Baza wiedzy na temat: Reklama w internecie
Przeglądasz materiały z kategorii: Reklama w internecie
Znajdziesz tu konkretne poradniki w formie artykułów i wideo na temat reklamy w internecie, skupione wokół ekosystemu Google (pozycjonowanie stron w Google, kampanie Google Ads, remarketing, reklamy na YouTube, itd), ale nie tylko. Poznasz tutaj też wskazówki związane z Facebookiem, email marketingiem, czy ogólną strategią marketingową. Miłej lektury i oglądania! Jeśli masz jakieś pytania, przejdź do kontaktu.
Linki do profili społecznościowych – nowość w wizytówce Google Moja firma
Kategorie: Reklama w internecieGoogle kontynuuje rozwój platformy Google Moja firma (czyli popularna wizytówka Google) wprowadzając nową funkcję, która pozwala właścicielom firm na dodawanie linków do ich profili społecznościowych bezpośrednio w wizytówce. Z...
Weryfikacja konta Google Ads – czym jest i jak ją przeprowadzić?
Kategorie: Reklama w internecieW ostatnich miesiącach użytkownicy systemu Google Ads masowo dostają informację o konieczności weryfikacji reklamodawcy. W tym artykule przyjrzę się bliżej temu, czym dokładnie jest weryfikacja konta Google Ads i...
Skąd się biorą różnice w ilości użytkowników Google Analytics 4 i Universal Analytics?
Kategorie: Reklama w internecieW pierwszej połowie 2023 roku przeprowadziłem kilkadziesiąt wdrożeń Google Analytics 4. Były to konfiguracje dla prostych stron firmowych, sklepów internetowych, czy stron obiektów turystycznych. Po kilku miesiącach obcowania nowym...
Jak reklamować w internecie biznes sezonowy?
Kategorie: Reklama w interneciePrzez kilkanaście lat działalności w branży tworzenia stron www i marketingu online miałem do czynienia z wieloma biznesami sezonowymi. W tym artykule opiszę najbardziej polecane (i niepolecane) formy reklamy...
Typy kampanii Google Ads, które warto znać
Kategorie: Reklama w internecieKampanie Google Ads to jedna z najczęściej stosowanych form reklamy w internecie. System reklamowy od Google oferuje szereg rozwiązań, dzięki którym możemy docierać do klientów, którzy dopiero szukają takiej...
Skuteczne kreacje reklamowe YouTube z modelem ABCD od Google
Kategorie: Reklama w internecieOsoby, które są zainteresowane marketingiem spotkały się z pewnością z różnymi akronimami związanymi z tworzeniem kreacji reklamowych czy oddziaływaniem na klienta, takimi jak np. SLB, AIDA, AIDCAS, itp. Warto...
Formaty reklam wideo na YouTube
Kategorie: Reklama w internecieSystem reklamowy Google Ads umożliwia emisję reklam wideo na platformie YouTube. Jeśli Twoja firma posiada jakieś zasoby wideo, zdecydowanie warto rozważyć przynajmniej test tego typu reklamy. W tym artykule przedstawię...
Jak sprawdzać wyniki pozycjonowania strony SEO?
Kategorie: Reklama w internecieProwadząc lub zlecając pozycjonowanie strony (SEO) istotne jest, aby stale kontrolować osiągane wyniki. Monitorowanie kluczowych wskaźników SEO pozwala oceniać skuteczność podejmowanych działań i wyznaczyć ich dalsze kierunku. Firmy oferujące...
Jak dodać administratora strony firmowej na Facebooku?
Kategorie: Reklama w internecieJednym z najczęstszych problemów, z jakim spotykam się we współpracy z klientami w zakresie Facebooka, jest dodanie nowego administratora do strony firmowej. W tym krótkim poradniku wyjaśnię jak to...
Prosta strategia reklamy internetowej dla firm z małych miast (i nie tylko)
Kategorie: Reklama w internecieJeśli prowadzisz firmę w małym mieście i nie miałeś/aś jeszcze styczności w reklamą w internecie, to z pewnością zainteresuje Cię przygotowana przeze mnie łatwa do samodzielnego wdrożenia strategia reklamy...
Dywersyfikacja źródeł ruchu na stronie – dlaczego warto ją stosować?
Kategorie: Reklama w internecieTwoją stronę internetową, w zależności od jej specyfikacji i zasięgu, może odwiedzać każdego dnia kilkudziesięciu, kilkuset, a nawet kilkaset tysięcy użytkowników. Trafiają do ciebie z różnych źródeł – aktywnie...
Wizytówka Google Moja Firma – dlaczego warto ją mieć?
Kategorie: Reklama w internecieWidoczność w wyszukiwarce Google może w dzisiejszych czasach zadecydować o sukcesie lub porażce firmy. Zwłaszcza w przypadku działalności lokalnej, informacje kontaktowe, mapa dojazdu czy zdjęcia potrafią skutecznie zachęcić (lub...
Co to jest remarketing dynamiczny?
Kategorie: Reklama w internecieDuża ilość odsłon i użytkowników to oczywiście powód do zadowolenia dla każdego właściciela strony internetowej. Wielu właścicieli witryn spotka się jednak z problemem nieadekwatności tych liczb do liczby generowanych...
Jak chronić budżet Google Ads przed „nieprawidłowymi kliknięciami”?
Kategorie: Reklama w internecieJeśli korzystasz z płatnych reklam, takich jak Google Ads, to być może spotkałeś się z sytuacją, w której według statystyk Twoją stronę internetową odwiedza z reklam dużo osób, jednak...
Kod promocyjny Google Ads 1200 zł – jak go uzyskać?
Kategorie: Reklama w internecieReklama za pośrednictwem Google Ads to obecnie jedna z podstawowych form promowania firmy w internecie. Korzystają z niej zarówno przedsiębiorcy dopiero wchodzący na rynek, jak i ci funkcjonujący na...
Pixel Facebook – co to jest?
Kategorie: Reklama w internecieKażda osoba działająca w branży reklamowej doskonale wie o tym, jak istotne jest opracowywanie skutecznego przekazu reklamowego. Pomagają w tym nowoczesne narzędzia takie jak Pixel Facebooka. Narzędzie składające się...
Certyfikat Google Ads – co to jest?
Kategorie: Reklama w internecieJeśli zastanawiasz się co to jest certyfikat Google Ads, co on daje i jak go zdobyć – odpowiedzi znajdziesz w poniższym artykule. Jeśli poszukujesz firmy, która poprowadzi dla Ciebie...
Strona internetowa czy Facebook – co wybrać do promowania firmy
Kategorie: Strony internetowe Reklama w internecieJeśli zastanawiasz się co będzie lepsze do promowania firmy w internecie – własna strona internetowa czy profil firmowy na Facebooku, zapoznaj się z wadami i zaletami obydwu tych rozwiązań i poznaj...
700% więcej ruchu z Google po roku pozycjonowania strony – case study
Kategorie: Efekty stałej współpracy Reklama w internecie Cześć, jeśli chcesz zobaczyć jakie realne efekty przynosi pozycjonowanie strony to zapraszam cię do obejrzenia tego krótkiego case study, w którym pokażę Ci jak niedużym kosztem zwiększyłem ruch...
Jak skontaktować się z Facebookiem
Kategorie: Reklama w internecie Inne tematy Cześć, jeżeli masz jakiś problem związany z kontem na Facebooku i nie wiesz jak go rozwiązać, skorzystaj z kontaktu bezpośredniego z pracownikiem Facebooka. Jak to zrobić? Tego dowiesz...

Rozważasz współpracę ze mną?
Sprawdź, dlaczego warto.
Bezpośredni kontakt
Działania, które przynoszą efekty
Szybkie terminy realizacji
Transparentność
Jakość agencji w cenie freelancera
Ciągły rozwój
Darmowa dawka wiedzy
Certyfikowany ekspert
Bogate doświadczenie
Wszystko w jednym miejscu
Skontaktuj się