Baza wiedzy (strona 2 z 7)
Przeglądasz materiały z kategorii: Wszystkie tematy (strona 2 z 7)
Konkretne poradniki w formie artykułów i wideo na temat stron internetowych, e-commerce, kampanii reklamowych w internecie, czy przydatnych narzędzi marketingowych. Wybierz interesującą Cię kategorię z belki powyżej lub przeglądaj wszystkie wpisy poniżej. Miłej lektury i oglądania! Jeśli masz jakieś pytania, przejdź do kontaktu.
UX – Co to jest User Experience?
Kategorie: Strony internetoweNiezależnie od tego, czy klienta przywiodła do nas nasza dopracowana strategia marketingowa, czy też łut szczęścia – powinno zależeć nam, aby jego doświadczenie w obcowaniu z naszą marką było...
Instrukcja Google Analytics 4 – podstawy, które warto znać
Kategorie: Przydatne narzędziaZapraszam do zapoznania się z instrukcją korzystania z Google Analytics 4. W poniższym materiale w prosty sposób wyjaśniam jak poruszać się po interfejsie Google Analytics 4 oraz jakie dane warto analizować,...
Wizytówka Google Moja Firma – dlaczego warto ją mieć?
Kategorie: Reklama w internecieWidoczność w wyszukiwarce Google może w dzisiejszych czasach zadecydować o sukcesie lub porażce firmy. Zwłaszcza w przypadku działalności lokalnej, informacje kontaktowe, mapa dojazdu czy zdjęcia potrafią skutecznie zachęcić (lub...
Nowoczesna strona internetowa – jaka powinna być?
Kategorie: Strony internetoweStrona internetowa to narzędzie, bez którego obecnie nie może obyć się prawdopodobnie żadna działalność komercyjna ani publiczna. Także osoby prywatne coraz częściej decydują się na zakładanie własnych witryn w...
Dokumenty Google – jak to działa?
Kategorie: Przydatne narzędziaTrudno sobie wyobrazić pracę – zwłaszcza biurową – a nawet życie codzienne, bez programów służących do edycji tekstów i danych. Do tworzenia pism używamy edytorów tekstów, do obliczeń –...
Google Authenticator i uwierzytelnianie dwuskładnikowe – co to jest?
Kategorie: Przydatne narzędziaBezpieczeństwo w sieci jest (lub powinno być) priorytetem zarówno właścicieli stron, jak i ich użytkowników. Wobec coraz sprawniejszych metod cyberprzestępców, musimy mieć pewność, że podczas logowania i innych operacji...
Czym są konwersje w analityce internetowej?
Kategorie: Inne tematyPosiadanie strony internetowej to dziś warunek niemal niezbędny dla funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa czy organizacji. Wraz z cyfryzacją kolejnych dziedzin życia, coraz lepszym dostosowaniem oferty do indywidualnych potrzeb, a także...
Co to jest remarketing dynamiczny?
Kategorie: Reklama w internecieDuża ilość odsłon i użytkowników to oczywiście powód do zadowolenia dla każdego właściciela strony internetowej. Wielu właścicieli witryn spotka się jednak z problemem nieadekwatności tych liczb do liczby generowanych...
Jak chronić budżet Google Ads przed „nieprawidłowymi kliknięciami”?
Kategorie: Reklama w internecieJeśli korzystasz z płatnych reklam, takich jak Google Ads, to być może spotkałeś się z sytuacją, w której według statystyk Twoją stronę internetową odwiedza z reklam dużo osób, jednak...
Google Tag Manager – co to jest?
Kategorie: Przydatne narzędziaStrony internetowe z zainstalowanymi tagami marketingowymi znacznie ułatwiają prowadzenie analityki i działań reklamowych w internecie. Przekłada się to na lepsze dopasowanie oferty oraz informacji marketingowej do potrzeb potencjalnych klientów....
Jak wykluczyć ruch wewnętrzny w Google Analytics 4 (GA4)?
Kategorie: Przydatne narzędziaJeśli korzystasz z Google Analytics do analizy ruchu na swojej stronie internetowej, to jedną z pierwszych rzeczy, jakie powinieneś sprawdzić oraz wdrożyć, jest wykluczenie ruchu wewnętrznego w tym systemie....
Koniec Google Analytics 3. Co dalej?
Kategorie: Przydatne narzędziaJuż latem przyszłego roku czekają nas duże zmiany – od 1.07.2023 r. Google Analytics 3 (Universal Analytics) zaprzestaje zbierania danych o ruchu użytkowników na stronach internetowych. Jego funkcje przejmuje...
Google Merchant Center – co to jest?
Kategorie: Przydatne narzędziaReklama sklepu internetowego jest podstawą jego funkcjonowania. Uruchomienie kampanii Google Ads jest dobrym wstępem, natomiast kolejnym krokiem powinno być skorzystanie z narzędzia Google Merchant Center, dzięki któremu produkty z...
WordPress i komunikat „Zalecana aktualizacja PHPa” – co robić?
Kategorie: Strony internetoweStrony internetowe na systemie WordPress posiadają wbudowany mechanizm sprawdzania wersji języka PHP na serwerze (hostingu). Z tego artykułu dowiesz co zrobić w sytuacji, gdy w kokpicie swojego WordPressa zobaczysz...
Google Optimize – co to jest?
Kategorie: Przydatne narzędziaStworzenie strony internetowej jest obecnie jednym z pierwszych kroków podejmowanych przez nowych przedsiębiorców. Także firmy istniejące od dawna na rynku modyfikują swoje witryny i starają się jak najlepiej trafić...
Instrukcja Trello – proste, zespołowe zarządzanie projektami online
Kategorie: Przydatne narzędziaTrello to popularne narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, zarówno prywatnych, jak i tych, nad którymi pracuje zespół osób. Program już w darmowej wersji posiada wiele interesujących funkcji i...
Kod promocyjny Google Ads 1200 zł – jak go uzyskać?
Kategorie: Reklama w internecieReklama za pośrednictwem Google Ads to obecnie jedna z podstawowych form promowania firmy w internecie. Korzystają z niej zarówno przedsiębiorcy dopiero wchodzący na rynek, jak i ci funkcjonujący na...
Pixel Facebook – co to jest?
Kategorie: Reklama w internecieKażda osoba działająca w branży reklamowej doskonale wie o tym, jak istotne jest opracowywanie skutecznego przekazu reklamowego. Pomagają w tym nowoczesne narzędzia takie jak Pixel Facebooka. Narzędzie składające się...
Projektowanie stron internetowych w Canva – czy to ma sens?
Kategorie: Strony internetowe Przydatne narzędziaProfesjonaliści, którzy projektują strony internetowe, z pewnością z szerokim uśmiechem spojrzą na tytuł tego artykułu. Czy Canva – amatorskie narzędzie do projektowania online – nadaje się do profesjonalnego projektowania...
Instrukcja WooCommerce – zarządzanie produktami
Kategorie: E-commerceW poniższej instrukcji WooCommerce (w formie tekstowej i wideo) pokażę Ci, jak zarządzać produktami w sklepie internetowym opartym na tej platformie. Jeśli posiadasz sklep internetowy WooCommerce, ale nie otrzymałeś do...

Rozważasz współpracę ze mną?
Sprawdź, dlaczego warto.
Bezpośredni kontakt
Działania, które przynoszą efekty
Szybkie terminy realizacji
Transparentność
Jakość agencji w cenie freelancera
Ciągły rozwój
Darmowa dawka wiedzy
Certyfikowany ekspert
Bogate doświadczenie
Wszystko w jednym miejscu
Skontaktuj się