Szanowni Państwo, w najbliższych tygodniach nie przyjmuję nowych zleceń. Więcej w tym filmie.

Google Partner arturkosinski.pl
Skontaktuj się
Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę

Jak skontaktować się z Facebookiem

Ostatnia aktualizacja treści Ostatnia aktualizacja: 24 października 2022

Cześć, jeżeli masz jakiś problem związany z kontem na Facebooku i nie wiesz jak go rozwiązać, skorzystaj z kontaktu bezpośredniego z pracownikiem Facebooka. Jak to zrobić? Tego dowiesz się z filmu. Zapraszam do oglądania.

Bezpośredni link do kontaktu z supportem: https://www.facebook.com/business/help/support Jeśli ten link nie działa, przeczytaj dalszą część artykułu lub obejrzyj wideo (pokazuję jak krok po kroku dotrzeć do tego miejsca).

Jak skontaktować się z Facebookiem?

Na moment nagrywania tego wideo kontakt z Facebookiem możliwy jest tylko do celów biznesowych (tzn. w sprawie strony firmowej, konta reklamowego, itd), jednak mając już na linii pracownika Facebooka, możemy próbować rozwiązać problemy związane z kontem prywatnym. Jeśli więc nie masz jeszcze strony firmowej na Facebooku – musisz najpierw ją utworzyć, aby móc za jej pośrednictwem skontaktować się z pracownikiem Facebooka. Procedurę zakładania strony firmowej znajdziesz tutaj https://www.facebook.com/business/help/104002523024878

Z uwagi na typowo instruktażowy charakter tego artykułu zalecam obejrzenie dalszej treści w formie wideo. Na ekranie pokazuję jakie kolejne kroki należy podejmować, aby skontaktować się z Facebookiem.

Sprawdź ofertę – tworzenie stron internetowych oraz artykuł strona internetowa czy Facebook?

Kontakt z Facebookiem – dalsze kroki

  • Gdy masz już stronę firmową na Facebooku, wystarczy że przejdziesz do strony https://facebook.com/help i wybierzesz opcję Centrum pomocy dla firm na samym dole.
  • Następnie zjedź na dół i w stopce odszukaj link Pomoc.
  • Kliknij guzik Rozpocznij w sekcji Skontaktuj się z działem pomocy. Wybierz stronę firmową lub konto reklamowe, w sprawie którego chcesz skontaktować się z Facebookiem.
  • W kolejnym kroku wybierz nasz problem, podaj dane kontaktowe i krótki opis, przejdź do czatu na Messengerze z pracownikiem Facebooka.

Jeśli wskazówki z tego filmu były dla Ciebie przydatne – daj kciuk w górę pod filmem na YouTube, a jeśli chcesz dostawać więcej tego typu porad zupełnie za darmo – zasubskrybuj mój kanał na YouTube i zapisz się na newsletter na mojej stronie.

Do zobaczenia w kolejnym filmie!

Masz pytania na ten lub inny temat?

Skontaktuj się

Zobacz także

Co to jest CTA na stronie internetowej? Definicja, przykłady, dobre praktyki.

Kategorie: Strony internetowe

CTA (Call to Action) to wezwanie do działania na stronie internetowej. W tym artykule przedstawię Ci kilka dobrych praktyk...

Czytaj więcej

Strona internetowa z gotowego szablonu – wady i zalety

Kategorie: Strony internetowe

Jeśli rozważasz zakup strony internetowej, to powinieneś wiedzieć, że istnieją dwa sposoby wykonania części graficznej takiej strony – gotowy...

Czytaj więcej

Jak wykluczyć ruch wewnętrzny w Google Analytics 4 (GA4)?

Kategorie: Przydatne narzędzia

Jeśli korzystasz z Google Analytics do analizy ruchu na swojej stronie internetowej, to jedną z pierwszych rzeczy, jakie powinieneś...

Czytaj więcej

Jak sprawdzić jakich cookies używa strona internetowa?

Kategorie: Strony internetowe

Jeśli potrzebujesz dowiedzieć się jakich plików cookies wykorzystuje Twoja strona internetowa (lub dowolna inna), to w tym krótkim poradniku...

Czytaj więcej

Co to jest Catch-all i dlaczego musisz to mieć

Kategorie: Przydatne narzędzia

 Cześć, jeśli posiadasz skrzynki mailowe we własnej domenie, np. biuro @ twojafirma.pl to koniecznie musisz zainteresować się włączeniem...

Czytaj więcej
strony www olsztyn

Rozważasz współpracę ze mną?

Sprawdź, dlaczego warto.

Bezpośredni kontakt
Rozwiń informację
Współpracowałeś kiedyś z agencją i wiesz jak ciężko się komunikować z supportem? U mnie jest inaczej. Wykonuję osobiście większość prac i kontaktujesz się tylko ze mną.
Działania, które przynoszą efekty
Rozwiń informację
Przez lata testowałem (i nadal to robię) różne rozwiązania by skupić się na tych, które po prostu działają.
Szybkie terminy realizacji
Rozwiń informację
Większość zleceń wykonuję przed zadeklarowanym terminem. Nie obiecuję gruszek na wierzbie!
Transparentność
Rozwiń informację
Przekazuję wszelkie dostępy do stron internetowych, kont reklamowych, analityki. Rozliczenia ze mną są klarowne, każda oferta opisana jest w sposób, z którego jasno wynika podział mojego wynagrodzenia oraz opcji dodatkowych (jak płatne wtyczki do stron internetowych, czy budżety reklamowe w kampaniach marketingowych).
Jakość agencji w cenie freelancera
Rozwiń informację
Wąska specjalizacja w konkretnych rozwiązaniach internetowych (tworzenie stron i sklepów internetowych WordPress, marketing online w ekosystemie Google, marketing wideo w internecie) pozwala realizować skuteczne usługi niższym kosztem niż duże firmy.
Ciągły rozwój
Rozwiń informację
Od 2010 roku, kiedy wykonałem pierwsza stronę internetową, stale podnoszę kwalifikacje w obszarach swojej specjalizacji poprzez najróżniejsze kursy, szkolenia, grupy branżowe, itd.
Darmowa dawka wiedzy
Rozwiń informację
Dzielę się wiedzą, doświadczeniem i przydatnymi wskazówkami na blogu i kanale YouTube za darmo - sprawdź i subskrybuj kanał oraz newsletter. Zobacz także kurs płatny - wykład mp3 na temat podstawowych form zdobywania klientów przez internet.
Certyfikowany ekspert
Rozwiń informację
Moja wiedza z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych potwierdzona jest certyfikatami Google Ads z różnych kategorii oraz statusem Google Partner.
Bogate doświadczenie
Rozwiń informację
Współpracowałem łącznie z kilkoma setkami firm i osób prywatnych, organizacjami małymi i dużymi, ministerstwami, związkami sportowymi, firmami zagranicznymi, itd.
Wszystko w jednym miejscu
Rozwiń informację
Od budowy strony internetowej, przez skuteczne formy marketingu po analitykę i optymalizację działań - wszystko u jednego, solidnego dostawcy.

Skontaktuj się

 

Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj darmowe porady oraz informacje o promocjach.

Poznaj opinie moich Klientów

referencje Artur Kosiński 2

Z przyjemnością rekomenduję firmę Pana Artura jako bardzo profesjonalnego dostawcę rozwiązań internetowych opartych na WordPress. Rozpoczęliśmy od prostych stron typu landing page. Byliśmy tak bardzo zadowoleni z każdego kolejnego projektu, że zdecydowaliśmy się współpracować gdziekolwiek jest to możliwe, m.in. przy optymalizacji, utrzymaniu, projektowaniu, itd.

Filip, crescendoapp.com
referencje artur kosinski

Z firmą Pana Artura prowadzimy stałą współpracę przy promocji naszych gabinetów kosmetycznych. Od czasu rozpoczęcia współpracy widzimy znaczny wzrost ilości nowych klientów. Polecam wszystkim firmom, które chcą rozwinąć skrzydła.

Kasia, chimera.olsztyn.pl
referencje Artur Kosiński 1

Współpraca między naszymi firmami rozpoczęła się w 2015 roku, trwa do dzisiaj i odbywa się online. Zakres współpracy obejmuje tworzenie wielu stron www, pozycjonowanie strony i projekty graficzne. Wszystkie usługi były realizowane terminowo i cechowały się wysoką jakością.

Steve, treatmed.pl
referencje-miejskie-ziele

Pan Artur nigdy nie użył słów “nie da się”, sam zaproponował najbardziej optymalne rozwiązania i możliwości. Współpracując miałam poczucie pełnego wsparcia i bezpieczeństwa.

Małgorzata, miejskieziele.pl

Masz pytania? Skontaktuj się ze mną.

Przejdź do kontaktu
Zamknij okno

Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj więcej darmowych materiałów.

Dostępność WCAG