Szanowni Państwo, w najbliższych tygodniach nie przyjmuję nowych zleceń. Więcej w tym filmie.

Google Partner arturkosinski.pl
Skontaktuj się
Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę

Co sprzedawać w internecie? Instrukcja Google Trends

Ostatnia aktualizacja treści Ostatnia aktualizacja: 13 stycznia 2022

Jeśli zastanawiasz się nad rozpoczęciem sprzedaży w internecie, ale nie masz jeszcze pomysłu co sprzedawać, to zapraszam Cię do obejrzenia instrukcji korzystania z darmowego narzędzia Google Trends. W tym filmie pokażę Ci jak działa Google Trends i w jaki sposób można wykorzystać to narzędzie do oceny swojego pomysłu na biznes. Jeśli planujesz dodatkowo założyć sklep internetowy, zobacz wideo: Zakładanie sklepu internetowego – od czego zacząć.

Co to jest Google Trends?

Cytując Wikipedię „Google Trends – serwis Google udostępniający informacje na temat liczby, pochodzenia, zależności od czasu i głównych regionów zapytań kierowanych do wyszukiwarki Google. Usługa pozwala m.in. na porównanie częstości różnych zapytań na wykresie. Ranking można sortować także według języka i państwa, z którego zapytania pochodzą.”

Google Trends to więc narzędzie, w którym możemy sprawdzić popularność wyszukiwania w sieci określonych haseł. Jeśli myślisz o założeniu sklepu internetowego i nie wiesz czy sprzedawać np. elektronikę czy ubrania to Google Trends pomoże Ci ocenić która grupa produktów jest częściej wyszukiwana przez internautów.  W filmie poznasz interfejs narzędzia Google Trends oraz praktyczny przykład poszukiwania popularnych produktów do sklepu internetowego.

Instrukcja Google Trends

W powyższym wideo pokazuję praktyczny przykład wykorzystania Google Trends do analizy trendów wyszukiwania. Znajdziesz tam między innymi informację o tym:

  • jak dostać się do Google Trends
  • jak założyć konto Google Trends
  • jak wygląda panel Google Trends
  • omówienie aktualnych trendów sugerowanych przez Google – zapytania zyskujące popularność w ostatnim czasie
  • korzystanie z narzędzia w różnych krajach i językach
  • przegląd roczny wyszukiwarki Google
  • praktyczny test dający odpowiedź, czy lepiej zainteresować się sprzedażą elektroniki, ubrań, czy środków czystości oraz bardziej precyzyjne określenie grupy produktów do sklepu internetowego
  • omówienie wykresów Google Trends
  • omówienie wskazówek (tipów)
  • omówienie map w Google Trends
  • omówienie podobnych zapytań sugerowanych przez Google
  • eksport danych z Google Trends

Zapraszam do obejrzenia wideo i przetestowania narzędzia we własnym zakresie. Jeśli będziesz miał jakieś pytania czy uwagi, skontaktuj się ze mną.

Masz pytania na ten lub inny temat?

Skontaktuj się

Zobacz także

Strona www czy sklep internetowy? Nie wiesz co wybrać? Poznaj te wskazówki i przykłady.

Kategorie: Strony internetowe E-commerce

Strona internetowa czy sklep? Oto jest pytanie… Jeżeli prowadzisz firmę lub dopiero planujesz ją założyć, w tym filmie podpowiem Ci kiedy...

Czytaj więcej

Integracja sklepu WooCommerce z Ceneo.pl krok po kroku (wideo)

Kategorie: E-commerce

W tym filmie i artykule pokażę Ci w jaki sposób zintegrować sklep WooCommerce z Ceneo.pl krok po kroku oraz...

Czytaj więcej

Jakie dane dostępowe do strony www / sklepu powinieneś posiadać jako właściciel

Kategorie: Strony internetowe E-commerce

 Jakie dane do strony powinieneś otrzymać od wykonawcy? Posiadanie kompletnych danych dostępowych do swojej strony internetowej jest bardzo...

Czytaj więcej

Jak wybrać szablon do sklepu internetowego WooCommerce (i innych)

Kategorie: E-commerce

Jeśli planujesz założyć sklep internetowy to dobrym pomysłem na obniżenie kosztów początkowych będzie skorzystanie z bazy gotowych szablonów zamiast...

Czytaj więcej

Skąd wziąć regulamin sklepu internetowego?

Kategorie: E-commerce

Jeśli planujesz zbudować sklep internetowy to z pewnością prędzej czy później natkniesz się na dylemat związany z przygotowaniem regulaminu...

Czytaj więcej
strony www olsztyn

Rozważasz współpracę ze mną?

Sprawdź, dlaczego warto.

Bezpośredni kontakt
Rozwiń informację
Współpracowałeś kiedyś z agencją i wiesz jak ciężko się komunikować z supportem? U mnie jest inaczej. Wykonuję osobiście większość prac i kontaktujesz się tylko ze mną.
Działania, które przynoszą efekty
Rozwiń informację
Przez lata testowałem (i nadal to robię) różne rozwiązania by skupić się na tych, które po prostu działają.
Szybkie terminy realizacji
Rozwiń informację
Większość zleceń wykonuję przed zadeklarowanym terminem. Nie obiecuję gruszek na wierzbie!
Transparentność
Rozwiń informację
Przekazuję wszelkie dostępy do stron internetowych, kont reklamowych, analityki. Rozliczenia ze mną są klarowne, każda oferta opisana jest w sposób, z którego jasno wynika podział mojego wynagrodzenia oraz opcji dodatkowych (jak płatne wtyczki do stron internetowych, czy budżety reklamowe w kampaniach marketingowych).
Jakość agencji w cenie freelancera
Rozwiń informację
Wąska specjalizacja w konkretnych rozwiązaniach internetowych (tworzenie stron i sklepów internetowych WordPress, marketing online w ekosystemie Google, marketing wideo w internecie) pozwala realizować skuteczne usługi niższym kosztem niż duże firmy.
Ciągły rozwój
Rozwiń informację
Od 2010 roku, kiedy wykonałem pierwsza stronę internetową, stale podnoszę kwalifikacje w obszarach swojej specjalizacji poprzez najróżniejsze kursy, szkolenia, grupy branżowe, itd.
Darmowa dawka wiedzy
Rozwiń informację
Dzielę się wiedzą, doświadczeniem i przydatnymi wskazówkami na blogu i kanale YouTube za darmo - sprawdź i subskrybuj kanał oraz newsletter. Zobacz także kurs płatny - wykład mp3 na temat podstawowych form zdobywania klientów przez internet.
Certyfikowany ekspert
Rozwiń informację
Moja wiedza z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych potwierdzona jest certyfikatami Google Ads z różnych kategorii oraz statusem Google Partner.
Bogate doświadczenie
Rozwiń informację
Współpracowałem łącznie z kilkoma setkami firm i osób prywatnych, organizacjami małymi i dużymi, ministerstwami, związkami sportowymi, firmami zagranicznymi, itd.
Wszystko w jednym miejscu
Rozwiń informację
Od budowy strony internetowej, przez skuteczne formy marketingu po analitykę i optymalizację działań - wszystko u jednego, solidnego dostawcy.

Skontaktuj się

 

Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj darmowe porady oraz informacje o promocjach.

Poznaj opinie moich Klientów

referencje Artur Kosiński 2

Z przyjemnością rekomenduję firmę Pana Artura jako bardzo profesjonalnego dostawcę rozwiązań internetowych opartych na WordPress. Rozpoczęliśmy od prostych stron typu landing page. Byliśmy tak bardzo zadowoleni z każdego kolejnego projektu, że zdecydowaliśmy się współpracować gdziekolwiek jest to możliwe, m.in. przy optymalizacji, utrzymaniu, projektowaniu, itd.

Filip, crescendoapp.com
referencje artur kosinski

Z firmą Pana Artura prowadzimy stałą współpracę przy promocji naszych gabinetów kosmetycznych. Od czasu rozpoczęcia współpracy widzimy znaczny wzrost ilości nowych klientów. Polecam wszystkim firmom, które chcą rozwinąć skrzydła.

Kasia, chimera.olsztyn.pl
referencje Artur Kosiński 1

Współpraca między naszymi firmami rozpoczęła się w 2015 roku, trwa do dzisiaj i odbywa się online. Zakres współpracy obejmuje tworzenie wielu stron www, pozycjonowanie strony i projekty graficzne. Wszystkie usługi były realizowane terminowo i cechowały się wysoką jakością.

Steve, treatmed.pl
referencje-miejskie-ziele

Pan Artur nigdy nie użył słów “nie da się”, sam zaproponował najbardziej optymalne rozwiązania i możliwości. Współpracując miałam poczucie pełnego wsparcia i bezpieczeństwa.

Małgorzata, miejskieziele.pl

Masz pytania? Skontaktuj się ze mną.

Przejdź do kontaktu
Zamknij okno

Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj więcej darmowych materiałów.

Dostępność WCAG