Pozycjonowanie stron

Uzyskaj wyższe pozycje i więcej klientów z Google dzięki skutecznemu pozycjonowaniu.

Ta oferta jest obecnie częścią większego pakietu Marketing internetowy.

Pozycjonowanie stron SEO, to druga obok kampanii Google Ads metoda na wyświetlanie Twojej strony w wynikach wyszukiwania na zadane słowa kluczowe. W przeciwieństwie do kampanii Google Ads na wyniki pozycjonowania trzeba zwykle trochę poczekać, jednak docelowy miesięczny koszt kampanii oraz koszt pozyskania 1 klienta najczęściej jest niższy w przypadku pozycjonowania niż Ads’ach.

Najlepszym rozwiązaniem jest rozpoczęcie obydwu form reklamy, by z czasem odłączyć Google Ads i pozostać przy samym pozycjonowaniu. Dzięki temu zyskujemy ruch na stronie od zaraz z Google Ads, a jednocześnie budujemy struktury pod pozycjonowanie, które będą przynosić efekty po kilku miesiącach. Więcej szczegółów na temat tej usługi znajdziesz poniżej.

Skontaktuj się

Opinie Klientów Większość zadowolona 😇

Rozważasz współpracę ze mną? Te rzeczy doceniają moi Klienci 🤩

Bezpośredni kontakt

Współpracowałeś kiedyś z agencją i wiesz jak ciężko się komunikować z supportem? U mnie jest inaczej. Wykonuję osobiście większość i kontaktujesz się tylko ze mną.

Działania, które przynoszą efekty

Przez lata testowałem (i nadal to robię) różne rozwiązania internetowe, by skupić się na tych, które po prostu działają.

Szybkie terminy realizacji

Większość zleceń wykonuję przed zadeklarowanym terminem. Nie obiecuję gruszek na wierzbie, nie przeciągam projektów miesiącami!

Transparentność

Przekazuję wszelkie dostępy do stron internetowych, kont reklamowych, analityki. Rozliczenia ze mną są klarowne, każda oferta opisana jest w sposób, z którego jasno wynika podział mojego wynagrodzenia oraz opcji dodatkowych (jak płatne wtyczki do stron internetowych, czy budżety reklamowe w kampaniach marketingowych).

Jakość agencji w cenie freelancera

Wąska specjalizacja w konkretnych rozwiązaniach internetowych (tworzenie stron i sklepów internetowych WordPress, marketing online w ekosystemie Google, marketing wideo w internecie) pozwala realizować skuteczne usługi niższym kosztem niż duże firmy.

Ciągły rozwój

Od 2010 roku, kiedy wykonałem pierwszą stronę internetową, stale podnoszę kwalifikacje w obszarach swojej specjalizacji poprzez najróżniejsze kursy, szkolenia, grupy branżowe, książki, itd.

Darmowa dawka wiedzy

Dzielę się wiedzą, doświadczeniem i przydatnymi wskazówkami na blogu i kanale YouTube za darmo - sprawdź i subskrybuj kanał.

Certyfikowany ekspert

Moja wiedza z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych potwierdzona jest certyfikatami Google Ads z różnych kategorii oraz statusem Google Partner.

Bogate doświadczenie

Współpracowałem łącznie z kilkoma setkami firm i osób prywatnych, organizacjami małymi i dużymi, ministerstwami, związkami sportowymi, firmami zagranicznymi, itd.

Wszystko w jednym miejscu

Od budowy strony internetowej, przez skuteczne formy marketingu po analitykę i optymalizację działań - wszystko u jednego, solidnego dostawcy.

Sztuczna inteligencja

15-letnie doświadczenie w branży internetowej łączę z najnowszymi osiągnięciami sztucznej inteligencji, by dostarczać usługi na najwyższym poziomie.


Skontaktuj się

Jak przebiega pozycjonowanie strony

Przygotowanie do pozycjonowania

Dobór słów kluczowych, analiza konkurencji

Optymalizacja i pozycjonowanie strony

Optymalizacja strony, link building

Raporty

Raporty miesięczne pozycji

Pozycjonowanie stron – dodatkowe informacje

W czasach gdy już nawet najmniejsze firmy mają swoje strony internetowe, uzyskanie wysokich wyników w wyszukiwarce Google jest niemal niemożliwe bez przemyślanego pozycjonowania. Warto tutaj wykazać, czym różni się pozycjonowanie od płatnych kampanii Google Ads, gdyż pojęcia te często bywają mylone. Kampanie Google Ads to forma reklamy w wyszukiwarce, za którą płaci się firmie Google. Z kolei pozycjonowanie stron to działania wewnętrzne na poziomie samej strony internetowej, mające za zadanie poprawić jej jakość i sprawić, aby pojawiała się ona częściej w wynikach wyszukiwania ze względu na adekwatne treści i łatwość obsługi. Ważne są tutaj zarówno te treści, które widzi bezpośrednio użytkownik, jak i dane dostrzegane tylko przez automaty Google, mające za zadanie jak najlepiej dopasować ofertę do wyszukiwań z punktu widzenia użytkownika wyszukiwarki. Warto przy tym pamiętać, że pozycjonowanie stron nie daje tak natychmiastowych wyników jak płatne kampanie Google Ads. Najczęściej pozycjonowanie wymaga przeredagowania treści (np. dodanie większej ilości tekstów zawierających często wyszukiwane frazy), jak i modyfikacji w układzie strony (np. przebudowanie linków na jak najkrótsze i najtrafniejsze). Pracy jest sporo, ale efekty są jak najbardziej opłacalne. Strony będące pod moją opieką odnotowały znaczny wzrost liczby odwiedzających (np. nawet o 1733%).

Pozycjonowanie stron – co jeszcze warto wiedzieć

Jeśli nie jesteś pewien, czy w twoim przypadku to właśnie pozycjonowanie stron jest kluczem do zwiększenia wyników, oferuję jednorazową konsultację podczas której podpowiem, co sam możesz zrobić, aby poprawić widoczność strony. Mogę również przeprowadzić kompleksowy audyt SEO i przeprowadzić optymalizację strony. W przypadku zlecenia mi pozycjonowania twojej strony, przejmuję nad nią pełną opiekę, wraz z raportowaniem moich prac oraz ich wyników.

Pozycjonowanie stron SEO – skontaktuj się

Luźniejsze treści Niektóre mądre, niektóre... 🙉

15-letnie doświadczenie w branży internetowej łączę z najnowszymi osiągnięciami sztucznej inteligencji, by dostarczać usługi na najwyższym poziomie.

Skontaktuj się
Dostępność WCAG