⚠️ Sprawdź mój kurs audio – Podstawy zdobywania klientów przez internet. ⚠️

Google Partner arturkosinski.pl
Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę
Otwórz menu

Pozycjonowanie stron (SEO)

Pozycjonowanie stron SEO, to druga obok kampanii Google Ads metoda na wyświetlanie Twojej strony w wynikach wyszukiwania na zadane słowa kluczowe. W przeciwieństwie do kampanii Google Ads na wyniki pozycjonowania trzeba czekać zwykle długie miesiące, jednak docelowy miesięczny koszt kampanii oraz koszt pozyskania 1 klienta najczęściej jest niższy w przypadku pozycjonowania niż Google Ads.

Dlatego warto zainteresować się tą formą reklamy, a najlepiej rozpocząć obydwie formy, by z czasem odłączyć Google Ads i pozostać przy samym pozycjonowaniu. Dzięki temu zyskujemy ruch na stronie od zaraz z Google Ads, a jednocześnie budujemy struktury pod pozycjonowanie, które będą przynosić efekty po kilku miesiącach. Więcej szczegółów na temat tej usługi znajdziesz poniżej. Jeśli jesteś zainteresowany zleceniem pozycjonowania swojej stronyskontaktuj się ze mną.

Ile kosztuje pozycjonowanie strony?

Konsultacja SEO

  • konsultacja na temat działań mających na celu podniesienie pozycji strony, wykonywanych samodzielnie przez Klienta
  • czas trwania do 30 minut

200

zł + VAT 23% (usługa jednorazowa, płatność po konsultacji)

Audyt i optymalizacja

  • audyt SEO
  • optymalizacja strony
  • jednorazowa konsultacja na temat dalszych działań
  • podana cena dotyczy strony firmowej (do 5 podstron) opartej na WordPressie

1000

zł + VAT 23% (usługa jednorazowa, płatność po wykonanej usłudze)

Pozycjonowanie SEO

  • bieżąca optymalizacja i rozbudowa strony pod kątem SEO
  • link building (do podanej ceny należy doliczyć ustalany indywidualnie budżet na zakup linków)
  • codzienny monitoring pozycji, raporty miesięczne
  • umowa na minimum 6 miesięcy
  • podano poglądową cenę za miesiąc dla kampanii do 5 fraz

500

zł + VAT 23% (cena za miesiąc obsługi kampanii, płatność na koniec każdego miesiąca)

Zobacz efekty stałej współpracy

Zwiększenie ruchu na stronie o ponad 150% i jednocześnie zmniejszenie budżetu reklamowego dzięki odpowiednio prowadzonej kampanii Google Ads (budżet ponad 200.000 zł)

Dla jednej z firm z branży opakowań wykonałem sklep internetowy oraz kilka stron internetowych, a następnie zająłem się prowadzeniem rozbudowanej kampanii Google Ads i pozycjonowaniem SEO. W ramach prowadzonej kampanii...

Czytaj dalej

Wieloletnia dominacja w TOP 3 Google na kluczowe dla firmy frazy ogólnopolskie

Od 2015 roku współpracuję z jedną z firm z branży pośrednictwa pracy w zakresie budowy i pozycjonowania stron oraz innych usług związanych z marketingiem online. Główna strona firmy pozycjonowana jest na...

Czytaj dalej

Kompleksowa obsługa marketingu online obiektu turystycznego

W ramach współpracy z jednym z obiektów turystycznych od 2013 roku zajmuję się kompleksową obsługą widoczności obiektu w internecie. Długoletnia współpraca obiektu z jedną, rzetelną firmą od marketingu online daje szereg pozytywnych skutków,...

Czytaj dalej

Jak przebiega współpraca SEO

Przygotowanie do pozycjonowania

Dobór słów kluczowych, analiza konkurencji, wycena, umowa

Optymalizacja i pozycjonowanie strony

Optymalizacja strony, rozbudowa strony pod kątem SEO, link building

Raporty

Raporty miesięczne – monitoring dziennych pozycji, analiza widoczności Senuto

Jak zacząć współpracę?

Pozycjonowanie stron SEO – dodatkowe informacje

W czasach gdy już nawet najmniejsze firmy mają swoje strony internetowe, uzyskanie wysokich wyników w wyszukiwarce Google jest niemal niemożliwe bez przemyślanego pozycjonowania SEO. Warto tutaj wykazać, czym różni się pozycjonowanie od płatnych kampanii Google Ads, gdyż pojęcia te często bywają mylone. Kampanie Google Ads to forma reklamy w wyszukiwarce, za którą płaci się firmie Google. Z kolei pozycjonowanie SEO to działania wewnętrzne na poziomie samej strony internetowej, mające za zadanie poprawić jej jakość i sprawić, aby pojawiała się ona częściej w wynikach wyszukiwania ze względu na adekwatne treści i łatwość obsługi. Ważne są tutaj zarówno te treści, które widzi bezpośrednio użytkownik, jak i dane dostrzegane tylko przez automaty Google, mające za zadanie jak najlepiej dopasować ofertę do wyszukiwań z punktu widzenia użytkownika wyszukiwarki. Warto przy tym pamiętać, że pozycjonowanie SEO nie ma tak natychmiastowych wyników jak płatne kampanie Google Ads. Najczęściej pozycjonowanie wymaga przeredagowania treści (np. dodanie większej ilości tekstów zawierających często wyszukiwane frazy), jak i modyfikacji w układzie strony (np. przebudowanie linków na jak najkrótsze i najtrafniejsze). Pracy jest sporo, ale efekty są jak najbardziej opłacalne. Strony będące pod moją opieką odnotowały znaczny wzrost liczby odwiedzających (nawet o 1733%) oraz spadek kosztów kampanii Google Ads aż do 50% – bo im lepiej sami się pozycjonujemy, tym mniej musimy za to płacić.

Pozycjonowanie stron SEO – co jeszcze warto wiedzieć

Jeśli nie jesteś pewien, czy w twoim przypadku to właśnie pozycjonowanie SEO jest kluczem do zwiększenia wyników, oferuję jednorazową konsultację podczas której podpowiem, co sam możesz zrobić, aby poprawić widoczność strony. Mogę również przeprowadzić kompleksowy audyt SEO i przeprowadzić optymalizację strony. W przypadku zlecenia mi pozycjonowania twojej strony, przejmuję nad nią pełną opiekę, wraz z raportowaniem moich prac oraz ich wyników.

Pozycjonowanie stron SEO – skontaktuj się

Zamnij menu