Baza wiedzy na temat: Przydatne narzędzia
Przeglądasz materiały z kategorii: Przydatne narzędzia
Znajdziesz tu konkretne poradniki w formie artykułów i wideo na temat przydatnych narzędzi online. Omawiam rozwiązania ze stajni Google (Analytics, Merchant Center, Tag Manager, Trends, Alerts, Docs, itd). Ponadto poznasz takie programy jak Hotjar, Trello, czy Canva. Miłej lektury i oglądania! Jeśli masz jakieś pytania, przejdź do kontaktu.
Darmowy podpis elektroniczny. Instrukcja krok po kroku.
Kategorie: Przydatne narzędziaCzy wiesz ile czasu możesz zaoszczędzić korzystając z darmowego podpisu elektronicznego (Podpis zaufany)? W tym filmie pokazuję instrukcję krok po kroku jak podpisywać dokumenty elektronicznie. Zapomnij o drukowaniu, podpisywaniu ręcznym...
Tania domena internetowa – gdzie i jak zarejestrować?
Kategorie: Strony internetowe Przydatne narzędziaGdzie i jak krok po kroku zarejestrować tanią domenę internetową .pl lub inną, bez ukrytych kosztów? Dowiedz się z tego filmu i zarejestruj swoją domenę jeszcze dziś, nawet jeśli...
Jak zabezpieczyć adres e-mail i formularz na stronie internetowej WordPress?
Kategorie: Strony internetowe Przydatne narzędzia1000+ spamowych maili na minutę? To nie brzmi zbyt dobrze i na pewno nie chcesz doświadczyć takiej sytuacji. W tym artykule wyjaśnię Ci jak należy zabezpieczyć adres e-mail i...
Jak włączyć tryb incognito na telefonie?
Kategorie: Przydatne narzędziaJak włączyć tryb incognito na telefonie? W tym filmie pokazuję to na przykładzie przeglądarek Chrome i Safari. Wielu moich Klientów ma problem z uruchomieniem trybu prywatnego na urządzeniach mobilnych....
Jak zweryfikować firmę? Jak sprawdzić, czy jakaś firma istnieje?
Kategorie: Przydatne narzędziaJak zweryfikować dowolną firmę w Polsce? Jak sprawdzić, czy jakaś firma istnieje? I po co właściwie to robić? Jeżeli zamierzasz z kimś współpracować: kupić coś od kogoś, sprzedać, wynająć,...
System rezerwacji na stronie internetowej – czy warto go mieć i jaki wybrać?
Kategorie: Strony internetowe Przydatne narzędziaW dobie rosnącej cyfryzacji wiele firm zastanawia się nad wprowadzeniem systemu rezerwacji online na swojej stronie internetowej. Takie rozwiązanie oferuje wygodę dla klientów i automatyzację procesów dla biznesu, ale...
Instrukcja Google Analytics 4 – podstawy, które warto znać
Kategorie: Przydatne narzędziaZapraszam do zapoznania się z instrukcją korzystania z Google Analytics 4. W poniższym materiale w prosty sposób wyjaśniam jak poruszać się po interfejsie Google Analytics 4 oraz jakie dane warto analizować,...
Dokumenty Google – jak to działa?
Kategorie: Przydatne narzędziaTrudno sobie wyobrazić pracę – zwłaszcza biurową – a nawet życie codzienne, bez programów służących do edycji tekstów i danych. Do tworzenia pism używamy edytorów tekstów, do obliczeń –...
Google Authenticator i uwierzytelnianie dwuskładnikowe – co to jest?
Kategorie: Przydatne narzędziaBezpieczeństwo w sieci jest (lub powinno być) priorytetem zarówno właścicieli stron, jak i ich użytkowników. Wobec coraz sprawniejszych metod cyberprzestępców, musimy mieć pewność, że podczas logowania i innych operacji...
Google Tag Manager – co to jest?
Kategorie: Przydatne narzędziaStrony internetowe z zainstalowanymi tagami marketingowymi znacznie ułatwiają prowadzenie analityki i działań reklamowych w internecie. Przekłada się to na lepsze dopasowanie oferty oraz informacji marketingowej do potrzeb potencjalnych klientów....
Jak wykluczyć ruch wewnętrzny w Google Analytics 4 (GA4)?
Kategorie: Przydatne narzędziaJeśli korzystasz z Google Analytics do analizy ruchu na swojej stronie internetowej, to jedną z pierwszych rzeczy, jakie powinieneś sprawdzić oraz wdrożyć, jest wykluczenie ruchu wewnętrznego w tym systemie....
Koniec Google Analytics 3. Co dalej?
Kategorie: Przydatne narzędziaJuż latem przyszłego roku czekają nas duże zmiany – od 1.07.2023 r. Google Analytics 3 (Universal Analytics) zaprzestaje zbierania danych o ruchu użytkowników na stronach internetowych. Jego funkcje przejmuje...
Google Merchant Center – co to jest?
Kategorie: Przydatne narzędziaReklama sklepu internetowego jest podstawą jego funkcjonowania. Uruchomienie kampanii Google Ads jest dobrym wstępem, natomiast kolejnym krokiem powinno być skorzystanie z narzędzia Google Merchant Center, dzięki któremu produkty z...
Google Optimize – co to jest?
Kategorie: Przydatne narzędziaStworzenie strony internetowej jest obecnie jednym z pierwszych kroków podejmowanych przez nowych przedsiębiorców. Także firmy istniejące od dawna na rynku modyfikują swoje witryny i starają się jak najlepiej trafić...
Instrukcja Trello – proste, zespołowe zarządzanie projektami online
Kategorie: Przydatne narzędziaTrello to popularne narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, zarówno prywatnych, jak i tych, nad którymi pracuje zespół osób. Program już w darmowej wersji posiada wiele interesujących funkcji i...
Projektowanie stron internetowych w Canva – czy to ma sens?
Kategorie: Strony internetowe Przydatne narzędziaProfesjonaliści, którzy projektują strony internetowe, z pewnością z szerokim uśmiechem spojrzą na tytuł tego artykułu. Czy Canva – amatorskie narzędzie do projektowania online – nadaje się do profesjonalnego projektowania...
Wtyczki WordPress – poznaj moje Top 5
Kategorie: Strony internetowe Przydatne narzędziaJeśli posiadasz stronę internetową na WordPress (lub planujesz zlecić komuś jej stworzenie), zapoznaj się koniecznie z moimi rekomendacjami na temat wtyczek, które warto zastosować na stronie. Z tego artykułu...
Co to jest Catch-all i dlaczego musisz to mieć
Kategorie: Przydatne narzędzia Cześć, jeśli posiadasz skrzynki mailowe we własnej domenie, np. biuro @ twojafirma.pl to koniecznie musisz zainteresować się włączeniem na swoim serwerze funkcji Catch-all. W tym powiem Ci co...
Jak wyglądało Allegro w 2000 roku – instrukcja Wayback Machine
Kategorie: Przydatne narzędzia Cześć, być może zastanawiałeś się kiedyś, czy jest możliwe sprawdzenie jakiejś strony internetowej z przeszłości. Może chciałbyś z ciekawości sprawdzić jak wyglądały kiedyś popularne serwisy (jak np. Allegro),...
Instrukcja Google Fonts – Zadbaj o fonty w swojej firmie
Kategorie: Przydatne narzędziaJeśli prowadzisz firmę lub zajmujesz się marketingiem to w tym filmie chciałbym zwrócić Twoją uwagę na stosowanie fontów, czyli tzw. czcionek, w swoich materiałach firmowych, czy na stronie internetowej....
Rozważasz współpracę ze mną?
Sprawdź, dlaczego warto.
Bezpośredni kontakt
Działania, które przynoszą efekty
Szybkie terminy realizacji
Transparentność
Jakość agencji w cenie freelancera
Ciągły rozwój
Darmowa dawka wiedzy
Certyfikowany ekspert
Bogate doświadczenie
Wszystko w jednym miejscu
Sztuczna inteligencja
Skontaktuj się