W związku z dużą ilością realizowanych projektów, czas odpowiedzi na nowe zapytania jest aktualnie wydłużony. Dziękuję za wyrozumiałość.

Baza wiedzy

Przeglądasz materiały z kategorii: Wszystkie tematy

Konkretne poradniki w formie artykułów i wideo na temat stron internetowych, e-commerce, kampanii reklamowych w internecie, czy przydatnych narzędzi marketingowych. Wybierz interesującą Cię kategorię z belki powyżej lub przeglądaj wszystkie wpisy poniżej. Miłej lektury i oglądania! Jeśli masz jakieś pytania, przejdź do kontaktu.

Ile kosztuje utrzymanie strony internetowej?

Ile kosztuje utrzymanie strony internetowej? Sprawdź, jakie są realne koszty związane z hostingiem, domeną, abonamentem, opieką techniczną. Utrzymanie strony...

Kampania Google Ads nie działa? Sprawdź te 7 rzeczy, zanim przepalisz budżet

Czy masz wrażenie, że Twoja kampania Google Ads nie działa? Płacisz za kliknięcia, ale nie ma klientów, nie ma...

Jak wykorzystać Chat GPT w firmie? 5 rzeczy, które możesz wdrożyć od ręki

Sztuczna inteligencja przestała być ciekawostką z konferencji technologicznych – dziś staje się codziennym narzędziem pracy w wielu firmach. Problem...

Jaką stronę internetową wybrać dla małej firmy? Poradnik + przegląd pakietów

Czy każda mała firma potrzebuje strony internetowej? Jeśli chce budować profesjonalny wizerunek, to uważam, że TAK. Ale nie każda...

Jak reklamować firmę w internecie – moja rozmowa z Piotrem Dubińskim o marketingu i strategiach biznesowych

Niedawno miałem przyjemność udzielić wywiadu Piotrowi Dubińskiemu, w którym rozmawialiśmy o mojej drodze do własnego biznesu, marketingu internetowym, strategiach...

Cyberbezpieczeństwo w małej firmie – na co zwrócić uwagę?

Cyberbezpieczeństwo w małych firmach jest równie ważne jak w dużych korporacjach. Niestety, małe firmy często stają się celem cyberataków,...

Wyszukiwanie obrazem i Google Lens – co to jest i jak działa?

Google Lens to innowacyjne narzędzie od Google, które pozwala rozpoznawać obiekty, tłumaczyć teksty i wyszukiwać informacje na podstawie zdjęć...

Rebranding – co to jest, kiedy warto go zrobić i jak przebiegał u mnie?

Rebranding to proces zmiany wizerunku marki, który pomaga lepiej dopasować ofertę do klientów i odświeżyć komunikację wizualną. Dowiedz się,...

Jak zwiększyć szybkość ładowania strony na WordPressie?

Szybkość ładowania strony to jeden z ważnych czynników wpływających na doświadczenie użytkownika (UX), pozycjonowanie w Google oraz współczynnik konwersji....

Analiza fałszywego maila – jak rozpoznać próbę oszustwa?

W dzisiejszych czasach cyberprzestępcy stają się coraz bardziej sprytni i przekonujący w swoich działaniach. Otrzymałem profesjonalnie wyglądający, spersonalizowany e-mail,...

GPSR – co to jest? Nowe rozporządzenie unijne dot. bezpieczeństwa produktów

Nowe rozporządzenie GPSR wprowadza zasady bezpieczeństwa dla produktów sprzedawanych online. Dowiedz się, jakie obowiązki nakłada na sklepy internetowe i...

Historia Gadu-Gadu. Co poszło nie tak?

Gadu Gadu – największy polski komunikator internetowy z początków XXI wieku. Czy ten program w ogóle jeszcze istnieje? Jaka...

Blog firmowy – jak robić to dobrze?

Czy wiesz, że blog firmowy może nie tylko przyciągnąć nowych klientów, ale także zbudować autorytet Twojej marki? Zobacz, jak...

Jak wybrać idealną domenę dla swojej strony internetowej?

Planujesz założyć stronę internetową, ale nie wiesz, jaką domenę wybrać? Z tego artykułu dowiesz się, jak dobrać idealną nazwę...

Jak zabezpieczyć stronę na WordPressie w 7 krokach?

WordPress to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia stron internetowych, co niestety czyni ją atrakcyjnym celem dla ataków. Dlatego...

Rozważasz współpracę ze mną? Te rzeczy doceniają moi Klienci 🤩

Bezpośredni kontakt

Współpracowałeś kiedyś z agencją i wiesz jak ciężko się komunikować z supportem? U mnie jest inaczej. Osobiście nadzoruję każdy projekt i kontaktujesz się tylko ze mną.

Działania, które przynoszą efekty

Przez lata testowałem (i nadal to robię) różne rozwiązania internetowe, by skupić się na tych, które po prostu działają.

Szybkie terminy realizacji

Większość zleceń wykonuję przed zadeklarowanym terminem. Nie obiecuję gruszek na wierzbie, nie przeciągam projektów miesiącami!

Transparentność

Przekazuję wszelkie dostępy do stron internetowych, kont reklamowych, analityki. Rozliczenia ze mną są klarowne, każda oferta opisana jest w sposób, z którego jasno wynika podział mojego wynagrodzenia oraz opcji dodatkowych (jak płatne wtyczki do stron internetowych, czy budżety reklamowe w kampaniach marketingowych).

Jakość agencji w cenie freelancera

Wąska specjalizacja w konkretnych rozwiązaniach internetowych (tworzenie stron i sklepów internetowych WordPress, marketing online w ekosystemie Google, marketing wideo w internecie) pozwala realizować skuteczne usługi niższym kosztem niż duże agencje.

Ciągły rozwój

Od 2010 roku, kiedy wykonałem pierwszą stronę internetową, stale podnoszę kwalifikacje w obszarach swojej specjalizacji poprzez najróżniejsze kursy, szkolenia, grupy branżowe, książki, itd.

Darmowa dawka wiedzy

Dzielę się wiedzą, doświadczeniem i przydatnymi wskazówkami na blogu i kanale YouTube za darmo - sprawdź i subskrybuj kanał.

Certyfikowany ekspert

Moja wiedza z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych potwierdzona jest certyfikatami Google Ads z różnych kategorii oraz statusem Google Partner.

Bogate doświadczenie

Współpracowałem łącznie z kilkoma setkami firm i osób prywatnych, organizacjami małymi i dużymi, ministerstwami, związkami sportowymi, firmami zagranicznymi, itd.

Wszystko w jednym miejscu

Od budowy strony internetowej, przez skuteczne formy marketingu po analitykę i optymalizację działań - wszystko u jednego, solidnego dostawcy.

Sztuczna inteligencja

15-letnie doświadczenie w branży internetowej łączę z najnowszymi osiągnięciami sztucznej inteligencji, by dostarczać usługi na najwyższym poziomie.


Skontaktuj się

Luźniejsze treści Niektóre mądre, niektóre... 🙉

Opinie Klientów Większość zadowolona 😇

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się na mój newsletter 📩

newsletter

Zapisz się na mój newsletter i odbierz ebook
„10 cech skutecznej strony internetowej”.

Odbiorcy mojego newslettera otrzymują cyklicznie darmowe poradniki i ciekawostki. Treści kierowane są głównie do małych firm, które chcą poprawić swoją widoczność w internecie.

15-letnie doświadczenie w branży internetowej łączę z najnowszymi osiągnięciami sztucznej inteligencji, by dostarczać usługi na najwyższym poziomie.

Skontaktuj się
Dostępność WCAG