Google Partner arturkosinski.pl
Skontaktuj się
Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę

Innowacyjna forma reklamy sklepów internetowych

Ostatnia aktualizacja treści Ostatnia aktualizacja: 13 stycznia 2022

W filmie, nagranym w Atenach, poznasz ciekawą i innowacyjną formę reklamowania sklepów internetowych. Uwaga, to nagranie zostało opublikowane w 2015 roku i to, co wtedy stanowiło innowację (czyli Google Shopping i reklamy produktowe) dziś jest w zasadzie standardem w kampaniach Google Ads. Niemniej jednak, zachęcam do obejrzenia wideo i przeczytania transkrypcji, jeśli jesteś zainteresowany promowaniem swojego sklepu internetowego, ponieważ zasada działania tych reklam się nie zmieniła.

Reklama sklepów internetowych w Google Shopping – transkrypcja wideo

Cześć, witaj w nowym odcinku video bloga. Z tej strony Artur Kosiński, w dzisiejszym krótkim wideo chciałbym opowiedzieć Ci na temat jednej z dość nowych i bardzo ciekawych form reklamy internetowej jaką jest reklama produktów Google. Z tego filmu dowiesz się co to jest, jak to wygląda i dlaczego to jest skuteczne oraz jak możesz wdrożyć to do swojego biznesu.

Co to jest reklama produktowa?

Po pierwsze zacznijmy może od tego co to jest. Widzisz, jest takie powiedzenie, że obraz jeden obraz jest wart tysiąca słów i myślę że tę ideę korporacja Google zaczęła w ostatnim czasie wcielać w życie w swoich wynikach wyszukiwania, ponieważ wpisując słowa kluczowe związane z typowymi produktami fizycznymi, które można kupić – poza standardowymi wynikami tekstowym w wyszukiwarce pojawiają się również reklamy produktowe – które przedstawiają się w formie boxa z miniaturkami produkty z ich nazwami, cenami oraz linkiem kierującym do sklepu internetowego, gdzie można ten produkt kupić.

Dlaczego taka forma reklamy jest skuteczna? Oczywiście standardowo wyniki wyszukiwania kojarzą nam się z dużą ilością tekstu. Tekst jest nudny, nikt nie lubi go czytać, a tutaj nagle szukamy czegoś i widzimy wizualizację tego przedmiotu, który szukamy. Dodatkowo widzimy również cenę, a w zasadzie kilka cen, które możemy jeszcze porównać z tego poziomu i kliknąć wybraną ofertę aby przejść do zakupu.

Właśnie dlatego te reklamy produktowe będą coraz bardziej wypierać standardowe formy reklamy i coraz więcej firm będzie je stosować. Warto wiedzieć, że ta metoda zadziała tylko w przypadku sklepów internetowych. Wymogiem korzystania z tej reklamy jest możliwość dokonania zakupu produktu w sklepie.

Jak wdrożyć reklamę produktową?

Jak wygląda wdrożenie takich reklam? Generalnie działa to w ramach systemu Google AdWords (aktualnie Google Ads – sprawdź ofertę kampanie Google Ads), czyli jeżeli mniej więcej znasz ten system, to wiesz, że występuje tam określona stawka za kliknięcie w reklamę, że jest budżet dzienny, który sobie zakładamy i którego nie można przekroczyć. I teraz każde kliknięcie w reklamę zabiera coś z tego budżetu dziennego. Po przekroczeniu budżetu reklamy tego dnia już się nie wyświetlają. Z ciekawostek, które warto robić wiedzieć jest to, że jeżeli zdecydujesz się na taką reklamę w Google to na pierwszą kampanię otrzymasz kupon bonusowy na 250  375 złotych [kwoty kuponów zmieniają się z biegiem lat, zapytaj o aktualną ofertę] jeśli zrobisz to za pośrednictwem mojej firmy. I jeżeli chciałbyś znać szczegóły generalnie takiej kampanii to zapraszam do obejrzenia filmu Od czego zacząć reklamę w internecie. Jest tam dokładnie omówione to jak działa reklama w Google AdWords i odnosi się to tak samo do reklamy produktowej jak i do reklam w wyszukiwarce dlatego tam znajdziesz szczegóły.

Co jest ciekawe w tej formie reklamy to to, że ustawiamy tę kampanię w taki sposób, że klient może samodzielnie sobie zarządzać produktami które chce wyświetlać w reklamach. [Aktualizacja – możemy też generować listę produktów automatycznie, na podstawie aktualnie dostępnego asortymentu w sklepie internetowym]. Dlatego, jeżeli dotychczas korzystając z usług jakichś firm miałeś taki problem, że chcesz coś zrobić a nie możesz, ponieważ kontakt z firmą trwa kilka dni, to w naszej ofercie w tej formie reklamy możesz tak naprawdę samodzielnie zarządzać tymi produktami, które mają się wyświetlać w reklamie. Oczywiście przy naszym wsparciu doradztwie i pomocy technicznej. [na podstawie krótkiego szkolenia wideo z przygotowywania feedu produktówego].

Oczywiście kto pierwszy zacznie stosować innowacyjne formy reklamy, ten odniesie najlepsze efekty, ponieważ z czasem więcej ludzi zaczyna to stosować i wtedy jest to mniej skuteczne lub coraz droższe tak jak np. pozycjonowanie stron X lat temu, a obecnie to jest zupełnie inny temat inne koszty i inne podejście.

Pozdrawiam serdecznie ze słonecznych Aten, gdzie pod koniec listopada jest jeszcze bardzo piękna pogoda i mam przyjemność właśnie tutaj nagrywać to wideo. Dziękuję Ci za uwagę i do usłyszenia już w kolejnym odcinku.

 

Masz pytania na ten lub inny temat?

Skontaktuj się

Zobacz także

Instrukcja Hotjar – Zwiększ skuteczność swojej strony

Kategorie: Strony internetowe E-commerce Przydatne narzędzia

Cześć, jeśli posiadasz już stronę internetową, to prawdopodobnie zależy Ci na tym, by była ona jak najbardziej skuteczna, czyli...

Czytaj więcej

Co sprzedawać w internecie? Instrukcja Google Trends

Kategorie: E-commerce Przydatne narzędzia

Jeśli zastanawiasz się nad rozpoczęciem sprzedaży w internecie, ale nie masz jeszcze pomysłu co sprzedawać, to zapraszam Cię do...

Czytaj więcej

Jak poprawnie umieszczać zdjęcia na stronie www?

Kategorie: Strony internetowe E-commerce

Cześć, w poniższym filmie opowiem o tym, jak poprawnie umieszczać zdjęcia na stronie lub sklepie internetowym. Najczęściej prowadzeniem stron...

Czytaj więcej

Skąd wziąć dofinansowanie na budowę sklepu internetowego?

Kategorie: E-commerce

E-commerce rośnie w siłę. W wielu branżach wyprzedził już nawet tradycyjne zakupy. Klienci cenią tę formę transakcji za wygodę,...

Czytaj więcej

Jak wybrać szablon do sklepu internetowego WooCommerce (i innych)

Kategorie: E-commerce

Jeśli planujesz założyć sklep internetowy to dobrym pomysłem na obniżenie kosztów początkowych będzie skorzystanie z bazy gotowych szablonów zamiast...

Czytaj więcej
strony www olsztyn

Rozważasz współpracę ze mną?

Sprawdź, dlaczego warto.

Bezpośredni kontakt
Rozwiń informację
Współpracowałeś kiedyś z agencją i wiesz jak ciężko się komunikować z supportem? U mnie jest inaczej. Wykonuję osobiście większość prac i kontaktujesz się tylko ze mną.
Działania, które przynoszą efekty
Rozwiń informację
Przez lata testowałem (i nadal to robię) różne rozwiązania by skupić się na tych, które po prostu działają.
Szybkie terminy realizacji
Rozwiń informację
Większość zleceń wykonuję przed zadeklarowanym terminem. Nie obiecuję gruszek na wierzbie!
Transparentność
Rozwiń informację
Przekazuję wszelkie dostępy do stron internetowych, kont reklamowych, analityki. Rozliczenia ze mną są klarowne, każda oferta opisana jest w sposób, z którego jasno wynika podział mojego wynagrodzenia oraz opcji dodatkowych (jak płatne wtyczki do stron internetowych, czy budżety reklamowe w kampaniach marketingowych).
Jakość agencji w cenie freelancera
Rozwiń informację
Wąska specjalizacja w konkretnych rozwiązaniach internetowych (tworzenie stron i sklepów internetowych, marketing online w ekosystemie Google) pozwala realizować skuteczne usługi niższym kosztem niż duże firmy.
Ciągły rozwój
Rozwiń informację
Od 2010 roku, kiedy wykonałem pierwsza stronę internetową, stale podnoszę kwalifikacje w obszarach swojej specjalizacji poprzez najróżniejsze kursy, szkolenia, grupy branżowe, itd.
Darmowa dawka wiedzy
Rozwiń informację
Dzielę się wiedzą, doświadczeniem i przydatnymi wskazówkami na blogu i kanale YouTube za darmo - sprawdź i subskrybuj kanał oraz newsletter. Zobacz także kurs płatny - wykład mp3 na temat podstawowych form zdobywania klientów przez internet.
Certyfikowany ekspert
Rozwiń informację
Moja wiedza z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych potwierdzona jest certyfikatami Google Ads z różnych kategorii oraz statusem Google Partner.
Bogate doświadczenie
Rozwiń informację
Współpracowałem łącznie z kilkoma setkami firm i osób prywatnych, organizacjami małymi i dużymi, ministerstwami, związkami sportowymi, firmami zagranicznymi, itd.
Wszystko w jednym miejscu
Rozwiń informację
Od budowy strony internetowej, przez skuteczne formy marketingu po analitykę i optymalizację działań - wszystko u jednego, solidnego dostawcy.

Skontaktuj się

Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj darmowe porady oraz informacje o promocjach.

Poznaj opinie moich Klientów

referencje Artur Kosiński 2

Z przyjemnością rekomenduję firmę Pana Artura jako bardzo profesjonalnego dostawcę rozwiązań internetowych opartych na WordPress. Rozpoczęliśmy od prostych stron typu landing page. Byliśmy tak bardzo zadowoleni z każdego kolejnego projektu, że zdecydowaliśmy się współpracować gdziekolwiek jest to możliwe, m.in. przy optymalizacji, utrzymaniu, projektowaniu, itd.

Filip, crescendoapp.com
referencje artur kosinski

Z firmą Pana Artura prowadzimy stałą współpracę przy promocji naszych gabinetów kosmetycznych. Od czasu rozpoczęcia współpracy widzimy znaczny wzrost ilości nowych klientów. Polecam wszystkim firmom, które chcą rozwinąć skrzydła.

Kasia, chimera.olsztyn.pl
referencje Artur Kosiński 1

Współpraca między naszymi firmami rozpoczęła się w 2015 roku, trwa do dzisiaj i odbywa się online. Zakres współpracy obejmuje tworzenie wielu stron www, pozycjonowanie strony i projekty graficzne. Wszystkie usługi były realizowane terminowo i cechowały się wysoką jakością.

Steve, treatmed.pl
referencje-miejskie-ziele

Pan Artur nigdy nie użył słów “nie da się”, sam zaproponował najbardziej optymalne rozwiązania i możliwości. Współpracując miałam poczucie pełnego wsparcia i bezpieczeństwa.

Małgorzata, miejskieziele.pl

Masz pytania? Skontaktuj się ze mną.

Przejdź do kontaktu
Zamknij okno

Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj więcej darmowych materiałów.

Dostępność WCAG