Mapa strony
Pages
Posts by category
- Category: Efekty stałej współpracy
- Wprowadzenie strony na TOP 1 Google dla konkurencyjnej frazy lokalnej
- Potężny wzrost ruchu z Google w wyniku kilkuletniego pozycjonowania strony
- Kampania Google Ads z budżetem 318.000 zł
- Odbudowa widoczności w Google oraz wyjątkowo skuteczna kampania Google Ads dla sklepu internetowego
- 700% więcej ruchu z Google po roku pozycjonowania strony – case study
- Zwiększenie ruchu na stronie i jednoczesne zmniejszenie budżetu reklamowego Google Ads (budżet 200.000 zł)
- Przebudowa dużego sklepu internetowego i zwiększenie ruchu z 200 do 1500 użytkowników tygodniowo
- Obniżenie średniego CPC w Google Ads o 50% dzięki optymalizacji kampanii
- Wieloletnia dominacja w TOP 3 Google na kluczowe dla firmy frazy ogólnopolskie
- Kompleksowa obsługa marketingu online obiektu turystycznego
- Category: Portfolio
- Sklep internetowy z produktami szpiegowskimi
- Sklep internetowy z nowoczesnymi meblami
- Sklep internetowy z miodami
- Sklep internetowy z meblami metalowymi
- Category: Portfolio stron www
- Nowa wersja portalu dla Polskiego Związku Golfa
- Strona internetowa dla Ministerstwa Finansów (Instytut Finansów)
- Strona internetowa dla Kancelarii prawnej
- Strona internetowa dla dostawcy urządzeń dozujących napoje
- Strona internetowa z systemem rezerwacji online dla gabinetu epilacji
- Strona internetowa dla artysty malarza
- Strona internetowa dla gabinetu kosmetologii
- Strona internetowa dla zakładu szklarskiego
- Strona internetowa dla Laborków
- Strona internetowa dla pogotowia hydraulicznego
- Strona internetowa dla firmy z branży nieruchomości
- Strona internetowa dla kompleksu domów letniskowych z kalendarzem rezerwacji
- Strona internetowa dla tłumacza języka francuskiego
- Strona internetowa gabinetu psychoterapii z kalendarzem rezerwacji
- Strona internetowa dla gabinetu medycyny estetycznej
- Strona internetowa na temat znanego obrazu Leonarda da Vinci
- Strona internetowa dla firmy inżynieryjnej
- Strona internetowa dla szkół tańca
- Strona internetowa dla firmy leasingowej
- Strona internetowa dla auto serwisu
- Strona internetowy dla firmy z branży projektowania BIM, VR, AR
- Strona internetowa dla notariusza
- Strona internetowa dla sali weselnej
- Strona internetowa dla kwater pracowniczych
- Strona internetowa dla szkoły językowej online
- Strona internetowa dla firmy z branży motoryzacyjnej
- Strona internetowa dla producenta ogrodzeń
- Strona internetowa dla kompleksu domków nad morzem
- Strona internetowa dla centrum dziecięcego
- Strona internetowa dla projektanta ogrodów
- Strona internetowa dla producenta świetlików dachowych
- Strona internetowa dla elektryka
- Strona internetowa dla hurtowni budowlanej
- Strona internetowa dla rzeczoznawcy
- Strona internetowa dla fotografa
- Strona internetowa dla adwokata
- Strona internetowa dla weterynarza
- Strona internetowa dla pośrednika pracy dla lekarzy
- Strona internetowa dla biura podróży
- Strona internetowa dla skupu aut
- Strona internetowa dla rzeczoznawcy majątkowego
- Strona internetowa dla pracowni dekoratorskiej
- Strona internetowa dla producenta win
- Strona internetowa dla stolarza
- Strona internetowa dla laboratorium
- Strona internetowa dla architekta
- Strona internetowa dla hotelu
- Strona internetowa dla dietetyka
- Strona internetowa dla firmy z branży robót ziemnych
- Strona internetowa dla firmy doradczej, konsultingowej
- Strona internetowa dla gabinetu kosmetycznego
- Strona internetowa dla firmy z branży techniki grzewczej
- Strona internetowa dla zarządcy nieruchomości
- Strona internetowa dla firmy z branży automatyki
- Strona internetowa dla dewelopera
- Category: Portfolio sklepów internetowych
- Sklep internetowy z produktami do pakowania
- Sklep internetowy z kosmetykami naturalnymi
- Sklep internetowy z e-bookami
- Sklep internetowy z kosmetykami i akcesoriami do włosów
- Sklep internetowy z akcesoriami gsm
- Sklep internetowy z akcesoriami dla zwierząt
- Sklep internetowy z pelletem
- Sklep internetowy z matami i wycieraczkami
- Sklep internetowy z płytkami kamiennymi i ceramicznymi
- Sklep internetowy z akcesoriami meblowymi
- Sklep internetowy z ogrodzeniami
- Category: Baza wiedzy
- Masowy spam na Messengerze. Nie daj sobie ukraść konta!
- Linki do profili społecznościowych – nowość w wizytówce Google Moja firma
- Weryfikacja konta Google Ads – czym jest i jak ją przeprowadzić?
- Skąd się biorą różnice w ilości użytkowników Google Analytics 4 i Universal Analytics?
- Jak reklamować w internecie biznes sezonowy?
- Typy kampanii Google Ads, które warto znać
- Co wie o Tobie Google i jak poprawić swoją prywatność?
- Jak sprawdzać wyniki pozycjonowania strony SEO?
- Jak dodać administratora strony firmowej na Facebooku?
- Prosta strategia reklamy internetowej dla firm z małych miast (i nie tylko)
- Dywersyfikacja źródeł ruchu na stronie – dlaczego warto ją stosować?
- Instrukcja Google Analytics 4 – podstawy, które warto znać
- Dokumenty Google – jak to działa?
- Google Authenticator i uwierzytelnianie dwuskładnikowe – co to jest?
- Czym są konwersje w analityce internetowej?
- Co to jest remarketing dynamiczny?
- Jak chronić budżet Google Ads przed „nieprawidłowymi kliknięciami”?
- Google Tag Manager – co to jest?
- Jak wykluczyć ruch wewnętrzny w Google Analytics 4 (GA4)?
- Koniec Google Analytics 3. Co dalej?
- Google Merchant Center – co to jest?
- Google Optimize – co to jest?
- Instrukcja Trello – proste, zespołowe zarządzanie projektami online
- Jak skontaktować się z Facebookiem
- Co to jest Catch-all i dlaczego musisz to mieć
- Jak wyglądało Allegro w 2000 roku – instrukcja Wayback Machine
- Jak pisać i formatować teksty przyjazne wyszukiwarkom
- Instrukcja Google Fonts – Zadbaj o fonty w swojej firmie
- Co to jest tryb incognito (prywatny) przeglądarki i jak go używać?
- Projekt logo – 5 wskazówek zanim kupisz
- Jak zmienić zdjęcie prostokątne na kwadratowe
- Skąd wziąć zdjęcia do strony www? Darmowe banki zdjęć
- Jak przesyłać duże pliki przez internet – instrukcja WeTransfer
- Jak zakryć tablice rejestracyjne na zdjęciu samochodu?
- Jakie wymiary grafik stosować w social media
- Zakładnie sklepu internetowgo – od czego zacząć
- Jak Google promuje strony responsywne (z wersjami na urządzenia mobilne)
- Jak zwiększyć wydajność pracy dzięki darmowym narzędziom (Google Docs)
- Zleciłeś pozycjonowanie strony i nie masz efektów?
- Czym różni się pozycjonowanie od reklam płatnych w Google i co lepiej wybrać?
- Co to jest i jak działa reklama śledząca (remarketing)
- Jakie rozmiary banerów internetowych są najskuteczniejsze
- Category: Strony internetowe
- System rezerwacji na stronie internetowej – czy warto go mieć i jaki wybrać?
- O czym pisać na blogu firmowym i dlaczego warto go prowadzić?
- Co to jest WCAG i dostępność na stronach internetowych?
- Czym są obrazy w formatach nowej generacji i dlaczego warto je stosować?
- Mam nową stronę internetową, ale nie widać jej w Google – co robić?
- Freelancer WordPress – jak mogę Ci pomóc?
- Jak sprawdzić jakich cookies używa strona internetowa?
- Stan witryny w WordPress – dlaczego warto tu zaglądać?
- Consent Mode, czyli tryb uzyskiwania zgody – jak informować o plikach cookies?
- UX – Co to jest User Experience?
- Nowoczesna strona internetowa – jaka powinna być?
- WordPress i komunikat „Zalecana aktualizacja PHPa” – co robić?
- Projektowanie stron internetowych w Canva – czy to ma sens?
- Błąd 404 na stronie internetowej – co to jest i jak go naprawić?
- Przegląd treści na stronie internetowej – dlaczego i kiedy warto go robić?
- Wtyczki WordPress – poznaj moje Top 5
- Kto zarządza stroną internetową?
- Strona internetowa na abonament – czy to się opłaca?
- Strona internetowa czy Facebook – co wybrać do promowania firmy
- Menu na stronie internetowej – przegląd popularnych rozwiązań
- Co umieścić w sekcji above the fold strony internetowej
- Jak poprawnie umieszczać logo na stronie internetowej?
- Strona typu one page, single page – co to jest?
- Strona internetowa z gotowego szablonu – wady i zalety
- Jak sprawdzić szybkość strony internetowej?
- Strony internetowe na Smart Watch i Smart TV
- Co powinna zawierać strona internetowa?
- Dlaczego moja strona nie wyświetla się w Google?
- Jak wybrać wykonawcę strony internetowej?
- Jak sprawdzić do kogo należy strona internetowa?
- Ile kosztuje strona internetowa? Kalkulator wyceny online
- Masz czat / Messenger na stronie? Sprawdź ten częsty błąd
- Instrukcja Google Analytics 3 (podstawy)
- Instrukcja Hotjar – Zwiększ skuteczność swojej strony
- Aktualizacje WordPress – jak i dlaczego musisz je robić
- Jak zarejestrować własną domenę internetową – aktualizacja 2019
- Zakup strony internetowej – krok po kroku
- Domeny za 0zł – czy to się opłaca?
- 5 wskazówek zanim kupisz stronę www
- WordPress – instrukcja zarządzania edytorem treści
- Jak sprawdzić czy Twoja strona jest responsywna?
- Co to jest certyfikat SSL i kiedy warto go mieć?
- Jak poprawnie umieszczać zdjęcia na stronie www?
- Jakie dane dostępowe do strony www / sklepu powinieneś posiadać jako właściciel
- Uwaga na podejrzane smsy o przedłużeniu domeny
- Jak profesjonaliści robią strony WWW
- Jak wybrać serwer pod stronę WWW
- Jak korzystać ze statystyk strony WWW – Podstawy Google Analytics
- Jaki system CMS kupić, aby potem nie przepłacać
- Co to jest CMS i dlaczego powinieneś go mieć
- Jak wybrać skuteczną domenę dla swojej strony WWW
- Category: E-commerce
- WooCommerce czy PrestaShop – jaki silnik sklepu wybrać?
- Skąd wziąć dofinansowanie na budowę sklepu internetowego?
- Integracja sklepu WooCommerce z Ceneo.pl krok po kroku (wideo)
- Ile kosztuje sklep internetowy?
- Instrukcja WooCommerce – zarządzanie produktami
- Problem z płatnościami Przelewy24 na sklepach WooCommerce
- Jak wybrać szablon do sklepu internetowego WooCommerce (i innych)
- Co sprzedawać w internecie? Instrukcja Google Trends
- Skąd wziąć regulamin sklepu internetowego?
- Przydatne funkcje w sklepie internetowym – cz. 1
- Prestashop 1.7 – instrukcja – jak dodawać i edytować produkty w panelu administracyjnym
- Jak wyróżnić aukcję Allegro po wyłączeniu szablonów html w 2017?
- Kalendarz e-commerce 2018 od Prestashop
- Kalendarz promocji dla właścicieli sklepów internetowych
- Innowacyjna forma reklamy sklepów internetowych
- Jak wybrać operatora płatności online do sklepu internetowego
- Jak działa sklep internetowy Prestashop – instrukcja Prestashop 1.6
- Automatyzacja sprzedaży online – case study mojego sklepu internetowego
- Jak nie stracić 7000zł kupując sklep internetowy
- Category: Reklama w internecie
- Skuteczne kreacje reklamowe YouTube z modelem ABCD od Google
- Formaty reklam wideo na YouTube
- Wizytówka Google Moja Firma – dlaczego warto ją mieć?
- Kod promocyjny Google Ads 1200 zł – jak go uzyskać?
- Pixel Facebook – co to jest?
- Certyfikat Google Ads – co to jest?
- Jak sprawdzać wyniki Google Ads w Google Analytics
- Jak być wyżej w Google – 5 wskazówek SEO
- Atrakcyjne grafiki do social media – zrób to sam z Canva (instrukcja)
- Google Adwords – wybrane możliwości reklamowe (2018)
- Twój mail firmowy wpada do spamu – co robić?
- Jak poprawić jakość logo i grafik na firmowym Fanpage
- Haczyki w umowach na pozycjonowanie stron
- Od czego zacząć reklamę w internecie?
- Jak zdobywać więcej klientów przez internet
- Jakie zmiany szykuje wyszukiwarka Google i jak się na nie przygotować
- Instrukcja Google Alerts – Jak za darmo automatycznie monitorować nowe zlecenia z Twojej branży?
- Category: Przydatne narzędzia
- Category: Inne tematy

Rozważasz współpracę ze mną?
Sprawdź, dlaczego warto.
Bezpośredni kontakt
Współpracowałeś kiedyś z agencją i wiesz jak ciężko się komunikować z supportem? U mnie jest inaczej. Wykonuję osobiście większość prac i kontaktujesz się tylko ze mną.
Działania, które przynoszą efekty
Przez lata testowałem (i nadal to robię) różne rozwiązania by skupić się na tych, które po prostu działają.
Szybkie terminy realizacji
Większość zleceń wykonuję przed zadeklarowanym terminem. Nie obiecuję gruszek na wierzbie!
Transparentność
Przekazuję wszelkie dostępy do stron internetowych, kont reklamowych, analityki. Rozliczenia ze mną są klarowne, każda oferta opisana jest w sposób, z którego jasno wynika podział mojego wynagrodzenia oraz opcji dodatkowych (jak płatne wtyczki do stron internetowych, czy budżety reklamowe w kampaniach marketingowych).
Jakość agencji w cenie freelancera
Wąska specjalizacja w konkretnych rozwiązaniach internetowych (tworzenie stron i sklepów internetowych, marketing online w ekosystemie Google) pozwala realizować skuteczne usługi niższym kosztem niż duże firmy.
Ciągły rozwój
Od 2010 roku, kiedy wykonałem pierwsza stronę internetową, stale podnoszę kwalifikacje w obszarach swojej specjalizacji poprzez najróżniejsze kursy, szkolenia, grupy branżowe, itd.
Darmowa dawka wiedzy
Dzielę się wiedzą, doświadczeniem i przydatnymi wskazówkami na blogu i kanale YouTube za darmo - sprawdź i subskrybuj kanał oraz newsletter. Zobacz także kurs płatny - wykład mp3 na temat podstawowych form zdobywania klientów przez internet.
Certyfikowany ekspert
Moja wiedza z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych potwierdzona jest certyfikatami Google Ads z różnych kategorii oraz statusem Google Partner.
Bogate doświadczenie
Współpracowałem łącznie z kilkoma setkami firm i osób prywatnych, organizacjami małymi i dużymi, ministerstwami, związkami sportowymi, firmami zagranicznymi, itd.
Wszystko w jednym miejscu
Od budowy strony internetowej, przez skuteczne formy marketingu po analitykę i optymalizację działań - wszystko u jednego, solidnego dostawcy.
Skontaktuj się