Google Partner arturkosinski.pl
Wycena online
Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę

Kod promocyjny Google Ads 1200 zł – jak go uzyskać?

Ostatnia aktualizacja treści Ostatnia aktualizacja: 9 marca 2022

Reklama za pośrednictwem Google Ads to obecnie jedna z podstawowych form promowania firmy w internecie. Korzystają z niej zarówno przedsiębiorcy dopiero wchodzący na rynek, jak i ci funkcjonujący na nim od dawna, ale podążający za preferencjami klientów. Ponieważ prowadzenie kampanii jest odpłatne, to właścicieli stron internetowych zapewne ucieszy możliwość uzyskania kodów promocyjnych (kuponów) o wartości 1200 zł. Kto może je zdobyć i w jaki sposób je uzyskać, aby wspomóc prowadzenie kampanii Google Ads?

Kod promocyjny Google Ads

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Czym są kody promocyjne Google Ads?
  • Jak uzyskać kod promocyjny Google Ads?
  • Kto może przyznać kod promocyjny 1200 zł Google Ads?
  • Skąd wziąć kod promocyjny na 1200 zł na Google Ads?
  • Czy warto skorzystać z usługi agencji e-marketingowej w zakresie prowadzenia kampanii Google Ads?

Czym są kody promocyjne Google Ads?

W ramach kampanii Google Ads użytkownik ma możliwość sprecyzowania i modyfikowania bardzo wielu zmiennych (np. cel kampanii, słowa kluczowe, treść reklamy, grafika wyświetlająca się przy reklamie, czas i obszar geograficzny emisji reklamy itp.). Co ważne, na bieżąco kontrolujemy nasze wydatki. Możemy ustalić budżet dzienny lub weryfikować na bieżąco środki przeznaczane na konkretne kampanie. Jednakże zanim algorytmy Google „nauczą” się naszej strony internetowej i umożliwią jej częste wyświetlanie użytkownikom wyszukiwarki, upływa zazwyczaj trochę czasu.

Aby ułatwić nowym klientom wystartowanie z promocją swojej strony, zwiększyć efektywność reklamy i przyspieszyć jej pozytywną weryfikację przez algorytmy, Google oferuje kody promocyjne Google Ads. Są to kwoty promocyjne na zasilenie konta reklamowego o określonej wartości, mające na celu aktywizację użytkownika i ułatwienie mu wejścia na dynamiczny rynek reklamy w internecie.

Kupony ograniczone są czasowo – oznacza to, że niewykorzystana kwota przepada, dlatego nie warto zwlekać z ich wykorzystaniem. Otrzymany kod promocyjny należy wykorzystać we wskazanym na nim czasie. Warunkiem włączenia promocji jest wydanie minimalnej kwoty (stanowiącej równowartość doładowania) w czasie pierwszych 60 dni funkcjonowania kampanii. Dotychczas kwota kuponów promocyjnych dla agencji Google Partner wynosiła 375 zł, jednak od 1 lutego 2022 roku kwota ta wynosi 1200 zł. Oznacza to, że jeżeli wydasz taką kwotę (1200 zł) na swoje reklamy przez pierwsze dwa miesiące kampanii, otrzymasz bonusowe doładowanie taką samą kwotą w trzecim miesiącu kampanii. Prawda, że brzmi dobrze?

Jak uzyskać kod promocyjny Google Ads?

Kupon Google Ads uzyskać można wyłącznie z dwóch źródeł:

  • bezpośrednio od Google – po samodzielnym założeniu konta Google Ads użytkownik otrzymuje wiadomość o przyznaniu kodu promocyjnego (tutaj jednak do dyspozycji są niższe kwoty – rzędu 100 – 300 zł).
  • od Partnera Google – Partner Google to firma oferująca usługi e-marketingowe, która spełnia wysokie standardy Google Ads (certyfikat Google Ads). Przyznając ten certyfikat Google potwierdza, że dana firma oferuje najwyższy poziom usług, a zatem można jej bez obaw powierzyć prowadzenie swojej kampanii. Google przyznaje Partnerom kupony promocyjne, które z kolei mogą być dystrybuowane pośród klientów Partnerów – kody te są aktualnie na kwotę 1200 zł.

Podstawy zdobywania klientów przez internet Kurs audio

Kto może przyznać kod promocyjny 1200 zł Google Ads?

Do tej pory wysokość przyznanego użytkownikowi kuponu była taka sama, niezależnie od drogi jego uzyskania. Od 1 lutego 2022 r. Google zmienił tę zasadę, nagradzając certyfikowanych Partnerów możliwością przyznawania wyższych kuponów, niż ma to miejsce w przypadku kodu promocyjnego otrzymanego przy samodzielnej aktywacji konta. Różnica jest znaczna – z dotychczasowych 375 zł, budżet dla Partnerów wzrósł do 1200 zł. A zatem wyłącznie Partner Google może przyznać kupon Google Ads o wartości 1200 zł.

Skąd wziąć kod promocyjny na 1200 zł na Google Ads?

Kupon Google Ads o wartości 1200 zł może przyznać wyłącznie agencja e-marketingowa posiadająca certyfikat Google Partner lub Google Partner Premium. Oznacza to, że aby skorzystać z promocji w najwyższej możliwej kwocie, prowadzenie kampanii Google Ads należy zlecić Partnerowi Google.

Zgodnie z zasadami promocji, kupon zostanie przyznany po wykorzystaniu kwoty co najmniej 1200 zł na Google Ads przez nowego użytkownika w ciągu pierwszych 60 dni emisji reklam.

Kody promocyjne Google Ads 1200 zł – najczęstsze pytania

  • Ile mam czasu na wykorzystanie kodu promocyjnego Google Ads 1200 zł? – w przypadku skorzystania z oferty agencji e-marketingowej, czas ten wydłuża się z 30 do 60 dni, co daje szansę na uzyskanie całości oferowanej kwoty także mniejszym firmom, które nie przeznaczają wysokich środków na kampanie internetowe.
  • A co, jeśli nie wydam 1200 zł na kampanie Google Ads w ciągu 60 dni? Czy kupon przepada? – bez obaw – jeśli nie uda ci się wydać 1200 zł w zakładanym czasie, również otrzymasz dofinansowanie. Będzie ono równe kwocie, jaką przeznaczyłeś na kampanie Google Ads w ciągu tych 60 dni.
  • Czy otrzymam kod promocyjny, jeśli rozpocznę współpracę z agencją e-marketingową, a do tej pory sam prowadziłem konto Google Ads? – kupony Google Ads 1200 zł przyznawane są wyłącznie nowym kontrom reklamowym, do 14 dni od pierwszego wyświetlenia reklamy.
  • Czy promocje Google Ads łączą się? – jeśli chcesz skorzystać z kuponu Google Ads 1200 zł, nie możesz korzystać z żadnej innej promocji przypisanej do twojego konta reklamowego. Promocje nie łączą się.
  • Czy mogę sprzedać lub odstąpić mój kupon Google Ads? – kupony przypisane są do konkretnego konta, nie mogą być sprzedawane ani przekazywane.
  • Czy mogę spieniężyć mój kupon Google Ads? – kupon Google Ads może być wykorzystany wyłącznie na reklamę w Google, użytkownikowi nie przysługuje zatem wypłata środków stanowiących ekwiwalent przyznanej lub niewykorzystanej kwoty.
  • Dlaczego nie mogę sam wnioskować o kod promocyjny Google Ads 1200 zł? – kod w tej wysokości jest promocją dla Partnerów Google, wyrazem uznania dla ich profesjonalizmu i jednocześnie potwierdzeniem ich kwalifikacji przez Google, dlatego nie ma możliwości samodzielnego wnioskowania o środki.

Czy warto skorzystać z usługi agencji e-marketingowej w zakresie prowadzenia kampanii Google Ads?

Znaczne zwiększenie wartości kuponu Google Ads – z 375 zł do aż 1200 zł – zachęca do skorzystania z usług certyfikowanego Partnera Google. Za takim rozwiązaniem przemawia również fakt, iż uzyskanie statusu Partnera nie jest łatwe i wiąże się ze spełnieniem przez agencję e-marketingową wysokich wymagań Google. Mamy zatem gwarancję, iż nasza kampania prowadzona będzie profesjonalnie.

Zachęcam do skorzystania z moich usług na prowadzenie kampanii Google Ads oraz otrzymanie kuponu Google Ads 1200 zł.

Zobacz także

Masz czat / Messenger na stronie? Sprawdź ten częsty błąd

Kategorie: Strony internetowe E-commerce

Cześć, jeśli masz (lub planujesz mieć) na swojej stronie internetowej wtyczkę czatu np. Messenger lub inny to koniecznie sprawdź,...

Czytaj więcej

Google Adwords – wybrane możliwości reklamowe (2018+)

Kategorie: Reklama w internecie

Szukasz sposobów na pozyskanie dodatkowych klientów na stronie www lub sklepie internetowym? Zobacz, jak może Ci w tym pomóc...

Czytaj więcej

Jak wyglądało Allegro w 2000 roku – instrukcja Wayback Machine

Kategorie: Przydatne narzędzia

 Cześć, być może zastanawiałeś się kiedyś, czy jest możliwe sprawdzenie jakiejś strony internetowej z przeszłości. Może chciałbyś z...

Czytaj więcej

700% więcej ruchu z Google po roku pozycjonowania strony – case study

Kategorie: Efekty stałej współpracy Reklama w internecie

 Cześć, jeśli chcesz zobaczyć jakie realne efekty przynosi pozycjonowanie strony to zapraszam cię do obejrzenia tego krótkiego case...

Czytaj więcej

Co to jest remarketing dynamiczny?

Kategorie: Reklama w internecie

Duża ilość odsłon i użytkowników to oczywiście powód do zadowolenia dla każdego właściciela strony internetowej. Wielu właścicieli witryn spotka...

Czytaj więcej

Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj darmowe porady oraz informacje o promocjach.

Opinie moich Klientów

referencje Artur Kosiński 2

Z przyjemnością rekomenduję firmę Pana Artura jako bardzo profesjonalnego dostawcę rozwiązań internetowych opartych na WordPress. Rozpoczęliśmy od prostych stron typu landing page. Byliśmy tak bardzo zadowoleni z każdego kolejnego projektu, że zdecydowaliśmy się współpracować gdziekolwiek jest to możliwe, m.in. przy optymalizacji, utrzymaniu, projektowaniu, itd.

Filip, crescendoapp.com
referencje artur kosinski

Z firmą Pana Artura prowadzimy stałą współpracę przy promocji naszych gabinetów kosmetycznych. Od czasu rozpoczęcia współpracy widzimy znaczny wzrost ilości nowych klientów. Polecam wszystkim firmom, które chcą rozwinąć skrzydła.

Kasia, chimera.olsztyn.pl
referencje Artur Kosiński 1

Współpraca między naszymi firmami rozpoczęła się w 2015 roku, trwa do dzisiaj i odbywa się online. Zakres współpracy obejmuje tworzenie wielu stron www, pozycjonowanie strony i projekty graficzne. Wszystkie usługi były realizowane terminowo i cechowały się wysoką jakością.

Steve, treatmed.pl
referencje-miejskie-ziele

Pan Artur nigdy nie użył słów “nie da się”, sam zaproponował najbardziej optymalne rozwiązania i możliwości. Współpracując miałam poczucie pełnego wsparcia i bezpieczeństwa.

Małgorzata, miejskieziele.pl

Masz pytania? Skontaktuj się ze mną.

Przejdź do kontaktu