⚠️ Sprawdź mój kurs audio – Podstawy zdobywania klientów przez internet. ⚠️

Google Partner arturkosinski.pl
Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę
Otwórz menu

Przebudowa dużego sklepu internetowego i kompleksowa kampania reklamowa – SEO, Google Ads, Facebook Ads – wzrost ruchu na stronie z 200 do 1500 użytkowników tygodniowo

W ramach współpracy z jedną z firm z branży metalowej wykonałem przebudowę sklepu internetowego zawierającego kilkaset produktów – z przestarzałego i niedopracowanego systemu Prestashop 1.6 na nowoczesny, szybki i bezproblemowy WordPress WooCommerce.

Następnie zająłem się przeprowadzeniem długoterminowej, kompleksowej kampanii reklamowej w internecie, na którą złożyły się takie działania jak:

  • Optymalizacja i pozycjonowanie strony w wyszukiwarce;
  • Kampanie Google Ads w wyszukiwarce i sieci reklamowej (w tym reklamy śledzące – remarketing);
  • Kampanie Facebook Ads skierowane zarówno do nowych, jak i obecnych klientów;
  • Rozbudowa funkcjonalności sklepu internetowego i wsparcie techniczne w jego prowadzeniu;

Poniższy wykres Google Analytics obrazuje przebieg kampanii reklamowej.

06 01

Przed przebudową sklepu i zaraz po niej (czerwiec 2020) liczba użytkowników utrzymywała się na poziomie około 200 – 300 tygodniowo. W okolicach lipca 2020 została uruchomiona kampania Google Ads oraz pozycjonowanie strony. W efekcie tych działań liczba użytkowników na stronie zwiększyła się do 800 – 900 tygodniowo i utrzymywała się na stabilnym poziomie przez klika miesięcy.

W grudniu 2020 została dodana kampania Facebook Ads, dzięki której ruch na stronie zwiększył się do 1200 – 1400 tygodniowo.

Istotne w procesie reklamowym (zarówno Google Ads jak i Facebook Ads) jest stałe nadzorowanie konta reklamowego, bieżące reagowanie na ewentualne problemy, błędy, rekomendacje systemowe, działania konkurencji, zmiany w wyniku optymalizacji kampanii, ogólna analiza kampanii i budżetu.

06 02

Powyższy fragment tabeli z programu do monitorowania pozycji w Google webpozycja.pl pokazuje, że firma wyświetla się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania na najważniejsze frazy związane ze swoim biznesem. Najważniejsze frazy monitorowane są codziennie, a w przypadku ewentualnych wahań pozycji podejmowane są szybkie działania naprawcze.

Aby utrzymywać wysokie pozycje w wyszukiwarce i budować widoczność na kolejne, niezbędne jest stałe monitorowanie strony, bieżąca optymalizacja i rozbudowa strony oraz pozyskiwanie linków do strony (link building). Wśród wielu programów do cyklicznej oceny kondycji strony najczęściej korzystam z narzędzia ahrefs.com, gdzie witryna klienta utrzymuje doskonałe wyniki optymalizacji, a w razie ewentualnych spadków jest szybko korygowana.

06 03

Chcesz osiągać podobne wyniki?

Zobacz także

5500 zamiast 300 użytkowników dziennie (wzrost o 1733%) dzięki pozycjonowaniu strony po 2 latach współpracy

Od 2019 roku współpracuję z jedną z firm z branży medycznej w zakresie optymalizacji i pozycjonowania strony w wyszukiwarce. W ramach stałej współpracy wykonywałem między innymi następujące działania: Audyt i...

Zobacz case study

Zwiększenie ruchu na stronie o ponad 150% i jednocześnie zmniejszenie budżetu reklamowego dzięki odpowiednio prowadzonej kampanii Google Ads (budżet ponad 200.000 zł)

Dla jednej z firm z branży opakowań wykonałem sklep internetowy oraz kilka stron internetowych, a następnie zająłem się prowadzeniem rozbudowanej kampanii Google Ads i pozycjonowaniem SEO. W ramach prowadzonej kampanii...

Zobacz case study

Obniżenie średniego kosztu za kliknięcie (CPC) w kampanii Google Ads o 50% dzięki odpowiedniej optymalizacji kampanii

Dla jednego z biur projektowych wykonałem audyt i kompleksową optymalizację konta Google Ads po poprzednim wykonawcy oraz zajmuję się stałą obsługą kampanii reklamowej w wyszukiwarce i sieci reklamowej Google. W efekcie tych działań...

Zobacz case study

Kompleksowa obsługa marketingu online obiektu turystycznego

W ramach współpracy z jednym z obiektów turystycznych od 2013 roku zajmuję się kompleksową obsługą widoczności obiektu w internecie. Długoletnia współpraca obiektu z jedną, rzetelną firmą od marketingu online daje szereg pozytywnych skutków,...

Zobacz case study

170.000 zł wydane na kampanię Google Ads w konkurencyjnej ogólnopolskiej branży – zobacz jaki ruch na stronie udało się zbudować

W ramach współpracy z jedną z firm z branży motoryzacyjnej wykonałem stronę internetową oraz zajmuję się od 2019 roku stałą obsługą i optymalizacją kampanii Google Ads oraz strony www. Wyniki współpracy dla kampanii...

Zobacz case study

Masz pytania? Skontaktuj się ze mną.

Przejdź do kontaktu
Zamnij menu