Baza wiedzy
Przeglądasz materiały z kategorii: Wszystkie tematy
Konkretne poradniki w formie artykułów i wideo na temat stron internetowych, e-commerce, kampanii reklamowych w internecie, czy przydatnych narzędzi marketingowych. Wybierz interesującą Cię kategorię z belki powyżej lub przeglądaj wszystkie wpisy poniżej. Miłej lektury i oglądania! Jeśli masz jakieś pytania, przejdź do kontaktu.
Skąd wziąć dofinansowanie na budowę sklepu internetowego?
Kategorie: E-commerceE-commerce rośnie w siłę. W wielu branżach wyprzedził już nawet tradycyjne zakupy. Klienci cenią tę formę transakcji za wygodę, oszczędność czasu i możliwość spokojnego przeglądania całej oferty. Wielu przedsiębiorców...
O czym pisać na blogu firmowym i dlaczego warto go prowadzić?
Kategorie: Strony internetoweJeszcze kilkanaście lat temu samo posiadanie strony internetowej było postrzegane jako wyznacznik wiarygodnego, solidnego przedsiębiorstwa. Wiele od tych czasów się zmieniło – zwiększyły się wymagania zarówno użytkowników, jak i...
Jak reklamować w internecie biznes sezonowy?
Kategorie: Reklama w interneciePrzez kilkanaście lat działalności w branży tworzenia stron www i marketingu online miałem do czynienia z wieloma biznesami sezonowymi. W tym artykule opiszę najbardziej polecane (i niepolecane) formy reklamy...
Co to jest WCAG i dostępność na stronach internetowych?
Kategorie: Strony internetoweOstatnia dekada przyniosła ogromny postęp w zakresie świadomości ograniczeń, z jakimi mierzą się na co dzień osoby niepełnosprawne. Zarówno instytucje administracji publicznej, jak i prywatne przedsiębiorstwa podjęły szereg działań,...
Czym są obrazy w formatach nowej generacji i dlaczego warto je stosować?
Kategorie: Strony internetoweW ostatnich latach popularność w temacie optymalizacji stron internetowych zyskują obrazy w formatach nowej generacji. W tym artykule wyjaśniam czym są te formaty, dlaczego warto je stosować i jak...
Typy kampanii Google Ads, które warto znać
Kategorie: Reklama w internecieKampanie Google Ads to jedna z najczęściej stosowanych form reklamy w internecie. System reklamowy od Google oferuje szereg rozwiązań, dzięki którym możemy docierać do klientów, którzy dopiero szukają takiej...
Skuteczne kreacje reklamowe YouTube z modelem ABCD od Google
Kategorie: Reklama w internecieOsoby, które są zainteresowane marketingiem spotkały się z pewnością z różnymi akronimami związanymi z tworzeniem kreacji reklamowych czy oddziaływaniem na klienta, takimi jak np. SLB, AIDA, AIDCAS, itp. Warto...
Formaty reklam wideo na YouTube
Kategorie: Reklama w internecieSystem reklamowy Google Ads umożliwia emisję reklam wideo na platformie YouTube. Jeśli Twoja firma posiada jakieś zasoby wideo, zdecydowanie warto rozważyć przynajmniej test tego typu reklamy. W tym artykule przedstawię...
Integracja sklepu WooCommerce z Ceneo.pl krok po kroku (wideo)
Kategorie: E-commerceW tym filmie i artykule pokażę Ci w jaki sposób zintegrować sklep WooCommerce z Ceneo.pl krok po kroku oraz jak możesz wykorzystać Ceneo.pl do promocji swojego sklepu internetowego. Zapraszam...
Co wie o Tobie Google?
Kategorie: Inne tematyGoogle to jedno z tych narzędzi, które zna każdy z nas. Niewiele osób jednak zastanawia się jakie informacje o użytkownikach zbierają wszystkie usługi oferowane przez giganta z Mountain View....
Jak sprawdzać wyniki pozycjonowania strony SEO?
Kategorie: Reklama w internecieProwadząc lub zlecając pozycjonowanie strony (SEO) istotne jest, aby stale kontrolować osiągane wyniki. Monitorowanie kluczowych wskaźników SEO pozwala oceniać skuteczność podejmowanych działań i wyznaczyć ich dalsze kierunku. Firmy oferujące...
Mam nową stronę internetową, ale nie widać jej w Google – co robić?
Kategorie: Strony internetoweWłasna strona internetowa może stanowić świetne narzędzie reklamowe dla firmy. Bardzo często jednak nowo stworzona strona mimo, że świetnie wygląda to nie wyświetla się w wyszukiwarce Google. Może do...
Freelancer WordPress – jak mogę Ci pomóc?
Kategorie: Strony internetoweSystemy zarządzania treścią czyli CMS to rozwiązania, które cieszą się dużym uznaniem. Przede wszystkim ułatwiają zarządzanie witryną i pozwalają na jej łatwe aktualizowanie. Samo stworzenie strony i przygotowanie jej...
Ile kosztuje sklep internetowy?
Kategorie: E-commerceProwadzisz firmę lub dopiero ją zakładasz i myślisz o stworzeniu sklepu internetowego? Nie wiesz jakich kosztów powinieneś się spodziewać i jakie funkcje powinien on zawierać? Sprawdź moje wskazówki w...
Jak dodać administratora strony firmowej na Facebooku?
Kategorie: Reklama w internecieJednym z najczęstszych problemów, z jakim spotykam się we współpracy z klientami w zakresie Facebooka, jest dodanie nowego administratora do strony firmowej. W tym krótkim poradniku wyjaśnię jak to...
Prosta strategia reklamy internetowej dla firm z małych miast (i nie tylko)
Kategorie: Reklama w internecieJeśli prowadzisz firmę w małym mieście i nie miałeś/aś jeszcze styczności w reklamą w internecie, to z pewnością zainteresuje Cię przygotowana przeze mnie łatwa do samodzielnego wdrożenia strategia reklamy...
Jak sprawdzić jakich cookies używa strona internetowa?
Kategorie: Strony internetoweJeśli potrzebujesz dowiedzieć się jakich plików cookies wykorzystuje Twoja strona internetowa (lub dowolna inna), to w tym krótkim poradniku pokażę Ci jak to zrobić za pomocą dwóch prostych narzędzi....
Stan witryny w WordPress – dlaczego warto tu zaglądać?
Kategorie: Strony internetoweJeśli korzystasz z WordPressa i posiadasz wersję minimum 5.2, w Twoim panelu administracyjnym znajdziesz ekran Stan witryny. W tym artykule i wideo podpowiem Ci dlaczego warto regularnie zaglądać do...
Dywersyfikacja źródeł ruchu na stronie – dlaczego warto ją stosować?
Kategorie: Reklama w internecieTwoją stronę internetową, w zależności od jej specyfikacji i zasięgu, może odwiedzać każdego dnia kilkudziesięciu, kilkuset, a nawet kilkaset tysięcy użytkowników. Trafiają do ciebie z różnych źródeł – aktywnie...
Consent Mode, czyli tryb uzyskiwania zgody – jak informować o plikach cookies?
Kategorie: Strony internetoweZbieranie danych o użytkownikach strony internetowej czy sklepu internetowego znacznie ułatwia procesy marketingowe – im więcej wiemy o potencjalnym kliencie, tym trafniej dopasowujemy do niego naszą ofertę. Jednakże takie...

Rozważasz współpracę ze mną?
Sprawdź, dlaczego warto.
Bezpośredni kontakt
Działania, które przynoszą efekty
Szybkie terminy realizacji
Transparentność
Jakość agencji w cenie freelancera
Ciągły rozwój
Darmowa dawka wiedzy
Certyfikowany ekspert
Bogate doświadczenie
Wszystko w jednym miejscu
Skontaktuj się