Jakie wymiary grafik stosować w social media
Jeśli prowadzisz profile w mediach społecznościowych – obejrzyj ten film i poznaj wymiary grafik stosowane w najpopularniejszych portalach. Zobacz też wideo instrukcja Canva – jak samodzielnie tworzyć piękne grafiki do social media. Być może zainteresuje Cię też temat jak poprawnie umieszczać zdjęcia na stronach internetowych.
Grafiki social media – wprowadzenie
Jeśli prowadzisz profile w mediach społecznościowych (np. dla swojej firmy) to pewnie nie raz zauważyłeś, że grafiki, które tam dodajesz są w niepożądany przez Ciebie sposób obcinane. W tym filmie poznasz zalecane wymiary grafik w najważniejszych mediach społecznościowych – ta wiedza przyda Ci się jeśli sam tworzysz takie grafiki lub zlecasz je zewnętrznej firmie. Zapraszam do oglądania.
Warto wiedzieć, że wymiary grafik mogą zmieniać się z biegiem czasu, dlatego poza tym co usłyszysz w tym filmie – warto zajrzeć na wskazane powyżej linki i sprawdzić ich aktualność, szczególnie jeśli film oglądasz dużo później niż w roku 2018, kiedy jest publikowany. [Ostatnia aktualizacja – styczeń 2022] Przyjrzyjmy się zatem wymiarom grafik w najpopularniejszych mediach społecznościowych.
Wymiary grafik w social media
Ze względu na dużą dynamikę rozwoju mediów społecznościowych, istnieje ryzyko, że poniższe linki stracą aktualność. Staram się co jakiś czas przeglądać wpisy na blogu (podobnie jak aktualizowane powinny być poniższe linki bezpośrednio u źródła), jednak nie gwarantuję tego, że wszystko będzie w 100% aktualne. Jeśli masz pytania odnośnie grafik w social media, zawsze możesz skontaktować się ze mną. [Ostatnia aktualizacja – styczeń 2022]
Wymiary grafik na Facebooka
Wymiary grafik na Instagram
Wymiary grafik na Twittera
- https://blog.snappa.com/twitter-header-size/
- https://help.twitter.com/en/managing-your-account/how-to-customize-your-profile
Wymiary grafik na LinkedIn
- https://linkfluencer.com/blog/ultimate-linkedin-image-size-guide/
- https://www.linkedin.com/help/linkedin/answer/70781/image-specifications-for-your-company-pages-and-career-pages?lang=en
Wymiary grafik na YouTube
- https://support.google.com/youtube/answer/2972003?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=en
- https://support.google.com/youtube/answer/2976309?hl=en&ref_topic=16549
Wymiary grafik w innych social mediach
Wymiary grafik w social media – podsumowanie
Podsumowując – logo zawsze dobrze mieć w kwadracie (zobacz też wideo: 5 wskazówek zanim kupisz projekt logo) – jaki on nie będzie (im większy tym lepiej) to zawsze wpasuje się w pole zdjęcia profilowego na każdym portalu. Jeśli chodzi o inne grafiki – w przypadku, gdy stosujemy zdjęcia i mogą one zostać przycięte – nie ma potrzeby ich specjalnego przerabiania pod każdy profil społecznościowy. Jeśli jednak poza zdjęciem umieszczamy też na grafice logo lub jakieś informacje tekstowe – powinniśmy dostosować taką grafikę pod wybrane portale.
Jeśli wskazówki z tego filmu były dla Ciebie przydatne – daj kciuk w górę pod filmem na YouTube, a jeśli chcesz dostawać więcej tego typu porad – zasubskrybuj mój kanał i zapisz się na newsletter.
Do zobaczenia w kolejnym filmie!
Masz pytania na ten lub inny temat?
Skontaktuj sięZobacz także
Skuteczne kreacje reklamowe YouTube z modelem ABCD od Google
Kategorie: Reklama w internecieOsoby, które są zainteresowane marketingiem spotkały się z pewnością z różnymi akronimami związanymi z tworzeniem kreacji reklamowych czy oddziaływaniem...
Typy kampanii Google Ads, które warto znać
Kategorie: Reklama w internecieKampanie Google Ads to jedna z najczęściej stosowanych form reklamy w internecie. System reklamowy od Google oferuje szereg rozwiązań,...
Co umieścić w sekcji above the fold strony internetowej
Kategorie: Strony internetoweJeśli planujesz zlecić komuś budowę strony internetowej lub zrobić ją samodzielnie, sprawdź moje wskazówki odnośnie wyglądu i treści, które powinny być zawarte...
Przegląd treści na stronie internetowej – dlaczego i kiedy warto go robić?
Kategorie: Strony internetoweW tym artykule chciałbym zwrócić Twoją uwagę na ważne zagadnienie, jakim jest przegląd i aktualizacja treści na stronie internetowej....
Strona internetowa na abonament – czy to się opłaca?
Kategorie: Strony internetoweJeśli rozważasz zakup strony internetowej w rozliczeniu abonamentowym, sprawdź czy to rzeczywiście się opłaca oraz jakie są zalety i wady takiego...

Rozważasz współpracę ze mną?
Sprawdź, dlaczego warto.
Bezpośredni kontakt
Działania, które przynoszą efekty
Szybkie terminy realizacji
Transparentność
Jakość agencji w cenie freelancera
Ciągły rozwój
Darmowa dawka wiedzy
Certyfikowany ekspert
Bogate doświadczenie
Wszystko w jednym miejscu
Skontaktuj się
Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj darmowe porady oraz informacje o promocjach.
Poznaj opinie moich Klientów

Z przyjemnością rekomenduję firmę Pana Artura jako bardzo profesjonalnego dostawcę rozwiązań internetowych opartych na WordPress. Rozpoczęliśmy od prostych stron typu landing page. Byliśmy tak bardzo zadowoleni z każdego kolejnego projektu, że zdecydowaliśmy się współpracować gdziekolwiek jest to możliwe, m.in. przy optymalizacji, utrzymaniu, projektowaniu, itd.


Z firmą Pana Artura prowadzimy stałą współpracę przy promocji naszych gabinetów kosmetycznych. Od czasu rozpoczęcia współpracy widzimy znaczny wzrost ilości nowych klientów. Polecam wszystkim firmom, które chcą rozwinąć skrzydła.
