Google Partner arturkosinski.pl
Wycena online
Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę

Baza wiedzy

Przeglądasz materiały z kategorii: Wszystkie tematy

Konkretne poradniki w formie artykułów i wideo na temat stron internetowych, e-commerce, kampanii reklamowych w internecie, czy przydatnych narzędzi marketingowych. Wybierz interesującą Cię kategorię z belki powyżej lub przeglądaj wszystkie wpisy poniżej. Miłej lektury i oglądania! Jeśli masz jakieś pytania, przejdź do kontaktu.

Typy kampanii w systemie Google Ads, które warto znać

Kategorie: Reklama w internecie

Kampanie Google Ads to jedna z najczęściej stosowanych form reklamy w internecie. System reklamowy od Google oferuje szereg rozwiązań, dzięki którym możemy docierać do klientów, którzy dopiero szukają takiej...

Czytaj więcej

Skuteczne kreacje reklamowe YouTube z modelem ABCD od Google

Kategorie: Reklama w internecie

Osoby, które są zainteresowane marketingiem spotkały się z pewnością z różnymi akronimami związanymi z tworzeniem kreacji reklamowych czy oddziaływaniem na klienta, takimi jak np. SLB, AIDA, AIDCAS, itp. Warto...

Czytaj więcej

Formaty reklam wideo na YouTube

Kategorie: Reklama w internecie

System reklamowy Google Ads umożliwia emisję reklam wideo na platformie YouTube. Jeśli Twoja firma posiada jakieś zasoby wideo, zdecydowanie warto rozważyć przynajmniej test tego typu reklamy. W tym artykule przedstawię...

Czytaj więcej

Integracja sklepu WooCommerce z Ceneo.pl krok po kroku (wideo)

Kategorie: E-commerce

W tym filmie i artykule pokażę Ci w jaki sposób zintegrować sklep WooCommerce z Ceneo.pl krok po kroku oraz jak możesz wykorzystać Ceneo.pl do promocji swojego sklepu internetowego. Zapraszam...

Czytaj więcej

Co wie o Tobie Google?

Kategorie: Inne tematy

Google to jedno z tych narzędzi, które zna każdy z nas. Niewiele osób jednak zastanawia się jakie informacje o użytkownikach zbierają wszystkie usługi oferowane przez giganta z Mountain View....

Czytaj więcej

Jak sprawdzać wyniki pozycjonowania strony SEO?

Kategorie: Reklama w internecie

Prowadząc lub zlecając pozycjonowanie strony (SEO) istotne jest, aby stale kontrolować osiągane wyniki. Monitorowanie kluczowych wskaźników SEO pozwala oceniać skuteczność podejmowanych działań i wyznaczyć ich dalsze kierunku. Firmy oferujące...

Czytaj więcej

Mam nową stronę internetową, ale nie widać jej w Google – co robić?

Kategorie: Strony internetowe

Własna strona internetowa może stanowić świetne narzędzie reklamowe dla firmy. Bardzo często jednak nowo stworzona strona mimo, że świetnie wygląda to nie wyświetla się w wyszukiwarce Google. Może do...

Czytaj więcej

Freelancer WordPress – jak może Ci pomóc?

Kategorie: Strony internetowe

Systemy zarządzania treścią czyli CMS to rozwiązania, które cieszą się dużym uznaniem. Przede wszystkim ułatwiają zarządzanie witryną i pozwalają na jej łatwe aktualizowanie. Samo stworzenie strony i przygotowanie jej...

Czytaj więcej

Ile kosztuje sklep internetowy?

Kategorie: E-commerce

Prowadzisz firmę lub dopiero ją zakładasz i myślisz o stworzeniu sklepu internetowego? Nie wiesz jakich kosztów powinieneś się spodziewać i jakie funkcje powinien on zawierać? Sprawdź moje wskazówki w...

Czytaj więcej

Jak dodać administratora strony firmowej na Facebooku?

Kategorie: Reklama w internecie

Jednym z najczęstszych problemów, z jakim spotykam się we współpracy z klientami w zakresie Facebooka, jest dodanie nowego administratora do strony firmowej. W tym krótkim poradniku wyjaśnię jak to...

Czytaj więcej

Prosta strategia reklamy internetowej dla firm z małych miast (i nie tylko)

Kategorie: Reklama w internecie

Jeśli prowadzisz firmę w małym mieście i nie miałeś/aś jeszcze styczności w reklamą w internecie, to z pewnością zainteresuje Cię przygotowana przeze mnie łatwa do samodzielnego wdrożenia strategia reklamy...

Czytaj więcej

Jak sprawdzić jakich cookies używa strona internetowa?

Kategorie: Strony internetowe

Jeśli potrzebujesz dowiedzieć się jakich plików cookies wykorzystuje Twoja strona internetowa (lub dowolna inna), to w tym krótkim poradniku pokażę Ci jak to zrobić za pomocą dwóch prostych narzędzi....

Czytaj więcej

Stan witryny w WordPress – dlaczego warto tu zaglądać?

Kategorie: Strony internetowe

Jeśli korzystasz z WordPressa i posiadasz wersję minimum 5.2, w Twoim panelu administracyjnym znajdziesz ekran Stan witryny. W tym artykule i wideo podpowiem Ci dlaczego warto regularnie zaglądać do...

Czytaj więcej

Dywersyfikacja źródeł ruchu na stronie – dlaczego warto ją stosować?

Kategorie: Reklama w internecie

Twoją stronę internetową, w zależności od jej specyfikacji i zasięgu, może odwiedzać każdego dnia kilkudziesięciu, kilkuset, a nawet kilkaset tysięcy użytkowników. Trafiają do ciebie z różnych źródeł – aktywnie...

Czytaj więcej

Consent Mode, czyli tryb uzyskiwania zgody – jak informować o plikach cookies?

Kategorie: Strony internetowe

Zbieranie danych o użytkownikach strony internetowej czy sklepu internetowego znacznie ułatwia procesy marketingowe – im więcej wiemy o potencjalnym kliencie, tym trafniej dopasowujemy do niego naszą ofertę. Jednakże takie...

Czytaj więcej

UX – Co to jest User Experience?

Kategorie: Strony internetowe

Niezależnie od tego, czy klienta przywiodła do nas nasza dopracowana strategia marketingowa, czy też łut szczęścia – powinno zależeć nam, aby jego doświadczenie w obcowaniu z naszą marką było...

Czytaj więcej

Instrukcja Google Analytics 4 – podstawy, które warto znać

Kategorie: Przydatne narzędzia

Zapraszam do zapoznania się z instrukcją korzystania z Google Analytics 4. W poniższym materiale w prosty sposób wyjaśniam jak poruszać się po interfejsie Google Analytics 4 oraz jakie dane warto analizować,...

Czytaj więcej

Wizytówka Google Moja Firma – dlaczego warto ją mieć?

Kategorie: Reklama w internecie

Widoczność w wyszukiwarce Google może w dzisiejszych czasach zadecydować o sukcesie lub porażce firmy. Zwłaszcza w przypadku działalności lokalnej, informacje kontaktowe, mapa dojazdu czy zdjęcia potrafią skutecznie zachęcić (lub...

Czytaj więcej

Nowoczesna strona internetowa – jaka powinna być?

Kategorie: Strony internetowe

Strona internetowa to narzędzie, bez którego obecnie nie może obyć się prawdopodobnie żadna działalność komercyjna ani publiczna. Także osoby prywatne coraz częściej decydują się na zakładanie własnych witryn w...

Czytaj więcej

Dokumenty Google – jak to działa?

Kategorie: Przydatne narzędzia

Trudno sobie wyobrazić pracę – zwłaszcza biurową – a nawet życie codzienne, bez programów służących do edycji tekstów i danych. Do tworzenia pism używamy edytorów tekstów, do obliczeń –...

Czytaj więcej

Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj darmowe porady oraz informacje o promocjach.

Dostępność WCAG