Google Partner arturkosinski.pl
Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę
Otwórz menu

Kampanie Facebook Ads

Kampanie Facebook Ads (tzn. reklamy na Facebooku lub Instagramie) mogą być świetną i jedyną formą reklamy internetowej, z jakiej będziesz korzystać, aby pozyskiwać nowych klientów, pod warunkiem, że będziemy w stanie bardzo precyzyjnie określić Twoją grupę docelową za pomocą opcji targetowania dostępnych w Facebook Ads. W przeciwnym razie reklamy na Facebooku można potraktować bardziej jako niskobudżetową przypominajkę o Twojej ofercie, czyli reklamy wyświetlane osobom, które np. wcześniej były na twojej stronie internetowej.

Być może spotkałeś się ze stwierdzeniem, że klient zanim dokona decyzji zakupowej musi mieć kontakt z marką około 5-10 razy. Reklamy śledzące na Facebooku (obok remarketingu w Google Ads) są tutaj świetnym rozwiązaniem. Więcej szczegółów na temat kampanii Facebook Ads znajdziesz poniżej. Jeśli jesteś zainteresowany zleceniem kampanii – skontaktuj się ze mną.

Ile kosztuje kampania Facebook Ads?

Facebook Starter

  • utworzenie managera firmy
  • utworzenie strony firmowej i konta reklamowego
  • integracja pixela Facebook ze stroną

300

zł + VAT 23% (usługa jednorazowa, płatność po wykonaniu usługi)

Facebook Ads
Kampania 3-miesięczna

  • kompleksowa obsługa konta reklamowego przez cały czas trwania kampanii
  • analiza postów Klienta pod kątem reklamowym
  • reklamy na Facebooku i Instagramie do osób, które nas znają (remarketing) oraz do nowych odbiorców według zadanych parametrów
  • raporty miesięczne
  • do podanej ceny należy doliczyć ustalany indywidualnie budżet na reklamy, podana cena obsługi kampanii zakłada budżet miesięczny 200 – 2000zł, w przypadku większego budżetu koszt obsługi wyceniany jest indywidualnie

1500

zł + VAT 23% (cena za 3 miesiące obsługi kampanii, płatność z góry)

Zobacz efekty stałej współpracy

Wieloletnia dominacja w TOP 3 Google na kluczowe dla firmy frazy ogólnopolskie

Od 2015 roku współpracuję z jedną z firm z branży pośrednictwa pracy w zakresie budowy i pozycjonowania stron oraz innych usług związanych z marketingiem online. Główna strona firmy pozycjonowana jest na...

Czytaj dalej

Obniżenie średniego kosztu za kliknięcie (CPC) w kampanii Google Ads o 50% dzięki odpowiedniej optymalizacji kampanii

Dla jednego z biur projektowych wykonałem audyt i kompleksową optymalizację konta Google Ads po poprzednim wykonawcy oraz zajmuję się stałą obsługą kampanii reklamowej w wyszukiwarce i sieci reklamowej Google. W efekcie tych działań...

Czytaj dalej

170.000 zł wydane na kampanię Google Ads w konkurencyjnej ogólnopolskiej branży – zobacz jaki ruch na stronie udało się zbudować

W ramach współpracy z jedną z firm z branży motoryzacyjnej wykonałem stronę internetową oraz zajmuję się od 2019 roku stałą obsługą i optymalizacją kampanii Google Ads oraz strony www. Wyniki współpracy dla kampanii...

Czytaj dalej

Jak przebiega współpraca Facebook Ads

Uruchomienie kampanii

Utworzenie strony firmowej i struktury konta reklamowego, integracja ze stroną www

Bieżąca optymalizacja kampanii

Stała optymalizacja wszystkich parametrów kampanii, monitorowanie budżetu

Raporty miesięczne

Szczegółowe raporty wyświetleń, kliknięć, konwersji, poniesionych kosztów

Jak zacząć współpracę?

Kampanie Facebook Ads – dodatkowe informacje

Popularność mediów społecznościowych sprawia, że wielu użytkowników zamiast odwiedzin na stronie internetowej firmy, preferuje wejście na jej profil Facebook. Facebook charakteryzuje się ogólnoświatowym zasięgiem i rozpoznawalnością, stale rozbudowuje swoją ofertę o kolejne możliwości przeznaczone dla użytkowników prywatnych, przedsiębiorców, artystów, fundacji czy dla sektora publicznego. Część firm wręcz rezygnuje z tradycyjnych stron internetowych na rzecz profilu Facebook, gdzie możliwa jest publikacja tekstów, zdjęć, filmów, linków, ale też prowadzenie sprzedaży czy rekrutacja pracowników oraz błyskawiczny kontakt z klientem. Dlatego też kampania Facebook Ads jest bardzo pomocna, jeśli nie nieodzowna, przy budowaniu świadomości marki, prowadzeniu działań reklamowych oraz budowaniu pozytywnych skojarzeń wśród użytkowników. Stanowić może ona uzupełnienie pozycjonowania SEO czy kampanii Google Ads strony lub sklepu, ale też można z niej uczynić główne źródło konwersji, czyli działań podjętych przez użytkownika w trakcie pobytu na stronie (takich jak zakup, kontakt, pobranie materiału). W przypadku bardzo tradycyjnych branż również warto posiadać konto na Facebook i prowadzić za jego pośrednictwem kampanie reklamowe, mające na celu utrwalanie wizerunku firmy czy informowanie o konkretnych produktach lub promocjach. Facebook Ads to narzędzie bardzo przyjazne: pozwala na ustalenie i kontrolowanie budżetu oraz na bardzo szczegółowe wskazanie odbiorców (np. zawężenie się do osób, które już odwiedziły nasz profil, do mieszkańców konkretnego miasta czy do internautów zainteresowanych konkretną dziedziną czy artykułem).

Kampanie Facebook Ads – co jeszcze warto wiedzieć

W ramach kampanii Facebook Ads przede wszystkim stworzę profil, jeśli firma jeszcze go nie posiada. Dodam także managera firmy, czyli narzędzie umożliwiające szybką i bezpieczną administrację. Zintegruję z profilem Pixel Facebook, czyli narzędzie do monitorowania aktywności. Mogę również poprowadzić pełną kampanię reklamową.

Kampanie Facebook Ads – skontaktuj się

Zamnij menu