Baza wiedzy
Przeglądasz materiały z kategorii: Wszystkie tematy
Czym są konwersje w analityce internetowej?
Kategorie: Inne tematyPosiadanie strony internetowej to dziś warunek niemal niezbędny dla funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa czy organizacji. Wraz z cyfryzacją kolejnych dziedzin życia, coraz lepszym dostosowaniem oferty do indywidualnych potrzeb, a także...
Co to jest remarketing dynamiczny?
Kategorie: Reklama w internecieDuża ilość odsłon i użytkowników to oczywiście powód do zadowolenia dla każdego właściciela strony internetowej. Wielu właścicieli witryn spotka się jednak z problemem nieadekwatności tych liczb do liczby generowanych...
Jak chronić budżet Google Ads przed „nieprawidłowymi kliknięciami”?
Kategorie: Reklama w internecieJeśli korzystasz z płatnych reklam, takich jak Google Ads, to być może spotkałeś się z sytuacją, w której według statystyk Twoją stronę internetową odwiedza z reklam dużo osób, jednak...
Google Tag Manager – co to jest?
Kategorie: Przydatne narzędziaStrony internetowe z zainstalowanymi tagami marketingowymi znacznie ułatwiają prowadzenie analityki i działań reklamowych w internecie. Przekłada się to na lepsze dopasowanie oferty oraz informacji marketingowej do potrzeb potencjalnych klientów....
Jak wykluczyć ruch wewnętrzny w Google Analytics 4 (GA4)?
Kategorie: Przydatne narzędziaJeśli korzystasz z Google Analytics do analizy ruchu na swojej stronie internetowej, to jedną z pierwszych rzeczy, jakie powinieneś sprawdzić oraz wdrożyć, jest wykluczenie ruchu wewnętrznego w tym systemie....
Koniec Google Analytics 3. Co dalej?
Kategorie: Przydatne narzędziaJuż latem przyszłego roku czekają nas duże zmiany – od 1.07.2023 r. Google Analytics 3 (Universal Analytics) zaprzestaje zbierania danych o ruchu użytkowników na stronach internetowych. Jego funkcje przejmuje...
Google Merchant Center – co to jest?
Kategorie: Przydatne narzędziaReklama sklepu internetowego jest podstawą jego funkcjonowania. Uruchomienie kampanii Google Ads jest dobrym wstępem, natomiast kolejnym krokiem powinno być skorzystanie z narzędzia Google Merchant Center, dzięki któremu produkty z...
WordPress i komunikat „Zalecana aktualizacja PHPa” – co robić?
Kategorie: Strony internetoweStrony internetowe na systemie WordPress posiadają wbudowany mechanizm sprawdzania wersji języka PHP na serwerze (hostingu). Z tego artykułu dowiesz co zrobić w sytuacji, gdy w kokpicie swojego WordPressa zobaczysz...
Google Optimize – co to jest?
Kategorie: Przydatne narzędziaStworzenie strony internetowej jest obecnie jednym z pierwszych kroków podejmowanych przez nowych przedsiębiorców. Także firmy istniejące od dawna na rynku modyfikują swoje witryny i starają się jak najlepiej trafić...
Instrukcja Trello – proste, zespołowe zarządzanie projektami online
Kategorie: Przydatne narzędziaTrello to popularne narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, zarówno prywatnych, jak i tych, nad którymi pracuje zespół osób. Program już w darmowej wersji posiada wiele interesujących funkcji i...
Kod promocyjny Google Ads 1200 zł – jak go uzyskać?
Kategorie: Reklama w internecieReklama za pośrednictwem Google Ads to obecnie jedna z podstawowych form promowania firmy w internecie. Korzystają z niej zarówno przedsiębiorcy dopiero wchodzący na rynek, jak i ci funkcjonujący na...
Pixel Facebook – co to jest?
Kategorie: Reklama w internecieKażda osoba działająca w branży reklamowej doskonale wie o tym, jak istotne jest opracowywanie skutecznego przekazu reklamowego. Pomagają w tym nowoczesne narzędzia takie jak Pixel Facebooka. Narzędzie składające się...
Projektowanie stron internetowych w Canva – czy to ma sens?
Kategorie: Strony internetowe Przydatne narzędziaProfesjonaliści, którzy projektują strony internetowe, z pewnością z szerokim uśmiechem spojrzą na tytuł tego artykułu. Czy Canva – amatorskie narzędzie do projektowania online – nadaje się do profesjonalnego projektowania...
Instrukcja WooCommerce – zarządzanie produktami
Kategorie: E-commerceW poniższej instrukcji WooCommerce pokażę Ci, jak zarządzać produktami w sklepie internetowym opartym na tej platformie. Jeśli posiadasz sklep internetowy WooCommerce, ale nie otrzymałeś do niego instrukcji lub dopiero...
Problem z płatnościami Przelewy24 na sklepach WooCommerce
Kategorie: E-commerceW tym artykule opiszę case study problemu, jaki ostatnio spotkał kilku moich Klientów, posiadających sklepy oparte na platformie WordPress WooCommerce i wtyczkę płatności Przelewy24. Jeśli również masz taki sklep,...
Błąd 404 na stronie internetowej – co to jest i jak go naprawić?
Kategorie: Strony internetoweZ tego materiału dowiesz się co to jest błąd 404 na stronie internetowej, jak poprawnie zaprojektować stronę błędu 404, jak wykryć i naprawić tego typu błąd na swojej witrynie....
Przegląd treści na stronie internetowej – dlaczego i kiedy warto go robić?
Kategorie: Strony internetoweW tym artykule chciałbym zwrócić Twoją uwagę na ważne zagadnienie, jakim jest przegląd i aktualizacja treści na stronie internetowej. Dowiesz się co to oznacza, dlaczego warto to robić oraz...
Certyfikat Google Ads – co to jest?
Kategorie: Reklama w internecieJeśli zastanawiasz się co to jest certyfikat Google Ads, co on daje i jak go zdobyć – odpowiedzi znajdziesz w poniższym artykule. Jeśli poszukujesz firmy, która poprowadzi dla Ciebie...
Wtyczki WordPress – poznaj moje Top 5
Kategorie: Strony internetowe Przydatne narzędziaJeśli posiadasz stronę na WordPress (lub planujesz zlecić komuś jej stworzenie), zapoznaj się koniecznie z moimi rekomendacjami na temat wtyczek, które warto zastosować na stronie. Z tego artykułu dowiesz się: co to...
Kto zarządza stroną internetową?
Kategorie: Strony internetoweJeżeli zastanawiasz się, kto zarządza powinien zarządzać stroną internetową, czy jest to konieczne oraz czy możesz robić to samodzielnie, sprawdź moje wskazówki w poniższym artykule. Z tego artykułu dowiesz się:...