Google Partner arturkosinski.pl
Wycena online
Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę

Baza wiedzy na temat: Przydatne narzędzia

Przeglądasz materiały z kategorii: Przydatne narzędzia

Znajdziesz tu konkretne poradniki w formie artykułów i wideo na temat przydatnych narzędzi online. Omawiam rozwiązania ze stajni Google (Analytics, Merchant Center, Tag Manager, Trends, Alerts, Docs, itd). Ponadto poznasz takie programy jak Hotjar, Trello, czy Canva. Miłej lektury i oglądania! Jeśli masz jakieś pytania, przejdź do kontaktu.

Instrukcja Google Analytics 4 – podstawy, które warto znać

Kategorie: Przydatne narzędzia

Zapraszam do zapoznania się z instrukcją korzystania z Google Analytics 4. W poniższym materiale w prosty sposób wyjaśniam jak poruszać się po interfejsie Google Analytics 4 oraz jakie dane warto analizować,...

Czytaj więcej

Dokumenty Google – jak to działa?

Kategorie: Przydatne narzędzia

Trudno sobie wyobrazić pracę – zwłaszcza biurową – a nawet życie codzienne, bez programów służących do edycji tekstów i danych. Do tworzenia pism używamy edytorów tekstów, do obliczeń –...

Czytaj więcej

Google Authenticator i uwierzytelnianie dwuskładnikowe – co to jest?

Kategorie: Przydatne narzędzia

Bezpieczeństwo w sieci jest (lub powinno być) priorytetem zarówno właścicieli stron, jak i ich użytkowników. Wobec coraz sprawniejszych metod cyberprzestępców, musimy mieć pewność, że podczas logowania i innych operacji...

Czytaj więcej

Google Tag Manager – co to jest?

Kategorie: Przydatne narzędzia

Strony internetowe z zainstalowanymi tagami marketingowymi znacznie ułatwiają prowadzenie analityki i działań reklamowych w internecie. Przekłada się to na lepsze dopasowanie oferty oraz informacji marketingowej do potrzeb potencjalnych klientów....

Czytaj więcej

Jak wykluczyć ruch wewnętrzny w Google Analytics 4 (GA4)?

Kategorie: Przydatne narzędzia

Jeśli korzystasz z Google Analytics do analizy ruchu na swojej stronie internetowej, to jedną z pierwszych rzeczy, jakie powinieneś sprawdzić oraz wdrożyć, jest wykluczenie ruchu wewnętrznego w tym systemie....

Czytaj więcej

Koniec Google Analytics 3. Co dalej?

Kategorie: Przydatne narzędzia

Już latem przyszłego roku czekają nas duże zmiany – od 1.07.2023 r. Google Analytics 3 (Universal Analytics) zaprzestaje zbierania danych o ruchu użytkowników na stronach internetowych. Jego funkcje przejmuje...

Czytaj więcej

Google Merchant Center – co to jest?

Kategorie: Przydatne narzędzia

Reklama sklepu internetowego jest podstawą jego funkcjonowania. Uruchomienie kampanii Google Ads jest dobrym wstępem, natomiast kolejnym krokiem powinno być skorzystanie z narzędzia Google Merchant Center, dzięki któremu produkty z...

Czytaj więcej

Google Optimize – co to jest?

Kategorie: Przydatne narzędzia

Stworzenie strony internetowej jest obecnie jednym z pierwszych kroków podejmowanych przez nowych przedsiębiorców. Także firmy istniejące od dawna na rynku modyfikują swoje witryny i starają się jak najlepiej trafić...

Czytaj więcej

Instrukcja Trello – proste, zespołowe zarządzanie projektami online

Kategorie: Przydatne narzędzia

Trello to popularne narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, zarówno prywatnych, jak i tych, nad którymi pracuje zespół osób. Program już w darmowej wersji posiada wiele interesujących funkcji i...

Czytaj więcej

Projektowanie stron internetowych w Canva – czy to ma sens?

Kategorie: Strony internetowe Przydatne narzędzia

Profesjonaliści, którzy projektują strony internetowe, z pewnością z szerokim uśmiechem spojrzą na tytuł tego artykułu. Czy Canva – amatorskie narzędzie do projektowania online – nadaje się do profesjonalnego projektowania...

Czytaj więcej

Wtyczki WordPress – poznaj moje Top 5

Kategorie: Strony internetowe Przydatne narzędzia

Jeśli posiadasz stronę internetową na WordPress (lub planujesz zlecić komuś jej stworzenie), zapoznaj się koniecznie z moimi rekomendacjami na temat wtyczek, które warto zastosować na stronie. Z tego artykułu...

Czytaj więcej

Co to jest Catch-all i dlaczego musisz to mieć

Kategorie: Przydatne narzędzia

 Cześć, jeśli posiadasz skrzynki mailowe we własnej domenie, np. biuro @ twojafirma.pl to koniecznie musisz zainteresować się włączeniem na swoim serwerze funkcji Catch-all. W tym powiem Ci co...

Czytaj więcej

Jak wyglądało Allegro w 2000 roku – instrukcja Wayback Machine

Kategorie: Przydatne narzędzia

 Cześć, być może zastanawiałeś się kiedyś, czy jest możliwe sprawdzenie jakiejś strony internetowej z przeszłości. Może chciałbyś z ciekawości sprawdzić jak wyglądały kiedyś popularne serwisy (jak np. Allegro),...

Czytaj więcej

Instrukcja Google Fonts – Zadbaj o fonty w swojej firmie

Kategorie: Przydatne narzędzia

Jeśli prowadzisz firmę lub zajmujesz się marketingiem to w tym filmie chciałbym zwrócić Twoją uwagę na stosowanie fontów, czyli tzw. czcionek, w swoich materiałach firmowych, czy na stronie internetowej....

Czytaj więcej

Instrukcja Google Analytics 3 (podstawy)

Kategorie: Strony internetowe E-commerce Przydatne narzędzia

Ten film i artykuł dotyczy starej wersji Google Analytics 3 (Universal Analytics). Zapraszam do obejrzenia instrukcji Google Analytics 4 – najnowszego aktualnie stosowanego narzędzia analitycznego od Google. Obejrzyj ten...

Czytaj więcej

Instrukcja Hotjar – Zwiększ skuteczność swojej strony

Kategorie: Strony internetowe E-commerce Przydatne narzędzia

Cześć, jeśli posiadasz już stronę internetową, to prawdopodobnie zależy Ci na tym, by była ona jak najbardziej skuteczna, czyli generowała jak najwięcej konwersji  w postaci sprzedaży bądź zapytań od...

Czytaj więcej

Skąd wziąć zdjęcia do strony www? Darmowe banki zdjęć

Kategorie: Przydatne narzędzia

Jeśli zastanawiasz się skąd wziąć zdjęcia na swoją stronę internetową lub bloga, to w tym filmie podam Ci kilka sprawdzonych źródeł z których sam często korzystam – zarówno płatnych...

Czytaj więcej

Jak przesyłać duże pliki przez internet – instrukcja WeTransfer

Kategorie: Przydatne narzędzia

Jeśli zdarzają Ci się problemy z przesyłaniem dużych plików drogą mailową, np. program pocztowy blokuje dodanie załącznika lub dostajesz zwrotkę, że mail nie został dostarczony, to w tym filmie mam...

Czytaj więcej

Atrakcyjne grafiki do social media – zrób to sam z Canva (instrukcja)

Kategorie: Reklama w internecie Przydatne narzędzia

Linki z filmu: https://www.canva.com Jeśli prowadzisz konta swojej firmy w mediach społecznościowych i chciałbyś poprawić ich jakość graficzną to obejrzyj przygotowaną przeze mnie instrukcję darmowego narzędzia do projektowania graficznego...

Czytaj więcej

Co sprzedawać w internecie? Instrukcja Google Trends

Kategorie: E-commerce Przydatne narzędzia

Jeśli zastanawiasz się nad rozpoczęciem sprzedaży w internecie, ale nie masz jeszcze pomysłu co sprzedawać, to zapraszam Cię do obejrzenia instrukcji korzystania z darmowego narzędzia Google Trends. W tym...

Czytaj więcej
strony www olsztyn

Rozważasz współpracę ze mną?

Sprawdź, dlaczego warto.

Bezpośredni kontakt
Rozwiń informację
Współpracowałeś kiedyś z agencją i wiesz jak ciężko się komunikować z supportem? U mnie jest inaczej. Wykonuję osobiście większość prac i kontaktujesz się tylko ze mną.
Działania, które przynoszą efekty
Rozwiń informację
Przez lata testowałem (i nadal to robię) różne rozwiązania by skupić się na tych, które po prostu działają.
Szybkie terminy realizacji
Rozwiń informację
Większość zleceń wykonuję przed zadeklarowanym terminem. Nie obiecuję gruszek na wierzbie!
Transparentność
Rozwiń informację
Przekazuję wszelkie dostępy do stron internetowych, kont reklamowych, analityki. Rozliczenia ze mną są klarowne, każda oferta opisana jest w sposób, z którego jasno wynika podział mojego wynagrodzenia oraz opcji dodatkowych (jak płatne wtyczki do stron internetowych, czy budżety reklamowe w kampaniach marketingowych).
Jakość agencji w cenie freelancera
Rozwiń informację
Wąska specjalizacja w konkretnych rozwiązaniach internetowych (tworzenie stron i sklepów internetowych, marketing online w ekosystemie Google) pozwala realizować skuteczne usługi niższym kosztem niż duże firmy.
Ciągły rozwój
Rozwiń informację
Od 2010 roku, kiedy wykonałem pierwsza stronę internetową, stale podnoszę kwalifikacje w obszarach swojej specjalizacji poprzez najróżniejsze kursy, szkolenia, grupy branżowe, itd.
Darmowa dawka wiedzy
Rozwiń informację
Dzielę się wiedzą, doświadczeniem i przydatnymi wskazówkami na blogu i kanale YouTube za darmo - sprawdź i subskrybuj kanał oraz newsletter. Zobacz także kurs płatny - wykład mp3 na temat podstawowych form zdobywania klientów przez internet.
Certyfikowany ekspert
Rozwiń informację
Moja wiedza z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych potwierdzona jest certyfikatami Google Ads z różnych kategorii oraz statusem Google Partner.
Bogate doświadczenie
Rozwiń informację
Współpracowałem łącznie z kilkoma setkami firm i osób prywatnych, organizacjami małymi i dużymi, ministerstwami, związkami sportowymi, firmami zagranicznymi, itd.
Wszystko w jednym miejscu
Rozwiń informację
Od budowy strony internetowej, przez skuteczne formy marketingu po analitykę i optymalizację działań - wszystko u jednego, solidnego dostawcy.

Skontaktuj się

Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj darmowe porady oraz informacje o promocjach.

Dostępność WCAG