Google Partner arturkosinski.pl
Wycena online
Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę

Jakie wymiary grafik stosować w social media

Ostatnia aktualizacja treści Ostatnia aktualizacja: 14 stycznia 2022

Jeśli prowadzisz profile w mediach społecznościowych – obejrzyj ten film i poznaj wymiary grafik stosowane w najpopularniejszych portalach. Zobacz też wideo instrukcja Canva – jak samodzielnie tworzyć piękne grafiki do social media. Być może zainteresuje Cię też temat jak poprawnie umieszczać zdjęcia na stronach internetowych.

Grafiki social media – wprowadzenie

Jeśli prowadzisz profile w mediach społecznościowych (np. dla swojej firmy) to pewnie nie raz zauważyłeś, że grafiki, które tam dodajesz są w niepożądany przez Ciebie sposób obcinane. W tym filmie poznasz zalecane wymiary grafik w najważniejszych mediach społecznościowych – ta wiedza przyda Ci się jeśli sam tworzysz takie grafiki lub zlecasz je zewnętrznej firmie. Zapraszam do oglądania.

Warto wiedzieć, że wymiary grafik mogą zmieniać się z biegiem czasu, dlatego poza tym co usłyszysz w tym filmie – warto zajrzeć na wskazane powyżej linki i sprawdzić ich aktualność, szczególnie jeśli film oglądasz dużo później niż w roku 2018, kiedy jest publikowany. [Ostatnia aktualizacja – styczeń 2022] Przyjrzyjmy się zatem wymiarom grafik w najpopularniejszych mediach społecznościowych.

Wymiary grafik w social media

Ze względu na dużą dynamikę rozwoju mediów społecznościowych, istnieje ryzyko, że poniższe linki stracą aktualność. Staram się co jakiś czas przeglądać wpisy na blogu (podobnie jak aktualizowane powinny być poniższe linki bezpośrednio u źródła), jednak nie gwarantuję tego, że wszystko będzie w 100% aktualne. Jeśli masz pytania odnośnie grafik w social media, zawsze możesz skontaktować się ze mną.  [Ostatnia aktualizacja – styczeń 2022]

Wymiary grafik na Facebooka

Wymiary grafik na Instagram

Wymiary grafik na Twittera

Wymiary grafik na LinkedIn

Wymiary grafik na YouTube

Wymiary grafik w innych social mediach

Wymiary grafik w social media – podsumowanie

Podsumowując – logo zawsze dobrze mieć w kwadracie (zobacz też wideo: 5 wskazówek zanim kupisz projekt logo) – jaki on nie będzie (im większy tym lepiej) to zawsze wpasuje się w pole zdjęcia profilowego na każdym portalu. Jeśli chodzi o inne grafiki – w przypadku, gdy stosujemy zdjęcia i mogą one zostać przycięte – nie ma potrzeby ich specjalnego przerabiania pod każdy profil społecznościowy. Jeśli jednak poza zdjęciem umieszczamy też na grafice logo lub jakieś informacje tekstowe – powinniśmy dostosować taką grafikę pod wybrane portale.

Jeśli wskazówki z tego filmu były dla Ciebie przydatne – daj kciuk w górę pod filmem na YouTube, a jeśli chcesz dostawać więcej tego typu porad – zasubskrybuj mój kanał i zapisz się na newsletter.

Do zobaczenia w kolejnym filmie!

Masz pytania na ten lub inny temat?

Skontaktuj się

Zobacz także

Wtyczki WordPress – poznaj moje Top 5

Kategorie: Strony internetowe Przydatne narzędzia

Jeśli posiadasz stronę internetową na WordPress (lub planujesz zlecić komuś jej stworzenie), zapoznaj się koniecznie z moimi rekomendacjami na...

Czytaj więcej

Jak chronić budżet Google Ads przed „nieprawidłowymi kliknięciami”?

Kategorie: Reklama w internecie

Jeśli korzystasz z płatnych reklam, takich jak Google Ads, to być może spotkałeś się z sytuacją, w której według...

Czytaj więcej

Uwaga na podejrzane smsy o przedłużeniu domeny

Kategorie: Strony internetowe E-commerce Inne tematy

W tym filmie chciałbym podpowiedzieć Ci co zrobić, kiedy jako właściciel strony internetowej dostałeś sms z informacją, że kończy...

Czytaj więcej

Instrukcja Trello – proste, zespołowe zarządzanie projektami online

Kategorie: Przydatne narzędzia

Trello to popularne narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, zarówno prywatnych, jak i tych, nad którymi pracuje zespół osób....

Czytaj więcej

700% więcej ruchu z Google po roku pozycjonowania strony – case study

Kategorie: Efekty stałej współpracy Reklama w internecie

 Cześć, jeśli chcesz zobaczyć jakie realne efekty przynosi pozycjonowanie strony to zapraszam cię do obejrzenia tego krótkiego case...

Czytaj więcej

Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj darmowe porady oraz informacje o promocjach.

Poznaj opinie moich Klientów

referencje Artur Kosiński 2

Z przyjemnością rekomenduję firmę Pana Artura jako bardzo profesjonalnego dostawcę rozwiązań internetowych opartych na WordPress. Rozpoczęliśmy od prostych stron typu landing page. Byliśmy tak bardzo zadowoleni z każdego kolejnego projektu, że zdecydowaliśmy się współpracować gdziekolwiek jest to możliwe, m.in. przy optymalizacji, utrzymaniu, projektowaniu, itd.

Filip, crescendoapp.com
referencje artur kosinski

Z firmą Pana Artura prowadzimy stałą współpracę przy promocji naszych gabinetów kosmetycznych. Od czasu rozpoczęcia współpracy widzimy znaczny wzrost ilości nowych klientów. Polecam wszystkim firmom, które chcą rozwinąć skrzydła.

Kasia, chimera.olsztyn.pl
referencje Artur Kosiński 1

Współpraca między naszymi firmami rozpoczęła się w 2015 roku, trwa do dzisiaj i odbywa się online. Zakres współpracy obejmuje tworzenie wielu stron www, pozycjonowanie strony i projekty graficzne. Wszystkie usługi były realizowane terminowo i cechowały się wysoką jakością.

Steve, treatmed.pl
referencje-miejskie-ziele

Pan Artur nigdy nie użył słów “nie da się”, sam zaproponował najbardziej optymalne rozwiązania i możliwości. Współpracując miałam poczucie pełnego wsparcia i bezpieczeństwa.

Małgorzata, miejskieziele.pl

Masz pytania? Skontaktuj się ze mną.

Przejdź do kontaktu
Zamknij okno

Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj więcej darmowych materiałów.

Dostępność WCAG