Google Partner arturkosinski.pl
Wycena online
Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę

Baza wiedzy na temat: Reklama w internecie

Przeglądasz materiały z kategorii: Reklama w internecie

Jak dodać administratora strony firmowej na Facebooku?

Kategorie: Reklama w internecie

Jednym z najczęstszych problemów, z jakim spotykam się we współpracy z klientami w zakresie Facebooka, jest dodanie nowego administratora do strony firmowej. W tym krótkim poradniku wyjaśnię jak to...

Czytaj więcej

Prosta strategia reklamy internetowej dla firm z małych miast

Kategorie: Reklama w internecie

Jeśli prowadzisz firmę w małym mieście i nie miałeś/aś jeszcze styczności w reklamą w internecie, to z pewnością zainteresuje Cię przygotowana przeze mnie łatwa do samodzielnego wdrożenia strategia reklamy...

Czytaj więcej

Dywersyfikacja źródeł ruchu na stronie – dlaczego warto ją stosować?

Kategorie: Reklama w internecie

Twoją stronę internetową, w zależności od jej specyfikacji i zasięgu, może odwiedzać każdego dnia kilkudziesięciu, kilkuset, a nawet kilkaset tysięcy użytkowników. Trafiają do ciebie z różnych źródeł – aktywnie...

Czytaj więcej

Wizytówka Google Moja Firma – dlaczego warto ją mieć?

Kategorie: Reklama w internecie

Widoczność w wyszukiwarce Google może w dzisiejszych czasach zadecydować o sukcesie lub porażce firmy. Zwłaszcza w przypadku działalności lokalnej, informacje kontaktowe, mapa dojazdu czy zdjęcia potrafią skutecznie zachęcić (lub...

Czytaj więcej

Co to jest remarketing dynamiczny?

Kategorie: Reklama w internecie

Duża ilość odsłon i użytkowników to oczywiście powód do zadowolenia dla każdego właściciela strony internetowej. Wielu właścicieli witryn spotka się jednak z problemem nieadekwatności tych liczb do liczby generowanych...

Czytaj więcej

Jak chronić budżet Google Ads przed „nieprawidłowymi kliknięciami”?

Kategorie: Reklama w internecie

Jeśli korzystasz z płatnych reklam, takich jak Google Ads, to być może spotkałeś się z sytuacją, w której według statystyk Twoją stronę internetową odwiedza z reklam dużo osób, jednak...

Czytaj więcej

Kod promocyjny Google Ads 1200 zł – jak go uzyskać?

Kategorie: Reklama w internecie

Reklama za pośrednictwem Google Ads to obecnie jedna z podstawowych form promowania firmy w internecie. Korzystają z niej zarówno przedsiębiorcy dopiero wchodzący na rynek, jak i ci funkcjonujący na...

Czytaj więcej

Pixel Facebook – co to jest?

Kategorie: Reklama w internecie

Każda osoba działająca w branży reklamowej doskonale wie o tym, jak istotne jest opracowywanie skutecznego przekazu reklamowego. Pomagają w tym nowoczesne narzędzia takie jak Pixel Facebooka. Narzędzie składające się...

Czytaj więcej

Certyfikat Google Ads – co to jest?

Kategorie: Reklama w internecie

Jeśli zastanawiasz się co to jest certyfikat Google Ads, co on daje i jak go zdobyć – odpowiedzi znajdziesz w poniższym artykule. Jeśli poszukujesz firmy, która poprowadzi dla Ciebie...

Czytaj więcej

Strona internetowa czy Facebook – co wybrać do promowania firmy

Kategorie: Strony internetowe Reklama w internecie

Jeśli zastanawiasz się co będzie lepsze do promowania firmy w internecie – własna strona internetowa czy profil firmowy na Facebooku, zapoznaj się z wadami i zaletami obydwu tych rozwiązań i poznaj...

Czytaj więcej

700% więcej ruchu z Google po roku pozycjonowania strony – case study

Kategorie: Efekty stałej współpracy Reklama w internecie

 Cześć, jeśli chcesz zobaczyć jakie realne efekty przynosi pozycjonowanie strony to zapraszam cię do obejrzenia tego krótkiego case study, w którym pokażę Ci jak niedużym kosztem zwiększyłem ruch...

Czytaj więcej

Jak skontaktować się z Facebookiem

Kategorie: Reklama w internecie Inne tematy

 Cześć, jeżeli masz jakiś problem związany z kontem na Facebooku i nie wiesz jak go rozwiązać, skorzystaj z kontaktu bezpośredniego z pracownikiem Facebooka. Jak to zrobić? Tego dowiesz...

Czytaj więcej

Jak pisać i formatować teksty przyjazne wyszukiwarkom

Kategorie: Reklama w internecie

 Cześć, być może już gdzieś słyszałeś, że aby poprawić widoczność swojej strony w wyszukiwarce, powinieneś pracować nad rozbudową contentu na stronie, np. przez prowadzenie bloga, rozbudowane opisy podstron...

Czytaj więcej

Jak sprawdzać wyniki Google Ads w Google Analytics

Kategorie: Reklama w internecie

Obejrzyj ten film, jeśli chcesz wiedzieć jak sprawdzać wyniki kampanii Google Ads w Analytics. W tym materiale nawiązuję do poprzedniego nagrania – instrukcja Google Analytics – gdzie zapowiadałem, że...

Czytaj więcej

Domeny za 0zł – czy to się opłaca?

Kategorie: Strony internetowe E-commerce Reklama w internecie Inne tematy

Jeśli planujesz założenie strony internetowej to prędzej czy później natkniesz się na temat rejestracji domeny. Zobaczysz wtedy, że ile firm sprzedających domeny, tyle promocji i cen. W tym filmie...

Czytaj więcej

Jak być wyżej w Google – 5 wskazówek SEO

Kategorie: Reklama w internecie

Jeśli posiadasz stronę internetową to prawdopodobnie chciałbyś, aby zajmowała ona jak najwyższe miejsca w wynikach wyszukiwania Google. W tym filmie poznasz 5 ważnych wskazówek, których wdrożenie może poprawić pozycje...

Czytaj więcej

Atrakcyjne grafiki do social media – zrób to sam z Canva (instrukcja)

Kategorie: Reklama w internecie Przydatne narzędzia

Linki z filmu: https://www.canva.com Jeśli prowadzisz konta swojej firmy w mediach społecznościowych i chciałbyś poprawić ich jakość graficzną to obejrzyj przygotowaną przeze mnie instrukcję darmowego narzędzia do projektowania graficznego...

Czytaj więcej

Jakie wymiary grafik stosować w social media

Kategorie: Reklama w internecie

Jeśli prowadzisz profile w mediach społecznościowych – obejrzyj ten film i poznaj wymiary grafik stosowane w najpopularniejszych portalach. Zobacz też wideo instrukcja Canva – jak samodzielnie tworzyć piękne grafiki...

Czytaj więcej

Google Adwords – wybrane możliwości reklamowe (2018)

Kategorie: Reklama w internecie

Szukasz sposobów na pozyskanie dodatkowych klientów na stronie www lub sklepie internetowym? Zobacz, jak może Ci w tym pomóc system reklamowy Google. Jeśli jesteś zainteresowany wdrożeniem kampanii Google AdWords...

Czytaj więcej

Co to jest certyfikat SSL i kiedy warto go mieć?

Kategorie: Strony internetowe E-commerce Reklama w internecie Inne tematy

Certyfikat SSL na stronie internetowej – w poniższym wideo i artykule podpowiadam co to właściwie jest, czy potrzebujesz go na swojej stronie, ile kosztuje i jak go wdrożyć. ...

Czytaj więcej

Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj darmowe porady oraz informacje o promocjach.