Jak zdobywać więcej klientów przez internet
Oglądając film poznasz ciekawą i prostą metodę zdobywania większej ilości klientów z internetu niż dotychczas. To wideo zostało opublikowane w 2014 roku, jednak większość zawartych w nim wskazówek pozostaje nadal aktualna.
Sprawdź mój kurs audio – Podstawy zdobywania klientów przez internet.
Jak zdobywać klientów przez internet – transkrypcja wideo
W tym wideo chciałbym opowiedzieć o pewnej prostej i bardzo skutecznej metodzie zwiększania liczby potencjalnych klientów z Internetu, którą możesz wdrożyć w swoim biznesie. Opowiem Ci:
- co to za metoda,
- pokażę Ci jak w praktyce ja ją wykorzystuję [Aktualizacja: wykorzystywałem przez kilka lat i zdobyłem wielu wartościowych, długoletnich Klientów, dzięki niej]
- pokażę co Ty możesz zrobić w tym kierunku aby też ją zacząć wykorzystywać.
Metoda stron zapleczowych
Nazywam tę metodę metodą stron zapleczowych. Jeśli zajmujesz lub interesujesz się pozycjonowaniem stron, być może słyszałeś o już o stronach zapleczowych i wiesz, że to są strony które są tworzone po to, aby generować linki do twojej właściwej strony internetowej (po to, aby ta strona była lepiej pozycjonowana w Google).
Natomiast strony zapleczowe, które omawiam w tym wideo, to – można powiedzieć – krok wyżej od typowego zaplecza SEO. Strony tego typu pokazują Twoją markę, mogą pokazywać logo, itd, a także linkują do Twojej strony firmowej, jednak same w sobie są osobnymi, wysokimi jakościowo serwisami, które same z siebie dobrze się pozycjonują (szczegóły w dalszej części materiału). [Aktualizacja – od 2014 roku w pozycjonowaniu stron zmieniło się bardzo dużo. Między innymi to, że teraz standardowe „śmieciowe” zaplecza, czy też prywatne blogi – wyglądają niemal równie dobrze jak strony firmowe].
O co chodzi w metodzie stron zapleczowych?
Chodzi o to, że nie powinieneś ograniczać się tylko do jednej firmowej strony internetowej, lecz powinieneś stworzyć kilka stron na różne tematy / kategorie usług, które posiadasz w ofercie. Dzięki temu jesteś w stanie uzyskać większą widoczność w Google na poszczególne frazy ofertowe, a nawet występować w wynikach wyszukiwania kilka razy (jako strona zapleczowa, oficjalna strona firmowa). [Aktualizacja: aby zwiększyć widoczność warto również utworzyć i dobrze zoptymalizować np. konto firmowe na Facebooku, wizytówkę Google Moja firma, kanał YouTube oraz inne social media].
W dalszej części filmu pokazuję jak rozwiązałem tą kwestię w swojej firmie w 2014 roku. Posiadałem wtedy firmową stronę arturkosinski.pl, a ponadto dodatkowe strony skupione na konkretnych produktach, czy usługach, takie jak szablonyallegro.info, reklamawinternecie.org, aplikacjeinternetowe.info, taniestronywww.com, responsywnestronywww.pl, itd. Efektem utworzenia takich stron, na tych konkretnych domenach zawierających słowa kluczowe, było to, że te strony same z siebie (po drobnej optymalizacji i podlinkowaniu) były dobrze widoczne w wyszukiwarce. Wielu klientów z tamtego okresu zdobyłem właśnie dzięki takim stronom. Wieli z nich zostało moimi stałymi Klientami i współpracują ze mną do dziś. To dowód na to, że ta metoda jest naprawdę dobra i warto ją wdrożyć w swojej firmie.
Przy okazji, jedna z moich stron zapleczowych (reklamawinternecie.org), przez ponad 3 lata utrzymywała się na pierwszym miejscu na to hasło w wynikach ogólnopolskich, co na tamte czasy były niezłym wyczynem. W filmie pokazuję też ciekawy case sklepu internetowego z szablonami Allegro, który działał w pełni automatycznie. Zachęcam do sprawdzenia szczegółów na powyższym wideo.
Generalnie w swojej działalności w pewnym okresie stron zapleczowych miałem łącznie około 10. Na przestrzeni ostatnich dwóch trzech lat jednak zostawiłem te które rzeczywiście usługi są najbardziej dochodowe i najbardziej przyjazne dla mnie do realizowania. [Aktualizacja: docelowo, po wielu latach, pozostałem przy jednej, głównej stronie internetowej arturkosinski.pl (tej, którą właśnie oglądasz). Uznałem w końcu, że nie ma sensu się mocno rozdrabniać i skupiłem się na kilku najważniejszych usługach, które promuję już na jednej stronie www. Jednak dziś moja firma nie byłaby w tym samym miejscu (a być może w ogóle już by nie istniała), gdyby nie zastosowana w latach 2010-2014 metoda stron zapleczowych].
Ideą tego filmu jest to, żeby Cię zainspirować do tego samego i pokazać w jaki sposób możesz to zrobić. Prawdopodobnie wystraszył Cię trochę fakt, że będziesz musiał np. zrobić 5 – 10 stron internetowych, za każdą zapłacić 1000 – 2000 złotych (sprawdź ile kosztuje strona internetowa), więc jest koszt będzie dość duży.
Natomiast mam tutaj bardzo dobre informacje – otóż jeśli będziesz oglądał dalej ten mój wideoblog, to w w jednym w jednym z kolejnych filmów pojawi się materiał pokazujący, jak możesz stworzyć kupić taką stronę za kwotę xxx złotych. [Aktualizacja: z uwagi na to, że tamta oferta miała charakter tymczasowy a wideo nie jest już dostępne, należy potraktować tą informację jako ciekawostkę z przeszłości. Na dzień dzisiejszy sugerowanym rozwiązaniem do tworzenia stron zapleczowych jest budowa ich na systemie WordPress w oparciu o gotowe, darmowe szablonu – sprawdź wady i zalety stron internetowych z szablonów – tego typu serwisy świetnie nadają się na zaplecza.]
Jeśli jesteś zainteresowany wdrożeniem tej metody w swojej firmie, skontaktuj się ze mną.
Masz pytania na ten lub inny temat?
Skontaktuj sięZobacz także
Menu na stronie internetowej – przegląd popularnych rozwiązań
Kategorie: Strony internetoweNawigacja na stronach internetowych ewoluuje wraz z rozwojem technologii. Kilkanaście lat temu 99% stron internetowych składało się z kolumny...
Jak wyglądało Allegro w 2000 roku – instrukcja Wayback Machine
Kategorie: Przydatne narzędzia Cześć, być może zastanawiałeś się kiedyś, czy jest możliwe sprawdzenie jakiejś strony internetowej z przeszłości. Może chciałbyś z...
Co umieścić w sekcji above the fold strony internetowej
Kategorie: Strony internetoweJeśli planujesz zlecić komuś budowę strony internetowej lub zrobić ją samodzielnie, sprawdź moje wskazówki odnośnie wyglądu i treści, które powinny być zawarte...
Wizytówka Google Moja Firma – dlaczego warto ją mieć?
Kategorie: Reklama w internecieWidoczność w wyszukiwarce Google może w dzisiejszych czasach zadecydować o sukcesie lub porażce firmy. Zwłaszcza w przypadku działalności lokalnej,...
Co to jest certyfikat SSL i kiedy warto go mieć?
Kategorie: Strony internetowe E-commerce Reklama w internecie Inne tematyCertyfikat SSL na stronie internetowej – w poniższym wideo i artykule podpowiadam co to właściwie jest, czy potrzebujesz go...

Rozważasz współpracę ze mną?
Sprawdź, dlaczego warto.
Bezpośredni kontakt
Działania, które przynoszą efekty
Szybkie terminy realizacji
Transparentność
Jakość agencji w cenie freelancera
Ciągły rozwój
Darmowa dawka wiedzy
Certyfikowany ekspert
Bogate doświadczenie
Wszystko w jednym miejscu
Skontaktuj się
Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj darmowe porady oraz informacje o promocjach.
Poznaj opinie moich Klientów

Z przyjemnością rekomenduję firmę Pana Artura jako bardzo profesjonalnego dostawcę rozwiązań internetowych opartych na WordPress. Rozpoczęliśmy od prostych stron typu landing page. Byliśmy tak bardzo zadowoleni z każdego kolejnego projektu, że zdecydowaliśmy się współpracować gdziekolwiek jest to możliwe, m.in. przy optymalizacji, utrzymaniu, projektowaniu, itd.


Z firmą Pana Artura prowadzimy stałą współpracę przy promocji naszych gabinetów kosmetycznych. Od czasu rozpoczęcia współpracy widzimy znaczny wzrost ilości nowych klientów. Polecam wszystkim firmom, które chcą rozwinąć skrzydła.
