Baza wiedzy na temat: Narzędzia i aplikacje

Przeglądasz materiały z kategorii: Narzędzia i aplikacje

Znajdziesz tu konkretne poradniki w formie artykułów i wideo na temat przydatnych narzędzi online. Omawiam rozwiązania ze stajni Google (Analytics, Merchant Center, Tag Manager, Trends, Alerts, Docs, itd). Ponadto poznasz takie programy jak Hotjar, Trello, czy Canva. Miłej lektury i oglądania! Jeśli masz jakieś pytania, przejdź do kontaktu.

Wyszukiwanie obrazem i Google Lens – co to jest i jak działa?

Google Lens to innowacyjne narzędzie od Google, które pozwala rozpoznawać obiekty, tłumaczyć teksty i wyszukiwać informacje na podstawie zdjęć...

Dyktowanie na MacBooku – jak włączyć i korzystać?

Funkcja dyktowania na MacBooku / Macu to potężne narzędzie, które pozwala użytkownikom pisać tekst za pomocą głosu. Dzięki tej...

Darmowy podpis elektroniczny. Instrukcja krok po kroku.

Czy wiesz ile czasu możesz zaoszczędzić korzystając z darmowego podpisu elektronicznego (Podpis zaufany)? W tym filmie pokazuję instrukcję krok...

Adres e-mail powiązany z kontem Google – jak go utworzyć?

Bardzo często podczas tworzenia usług Google (takich jak Analytics, czy Tag Manager) mam problem z udzieleniem Klientowi dostępu do...

System rezerwacji na stronie internetowej – czy warto go mieć i jaki wybrać?

W dobie rosnącej cyfryzacji wiele firm zastanawia się nad wprowadzeniem systemu rezerwacji online na swojej stronie internetowej. Takie rozwiązanie...

Co to jest WCAG i dostępność na stronach internetowych?

Ostatnia dekada przyniosła ogromny postęp w zakresie świadomości ograniczeń, z jakimi mierzą się na co dzień osoby niepełnosprawne. Zarówno...

Integracja sklepu WooCommerce z Ceneo.pl krok po kroku (wideo)

W tym filmie i artykule pokażę Ci w jaki sposób zintegrować sklep WooCommerce z Ceneo.pl krok po kroku oraz...

Consent Mode, czyli tryb uzyskiwania zgody – jak informować o plikach cookies?

Zbieranie danych o użytkownikach strony internetowej czy sklepu internetowego znacznie ułatwia procesy marketingowe – im więcej wiemy o potencjalnym...

Instrukcja Google Analytics 4 – podstawy, które warto znać

Zapraszam do zapoznania się z instrukcją korzystania z Google Analytics 4. W poniższym materiale w prosty sposób wyjaśniam jak poruszać się...

Wizytówka Google Moja Firma – dlaczego warto ją mieć?

Widoczność w wyszukiwarce Google może w dzisiejszych czasach zadecydować o sukcesie lub porażce firmy. Zwłaszcza w przypadku działalności lokalnej,...

Dokumenty Google – jak to działa?

Trudno sobie wyobrazić pracę – zwłaszcza biurową – a nawet życie codzienne, bez programów służących do edycji tekstów i...

Google Authenticator i uwierzytelnianie dwuskładnikowe – co to jest?

Bezpieczeństwo w sieci jest (lub powinno być) priorytetem zarówno właścicieli stron, jak i ich użytkowników. Wobec coraz sprawniejszych metod...

Google Tag Manager – co to jest?

Strony internetowe z zainstalowanymi tagami marketingowymi znacznie ułatwiają prowadzenie analityki i działań reklamowych w internecie. Przekłada się to na...

Koniec Google Analytics 3. Co dalej?

Już latem przyszłego roku czekają nas duże zmiany – od 1.07.2023 r. Google Analytics 3 (Universal Analytics) zaprzestaje zbierania...

Google Merchant Center – co to jest?

Reklama sklepu internetowego jest podstawą jego funkcjonowania. Uruchomienie kampanii Google Ads jest dobrym wstępem, natomiast kolejnym krokiem powinno być...

Rozważasz współpracę ze mną? Te rzeczy doceniają moi Klienci 🤩

Bezpośredni kontakt

Współpracowałeś kiedyś z agencją i wiesz jak ciężko się komunikować z supportem? U mnie jest inaczej. Wykonuję osobiście większość i kontaktujesz się tylko ze mną.

Działania, które przynoszą efekty

Przez lata testowałem (i nadal to robię) różne rozwiązania internetowe, by skupić się na tych, które po prostu działają.

Szybkie terminy realizacji

Większość zleceń wykonuję przed zadeklarowanym terminem. Nie obiecuję gruszek na wierzbie, nie przeciągam projektów miesiącami!

Transparentność

Przekazuję wszelkie dostępy do stron internetowych, kont reklamowych, analityki. Rozliczenia ze mną są klarowne, każda oferta opisana jest w sposób, z którego jasno wynika podział mojego wynagrodzenia oraz opcji dodatkowych (jak płatne wtyczki do stron internetowych, czy budżety reklamowe w kampaniach marketingowych).

Jakość agencji w cenie freelancera

Wąska specjalizacja w konkretnych rozwiązaniach internetowych (tworzenie stron i sklepów internetowych WordPress, marketing online w ekosystemie Google, marketing wideo w internecie) pozwala realizować skuteczne usługi niższym kosztem niż duże firmy.

Ciągły rozwój

Od 2010 roku, kiedy wykonałem pierwszą stronę internetową, stale podnoszę kwalifikacje w obszarach swojej specjalizacji poprzez najróżniejsze kursy, szkolenia, grupy branżowe, książki, itd.

Darmowa dawka wiedzy

Dzielę się wiedzą, doświadczeniem i przydatnymi wskazówkami na blogu i kanale YouTube za darmo - sprawdź i subskrybuj kanał.

Certyfikowany ekspert

Moja wiedza z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych potwierdzona jest certyfikatami Google Ads z różnych kategorii oraz statusem Google Partner.

Bogate doświadczenie

Współpracowałem łącznie z kilkoma setkami firm i osób prywatnych, organizacjami małymi i dużymi, ministerstwami, związkami sportowymi, firmami zagranicznymi, itd.

Wszystko w jednym miejscu

Od budowy strony internetowej, przez skuteczne formy marketingu po analitykę i optymalizację działań - wszystko u jednego, solidnego dostawcy.

Sztuczna inteligencja

15-letnie doświadczenie w branży internetowej łączę z najnowszymi osiągnięciami sztucznej inteligencji, by dostarczać usługi na najwyższym poziomie.


Skontaktuj się

Luźniejsze treści Niektóre mądre, niektóre... 🙉

Opinie Klientów Większość zadowolona 😇

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się na mój newsletter 📩

newsletter

Zapisz się na mój newsletter i odbierz ebook
„10 cech skutecznej strony internetowej”.

Odbiorcy mojego newslettera otrzymują cyklicznie darmowe poradniki, ciekawostki, ostrzeżenia przez oszustwami oraz nowości z branży internetowej.

15-letnie doświadczenie w branży internetowej łączę z najnowszymi osiągnięciami sztucznej inteligencji, by dostarczać usługi na najwyższym poziomie.

Skontaktuj się
Dostępność WCAG