Co sprzedawać w internecie? Instrukcja Google Trends
Jeśli zastanawiasz się nad rozpoczęciem sprzedaży w internecie, ale nie masz jeszcze pomysłu co sprzedawać, to zapraszam Cię do obejrzenia instrukcji korzystania z darmowego narzędzia Google Trends. W tym filmie pokażę Ci jak działa Google Trends i w jaki sposób można wykorzystać to narzędzie do oceny swojego pomysłu na biznes. Jeśli planujesz dodatkowo założyć sklep internetowy, zobacz wideo: Zakładanie sklepu internetowego – od czego zacząć.
Co to jest Google Trends?
Cytując Wikipedię „Google Trends – serwis Google udostępniający informacje na temat liczby, pochodzenia, zależności od czasu i głównych regionów zapytań kierowanych do wyszukiwarki Google. Usługa pozwala m.in. na porównanie częstości różnych zapytań na wykresie. Ranking można sortować także według języka i państwa, z którego zapytania pochodzą.”
Google Trends to więc narzędzie, w którym możemy sprawdzić popularność wyszukiwania w sieci określonych haseł. Jeśli myślisz o założeniu sklepu internetowego i nie wiesz czy sprzedawać np. elektronikę czy ubrania to Google Trends pomoże Ci ocenić która grupa produktów jest częściej wyszukiwana przez internautów. W filmie poznasz interfejs narzędzia Google Trends oraz praktyczny przykład poszukiwania popularnych produktów do sklepu internetowego.
Instrukcja Google Trends
W powyższym wideo pokazuję praktyczny przykład wykorzystania Google Trends do analizy trendów wyszukiwania. Znajdziesz tam między innymi informację o tym:
- jak dostać się do Google Trends
- jak założyć konto Google Trends
- jak wygląda panel Google Trends
- omówienie aktualnych trendów sugerowanych przez Google – zapytania zyskujące popularność w ostatnim czasie
- korzystanie z narzędzia w różnych krajach i językach
- przegląd roczny wyszukiwarki Google
- praktyczny test dający odpowiedź, czy lepiej zainteresować się sprzedażą elektroniki, ubrań, czy środków czystości oraz bardziej precyzyjne określenie grupy produktów do sklepu internetowego
- omówienie wykresów Google Trends
- omówienie wskazówek (tipów)
- omówienie map w Google Trends
- omówienie podobnych zapytań sugerowanych przez Google
- eksport danych z Google Trends
Zapraszam do obejrzenia wideo i przetestowania narzędzia we własnym zakresie. Jeśli będziesz miał jakieś pytania czy uwagi, skontaktuj się ze mną.
Masz pytania na ten lub inny temat?
Skontaktuj sięZobacz także
Strona www czy sklep internetowy? Nie wiesz co wybrać? Poznaj te wskazówki i przykłady.
Kategorie: Strony internetowe E-commerceStrona internetowa czy sklep? Oto jest pytanie… Jeżeli prowadzisz firmę lub dopiero planujesz ją założyć, w tym filmie podpowiem Ci kiedy...
Integracja sklepu WooCommerce z Ceneo.pl krok po kroku (wideo)
Kategorie: E-commerceW tym filmie i artykule pokażę Ci w jaki sposób zintegrować sklep WooCommerce z Ceneo.pl krok po kroku oraz...
Jakie dane dostępowe do strony www / sklepu powinieneś posiadać jako właściciel
Kategorie: Strony internetowe E-commerce Jakie dane do strony powinieneś otrzymać od wykonawcy? Posiadanie kompletnych danych dostępowych do swojej strony internetowej jest bardzo...
Jak wybrać szablon do sklepu internetowego WooCommerce (i innych)
Kategorie: E-commerceJeśli planujesz założyć sklep internetowy to dobrym pomysłem na obniżenie kosztów początkowych będzie skorzystanie z bazy gotowych szablonów zamiast...
Skąd wziąć regulamin sklepu internetowego?
Kategorie: E-commerceJeśli planujesz zbudować sklep internetowy to z pewnością prędzej czy później natkniesz się na dylemat związany z przygotowaniem regulaminu...
Rozważasz współpracę ze mną?
Sprawdź, dlaczego warto.
Bezpośredni kontakt
Działania, które przynoszą efekty
Szybkie terminy realizacji
Transparentność
Jakość agencji w cenie freelancera
Ciągły rozwój
Darmowa dawka wiedzy
Certyfikowany ekspert
Bogate doświadczenie
Wszystko w jednym miejscu
Skontaktuj się
Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj darmowe porady oraz informacje o promocjach.
Poznaj opinie moich Klientów
Z przyjemnością rekomenduję firmę Pana Artura jako bardzo profesjonalnego dostawcę rozwiązań internetowych opartych na WordPress. Rozpoczęliśmy od prostych stron typu landing page. Byliśmy tak bardzo zadowoleni z każdego kolejnego projektu, że zdecydowaliśmy się współpracować gdziekolwiek jest to możliwe, m.in. przy optymalizacji, utrzymaniu, projektowaniu, itd.
Z firmą Pana Artura prowadzimy stałą współpracę przy promocji naszych gabinetów kosmetycznych. Od czasu rozpoczęcia współpracy widzimy znaczny wzrost ilości nowych klientów. Polecam wszystkim firmom, które chcą rozwinąć skrzydła.