⚠️ Sprawdź mój kurs audio – Podstawy zdobywania klientów przez internet. ⚠️

Google Partner arturkosinski.pl
Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę
Otwórz menu

Co to jest Catch-all i dlaczego musisz to mieć

Cześć, jeśli posiadasz skrzynki mailowe we własnej domenie, np. biuro @ twojafirma.pl to koniecznie musisz zainteresować się włączeniem na swoim serwerze funkcji Catch-all. W tym powiem Ci co to jest i dlaczego warto to mieć. Zapraszam do oglądania.

Catch-all – co to jest?

Załóżmy, że posiadasz swoją domenę np. twojafirma.pl oraz konta pocztowe w tej domenie, np. biuro @ twojafirma.pl oraz adamkowalski @ twojafirma.pl – ta druga służy dla Twojego handlowca. Za jakiś czas handlowiec przestaje u Ciebie pracować, a Ty kasujesz z serwera jego adres mailowy. W tym momencie, gdy jakiś kontrahent Adama Kowalskiego wyśle mu maila to ten mail się odbije z informacją, że dany adresat nie istnieje.

Tutaj właśnie z pomocą przychodzi funkcja Catch-all, która pozwala przekierować wszystkie maile wysłane na nieistniejące adresy w danej domenie na inny adres email. Czyli w omawianym przykładzie mail wysłany do nieistniejącej skrzynki adamkowalski @ twojafirma.pl zostanie przekierowany na inny adres, który podasz – np. biuro. Prawda, że fajne?

Catch-all – kiedy jeszcze może się przydać?

Inny przypadek – ktoś chce wysłać do Ciebie maila ale zrobi literówkę w adresie np. w wyrazie biuro zgubi jedną literkę. Wtedy również taki mail do Ciebie trafi – o ile błąd nie został wykonany w nazwie domeny, czyli tym, co w adresie email jest po znaku małpa.

Catch-all – jak wdrożyć?

Pokażę Ci teraz jak wdrożyć funkcję Catch-all na serwerze na przykładzie serwera Zenbox (patrz wideo powyżej). Po wejściu do panelu zenbox wchodzimy w opcję Paczki pocztowe > Catch-all. Wybieramy domenę, dla której chcemy ustawić przekierowanie i wprowadzamy adres docelowy, na który mają być przekierowywane maile.

Jeśli nie masz bezpośredniego dostępu do swojego panelu hostingowego – poproś firmę, która obsługuje Twój serwer, aby ustawiła Ci takie przekierowanie.

Jeśli wskazówki z tego filmu były dla Ciebie przydatne – daj kciuk w górę pod filmem, a jeśli chcesz dostawać więcej tego typu porad zupełnie za darmo – zasubskrybuj mój kanał na YouTube i zapisz się na newsletter na mojej stronie.

Do zobaczenia w kolejnym filmie!

Zobacz także

Jakie wymiary grafik stosować w social media

Kategorie: Vlog - porady wideo, Reklama w internecie

Jeśli prowadzisz profile w mediach społecznościowych – obejrzyj ten film i poznaj wymiary grafik stosowane w najpopularniejszych portalach. Zobacz też wideo jak samodzielnie tworzyć piękne grafiki do social media....

Zobacz więcej

Domeny za 0zł – czy to się opłaca?

Kategorie: Strony WWW, Vlog - porady wideo, E-commerce, Reklama w internecie, Inne filmy

 Cześć, jeśli planujesz założenie strony internetowej to prędzej czy później natkniesz się na temat rejestracji domeny. Zobaczysz wtedy, że ile firm sprzedających domeny, tyle promocji i cen. W...

Zobacz więcej

Projekt logo – 5 wskazówek zanim kupisz

Kategorie: Vlog - porady wideo, Inne filmy

Cześć, jeśli planujesz zlecić komuś wykonanie projektu logo dla swojej firmy to w tym filmie mam dla Ciebie 5 wskazówek, dzięki którym unikniesz problemów związanych może nie tyle z...

Zobacz więcej

WordPress – instrukcja zarządzania edytorem treści

Kategorie: Strony WWW, Vlog - porady wideo

 Jeśli planujesz zlecenie stworzenia strony internetowej i nie wiesz jakiego systemu CMS użyć do jej zarządzania, to zapraszam Cię do obejrzenia tego filmu, w którym przedstawiam instrukcję zarządzania...

Zobacz więcej

Jak sprawdzać wyniki Google Ads w Google Analytics

Kategorie: Vlog - porady wideo, Reklama w internecie

Cześć, zgodnie z zapowiedzią z poprzedniego filmu – Instrukcji Google Analytics – w tym wideo pokażę jak możesz sprawdzać wyniki kampanii Google Ads w usłudze Analytics. Zapraszam do oglądania....

Zobacz więcej

Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj darmowe porady oraz informacje o promocjach.

Opinie moich Klientów

referencje Artur Kosiński 2

Z przyjemnością rekomenduję firmę Pana Artura jako bardzo profesjonalnego dostawcę rozwiązań internetowych opartych na WordPress. Rozpoczęliśmy od prostych stron typu landing page. Byliśmy tak bardzo zadowoleni z każdego kolejnego projektu, że zdecydowaliśmy się współpracować gdziekolwiek jest to możliwe, m.in. przy optymalizacji, utrzymaniu, projektowaniu, itd.

Filip, crescendoapp.com
referencje artur kosinski

Z firmą Pana Artura prowadzimy stałą współpracę przy promocji naszych gabinetów kosmetycznych. Od czasu rozpoczęcia współpracy widzimy znaczny wzrost ilości nowych klientów. Polecam wszystkim firmom, które chcą rozwinąć skrzydła.

Kasia, chimera.olsztyn.pl
referencje Artur Kosiński 1

Współpraca między naszymi firmami rozpoczęła się w 2015 roku, trwa do dzisiaj i odbywa się online. Zakres współpracy obejmuje tworzenie wielu stron www, pozycjonowanie strony i projekty graficzne. Wszystkie usługi były realizowane terminowo i cechowały się wysoką jakością.

Steve, treatmed.pl
referencje-miejskie-ziele

Pan Artur nigdy nie użył słów “nie da się”, sam zaproponował najbardziej optymalne rozwiązania i możliwości. Współpracując miałam poczucie pełnego wsparcia i bezpieczeństwa.

Małgorzata, miejskieziele.pl

Masz pytania? Skontaktuj się ze mną.

Przejdź do kontaktu
Zamnij menu