Baza wiedzy (strona 2 z 7)
Przeglądasz materiały z kategorii: Wszystkie tematy (strona 2 z 7)
Konkretne poradniki w formie artykułów i wideo na temat stron internetowych, e-commerce, kampanii reklamowych w internecie, czy przydatnych narzędzi marketingowych. Wybierz interesującą Cię kategorię z belki powyżej lub przeglądaj wszystkie wpisy poniżej. Miłej lektury i oglądania! Jeśli masz jakieś pytania, przejdź do kontaktu.
Jak dodać administratora strony firmowej na Facebooku?
Kategorie: Reklama w internecieJednym z najczęstszych problemów, z jakim spotykam się we współpracy z klientami w zakresie Facebooka, jest dodanie nowego administratora do strony firmowej. W tym krótkim poradniku wyjaśnię jak to...
Prosta strategia reklamy internetowej dla firm z małych miast (i nie tylko)
Kategorie: Reklama w internecieJeśli prowadzisz firmę w małym mieście i nie miałeś/aś jeszcze styczności w reklamą w internecie, to z pewnością zainteresuje Cię przygotowana przeze mnie łatwa do samodzielnego wdrożenia strategia reklamy...
Jak sprawdzić jakich cookies używa strona internetowa?
Kategorie: Strony internetoweJeśli potrzebujesz dowiedzieć się jakich plików cookies wykorzystuje Twoja strona internetowa (lub dowolna inna), to w tym krótkim poradniku pokażę Ci jak to zrobić za pomocą dwóch prostych narzędzi....
Stan witryny w WordPress – dlaczego warto tu zaglądać?
Kategorie: Strony internetoweJeśli korzystasz z WordPressa i posiadasz wersję minimum 5.2, w Twoim panelu administracyjnym znajdziesz ekran Stan witryny. W tym artykule i wideo podpowiem Ci dlaczego warto regularnie zaglądać do...
Dywersyfikacja źródeł ruchu na stronie – dlaczego warto ją stosować?
Kategorie: Reklama w internecieTwoją stronę internetową, w zależności od jej specyfikacji i zasięgu, może odwiedzać każdego dnia kilkudziesięciu, kilkuset, a nawet kilkaset tysięcy użytkowników. Trafiają do ciebie z różnych źródeł – aktywnie...
Consent Mode, czyli tryb uzyskiwania zgody – jak informować o plikach cookies?
Kategorie: Strony internetoweZbieranie danych o użytkownikach strony internetowej czy sklepu internetowego znacznie ułatwia procesy marketingowe – im więcej wiemy o potencjalnym kliencie, tym trafniej dopasowujemy do niego naszą ofertę. Jednakże takie...
UX – Co to jest User Experience?
Kategorie: Strony internetoweNiezależnie od tego, czy klienta przywiodła do nas nasza dopracowana strategia marketingowa, czy też łut szczęścia – powinno zależeć nam, aby jego doświadczenie w obcowaniu z naszą marką było...
Instrukcja Google Analytics 4 – podstawy, które warto znać
Kategorie: Przydatne narzędziaZapraszam do zapoznania się z instrukcją korzystania z Google Analytics 4. W poniższym materiale w prosty sposób wyjaśniam jak poruszać się po interfejsie Google Analytics 4 oraz jakie dane warto analizować,...
Wizytówka Google Moja Firma – dlaczego warto ją mieć?
Kategorie: Reklama w internecieWidoczność w wyszukiwarce Google może w dzisiejszych czasach zadecydować o sukcesie lub porażce firmy. Zwłaszcza w przypadku działalności lokalnej, informacje kontaktowe, mapa dojazdu czy zdjęcia potrafią skutecznie zachęcić (lub...
Nowoczesna strona internetowa – jaka powinna być?
Kategorie: Strony internetoweStrona internetowa to narzędzie, bez którego obecnie nie może obyć się prawdopodobnie żadna działalność komercyjna ani publiczna. Także osoby prywatne coraz częściej decydują się na zakładanie własnych witryn w...
Dokumenty Google – jak to działa?
Kategorie: Przydatne narzędziaTrudno sobie wyobrazić pracę – zwłaszcza biurową – a nawet życie codzienne, bez programów służących do edycji tekstów i danych. Do tworzenia pism używamy edytorów tekstów, do obliczeń –...
Google Authenticator i uwierzytelnianie dwuskładnikowe – co to jest?
Kategorie: Przydatne narzędziaBezpieczeństwo w sieci jest (lub powinno być) priorytetem zarówno właścicieli stron, jak i ich użytkowników. Wobec coraz sprawniejszych metod cyberprzestępców, musimy mieć pewność, że podczas logowania i innych operacji...
Czym są konwersje w analityce internetowej?
Kategorie: Inne tematyPosiadasz już stronę internetową lub dopiero planujesz ją zbudować? Z tego artykułu dowiesz się czym są konwersje w analityce internetowej, jak mierzyć konwersje na stronie i jak zoptymalizować pod...
Co to jest remarketing dynamiczny?
Kategorie: Reklama w internecieDuża ilość odsłon i użytkowników to oczywiście powód do zadowolenia dla każdego właściciela strony internetowej. Wielu właścicieli witryn spotka się jednak z problemem nieadekwatności tych liczb do liczby generowanych...
Jak chronić budżet Google Ads przed „nieprawidłowymi kliknięciami”?
Kategorie: Reklama w internecieJeśli korzystasz z płatnych reklam, takich jak Google Ads, to być może spotkałeś się z sytuacją, w której według statystyk Twoją stronę internetową odwiedza z reklam dużo osób, jednak...
Google Tag Manager – co to jest?
Kategorie: Przydatne narzędziaStrony internetowe z zainstalowanymi tagami marketingowymi znacznie ułatwiają prowadzenie analityki i działań reklamowych w internecie. Przekłada się to na lepsze dopasowanie oferty oraz informacji marketingowej do potrzeb potencjalnych klientów....
Jak wykluczyć ruch wewnętrzny w Google Analytics 4 (GA4)?
Kategorie: Przydatne narzędziaJeśli korzystasz z Google Analytics do analizy ruchu na swojej stronie internetowej, to jedną z pierwszych rzeczy, jakie powinieneś sprawdzić oraz wdrożyć, jest wykluczenie ruchu wewnętrznego w tym systemie....
Koniec Google Analytics 3. Co dalej?
Kategorie: Przydatne narzędziaJuż latem przyszłego roku czekają nas duże zmiany – od 1.07.2023 r. Google Analytics 3 (Universal Analytics) zaprzestaje zbierania danych o ruchu użytkowników na stronach internetowych. Jego funkcje przejmuje...
Google Merchant Center – co to jest?
Kategorie: Przydatne narzędziaReklama sklepu internetowego jest podstawą jego funkcjonowania. Uruchomienie kampanii Google Ads jest dobrym wstępem, natomiast kolejnym krokiem powinno być skorzystanie z narzędzia Google Merchant Center, dzięki któremu produkty z...
WordPress i komunikat „Zalecana aktualizacja PHPa” – co robić?
Kategorie: Strony internetoweStrony internetowe na systemie WordPress posiadają wbudowany mechanizm sprawdzania wersji języka PHP na serwerze (hostingu). Z tego artykułu dowiesz co zrobić w sytuacji, gdy w kokpicie swojego WordPressa zobaczysz...

Rozważasz współpracę ze mną?
Sprawdź, dlaczego warto.
Bezpośredni kontakt
Działania, które przynoszą efekty
Szybkie terminy realizacji
Transparentność
Jakość agencji w cenie freelancera
Ciągły rozwój
Darmowa dawka wiedzy
Certyfikowany ekspert
Bogate doświadczenie
Wszystko w jednym miejscu
Skontaktuj się