Czym różni się pozycjonowanie od reklam płatnych w Google i co lepiej wybrać?

Obejrzyj ten film, jeśli chcesz, aby Twoja firma była widoczna w wyszukiwarce Google. Poznasz w nim dwie metody reklamy – pozycjonowanie oraz reklamy płatne Google AdWords, różnice między tymi dwoma formami promocji oraz wskazówki którą z nich wybrać.

 

 

Zobacz także

Dodaj swój komentarz

10 sposobów na zdobywanie klientów przez internet

jak zdobywać klientów przez internet - ebook

Ekspresowy przewodnik dla właścicieli firm i pracowników działów marketingu.

Zapisz się na mój newsletter, aby otrzymać ebook za darmo.

Zapisując się wyrażasz zgodę na przetwarzanie swojego adresu e-mail do celu wysyłki newslettera przez Artur Kosiński Group
(zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dn. 29.08.1997, Dz. U. z 2002 r, Nr.101, poz.926 oraz Rozp. UE z dn. 27.04.2016 roku - RODO).