Jakie wymiary grafik stosować w social media

Jeśli prowadzisz profile w mediach społecznościowych – obejrzyj ten film i poznaj wymiary grafik stosowane w najpopularniejszych portalach.

Cześć, jeśli prowadzisz profile w mediach społecznościowych (np. dla swojej firmy) to pewnie nie raz zauważyłeś, że grafiki, które tam dodajesz są w niepożądany przez Ciebie sposób obcinane. W tym filmie poznasz zalecane wymiary grafik w najważniejszych mediach społecznościowych – ta wiedza przyda Ci się jeśli sam tworzysz takie grafiki lub zlecasz je zewnętrznej firmie. Zapraszam do oglądania.

Warto wiedzieć, że wymiary grafik mogą zmieniać się z biegiem czasu, dlatego poza tym co usłyszysz w tym filmie – warto zajrzeć na wskazane powyżej linki i sprawdzić ich aktualność, szczególnie jeśli film oglądasz dużo później niż w roku 2018, kiedy jest publikowany. Przyjrzyjmy się zatem wymiarom grafik w najpopularniejszych mediach społecznościowych.

1) Facebook

2) Instagram

3) Twitter

4) LinkedIn

5) YouTube

6) Inne social media

Podsumowując – logo zawsze dobrze mieć w kwadracie – jaki on nie będzie (im większy tym lepiej) to zawsze wpasuje się w pole zdjęcia profilowego na każdym portalu. Jeśli chodzi o inne grafiki – w przypadku, gdy stosujemy zdjęcia i mogą one zostać przycięte – nie ma potrzeby ich specjalnego przerabiania pod każdy profil społecznościowy. Jeśli jednak poza zdjęciem umieszczamy też na grafice logo lub jakieś informacje tekstowe – powinniśmy dostosować taką grafikę pod wybrane portale.

Jeśli wskazówki z tego filmu były dla Ciebie przydatne – daj kciuk w górę pod filmem na YouTube, a jeśli chcesz dostawać więcej tego typu porad – zasubskrybuj mój kanał i zapisz się na newsletter poniżej.

Do zobaczenia w kolejnym filmie!

Zobacz także

Dodaj swój komentarz

10 sposobów na zdobywanie klientów przez internet

jak zdobywać klientów przez internet - ebook

Ekspresowy przewodnik dla właścicieli firm i pracowników działów marketingu.

Zapisz się na mój newsletter, aby otrzymać ebook za darmo.

Zapisując się wyrażasz zgodę na przetwarzanie swojego adresu e-mail do celu wysyłki newslettera przez Artur Kosiński Group
(zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dn. 29.08.1997, Dz. U. z 2002 r, Nr.101, poz.926 oraz Rozp. UE z dn. 27.04.2016 roku - RODO).