Google Partner arturkosinski.pl
Wycena online
Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę

Baza wiedzy

Przeglądasz materiały z kategorii: Wszystkie tematy

Konkretne poradniki w formie artykułów i wideo na temat stron internetowych, e-commerce, kampanii reklamowych w internecie, czy przydatnych narzędzi marketingowych. Wybierz interesującą Cię kategorię z belki powyżej lub przeglądaj wszystkie wpisy poniżej. Miłej lektury i oglądania! Jeśli masz jakieś pytania, przejdź do kontaktu.

Skąd wziąć dofinansowanie na budowę sklepu internetowego?

Kategorie: E-commerce

E-commerce rośnie w siłę. W wielu branżach wyprzedził już nawet tradycyjne zakupy. Klienci cenią tę formę transakcji za wygodę, oszczędność czasu i możliwość spokojnego przeglądania całej oferty. Wielu przedsiębiorców...

Czytaj więcej

O czym pisać na blogu firmowym i dlaczego warto go prowadzić?

Kategorie: Strony internetowe

Jeszcze kilkanaście lat temu samo posiadanie strony internetowej było postrzegane jako wyznacznik wiarygodnego, solidnego przedsiębiorstwa. Wiele od tych czasów się zmieniło – zwiększyły się wymagania zarówno użytkowników, jak i...

Czytaj więcej

Jak reklamować w internecie biznes sezonowy?

Kategorie: Reklama w internecie

Przez kilkanaście lat działalności w branży tworzenia stron www i marketingu online miałem do czynienia z wieloma biznesami sezonowymi. W tym artykule opiszę najbardziej polecane (i niepolecane) formy reklamy...

Czytaj więcej

Co to jest WCAG i dostępność na stronach internetowych?

Kategorie: Strony internetowe

Ostatnia dekada przyniosła ogromny postęp w zakresie świadomości ograniczeń, z jakimi mierzą się na co dzień osoby niepełnosprawne. Zarówno instytucje administracji publicznej, jak i prywatne przedsiębiorstwa podjęły szereg działań,...

Czytaj więcej

Czym są obrazy w formatach nowej generacji i dlaczego warto je stosować?

Kategorie: Strony internetowe

W ostatnich latach popularność w temacie optymalizacji stron internetowych zyskują obrazy w formatach nowej generacji. W tym artykule wyjaśniam czym są te formaty, dlaczego warto je stosować i jak...

Czytaj więcej

Typy kampanii Google Ads, które warto znać

Kategorie: Reklama w internecie

Kampanie Google Ads to jedna z najczęściej stosowanych form reklamy w internecie. System reklamowy od Google oferuje szereg rozwiązań, dzięki którym możemy docierać do klientów, którzy dopiero szukają takiej...

Czytaj więcej

Skuteczne kreacje reklamowe YouTube z modelem ABCD od Google

Kategorie: Reklama w internecie

Osoby, które są zainteresowane marketingiem spotkały się z pewnością z różnymi akronimami związanymi z tworzeniem kreacji reklamowych czy oddziaływaniem na klienta, takimi jak np. SLB, AIDA, AIDCAS, itp. Warto...

Czytaj więcej

Formaty reklam wideo na YouTube

Kategorie: Reklama w internecie

System reklamowy Google Ads umożliwia emisję reklam wideo na platformie YouTube. Jeśli Twoja firma posiada jakieś zasoby wideo, zdecydowanie warto rozważyć przynajmniej test tego typu reklamy. W tym artykule przedstawię...

Czytaj więcej

Integracja sklepu WooCommerce z Ceneo.pl krok po kroku (wideo)

Kategorie: E-commerce

W tym filmie i artykule pokażę Ci w jaki sposób zintegrować sklep WooCommerce z Ceneo.pl krok po kroku oraz jak możesz wykorzystać Ceneo.pl do promocji swojego sklepu internetowego. Zapraszam...

Czytaj więcej

Co wie o Tobie Google?

Kategorie: Inne tematy

Google to jedno z tych narzędzi, które zna każdy z nas. Niewiele osób jednak zastanawia się jakie informacje o użytkownikach zbierają wszystkie usługi oferowane przez giganta z Mountain View....

Czytaj więcej

Jak sprawdzać wyniki pozycjonowania strony SEO?

Kategorie: Reklama w internecie

Prowadząc lub zlecając pozycjonowanie strony (SEO) istotne jest, aby stale kontrolować osiągane wyniki. Monitorowanie kluczowych wskaźników SEO pozwala oceniać skuteczność podejmowanych działań i wyznaczyć ich dalsze kierunku. Firmy oferujące...

Czytaj więcej

Mam nową stronę internetową, ale nie widać jej w Google – co robić?

Kategorie: Strony internetowe

Własna strona internetowa może stanowić świetne narzędzie reklamowe dla firmy. Bardzo często jednak nowo stworzona strona mimo, że świetnie wygląda to nie wyświetla się w wyszukiwarce Google. Może do...

Czytaj więcej

Freelancer WordPress – jak mogę Ci pomóc?

Kategorie: Strony internetowe

Systemy zarządzania treścią czyli CMS to rozwiązania, które cieszą się dużym uznaniem. Przede wszystkim ułatwiają zarządzanie witryną i pozwalają na jej łatwe aktualizowanie. Samo stworzenie strony i przygotowanie jej...

Czytaj więcej

Ile kosztuje sklep internetowy?

Kategorie: E-commerce

Prowadzisz firmę lub dopiero ją zakładasz i myślisz o stworzeniu sklepu internetowego? Nie wiesz jakich kosztów powinieneś się spodziewać i jakie funkcje powinien on zawierać? Sprawdź moje wskazówki w...

Czytaj więcej

Jak dodać administratora strony firmowej na Facebooku?

Kategorie: Reklama w internecie

Jednym z najczęstszych problemów, z jakim spotykam się we współpracy z klientami w zakresie Facebooka, jest dodanie nowego administratora do strony firmowej. W tym krótkim poradniku wyjaśnię jak to...

Czytaj więcej

Prosta strategia reklamy internetowej dla firm z małych miast (i nie tylko)

Kategorie: Reklama w internecie

Jeśli prowadzisz firmę w małym mieście i nie miałeś/aś jeszcze styczności w reklamą w internecie, to z pewnością zainteresuje Cię przygotowana przeze mnie łatwa do samodzielnego wdrożenia strategia reklamy...

Czytaj więcej

Jak sprawdzić jakich cookies używa strona internetowa?

Kategorie: Strony internetowe

Jeśli potrzebujesz dowiedzieć się jakich plików cookies wykorzystuje Twoja strona internetowa (lub dowolna inna), to w tym krótkim poradniku pokażę Ci jak to zrobić za pomocą dwóch prostych narzędzi....

Czytaj więcej

Stan witryny w WordPress – dlaczego warto tu zaglądać?

Kategorie: Strony internetowe

Jeśli korzystasz z WordPressa i posiadasz wersję minimum 5.2, w Twoim panelu administracyjnym znajdziesz ekran Stan witryny. W tym artykule i wideo podpowiem Ci dlaczego warto regularnie zaglądać do...

Czytaj więcej

Dywersyfikacja źródeł ruchu na stronie – dlaczego warto ją stosować?

Kategorie: Reklama w internecie

Twoją stronę internetową, w zależności od jej specyfikacji i zasięgu, może odwiedzać każdego dnia kilkudziesięciu, kilkuset, a nawet kilkaset tysięcy użytkowników. Trafiają do ciebie z różnych źródeł – aktywnie...

Czytaj więcej

Consent Mode, czyli tryb uzyskiwania zgody – jak informować o plikach cookies?

Kategorie: Strony internetowe

Zbieranie danych o użytkownikach strony internetowej czy sklepu internetowego znacznie ułatwia procesy marketingowe – im więcej wiemy o potencjalnym kliencie, tym trafniej dopasowujemy do niego naszą ofertę. Jednakże takie...

Czytaj więcej
strony www olsztyn

Rozważasz współpracę ze mną?

Sprawdź, dlaczego warto.

Bezpośredni kontakt
Rozwiń informację
Współpracowałeś kiedyś z agencją i wiesz jak ciężko się komunikować z supportem? U mnie jest inaczej. Wykonuję osobiście większość prac i kontaktujesz się tylko ze mną.
Działania, które przynoszą efekty
Rozwiń informację
Przez lata testowałem (i nadal to robię) różne rozwiązania by skupić się na tych, które po prostu działają.
Szybkie terminy realizacji
Rozwiń informację
Większość zleceń wykonuję przed zadeklarowanym terminem. Nie obiecuję gruszek na wierzbie!
Transparentność
Rozwiń informację
Przekazuję wszelkie dostępy do stron internetowych, kont reklamowych, analityki. Rozliczenia ze mną są klarowne, każda oferta opisana jest w sposób, z którego jasno wynika podział mojego wynagrodzenia oraz opcji dodatkowych (jak płatne wtyczki do stron internetowych, czy budżety reklamowe w kampaniach marketingowych).
Jakość agencji w cenie freelancera
Rozwiń informację
Wąska specjalizacja w konkretnych rozwiązaniach internetowych (tworzenie stron i sklepów internetowych, marketing online w ekosystemie Google) pozwala realizować skuteczne usługi niższym kosztem niż duże firmy.
Ciągły rozwój
Rozwiń informację
Od 2010 roku, kiedy wykonałem pierwsza stronę internetową, stale podnoszę kwalifikacje w obszarach swojej specjalizacji poprzez najróżniejsze kursy, szkolenia, grupy branżowe, itd.
Darmowa dawka wiedzy
Rozwiń informację
Dzielę się wiedzą, doświadczeniem i przydatnymi wskazówkami na blogu i kanale YouTube za darmo - sprawdź i subskrybuj kanał oraz newsletter. Zobacz także kurs płatny - wykład mp3 na temat podstawowych form zdobywania klientów przez internet.
Certyfikowany ekspert
Rozwiń informację
Moja wiedza z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych potwierdzona jest certyfikatami Google Ads z różnych kategorii oraz statusem Google Partner.
Bogate doświadczenie
Rozwiń informację
Współpracowałem łącznie z kilkoma setkami firm i osób prywatnych, organizacjami małymi i dużymi, ministerstwami, związkami sportowymi, firmami zagranicznymi, itd.
Wszystko w jednym miejscu
Rozwiń informację
Od budowy strony internetowej, przez skuteczne formy marketingu po analitykę i optymalizację działań - wszystko u jednego, solidnego dostawcy.

Skontaktuj się

Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj darmowe porady oraz informacje o promocjach.

Dostępność WCAG