Google Partner arturkosinski.pl
Skontaktuj się
Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę

Baza wiedzy

Przeglądasz materiały z kategorii: Wszystkie tematy

Konkretne poradniki w formie artykułów i wideo na temat stron internetowych, e-commerce, kampanii reklamowych w internecie, czy przydatnych narzędzi marketingowych. Wybierz interesującą Cię kategorię z belki powyżej lub przeglądaj wszystkie wpisy poniżej. Miłej lektury i oglądania! Jeśli masz jakieś pytania, przejdź do kontaktu.

Nie widać opinii w Google? Sposoby na znikające, usunięte opinie

Kategorie: Reklama w internecie

Zdarzyła Ci się sytuacja, w której ktoś twierdzi, że dodał Ci opinię na wizytówce Google, ale opinia ta nie jest widoczna? Google w ostatnim czasie często usuwa opinie powołując...

Czytaj więcej

Jak udzielić dostępu (dodać administratora) do wizytówki Google Moja firma?

Kategorie: Reklama w internecie

Google Moja Firma to narzędzie kluczowe dla zwiększania lokalnej widoczności firmy w internecie, wymagające czasem udzielenia dostępu innym użytkownikom dla lepszego zarządzania lub optymalizacji profilu. W poniższym artykule wyjaśniam,...

Czytaj więcej

Jak reklamować sklep internetowy? Poznaj solidne podstawy, które działają.

Kategorie: E-commerce

Masz już sklep internetowy? To świetnie! Ale co dalej? Sama budowa sklepu nic nam nie da jeśli nie będziemy się nim zajmować i pozyskiwać na niego ruchu. Z tego...

Czytaj więcej

Sklep internetowy – jak zacząć? Checklista 10 rzeczy do przemyślenia.

Kategorie: E-commerce

Planujesz założyć sklep internetowy, ale nie wiesz jak zacząć? To jest checklista 10 rzeczy, które musisz przemyśleć najlepiej jeszcze zanim udasz się do kogoś, kto zbuduje Twój sklep online....

Czytaj więcej

Jak włączyć tryb incognito na telefonie?

Kategorie: Przydatne narzędzia

Jak włączyć tryb incognito na telefonie? W tym filmie pokazuję to na przykładzie przeglądarek Chrome i Safari. Wielu moich Klientów ma problem z uruchomieniem trybu prywatnego na urządzeniach mobilnych....

Czytaj więcej

Jak zweryfikować firmę? Jak sprawdzić, czy jakaś firma istnieje?

Kategorie: Przydatne narzędzia

Jak zweryfikować dowolną firmę w Polsce? Jak sprawdzić, czy jakaś firma istnieje? I po co właściwie to robić? Jeżeli zamierzasz z kimś współpracować: kupić coś od kogoś, sprzedać, wynająć,...

Czytaj więcej

Jak wykonuję projekt strony internetowej? Praktyczny przykład.

Kategorie: Strony internetowe

Jak przebiega u mnie projektowanie strony internetowej? Pozwól, że pokażę ci na praktycznym przykładzie na ekranie. Z tego filmu dowiesz się: jak wykonuję projekt strony internetowej (realny proces projektowania...

Czytaj więcej

Adres e-mail powiązany z kontem Google – jak go utworzyć?

Kategorie: Inne tematy

Bardzo często podczas tworzenia usług Google (takich jak Analytics, czy Tag Manager) mam problem z udzieleniem Klientowi dostępu do tych usług, ponieważ adres e-mail Klienta nie jest powiązany z...

Czytaj więcej

Jak pracować wydajniej? 13 (+1) tipów o produktywności dla freelancerów (i nie tylko).

Kategorie: Inne tematy

Jak poprawić swoją wydajność w pracy – jako freelancer i nie tylko? Masz czasem tak, że zapomnisz o czym bardzo ważnym? Że ilość zadań w pracy cię przytłacza i...

Czytaj więcej

Co to jest CTA na stronie internetowej? Definicja, przykłady, dobre praktyki.

Kategorie: Strony internetowe

CTA (Call to Action) to wezwanie do działania na stronie internetowej. W tym artykule przedstawię Ci kilka dobrych praktyk oraz przykładów związanych z umieszczaniem CTA na stronie czy sklepie...

Czytaj więcej

Masowy spam na Messengerze. Nie daj sobie ukraść konta!

Kategorie: Inne tematy

W ostatnich tygodniach (listopad 2023) użytkownicy kont firmowych i reklamowych na Facebooku otrzymują masowy spam na firmową skrzynkę Messengera rzekomo od supportu Facebooka. Należy zachować ostrożność, ponieważ interakcja z...

Czytaj więcej

Linki do profili społecznościowych – nowość w wizytówce Google Moja firma

Kategorie: Reklama w internecie

Google kontynuuje rozwój platformy Google Moja firma (czyli popularna wizytówka Google) wprowadzając nową funkcję, która pozwala właścicielom firm na dodawanie linków do ich profili społecznościowych bezpośrednio w wizytówce. Z...

Czytaj więcej

Weryfikacja konta Google Ads – czym jest i jak ją przeprowadzić?

Kategorie: Reklama w internecie

W ostatnich miesiącach użytkownicy systemu Google Ads masowo dostają informację o konieczności weryfikacji reklamodawcy. W tym artykule przyjrzę się bliżej temu, czym dokładnie jest weryfikacja konta Google Ads i...

Czytaj więcej

System rezerwacji na stronie internetowej – czy warto go mieć i jaki wybrać?

Kategorie: Strony internetowe Przydatne narzędzia

W dobie rosnącej cyfryzacji wiele firm zastanawia się nad wprowadzeniem systemu rezerwacji online na swojej stronie internetowej. Takie rozwiązanie oferuje wygodę dla klientów i automatyzację procesów dla biznesu, ale...

Czytaj więcej

Skąd się biorą różnice w ilości użytkowników Google Analytics 4 i Universal Analytics?

Kategorie: Reklama w internecie

W pierwszej połowie 2023 roku przeprowadziłem kilkadziesiąt wdrożeń Google Analytics 4. Były to konfiguracje dla prostych stron firmowych, sklepów internetowych, czy stron obiektów turystycznych. Po kilku miesiącach obcowania nowym...

Czytaj więcej

WooCommerce czy PrestaShop – jaki silnik sklepu wybrać?

Kategorie: E-commerce

Planujesz budowę sklepu internetowego? Ta decyzja jest niemal w każdym wypadku słuszna, ponieważ już o kilku lat handel przenosi się do sieci. Jeśli dopiero startujesz z biznesem online, masz...

Czytaj więcej

Skąd wziąć dofinansowanie na budowę sklepu internetowego?

Kategorie: E-commerce

E-commerce rośnie w siłę. W wielu branżach wyprzedził już nawet tradycyjne zakupy. Klienci cenią tę formę transakcji za wygodę, oszczędność czasu i możliwość spokojnego przeglądania całej oferty. Wielu przedsiębiorców...

Czytaj więcej

O czym pisać na blogu firmowym i dlaczego warto go prowadzić?

Kategorie: Strony internetowe

Jeszcze kilkanaście lat temu samo posiadanie strony internetowej było postrzegane jako wyznacznik wiarygodnego, solidnego przedsiębiorstwa. Wiele od tych czasów się zmieniło – zwiększyły się wymagania zarówno użytkowników, jak i...

Czytaj więcej

Jak reklamować w internecie biznes sezonowy?

Kategorie: Reklama w internecie

Przez kilkanaście lat działalności w branży tworzenia stron www i marketingu online miałem do czynienia z wieloma biznesami sezonowymi. W tym artykule opiszę najbardziej polecane (i niepolecane) formy reklamy...

Czytaj więcej

Co to jest WCAG i dostępność na stronach internetowych?

Kategorie: Strony internetowe

Ostatnia dekada przyniosła ogromny postęp w zakresie świadomości ograniczeń, z jakimi mierzą się na co dzień osoby niepełnosprawne. Zarówno instytucje administracji publicznej, jak i prywatne przedsiębiorstwa podjęły szereg działań,...

Czytaj więcej
strony www olsztyn

Rozważasz współpracę ze mną?

Sprawdź, dlaczego warto.

Bezpośredni kontakt
Rozwiń informację
Współpracowałeś kiedyś z agencją i wiesz jak ciężko się komunikować z supportem? U mnie jest inaczej. Wykonuję osobiście większość prac i kontaktujesz się tylko ze mną.
Działania, które przynoszą efekty
Rozwiń informację
Przez lata testowałem (i nadal to robię) różne rozwiązania by skupić się na tych, które po prostu działają.
Szybkie terminy realizacji
Rozwiń informację
Większość zleceń wykonuję przed zadeklarowanym terminem. Nie obiecuję gruszek na wierzbie!
Transparentność
Rozwiń informację
Przekazuję wszelkie dostępy do stron internetowych, kont reklamowych, analityki. Rozliczenia ze mną są klarowne, każda oferta opisana jest w sposób, z którego jasno wynika podział mojego wynagrodzenia oraz opcji dodatkowych (jak płatne wtyczki do stron internetowych, czy budżety reklamowe w kampaniach marketingowych).
Jakość agencji w cenie freelancera
Rozwiń informację
Wąska specjalizacja w konkretnych rozwiązaniach internetowych (tworzenie stron i sklepów internetowych WordPress, marketing online w ekosystemie Google, marketing wideo w internecie) pozwala realizować skuteczne usługi niższym kosztem niż duże firmy.
Ciągły rozwój
Rozwiń informację
Od 2010 roku, kiedy wykonałem pierwsza stronę internetową, stale podnoszę kwalifikacje w obszarach swojej specjalizacji poprzez najróżniejsze kursy, szkolenia, grupy branżowe, itd.
Darmowa dawka wiedzy
Rozwiń informację
Dzielę się wiedzą, doświadczeniem i przydatnymi wskazówkami na blogu i kanale YouTube za darmo - sprawdź i subskrybuj kanał oraz newsletter. Zobacz także kurs płatny - wykład mp3 na temat podstawowych form zdobywania klientów przez internet.
Certyfikowany ekspert
Rozwiń informację
Moja wiedza z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych potwierdzona jest certyfikatami Google Ads z różnych kategorii oraz statusem Google Partner.
Bogate doświadczenie
Rozwiń informację
Współpracowałem łącznie z kilkoma setkami firm i osób prywatnych, organizacjami małymi i dużymi, ministerstwami, związkami sportowymi, firmami zagranicznymi, itd.
Wszystko w jednym miejscu
Rozwiń informację
Od budowy strony internetowej, przez skuteczne formy marketingu po analitykę i optymalizację działań - wszystko u jednego, solidnego dostawcy.

Skontaktuj się

 

Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj darmowe porady oraz informacje o promocjach.

function ml_webform_success_1807946(){try{window.top.location.href="https://arturkosinski.pl/newsletter/potwierdz-swoj-adres-e-mail/"}catch(o){window.location.href="https://arturkosinski.pl/newsletter/potwierdz-swoj-adres-e-mail/"}} .
Dostępność WCAG