Google Partner arturkosinski.pl
Wycena online
Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę

Baza wiedzy

Przeglądasz materiały z kategorii: Wszystkie tematy

Jak dodać administratora strony firmowej na Facebooku?

Kategorie: Reklama w internecie

Jednym z najczęstszych problemów, z jakim spotykam się we współpracy z klientami w zakresie Facebooka, jest dodanie nowego administratora do strony firmowej. W tym krótkim poradniku wyjaśnię jak to...

Czytaj więcej

Prosta strategia reklamy internetowej dla firm z małych miast

Kategorie: Reklama w internecie

Jeśli prowadzisz firmę w małym mieście i nie miałeś/aś jeszcze styczności w reklamą w internecie, to z pewnością zainteresuje Cię przygotowana przeze mnie łatwa do samodzielnego wdrożenia strategia reklamy...

Czytaj więcej

Jak sprawdzić jakich cookies używa strona internetowa?

Kategorie: Strony internetowe

Jeśli potrzebujesz dowiedzieć się jakich plików cookies wykorzystuje Twoja strona internetowa (lub dowolna inna), to w tym krótkim poradniku pokażę Ci jak to zrobić za pomocą dwóch prostych narzędzi....

Czytaj więcej

Stan witryny w WordPress – dlaczego warto tu zaglądać?

Kategorie: Strony internetowe

Jeśli korzystasz z WordPressa i posiadasz wersję minimum 5.2, w Twoim panelu administracyjnym znajdziesz ekran Stan witryny. W tym artykule podpowiem Ci dlaczego warto regularnie zaglądać do tej zakładki...

Czytaj więcej

Dywersyfikacja źródeł ruchu na stronie – dlaczego warto ją stosować?

Kategorie: Reklama w internecie

Twoją stronę internetową, w zależności od jej specyfikacji i zasięgu, może odwiedzać każdego dnia kilkudziesięciu, kilkuset, a nawet kilkaset tysięcy użytkowników. Trafiają do ciebie z różnych źródeł – aktywnie...

Czytaj więcej

Consent Mode, czyli tryb uzyskiwania zgody – jak informować o plikach cookies?

Kategorie: Strony internetowe

Zbieranie danych o użytkownikach strony internetowej czy sklepu internetowego znacznie ułatwia procesy marketingowe – im więcej wiemy o potencjalnym kliencie, tym trafniej dopasowujemy do niego naszą ofertę. Jednakże takie...

Czytaj więcej

UX – Co to jest User Experience?

Kategorie: Strony internetowe

Niezależnie od tego, czy klienta przywiodła do nas nasza dopracowana strategia marketingowa, czy też łut szczęścia – powinno zależeć nam, aby jego doświadczenie w obcowaniu z naszą marką było...

Czytaj więcej

Instrukcja Google Analytics 4 – podstawy, które warto znać

Kategorie: Przydatne narzędzia

Zapraszam do zapoznania się z instrukcją korzystania z Google Analytics 4. W poniższym materiale w prosty sposób wyjaśniam jak poruszać się po interfejsie Google Analytics 4 oraz jakie dane warto analizować,...

Czytaj więcej

Wizytówka Google Moja Firma – dlaczego warto ją mieć?

Kategorie: Reklama w internecie

Widoczność w wyszukiwarce Google może w dzisiejszych czasach zadecydować o sukcesie lub porażce firmy. Zwłaszcza w przypadku działalności lokalnej, informacje kontaktowe, mapa dojazdu czy zdjęcia potrafią skutecznie zachęcić (lub...

Czytaj więcej

Nowoczesna strona internetowa – jaka powinna być?

Kategorie: Strony internetowe

Strona internetowa to narzędzie, bez którego obecnie nie może obyć się prawdopodobnie żadna działalność komercyjna ani publiczna. Także osoby prywatne coraz częściej decydują się na zakładanie własnych witryn w...

Czytaj więcej

Dokumenty Google – jak to działa?

Kategorie: Przydatne narzędzia

Trudno sobie wyobrazić pracę – zwłaszcza biurową – a nawet życie codzienne, bez programów służących do edycji tekstów i danych. Do tworzenia pism używamy edytorów tekstów, do obliczeń –...

Czytaj więcej

Google Authenticator i uwierzytelnianie dwuskładnikowe – co to jest?

Kategorie: Przydatne narzędzia

Bezpieczeństwo w sieci jest (lub powinno być) priorytetem zarówno właścicieli stron, jak i ich użytkowników. Wobec coraz sprawniejszych metod cyberprzestępców, musimy mieć pewność, że podczas logowania i innych operacji...

Czytaj więcej

Czym są konwersje w analityce internetowej?

Kategorie: Inne tematy

Posiadanie strony internetowej to dziś warunek niemal niezbędny dla funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa czy organizacji. Wraz z cyfryzacją kolejnych dziedzin życia, coraz lepszym dostosowaniem oferty do indywidualnych potrzeb, a także...

Czytaj więcej

Co to jest remarketing dynamiczny?

Kategorie: Reklama w internecie

Duża ilość odsłon i użytkowników to oczywiście powód do zadowolenia dla każdego właściciela strony internetowej. Wielu właścicieli witryn spotka się jednak z problemem nieadekwatności tych liczb do liczby generowanych...

Czytaj więcej

Jak chronić budżet Google Ads przed „nieprawidłowymi kliknięciami”?

Kategorie: Reklama w internecie

Jeśli korzystasz z płatnych reklam, takich jak Google Ads, to być może spotkałeś się z sytuacją, w której według statystyk Twoją stronę internetową odwiedza z reklam dużo osób, jednak...

Czytaj więcej

Google Tag Manager – co to jest?

Kategorie: Przydatne narzędzia

Strony internetowe z zainstalowanymi tagami marketingowymi znacznie ułatwiają prowadzenie analityki i działań reklamowych w internecie. Przekłada się to na lepsze dopasowanie oferty oraz informacji marketingowej do potrzeb potencjalnych klientów....

Czytaj więcej

Jak wykluczyć ruch wewnętrzny w Google Analytics 4 (GA4)?

Kategorie: Przydatne narzędzia

Jeśli korzystasz z Google Analytics do analizy ruchu na swojej stronie internetowej, to jedną z pierwszych rzeczy, jakie powinieneś sprawdzić oraz wdrożyć, jest wykluczenie ruchu wewnętrznego w tym systemie....

Czytaj więcej

Koniec Google Analytics 3. Co dalej?

Kategorie: Przydatne narzędzia

Już latem przyszłego roku czekają nas duże zmiany – od 1.07.2023 r. Google Analytics 3 (Universal Analytics) zaprzestaje zbierania danych o ruchu użytkowników na stronach internetowych. Jego funkcje przejmuje...

Czytaj więcej

Google Merchant Center – co to jest?

Kategorie: Przydatne narzędzia

Reklama sklepu internetowego jest podstawą jego funkcjonowania. Uruchomienie kampanii Google Ads jest dobrym wstępem, natomiast kolejnym krokiem powinno być skorzystanie z narzędzia Google Merchant Center, dzięki któremu produkty z...

Czytaj więcej

WordPress i komunikat „Zalecana aktualizacja PHPa” – co robić?

Kategorie: Strony internetowe

Strony internetowe na systemie WordPress posiadają wbudowany mechanizm sprawdzania wersji języka PHP na serwerze (hostingu). Z tego artykułu dowiesz co zrobić w sytuacji, gdy w kokpicie swojego WordPressa zobaczysz...

Czytaj więcej

Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj darmowe porady oraz informacje o promocjach.