Szanowni Państwo, w najbliższych tygodniach nie przyjmuję nowych zleceń. Więcej w tym filmie.

Google Partner arturkosinski.pl
Skontaktuj się
Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę

Jakie wymiary grafik stosować w social media

Ostatnia aktualizacja treści Ostatnia aktualizacja: 14 stycznia 2022

Jeśli prowadzisz profile w mediach społecznościowych – obejrzyj ten film i poznaj wymiary grafik stosowane w najpopularniejszych portalach. Zobacz też wideo instrukcja Canva – jak samodzielnie tworzyć piękne grafiki do social media. Być może zainteresuje Cię też temat jak poprawnie umieszczać zdjęcia na stronach internetowych.

Grafiki social media – wprowadzenie

Jeśli prowadzisz profile w mediach społecznościowych (np. dla swojej firmy) to pewnie nie raz zauważyłeś, że grafiki, które tam dodajesz są w niepożądany przez Ciebie sposób obcinane. W tym filmie poznasz zalecane wymiary grafik w najważniejszych mediach społecznościowych – ta wiedza przyda Ci się jeśli sam tworzysz takie grafiki lub zlecasz je zewnętrznej firmie. Zapraszam do oglądania.

Warto wiedzieć, że wymiary grafik mogą zmieniać się z biegiem czasu, dlatego poza tym co usłyszysz w tym filmie – warto zajrzeć na wskazane powyżej linki i sprawdzić ich aktualność, szczególnie jeśli film oglądasz dużo później niż w roku 2018, kiedy jest publikowany. [Ostatnia aktualizacja – styczeń 2022] Przyjrzyjmy się zatem wymiarom grafik w najpopularniejszych mediach społecznościowych.

Wymiary grafik w social media

Ze względu na dużą dynamikę rozwoju mediów społecznościowych, istnieje ryzyko, że poniższe linki stracą aktualność. Staram się co jakiś czas przeglądać wpisy na blogu (podobnie jak aktualizowane powinny być poniższe linki bezpośrednio u źródła), jednak nie gwarantuję tego, że wszystko będzie w 100% aktualne. Jeśli masz pytania odnośnie grafik w social media, zawsze możesz skontaktować się ze mną.  [Ostatnia aktualizacja – styczeń 2022]

Wymiary grafik na Facebooka

Wymiary grafik na Instagram

Wymiary grafik na Twittera

Wymiary grafik na LinkedIn

Wymiary grafik na YouTube

Wymiary grafik w innych social mediach

Wymiary grafik w social media – podsumowanie

Podsumowując – logo zawsze dobrze mieć w kwadracie (zobacz też wideo: 5 wskazówek zanim kupisz projekt logo) – jaki on nie będzie (im większy tym lepiej) to zawsze wpasuje się w pole zdjęcia profilowego na każdym portalu. Jeśli chodzi o inne grafiki – w przypadku, gdy stosujemy zdjęcia i mogą one zostać przycięte – nie ma potrzeby ich specjalnego przerabiania pod każdy profil społecznościowy. Jeśli jednak poza zdjęciem umieszczamy też na grafice logo lub jakieś informacje tekstowe – powinniśmy dostosować taką grafikę pod wybrane portale.

Jeśli wskazówki z tego filmu były dla Ciebie przydatne – daj kciuk w górę pod filmem na YouTube, a jeśli chcesz dostawać więcej tego typu porad – zasubskrybuj mój kanał i zapisz się na newsletter.

Do zobaczenia w kolejnym filmie!

Masz pytania na ten lub inny temat?

Skontaktuj się

Zobacz także

Strony internetowe na Smart Watch i Smart TV

Kategorie: Strony internetowe

Zastanawiałeś się kiedyś, jak wygląda strona internetowa na urządzeniach typu Smart Watch, czy Smart TV? Jeśli nie, najwyższy czas...

Czytaj więcej

Jak zweryfikować firmę? Jak sprawdzić, czy jakaś firma istnieje?

Kategorie: Przydatne narzędzia

Jak zweryfikować dowolną firmę w Polsce? Jak sprawdzić, czy jakaś firma istnieje? I po co właściwie to robić? Jeżeli...

Czytaj więcej

Jak zarejestrować własną domenę internetową – aktualizacja 2019

Kategorie: Strony internetowe E-commerce Inne tematy

Cześć, w tym filmie pokażę Ci jak samodzielnie zarejestrować własną domenę internetową. Jest to aktualizacja filmu, który umieściłem na...

Czytaj więcej

Masowy spam na Messengerze. Nie daj sobie ukraść konta!

Kategorie: Inne tematy

W ostatnich tygodniach (listopad 2023) użytkownicy kont firmowych i reklamowych na Facebooku otrzymują masowy spam na firmową skrzynkę Messengera...

Czytaj więcej

WordPress i komunikat „Zalecana aktualizacja PHPa” – co robić?

Kategorie: Strony internetowe

Strony internetowe na systemie WordPress posiadają wbudowany mechanizm sprawdzania wersji języka PHP na serwerze (hostingu). Z tego artykułu dowiesz...

Czytaj więcej
strony www olsztyn

Rozważasz współpracę ze mną?

Sprawdź, dlaczego warto.

Bezpośredni kontakt
Rozwiń informację
Współpracowałeś kiedyś z agencją i wiesz jak ciężko się komunikować z supportem? U mnie jest inaczej. Wykonuję osobiście większość prac i kontaktujesz się tylko ze mną.
Działania, które przynoszą efekty
Rozwiń informację
Przez lata testowałem (i nadal to robię) różne rozwiązania by skupić się na tych, które po prostu działają.
Szybkie terminy realizacji
Rozwiń informację
Większość zleceń wykonuję przed zadeklarowanym terminem. Nie obiecuję gruszek na wierzbie!
Transparentność
Rozwiń informację
Przekazuję wszelkie dostępy do stron internetowych, kont reklamowych, analityki. Rozliczenia ze mną są klarowne, każda oferta opisana jest w sposób, z którego jasno wynika podział mojego wynagrodzenia oraz opcji dodatkowych (jak płatne wtyczki do stron internetowych, czy budżety reklamowe w kampaniach marketingowych).
Jakość agencji w cenie freelancera
Rozwiń informację
Wąska specjalizacja w konkretnych rozwiązaniach internetowych (tworzenie stron i sklepów internetowych WordPress, marketing online w ekosystemie Google, marketing wideo w internecie) pozwala realizować skuteczne usługi niższym kosztem niż duże firmy.
Ciągły rozwój
Rozwiń informację
Od 2010 roku, kiedy wykonałem pierwsza stronę internetową, stale podnoszę kwalifikacje w obszarach swojej specjalizacji poprzez najróżniejsze kursy, szkolenia, grupy branżowe, itd.
Darmowa dawka wiedzy
Rozwiń informację
Dzielę się wiedzą, doświadczeniem i przydatnymi wskazówkami na blogu i kanale YouTube za darmo - sprawdź i subskrybuj kanał oraz newsletter. Zobacz także kurs płatny - wykład mp3 na temat podstawowych form zdobywania klientów przez internet.
Certyfikowany ekspert
Rozwiń informację
Moja wiedza z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych potwierdzona jest certyfikatami Google Ads z różnych kategorii oraz statusem Google Partner.
Bogate doświadczenie
Rozwiń informację
Współpracowałem łącznie z kilkoma setkami firm i osób prywatnych, organizacjami małymi i dużymi, ministerstwami, związkami sportowymi, firmami zagranicznymi, itd.
Wszystko w jednym miejscu
Rozwiń informację
Od budowy strony internetowej, przez skuteczne formy marketingu po analitykę i optymalizację działań - wszystko u jednego, solidnego dostawcy.

Skontaktuj się

 

Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj darmowe porady oraz informacje o promocjach.

Poznaj opinie moich Klientów

referencje Artur Kosiński 2

Z przyjemnością rekomenduję firmę Pana Artura jako bardzo profesjonalnego dostawcę rozwiązań internetowych opartych na WordPress. Rozpoczęliśmy od prostych stron typu landing page. Byliśmy tak bardzo zadowoleni z każdego kolejnego projektu, że zdecydowaliśmy się współpracować gdziekolwiek jest to możliwe, m.in. przy optymalizacji, utrzymaniu, projektowaniu, itd.

Filip, crescendoapp.com
referencje artur kosinski

Z firmą Pana Artura prowadzimy stałą współpracę przy promocji naszych gabinetów kosmetycznych. Od czasu rozpoczęcia współpracy widzimy znaczny wzrost ilości nowych klientów. Polecam wszystkim firmom, które chcą rozwinąć skrzydła.

Kasia, chimera.olsztyn.pl
referencje Artur Kosiński 1

Współpraca między naszymi firmami rozpoczęła się w 2015 roku, trwa do dzisiaj i odbywa się online. Zakres współpracy obejmuje tworzenie wielu stron www, pozycjonowanie strony i projekty graficzne. Wszystkie usługi były realizowane terminowo i cechowały się wysoką jakością.

Steve, treatmed.pl
referencje-miejskie-ziele

Pan Artur nigdy nie użył słów “nie da się”, sam zaproponował najbardziej optymalne rozwiązania i możliwości. Współpracując miałam poczucie pełnego wsparcia i bezpieczeństwa.

Małgorzata, miejskieziele.pl

Masz pytania? Skontaktuj się ze mną.

Przejdź do kontaktu
Zamknij okno

Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj więcej darmowych materiałów.

Dostępność WCAG