Szanowni Państwo, do 16.07 jestem na urlopie. Na wszystkie maile odpowiem po powrocie.

Google Partner arturkosinski.pl
Skontaktuj się
Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę

Jak sprawdzać wyniki Google Ads w Google Analytics

Ostatnia aktualizacja treści Ostatnia aktualizacja: 14 stycznia 2022

Obejrzyj ten film, jeśli chcesz wiedzieć jak sprawdzać wyniki kampanii Google Ads w Analytics. W tym materiale nawiązuję do poprzedniego nagrania – instrukcja Google Analytics – gdzie zapowiadałem, że pokażę w jaki sposób sprawdzać wyniki kampanii Ads w panelu GA. Przy okazji może zainteresuje Cię moja oferta wdrożenia Google Analytics.

Sprawdzanie wyników Google Ads w Analytics – kiedy Ci się przyda?

Możliwość sprawdzania wyników kampanii Google Ads w panelu Google Analytics to bardzo interesująca funkcja, która powinna zaciekawić wszystkie osoby, które prowadzą lub zlecają prowadzenie kampanii. Możemy bowiem wyciągnąć z tych danych ciekawe wnioski. Kiedy dokładnie i jak może przydać się sprawdzanie wyników Google Ads w Google Analytics?

  • gdy ktoś prowadzi dla Ciebie kampanię, ale nie masz dostępu do konta reklamowego. W takiej sytuacji możesz zweryfikować w Analytics jakie kampanie są uruchomione, jakie ponosisz realne koszty kampanii i jakie są wyniki kampanii (ilość kliknięć, wyświetleń, konwersji, itd);
  • gdy chcesz zestawić wyniki Google Ads z innymi danymi, które masz dostępne w Analytics;

Dla przypomnienia – aby móc sprawdzać wyniki Google Ads w Analytics trzeba połączyć ze sobą te obydwa konta (wymagany jest do tego dostęp administracyjny). Warto też wprowadzić odpowiednie ustawienia startowe do Analytics, o którym mówiłem w poprzednim filmie (instrukcja Google Analytics), jak choćby waluta konta.

Podstawy zdobywania klientów przez internet Kurs audio

Przeglądanie wyników Google Ads w Analytics – instrukcja wideo

Przejdźmy teraz do ekranu i zobaczmy jakie dane z Ads możesz przeglądać w Analytics (zobacz wideo powyżej). W filmie pokazuję między innymi:

  • omówienie interfejsu Google Analytics z kampaniami Google Ads
  • prezentacja tabeli Kampanie
  • omówienie zakresu dat w Google Analytics
  • omówienie wykresu Google Analytics i jego parametrów, modyfikacje wykresu
  • przegląd listy kampanii na koncie Google Ads
  • informacja na temat stronicowania tabeli
  • przegląd ilości kliknięć, kosztów, wyświetleń w poszczególnych kampaniach
  • współczynnik odrzuceń, strony na sesje w kampaniach Google Ads
  • konwersje e-commerce, współczynnik konwersji kampanii Google Ads
  • zagnieżdżenie tabel z wynikami Google Ads (kampanie, grupy reklam, słowa kluczowe)
  • różnica między słowami kluczowymi zdefiniowanymi w kampanii a realnie wyszukiwanymi hasłami
  • przegląd zakładki Wyszukiwane słowa
  • omówienie typów dopasowania słów kluczowych
  • omówienie panelu Pora dnia (popularne godziny dla kampanii Google Ads)
  • omówienie panelu Kierowanie w sieci reklamowej (np. pod kątem grup remarketingowych)
  • omówienie panelu Kampanie produktowe

Jeśli przy okazji szukasz kogoś, kto poprowadzi Twoją kampanię – skontaktuj się ze mną. Prowadzę tego typu kampanie od wielu lat i z pewnością będę w stanie Ci pomóc.

Jeśli wskazówki z tego filmu były dla Ciebie przydatne – daj kciuk w górę pod filmem na YouTube, a jeśli chcesz dostawać więcej tego typu porad zupełnie za darmo – zasubskrybuj mój kanał na YouTube i zapisz się na newsletter tutaj.

Masz pytania na ten lub inny temat?

Skontaktuj się

Zobacz także

Kalendarz e-commerce 2018 od Prestashop

Kategorie: E-commerce Reklama w internecie

 Ze względu na archiwalny charakter filmu kalendarz nie jest już dostępny. Zapraszam do subskrypcji kanału YouTube, na którym...

Czytaj więcej

Atrakcyjne grafiki do social media – zrób to sam z Canva (instrukcja)

Kategorie: Reklama w internecie Przydatne narzędzia

Linki z filmu: https://www.canva.com Jeśli prowadzisz konta swojej firmy w mediach społecznościowych i chciałbyś poprawić ich jakość graficzną to...

Czytaj więcej

Jak założyć stronę na FB? Aktualna instrukcja wideo krok po kroku.

Kategorie: Reklama w internecie

Jak założyć stronę na Facebooku w 2024? Strona firmowa, fanpage na FB – zwał jak zwał, zobacz najbardziej aktualną...

Czytaj więcej

Kod promocyjny Google Ads 1200 zł – jak go uzyskać?

Kategorie: Reklama w internecie

Reklama za pośrednictwem Google Ads to obecnie jedna z podstawowych form promowania firmy w internecie. Korzystają z niej zarówno...

Czytaj więcej

Typy kampanii Google Ads, które warto znać

Kategorie: Reklama w internecie

Kampanie Google Ads to jedna z najczęściej stosowanych form reklamy w internecie. System reklamowy od Google oferuje szereg rozwiązań,...

Czytaj więcej
strony www olsztyn

Rozważasz współpracę ze mną?

Sprawdź, dlaczego warto.

Bezpośredni kontakt
Rozwiń informację
Współpracowałeś kiedyś z agencją i wiesz jak ciężko się komunikować z supportem? U mnie jest inaczej. Wykonuję osobiście większość prac i kontaktujesz się tylko ze mną.
Działania, które przynoszą efekty
Rozwiń informację
Przez lata testowałem (i nadal to robię) różne rozwiązania by skupić się na tych, które po prostu działają.
Szybkie terminy realizacji
Rozwiń informację
Większość zleceń wykonuję przed zadeklarowanym terminem. Nie obiecuję gruszek na wierzbie!
Transparentność
Rozwiń informację
Przekazuję wszelkie dostępy do stron internetowych, kont reklamowych, analityki. Rozliczenia ze mną są klarowne, każda oferta opisana jest w sposób, z którego jasno wynika podział mojego wynagrodzenia oraz opcji dodatkowych (jak płatne wtyczki do stron internetowych, czy budżety reklamowe w kampaniach marketingowych).
Jakość agencji w cenie freelancera
Rozwiń informację
Wąska specjalizacja w konkretnych rozwiązaniach internetowych (tworzenie stron i sklepów internetowych WordPress, marketing online w ekosystemie Google, marketing wideo w internecie) pozwala realizować skuteczne usługi niższym kosztem niż duże firmy.
Ciągły rozwój
Rozwiń informację
Od 2010 roku, kiedy wykonałem pierwsza stronę internetową, stale podnoszę kwalifikacje w obszarach swojej specjalizacji poprzez najróżniejsze kursy, szkolenia, grupy branżowe, itd.
Darmowa dawka wiedzy
Rozwiń informację
Dzielę się wiedzą, doświadczeniem i przydatnymi wskazówkami na blogu i kanale YouTube za darmo - sprawdź i subskrybuj kanał oraz newsletter. Zobacz także kurs płatny - wykład mp3 na temat podstawowych form zdobywania klientów przez internet.
Certyfikowany ekspert
Rozwiń informację
Moja wiedza z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych potwierdzona jest certyfikatami Google Ads z różnych kategorii oraz statusem Google Partner.
Bogate doświadczenie
Rozwiń informację
Współpracowałem łącznie z kilkoma setkami firm i osób prywatnych, organizacjami małymi i dużymi, ministerstwami, związkami sportowymi, firmami zagranicznymi, itd.
Wszystko w jednym miejscu
Rozwiń informację
Od budowy strony internetowej, przez skuteczne formy marketingu po analitykę i optymalizację działań - wszystko u jednego, solidnego dostawcy.
Sztuczna inteligencja
Rozwiń informację
Blisko 15-letnie doświadczenie w branży internetowej łączę z najnowszymi osiągnięciami sztucznej inteligencji, by dostarczać usługi na najwyższym poziomie.

Skontaktuj się

 

newsletter

Zapisz się na mój newsletter i odbierz ebook
„10 cech skutecznej strony internetowej”.

Odbiorcy mojego newslettera otrzymują cyklicznie darmowe poradniki, ciekawostki, ostrzeżenia przez oszustwami oraz nowości z branży internetowej.

Poznaj opinie moich Klientów

referencje Artur Kosiński 2

Z przyjemnością rekomenduję firmę Pana Artura jako bardzo profesjonalnego dostawcę rozwiązań internetowych opartych na WordPress. Rozpoczęliśmy od prostych stron typu landing page. Byliśmy tak bardzo zadowoleni z każdego kolejnego projektu, że zdecydowaliśmy się współpracować gdziekolwiek jest to możliwe, m.in. przy optymalizacji, utrzymaniu, projektowaniu, itd.

Filip, crescendoapp.com
referencje artur kosinski

Z firmą Pana Artura prowadzimy stałą współpracę przy promocji naszych gabinetów kosmetycznych. Od czasu rozpoczęcia współpracy widzimy znaczny wzrost ilości nowych klientów. Polecam wszystkim firmom, które chcą rozwinąć skrzydła.

Kasia, chimera.olsztyn.pl
referencje Artur Kosiński 1

Współpraca między naszymi firmami rozpoczęła się w 2015 roku, trwa do dzisiaj i odbywa się online. Zakres współpracy obejmuje tworzenie wielu stron www, pozycjonowanie strony i projekty graficzne. Wszystkie usługi były realizowane terminowo i cechowały się wysoką jakością.

Steve, treatmed.pl
referencje-miejskie-ziele

Pan Artur nigdy nie użył słów “nie da się”, sam zaproponował najbardziej optymalne rozwiązania i możliwości. Współpracując miałam poczucie pełnego wsparcia i bezpieczeństwa.

Małgorzata, miejskieziele.pl

Masz pytania? Skontaktuj się ze mną.

Przejdź do kontaktu

Luźniejsze treści

Blisko 15-letnie doświadczenie w branży internetowej łączę z najnowszymi osiągnięciami sztucznej inteligencji, by dostarczać usługi na najwyższym poziomie.

Zamknij okno

Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj więcej darmowych materiałów.

Dostępność WCAG