Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę
Otwórz menu

5500 zamiast 300 użytkowników dziennie (wzrost o 1733%) dzięki pozycjonowaniu strony po 2 latach współpracy

Od 2019 roku współpracuję z jedną z firm z branży medycznej w zakresie optymalizacji i pozycjonowania strony w wyszukiwarce. W ramach stałej współpracy wykonywałem między innymi następujące działania:

  • Audyt i początkowa optymalizacja strony internetowej
  • Bieżąca rozbudowa i optymalizacja strony
  • Link building – pozyskiwanie linków do strony
  • Tworzenie stron zapleczowych pod konkretne hasła
  • Okazjonalne kampanie Google Ads

Efekty tej współpracy doskonale widać na poniższych wykresach Google Analytics oraz Senuto, kampania rozpoczęła się w kwietniu 2019 roku.

01 01

Analiza danych z Google Analytics:

  • Średnia dzienna liczba wejść na stronę przed rozpoczęciem współpracy: 300
  • Średnia dzienna liczba wejść na stronę po 2 latach współpracy: 5500
  • Wzrost liczby wejść: + 1733%

01 02

Analiza danych z Senuto:

  • Średnia liczba fraz w TOP 10 Google przed rozpoczęciem współpracy: 500
  • Średnia liczba fraz w TOP 10 Google po 2 latach współpracy: 4700
  • Wzrost liczby fraz w TOP 10 Google: + 840%

01 03

Przykładowe dane z narzędzia ahrefs.com z ostatnich 12 miesięcy.

Aby utrzymywać wysokie pozycje i budować widoczność na kolejne, niezbędne jest stałe monitorowanie strony, bieżąca optymalizacja i rozbudowa strony oraz pozyskiwanie linków do strony (link building). Wśród wielu programów do cyklicznej oceny kondycji strony najczęściej korzystam z narzędzia ahrefs.com, gdzie witryna klienta utrzymuje doskonałe wyniki optymalizacji, a w razie ewentualnych spadków jest szybko korygowana (co widać na poniższym przykładzie w kolumnie Health score).

01 04

Chcesz osiągać podobne wyniki?

Zobacz także

Zwiększenie ruchu na stronie o ponad 150% i jednocześnie zmniejszenie budżetu reklamowego dzięki odpowiednio prowadzonej kampanii Google Ads (budżet ponad 200.000 zł)

Dla jednej z firm z branży opakowań wykonałem sklep internetowy oraz kilka stron internetowych, a następnie zająłem się prowadzeniem rozbudowanej kampanii Google Ads i pozycjonowaniem SEO. W ramach prowadzonej kampanii...

Zobacz case study

Przebudowa dużego sklepu internetowego i kompleksowa kampania reklamowa – SEO, Google Ads, Facebook Ads – wzrost ruchu na stronie z 200 do 1500 użytkowników tygodniowo

W ramach współpracy z jedną z firm z branży metalowej wykonałem przebudowę sklepu internetowego zawierającego kilkaset produktów – z przestarzałego i niedopracowanego systemu Prestashop 1.6 na nowoczesny, szybki i bezproblemowy WordPress...

Zobacz case study

170.000 zł wydane na kampanię Google Ads w konkurencyjnej ogólnopolskiej branży – zobacz jaki ruch na stronie udało się zbudować

W ramach współpracy z jedną z firm z branży motoryzacyjnej wykonałem stronę internetową oraz zajmuję się od 2019 roku stałą obsługą i optymalizacją kampanii Google Ads oraz strony www. Wyniki współpracy dla kampanii...

Zobacz case study

Wieloletnia dominacja w TOP 3 Google na kluczowe dla firmy frazy ogólnopolskie

Od 2015 roku współpracuję z jedną z firm z branży pośrednictwa pracy w zakresie budowy i pozycjonowania stron oraz innych usług związanych z marketingiem online. Główna strona firmy pozycjonowana jest na...

Zobacz case study

Kompleksowa obsługa marketingu online obiektu turystycznego

W ramach współpracy z jednym z obiektów turystycznych od 2013 roku zajmuję się kompleksową obsługą widoczności obiektu w internecie. Długoletnia współpraca obiektu z jedną, rzetelną firmą od marketingu online daje szereg pozytywnych skutków,...

Zobacz case study

Masz pytania? Skontaktuj się ze mną.

Przejdź do kontaktu
Zamnij menu