Google Partner arturkosinski.pl
Wycena online
Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę

Kampanie Facebook Ads

Docieraj ze swoją ofertą do wyselekcjonowanego grona odbiorców na Facebooku i Instagramie.

⚠️ Kampanie Facebook Ads prowadzę aktualnie jedynie jako dodatek do innych działań marketingu internetowego.

Kampanie Facebook Ads (tzn. reklamy na Facebooku lub Instagramie) mogą być świetną i jedyną formą reklamy internetowej, z jakiej będziesz korzystać, aby pozyskiwać nowych klientów. Pod warunkiem, że będziemy w stanie bardzo precyzyjnie określić Twoją grupę docelową za pomocą dostępnych opcji targetowania. W przeciwnym razie reklamy na Facebooku można potraktować bardziej jako przypominajkę o Twojej ofercie, czyli reklamy wyświetlane osobom, które np. wcześniej były na twojej stronie internetowej.

Być może spotkałeś się ze stwierdzeniem, że klient zanim dokona decyzji zakupowej musi mieć kontakt z marką około 5-10 razy. Reklamy śledzące na Facebooku (obok remarketingu w Google Ads) są tutaj świetnym rozwiązaniem.

Ile kosztuje uruchomienie konta reklamowego Facebook Ads?

Facebook Starter

  • utworzenie managera firmy
  • utworzenie strony firmowej i konta reklamowego
  • integracja pixela Facebook ze stroną
  • utworzenie podstawowych zdarzeń i grup odbiorców

500

zł + VAT 23% (usługa jednorazowa, płatność po wykonaniu usługi)
strony www olsztyn

Rozważasz współpracę ze mną?

Sprawdź, dlaczego warto.

Bezpośredni kontakt
Rozwiń informację
Współpracowałeś kiedyś z agencją i wiesz jak ciężko się komunikować z supportem? U mnie jest inaczej. Wykonuję osobiście większość prac i kontaktujesz się tylko ze mną.
Działania, które przynoszą efekty
Rozwiń informację
Przez lata testowałem (i nadal to robię) różne rozwiązania by skupić się na tych, które po prostu działają.
Szybkie terminy realizacji
Rozwiń informację
Większość zleceń wykonuję przed zadeklarowanym terminem. Nie obiecuję gruszek na wierzbie!
Transparentność
Rozwiń informację
Przekazuję wszelkie dostępy do stron internetowych, kont reklamowych, analityki. Rozliczenia ze mną są klarowne, każda oferta opisana jest w sposób, z którego jasno wynika podział mojego wynagrodzenia oraz opcji dodatkowych (jak płatne wtyczki do stron internetowych, czy budżety reklamowe w kampaniach marketingowych).
Jakość agencji w cenie freelancera
Rozwiń informację
Wąska specjalizacja w konkretnych rozwiązaniach internetowych (tworzenie stron i sklepów internetowych, marketing online w ekosystemie Google) pozwala realizować skuteczne usługi niższym kosztem niż duże firmy.
Ciągły rozwój
Rozwiń informację
Od 2010 roku, kiedy wykonałem pierwsza stronę internetową, stale podnoszę kwalifikacje w obszarach swojej specjalizacji poprzez najróżniejsze kursy, szkolenia, grupy branżowe, itd.
Darmowa dawka wiedzy
Rozwiń informację
Dzielę się wiedzą, doświadczeniem i przydatnymi wskazówkami na blogu i kanale YouTube za darmo - sprawdź i subskrybuj kanał oraz newsletter. Zobacz także kurs płatny - wykład mp3 na temat podstawowych form zdobywania klientów przez internet.
Certyfikowany ekspert
Rozwiń informację
Moja wiedza z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych potwierdzona jest certyfikatami Google Ads z różnych kategorii oraz statusem Google Partner.
Bogate doświadczenie
Rozwiń informację
Współpracowałem łącznie z kilkoma setkami firm i osób prywatnych, organizacjami małymi i dużymi, ministerstwami, związkami sportowymi, firmami zagranicznymi, itd.
Wszystko w jednym miejscu
Rozwiń informację
Od budowy strony internetowej, przez skuteczne formy marketingu po analitykę i optymalizację działań - wszystko u jednego, solidnego dostawcy.

Skontaktuj się

Zobacz efekty stałej współpracy

Przebudowa dużego sklepu internetowego i zwiększenie ruchu z 200 do 1500 użytkowników tygodniowo

W ramach współpracy z jedną z firm z branży metalowej wykonałem przebudowę sklepu internetowego zawierającego kilkaset produktów – z przestarzałego i niedopracowanego systemu Prestashop 1.6 na nowoczesny, szybki i bezproblemowy WordPress...

Czytaj dalej

Zwiększenie ruchu na stronie i jednoczesne zmniejszenie budżetu reklamowego Google Ads (budżet 200.000 zł)

Dla jednej z firm z branży opakowań wykonałem sklep internetowy oraz kilka stron internetowych, a następnie zająłem się prowadzeniem rozbudowanej kampanii Google Ads i pozycjonowaniem SEO. W ramach prowadzonej kampanii...

Czytaj dalej

Odbudowa widoczności w Google oraz wyjątkowo skuteczna kampania Google Ads dla sklepu internetowego

Dla jednego z klientów – firmy z branży motoryzacyjnej działającej w e-commerce – od 2021 roku wykonuję kompleksowe działania mające na celu: odbudowę widoczności w wynikach wyszukiwania Google, które...

Czytaj dalej

Jak przebiega współpraca Facebook Ads

Uruchomienie kampanii

Utworzenie strony firmowej i struktury konta reklamowego, integracja ze stroną www

Bieżąca optymalizacja kampanii

Stała optymalizacja wszystkich parametrów kampanii, monitorowanie budżetu

Raporty miesięczne

Szczegółowe raporty wyświetleń, kliknięć, konwersji, poniesionych kosztów

Jak zacząć współpracę?

Napisz na biuro@arturkosinski.pl

Kampanie Facebook Ads – dodatkowe informacje

Popularność mediów społecznościowych sprawia, że wielu użytkowników zamiast odwiedzin na stronie internetowej firmy, preferuje wejście na jej profil Facebook. Facebook charakteryzuje się ogólnoświatowym zasięgiem i rozpoznawalnością, stale rozbudowuje swoją ofertę o kolejne możliwości przeznaczone dla użytkowników prywatnych, przedsiębiorców, artystów, fundacji czy dla sektora publicznego. Część firm wręcz rezygnuje z tradycyjnych stron internetowych na rzecz profilu Facebook, gdzie możliwa jest publikacja tekstów, zdjęć, filmów, linków, ale też prowadzenie sprzedaży czy rekrutacja pracowników oraz błyskawiczny kontakt z klientem. Dlatego też kampania Facebook Ads jest bardzo pomocna, jeśli nie nieodzowna, przy budowaniu świadomości marki, prowadzeniu działań reklamowych oraz budowaniu pozytywnych skojarzeń wśród użytkowników. Stanowić może ona uzupełnienie pozycjonowania SEO czy kampanii Google Ads strony lub sklepu, ale też można z niej uczynić główne źródło konwersji, czyli działań podjętych przez użytkownika w trakcie pobytu na stronie (takich jak zakup, kontakt, pobranie materiału). W przypadku bardzo tradycyjnych branż również warto posiadać konto na Facebook i prowadzić za jego pośrednictwem kampanie reklamowe, mające na celu utrwalanie wizerunku firmy czy informowanie o konkretnych produktach lub promocjach. Facebook Ads to narzędzie bardzo przyjazne: pozwala na ustalenie i kontrolowanie budżetu oraz na bardzo szczegółowe wskazanie odbiorców (np. zawężenie się do osób, które już odwiedziły nasz profil, do mieszkańców konkretnego miasta czy do internautów zainteresowanych konkretną dziedziną czy artykułem).

Kampanie Facebook Ads – co jeszcze warto wiedzieć

W ramach kampanii Facebook Ads przede wszystkim stworzę profil, jeśli firma jeszcze go nie posiada. Dodam także managera firmy, czyli narzędzie umożliwiające szybką i bezpieczną administrację. Zintegruję z profilem Pixel Facebook, czyli narzędzie do monitorowania aktywności. Mogę również poprowadzić pełną kampanię reklamową.

Kampanie Facebook Ads – skontaktuj się

Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj darmowe porady oraz informacje o promocjach.

Dostępność WCAG