznik wiarygodnego, solidnego przedsiębiorstwa. Wiele od tych czasów...

Jak reklamować w internecie biznes sezonowy?

Przez kilkanaście lat działalności w branży tworzenia stron www i marketingu online miałem do czynienia z wieloma biznesami sezonowymi....

Typy kampanii Google Ads, które warto znać

Kampanie Google Ads to jedna z najczęściej stosowanych form reklamy w internecie. System reklamowy od Google oferuje szereg rozwiązań,...

Skuteczne kreacje reklamowe YouTube z modelem ABCD od Google

Osoby, które są zainteresowane marketingiem spotkały się z pewnością z różnymi akronimami związanymi z tworzeniem kreacji reklamowych czy oddziaływaniem...

Formaty reklam wideo na YouTube

System reklamowy Google Ads umożliwia emisję reklam wideo na platformie YouTube. Jeśli Twoja firma posiada jakieś zasoby wideo, zdecydowanie warto...

Jak sprawdzać wyniki pozycjonowania strony SEO?

Prowadząc lub zlecając pozycjonowanie strony (SEO) istotne jest, aby stale kontrolować osiągane wyniki. Monitorowanie kluczowych wskaźników SEO pozwala oceniać...

Mam nową stronę internetową, ale nie widać jej w Google – co robić?

Własna strona internetowa może stanowić świetne narzędzie reklamowe dla firmy. Bardzo często jednak nowo stworzona strona mimo, że świetnie...

Prosta strategia reklamy internetowej dla firm z małych miast (i nie tylko)

Jeśli prowadzisz firmę w małym mieście i nie miałeś/aś jeszcze styczności w reklamą w internecie, to z pewnością zainteresuje...

Dywersyfikacja źródeł ruchu na stronie – dlaczego warto ją stosować?

Twoją stronę internetową, w zależności od jej specyfikacji i zasięgu, może odwiedzać każdego dnia kilkudziesięciu, kilkuset, a nawet kilkaset...

Wizytówka Google Moja Firma – dlaczego warto ją mieć?

Widoczność w wyszukiwarce Google może w dzisiejszych czasach zadecydować o sukcesie lub porażce firmy. Zwłaszcza w przypadku działalności lokalnej,...

Czym są konwersje w analityce internetowej?

Posiadasz już stronę internetową lub dopiero planujesz ją zbudować? Z tego artykułu dowiesz się czym są konwersje w analityce...

Rozważasz współpracę ze mną? Te rzeczy doceniają moi Klienci 🤩

Bezpośredni kontakt

Współpracowałeś kiedyś z agencją i wiesz jak ciężko się komunikować z supportem? U mnie jest inaczej. Wykonuję osobiście większość i kontaktujesz się tylko ze mną.

Działania, które przynoszą efekty

Przez lata testowałem (i nadal to robię) różne rozwiązania internetowe, by skupić się na tych, które po prostu działają.

Szybkie terminy realizacji

Większość zleceń wykonuję przed zadeklarowanym terminem. Nie obiecuję gruszek na wierzbie, nie przeciągam projektów miesiącami!

Transparentność

Przekazuję wszelkie dostępy do stron internetowych, kont reklamowych, analityki. Rozliczenia ze mną są klarowne, każda oferta opisana jest w sposób, z którego jasno wynika podział mojego wynagrodzenia oraz opcji dodatkowych (jak płatne wtyczki do stron internetowych, czy budżety reklamowe w kampaniach marketingowych).

Jakość agencji w cenie freelancera

Wąska specjalizacja w konkretnych rozwiązaniach internetowych (tworzenie stron i sklepów internetowych WordPress, marketing online w ekosystemie Google, marketing wideo w internecie) pozwala realizować skuteczne usługi niższym kosztem niż duże firmy.

Ciągły rozwój

Od 2010 roku, kiedy wykonałem pierwszą stronę internetową, stale podnoszę kwalifikacje w obszarach swojej specjalizacji poprzez najróżniejsze kursy, szkolenia, grupy branżowe, książki, itd.

Darmowa dawka wiedzy

Dzielę się wiedzą, doświadczeniem i przydatnymi wskazówkami na blogu i kanale YouTube za darmo - sprawdź i subskrybuj kanał.

Certyfikowany ekspert

Moja wiedza z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych potwierdzona jest certyfikatami Google Ads z różnych kategorii oraz statusem Google Partner.

Bogate doświadczenie

Współpracowałem łącznie z kilkoma setkami firm i osób prywatnych, organizacjami małymi i dużymi, ministerstwami, związkami sportowymi, firmami zagranicznymi, itd.

Wszystko w jednym miejscu

Od budowy strony internetowej, przez skuteczne formy marketingu po analitykę i optymalizację działań - wszystko u jednego, solidnego dostawcy.

Sztuczna inteligencja

15-letnie doświadczenie w branży internetowej łączę z najnowszymi osiągnięciami sztucznej inteligencji, by dostarczać usługi na najwyższym poziomie.


Skontaktuj się

Luźniejsze treści Niektóre mądre, niektóre... 🙉

Opinie Klientów Większość zadowolona 😇

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się na mój newsletter 📩

newsletter

Zapisz się na mój newsletter i odbierz ebook
„10 cech skutecznej strony internetowej”.

Odbiorcy mojego newslettera otrzymują cyklicznie darmowe poradniki, ciekawostki, ostrzeżenia przez oszustwami oraz nowości z branży internetowej.

15-letnie doświadczenie w branży internetowej łączę z najnowszymi osiągnięciami sztucznej inteligencji, by dostarczać usługi na najwyższym poziomie.

Skontaktuj się
Dostępność WCAG