Ze względu na dużą liczbę realizowanych projektów, czas odpowiedzi na nowe zapytania może być wydłużony. Dziękuję za wyrozumiałość.

Baza wiedzy

Przeglądasz materiały z kategorii: Wszystkie tematy

Konkretne poradniki w formie artykułów i wideo na temat stron internetowych, e-commerce, kampanii reklamowych w internecie, czy przydatnych narzędzi marketingowych. Wybierz interesującą Cię kategorię z belki powyżej lub przeglądaj wszystkie wpisy poniżej. Miłej lektury i oglądania! Jeśli masz jakieś pytania, przejdź do kontaktu.

Jak założyć firmę i nie zamknąć jej po kilku miesiącach?

Wielu młodych przedsiębiorców zakłada firmę z entuzjazmem, ale po kilku miesiącach zderza się z rzeczywistością i… kończy działalność. Wiem...

Jak przebiega proces tworzenia strony internetowej?

Jedno z najczęstszych pytań, jakie zadają mi klienci brzmi: jak przebiega proces tworzenia strony internetowej? W tym artykule rozwieję...

Ile czasu trwa stworzenie strony internetowej?

Czas tworzenia strony internetowej zależy od kilku kluczowych czynników. Znając je wcześniej, można znacznie skrócić ten czas i szybciej...

Strona internetowa – piękna, użyteczna czy dopasowana do algorytmów?

Wielu klientów zamawiających stronę internetową oczekuje efektu „wow”, który rozumieją przez imponujący wygląd, duże zdjęcia i filmy, liczne animacje...

Jak przygotować się do budowy strony internetowej lub sklepu?

Zamówienie strony internetowej lub sklepu to ważna decyzja – ale jeszcze ważniejsze jest dobre przygotowanie się do współpracy. Im...

Ile kosztuje utrzymanie strony internetowej?

Ile kosztuje utrzymanie strony internetowej? Sprawdź, jakie są realne koszty związane z hostingiem, domeną, abonamentem, opieką techniczną. Utrzymanie strony...

Kampania Google Ads nie działa? Sprawdź te 7 rzeczy, zanim przepalisz budżet

Czy masz wrażenie, że Twoja kampania Google Ads nie działa? Płacisz za kliknięcia, ale nie ma klientów, nie ma...

Jak wykorzystać Chat GPT w firmie? 5 rzeczy, które możesz wdrożyć od ręki

Sztuczna inteligencja przestała być ciekawostką z konferencji technologicznych – dziś staje się codziennym narzędziem pracy w wielu firmach. Problem...

Jaką stronę internetową wybrać dla małej firmy? Poradnik + przegląd pakietów

Czy każda mała firma potrzebuje strony internetowej? Jeśli chce budować profesjonalny wizerunek, to uważam, że TAK. Ale nie każda...

Jak reklamować firmę w internecie – moja rozmowa z Piotrem Dubińskim o marketingu i strategiach biznesowych

Niedawno miałem przyjemność udzielić wywiadu Piotrowi Dubińskiemu, w którym rozmawialiśmy o mojej drodze do własnego biznesu, marketingu internetowym, strategiach...

Cyberbezpieczeństwo w małej firmie – na co zwrócić uwagę?

Cyberbezpieczeństwo w małych firmach jest równie ważne jak w dużych korporacjach. Niestety, małe firmy często stają się celem cyberataków,...

Wyszukiwanie obrazem i Google Lens – co to jest i jak działa?

Google Lens to innowacyjne narzędzie od Google, które pozwala rozpoznawać obiekty, tłumaczyć teksty i wyszukiwać informacje na podstawie zdjęć...

Rebranding – co to jest, kiedy warto go zrobić i jak przebiegał u mnie?

Rebranding to proces zmiany wizerunku marki, który pomaga lepiej dopasować ofertę do klientów i odświeżyć komunikację wizualną. Dowiedz się,...

Jak zwiększyć szybkość ładowania strony na WordPressie?

Szybkość ładowania strony to jeden z ważnych czynników wpływających na doświadczenie użytkownika (UX), pozycjonowanie w Google oraz współczynnik konwersji....

Analiza fałszywego maila – jak rozpoznać próbę oszustwa?

W dzisiejszych czasach cyberprzestępcy stają się coraz bardziej sprytni i przekonujący w swoich działaniach. Otrzymałem profesjonalnie wyglądający, spersonalizowany e-mail,...

Rozważasz współpracę ze mną? Te rzeczy doceniają moi Klienci 🤩

Bezpośredni kontakt

Współpracowałeś kiedyś z agencją i wiesz jak ciężko się komunikować z supportem? U mnie jest inaczej. Osobiście nadzoruję każdy projekt i kontaktujesz się tylko ze mną.

Działania, które przynoszą efekty

Przez lata testowałem (i nadal to robię) różne rozwiązania internetowe, by skupić się na tych, które po prostu działają.

Szybkie terminy realizacji

Większość zleceń wykonuję przed zadeklarowanym terminem. Nie przeciągam projektów miesiącami!

Transparentność

Przekazuję wszelkie dostępy do stron internetowych, kont reklamowych, analityki. Rozliczenia ze mną są klarowne, każda oferta opisana jest w sposób, z którego jasno wynika podział mojego wynagrodzenia oraz opcji dodatkowych (jak płatne wtyczki do stron internetowych, czy budżety reklamowe w kampaniach marketingowych).

Jakość agencji w cenie freelancera

Wąska specjalizacja w konkretnych rozwiązaniach internetowych (tworzenie stron i sklepów internetowych WordPress, marketing w ekosystemie Google) pozwala realizować skuteczne usługi niższym kosztem niż duże agencje.

Ciągły rozwój

Od 2010 roku, kiedy wykonałem pierwszą stronę internetową, stale podnoszę kwalifikacje w obszarach swojej specjalizacji poprzez najróżniejsze kursy, szkolenia, grupy branżowe, książki...

Darmowa dawka wiedzy

Dzielę się wiedzą, doświadczeniem i przydatnymi wskazówkami na blogu i kanale YouTube za darmo - sprawdź i subskrybuj kanał.

Certyfikowany ekspert

Moja wiedza z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych potwierdzona jest certyfikatami Google Ads z różnych kategorii oraz statusem Google Partner.

Bogate doświadczenie

Współpracowałem łącznie z kilkoma setkami firm i osób prywatnych, organizacjami małymi i dużymi, ministerstwami, związkami sportowymi, firmami zagranicznymi, itd.

Wszystko w jednym miejscu

Od budowy strony internetowej, przez skuteczne formy marketingu po analitykę i optymalizację działań - wszystko u jednego, solidnego dostawcy.

Sztuczna inteligencja

15-letnie doświadczenie w branży internetowej łączę z najnowszymi osiągnięciami sztucznej inteligencji, by dostarczać usługi na najwyższym poziomie.


Skontaktuj się

Luźniejsze treści Niektóre mądre, niektóre... 🙉

Opinie Klientów Większość zadowolona 😇

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się na mój newsletter 📩

newsletter

Zapisz się na mój newsletter i odbierz ebook
„10 cech skutecznej strony internetowej”.

Odbiorcy mojego newslettera otrzymują cyklicznie darmowe poradniki i ciekawostki. Treści kierowane są głównie do małych firm, które chcą poprawić swoją widoczność w internecie.

15-letnie doświadczenie w branży internetowej łączę z najnowszymi osiągnięciami sztucznej inteligencji, by dostarczać usługi na najwyższym poziomie.

Dostępność WCAG