Szanowni Państwo, w najbliższych tygodniach nie przyjmuję nowych zleceń. Więcej w tym filmie.

Google Partner arturkosinski.pl
Skontaktuj się
Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę

Weryfikacja konta Google Ads – czym jest i jak ją przeprowadzić?

Ostatnia aktualizacja treści Ostatnia aktualizacja: 10 stycznia 2024

W ostatnich miesiącach użytkownicy systemu Google Ads masowo dostają informację o konieczności weryfikacji reklamodawcy. W tym artykule przyjrzę się bliżej temu, czym dokładnie jest weryfikacja konta Google Ads i jak krok po kroku przeprowadzić ten proces oraz jakie konsekwencje mogą nam grozić, jeśli tego nie zrobimy.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • co to jest weryfikacja reklamodawcy Google Ads i dlaczego Google ją przeprowadza?
  • co się stanie jeśli nie wykonasz weryfikacji Google Ads?
  • w jaki sposób dokonać weryfikacji konta Google Ads?

Co to jest weryfikacja reklamodawcy Google Ads?

W dobie cyfrowej komunikacji i marketingu internetowego, reklamy Google stały się jednym z głównych narzędzi do promowania usług i produktów. Aby jednak zapewnić bezpieczeństwo użytkownikom i przejrzystość dla reklamodawców, Google wprowadziło program weryfikacji reklamodawców.

Weryfikacja konta Google Ads ma na celu potwierdzenie tożsamości reklamodawców, zapewniając jednocześnie, że przestrzegają oni standardów i wytycznych Google. Proces ten składa się z kilku kroków, poczynając od wypełnienia kwestionariusza dotyczącego działalności reklamodawcy, a kończąc na dostarczeniu szczegółowych informacji na temat ich praktyk reklamowych.

weryfikacja google ads

Co się stanie, jak nie wykonam weryfikacji reklamodawcy w Google Ads?

Jeśli Google Ads wymusza na Tobie wykonanie weryfikacji (tzn. dostajesz maila takiego, jak ten powyżej) to w przypadku nie przeprowadzenia tej operacji, Twoje reklamy zostaną wstrzymane do czasu, aż to zrobisz.

Dopóki Google nie wymusza na Tobie dokonania weryfikacji (czyli pozostaje ona jedynie w sferze rekomendacji systemowych), to nie musisz tego robić. Jednak jeśli to zrobisz, możesz cieszyć się dodatkowymi funkcjami w systemie reklamowym, takimi jak np. wyświetlanie nazwy firmy i logo przy reklamie w wyszukiwarce.

Podsumowując – najlepiej przeprowadzić weryfikację jak najszybciej, by poprawić efektywność swoich reklam, zwiększyć zaufanie użytkowników oraz uniknąć potencjalnych problemów z zawieszeniem konta reklamowego.

Jak zrobić weryfikację reklamodawcy Google Ads?

Przejdźmy teraz krok po kroku proces weryfikacji reklamodawcy.

  • Aby rozpocząć weryfikację musisz zalogować się na swoje konto Google Ads i z prawego górnego menu wybrać opcję Narzędzia i ustawienia, a następnie w prawej kolumnie Weryfikacja reklamodawcy
  • W kolejnym oknie kliknij niebieski przycisk Rozpocznij weryfikację.
  • W pierwszym etapie weryfikacji musisz opisać swoją firmę – czy jesteś / nie jesteś agencją reklamową i czy płacisz budżet Google bezpośrednio czy przez agencję.

wybór rodzaju firmy w google ads

  • W kolejnym etapie musisz zweryfikować dane swojej firmy i przesłać do Google niezbędne dokumenty uwierzytelniające osobę podłączoną do konta reklamowego oraz samą firmę. Najczęściej te dokumenty to zdjęcie dowodu osobistego oraz dokument CEIDG / KRS, który można pobrać za darmo online.
  • Poza wprowadzeniem do systemu dokumentów musisz określić nazwę firmy oraz jej adres (dane te powinny być zgodne z przesłanymi dokumentami).
  • Po wypełnieniu wszystkich pól Twój formularz zostaje poddany ocenie przez Google. Trwa to zwykle kilka dni roboczych i na koniec otrzymasz maila z pozytywną lub negatywną decyzją weryfikacyjną. W przypadku decyzji negatywnej musisz odnieść się do wskazanych uwag i poprawić dane lub przesłane dokumenty.

giphy

To już wszystko, dzięki zweryfikowanemu kontu Google Ads jesteś bardziej wiarygodny, możesz wyświetlać logo i nazwę swojej firmy w reklamach. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji na temat weryfikacji Google Ads, sprawdź artykuł w oficjalnym Centrum Zasad Google Ads.

 

Masz pytania na ten lub inny temat?

Skontaktuj się

Zobacz także

Wizytówka Google Moja Firma – dlaczego warto ją mieć?

Kategorie: Reklama w internecie

Widoczność w wyszukiwarce Google może w dzisiejszych czasach zadecydować o sukcesie lub porażce firmy. Zwłaszcza w przypadku działalności lokalnej,...

Czytaj więcej

Jak skontaktować się z Facebookiem

Kategorie: Reklama w internecie Inne tematy

 Cześć, jeżeli masz jakiś problem związany z kontem na Facebooku i nie wiesz jak go rozwiązać, skorzystaj z...

Czytaj więcej

Pixel Facebook – co to jest?

Kategorie: Reklama w internecie

Każda osoba działająca w branży reklamowej doskonale wie o tym, jak istotne jest opracowywanie skutecznego przekazu reklamowego. Pomagają w...

Czytaj więcej

Google Tag Manager – co to jest?

Kategorie: Przydatne narzędzia

Strony internetowe z zainstalowanymi tagami marketingowymi znacznie ułatwiają prowadzenie analityki i działań reklamowych w internecie. Przekłada się to na...

Czytaj więcej

Nowoczesna strona internetowa – jaka powinna być?

Kategorie: Strony internetowe

Strona internetowa to narzędzie, bez którego obecnie nie może obyć się prawdopodobnie żadna działalność komercyjna ani publiczna. Także osoby...

Czytaj więcej
strony www olsztyn

Rozważasz współpracę ze mną?

Sprawdź, dlaczego warto.

Bezpośredni kontakt
Rozwiń informację
Współpracowałeś kiedyś z agencją i wiesz jak ciężko się komunikować z supportem? U mnie jest inaczej. Wykonuję osobiście większość prac i kontaktujesz się tylko ze mną.
Działania, które przynoszą efekty
Rozwiń informację
Przez lata testowałem (i nadal to robię) różne rozwiązania by skupić się na tych, które po prostu działają.
Szybkie terminy realizacji
Rozwiń informację
Większość zleceń wykonuję przed zadeklarowanym terminem. Nie obiecuję gruszek na wierzbie!
Transparentność
Rozwiń informację
Przekazuję wszelkie dostępy do stron internetowych, kont reklamowych, analityki. Rozliczenia ze mną są klarowne, każda oferta opisana jest w sposób, z którego jasno wynika podział mojego wynagrodzenia oraz opcji dodatkowych (jak płatne wtyczki do stron internetowych, czy budżety reklamowe w kampaniach marketingowych).
Jakość agencji w cenie freelancera
Rozwiń informację
Wąska specjalizacja w konkretnych rozwiązaniach internetowych (tworzenie stron i sklepów internetowych WordPress, marketing online w ekosystemie Google, marketing wideo w internecie) pozwala realizować skuteczne usługi niższym kosztem niż duże firmy.
Ciągły rozwój
Rozwiń informację
Od 2010 roku, kiedy wykonałem pierwsza stronę internetową, stale podnoszę kwalifikacje w obszarach swojej specjalizacji poprzez najróżniejsze kursy, szkolenia, grupy branżowe, itd.
Darmowa dawka wiedzy
Rozwiń informację
Dzielę się wiedzą, doświadczeniem i przydatnymi wskazówkami na blogu i kanale YouTube za darmo - sprawdź i subskrybuj kanał oraz newsletter. Zobacz także kurs płatny - wykład mp3 na temat podstawowych form zdobywania klientów przez internet.
Certyfikowany ekspert
Rozwiń informację
Moja wiedza z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych potwierdzona jest certyfikatami Google Ads z różnych kategorii oraz statusem Google Partner.
Bogate doświadczenie
Rozwiń informację
Współpracowałem łącznie z kilkoma setkami firm i osób prywatnych, organizacjami małymi i dużymi, ministerstwami, związkami sportowymi, firmami zagranicznymi, itd.
Wszystko w jednym miejscu
Rozwiń informację
Od budowy strony internetowej, przez skuteczne formy marketingu po analitykę i optymalizację działań - wszystko u jednego, solidnego dostawcy.
Sztuczna inteligencja
Rozwiń informację
Blisko 15-letnie doświadczenie w branży internetowej łączę z najnowszymi osiągnięciami sztucznej inteligencji, by dostarczać usługi na najwyższym poziomie.

Skontaktuj się

 

Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj poradniki, ciekawostki i nowości z branży internetowej.

Poznaj opinie moich Klientów

referencje Artur Kosiński 2

Z przyjemnością rekomenduję firmę Pana Artura jako bardzo profesjonalnego dostawcę rozwiązań internetowych opartych na WordPress. Rozpoczęliśmy od prostych stron typu landing page. Byliśmy tak bardzo zadowoleni z każdego kolejnego projektu, że zdecydowaliśmy się współpracować gdziekolwiek jest to możliwe, m.in. przy optymalizacji, utrzymaniu, projektowaniu, itd.

Filip, crescendoapp.com
referencje artur kosinski

Z firmą Pana Artura prowadzimy stałą współpracę przy promocji naszych gabinetów kosmetycznych. Od czasu rozpoczęcia współpracy widzimy znaczny wzrost ilości nowych klientów. Polecam wszystkim firmom, które chcą rozwinąć skrzydła.

Kasia, chimera.olsztyn.pl
referencje Artur Kosiński 1

Współpraca między naszymi firmami rozpoczęła się w 2015 roku, trwa do dzisiaj i odbywa się online. Zakres współpracy obejmuje tworzenie wielu stron www, pozycjonowanie strony i projekty graficzne. Wszystkie usługi były realizowane terminowo i cechowały się wysoką jakością.

Steve, treatmed.pl
referencje-miejskie-ziele

Pan Artur nigdy nie użył słów “nie da się”, sam zaproponował najbardziej optymalne rozwiązania i możliwości. Współpracując miałam poczucie pełnego wsparcia i bezpieczeństwa.

Małgorzata, miejskieziele.pl

Masz pytania? Skontaktuj się ze mną.

Przejdź do kontaktu

Luźniejsze treści

Blisko 15-letnie doświadczenie w branży internetowej łączę z najnowszymi osiągnięciami sztucznej inteligencji, by dostarczać usługi na najwyższym poziomie.

Zamknij okno

Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj więcej darmowych materiałów.

Dostępność WCAG