Co sprzedawać w internecie? Instrukcja Google Trends
Jeśli zastanawiasz się nad rozpoczęciem sprzedaży w internecie, ale nie masz jeszcze pomysłu co sprzedawać, to zapraszam Cię do obejrzenia instrukcji korzystania z darmowego narzędzia Google Trends. W tym filmie pokażę Ci jak działa Google Trends i w jaki sposób można wykorzystać to narzędzie do oceny swojego pomysłu na biznes. Jeśli planujesz dodatkowo założyć sklep internetowy, zobacz wideo: Zakładanie sklepu internetowego – od czego zacząć.
Co to jest Google Trends?
Cytując Wikipedię „Google Trends – serwis Google udostępniający informacje na temat liczby, pochodzenia, zależności od czasu i głównych regionów zapytań kierowanych do wyszukiwarki Google. Usługa pozwala m.in. na porównanie częstości różnych zapytań na wykresie. Ranking można sortować także według języka i państwa, z którego zapytania pochodzą.”
Google Trends to więc narzędzie, w którym możemy sprawdzić popularność wyszukiwania w sieci określonych haseł. Jeśli myślisz o założeniu sklepu internetowego i nie wiesz czy sprzedawać np. elektronikę czy ubrania to Google Trends pomoże Ci ocenić która grupa produktów jest częściej wyszukiwana przez internautów. W filmie poznasz interfejs narzędzia Google Trends oraz praktyczny przykład poszukiwania popularnych produktów do sklepu internetowego.
Instrukcja Google Trends
W powyższym wideo pokazuję praktyczny przykład wykorzystania Google Trends do analizy trendów wyszukiwania. Znajdziesz tam między innymi informację o tym:
- jak dostać się do Google Trends
- jak założyć konto Google Trends
- jak wygląda panel Google Trends
- omówienie aktualnych trendów sugerowanych przez Google – zapytania zyskujące popularność w ostatnim czasie
- korzystanie z narzędzia w różnych krajach i językach
- przegląd roczny wyszukiwarki Google
- praktyczny test dający odpowiedź, czy lepiej zainteresować się sprzedażą elektroniki, ubrań, czy środków czystości oraz bardziej precyzyjne określenie grupy produktów do sklepu internetowego
- omówienie wykresów Google Trends
- omówienie wskazówek (tipów)
- omówienie map w Google Trends
- omówienie podobnych zapytań sugerowanych przez Google
- eksport danych z Google Trends
Zapraszam do obejrzenia wideo i przetestowania narzędzia we własnym zakresie. Jeśli będziesz miał jakieś pytania czy uwagi, skontaktuj się ze mną.
Masz pytania na ten lub inny temat?
Skontaktuj sięZobacz także
Problem z płatnościami Przelewy24 na sklepach WooCommerce
Kategorie: E-commerceW tym artykule opiszę case study problemu, jaki ostatnio spotkał kilku moich Klientów, posiadających sklepy internetowe oparte na platformie...
Instrukcja WooCommerce – zarządzanie produktami
Kategorie: E-commerceW poniższej instrukcji WooCommerce (w formie tekstowej i wideo) pokażę Ci, jak zarządzać produktami w sklepie internetowym opartym na tej...
Przydatne funkcje w sklepie internetowym – cz. 1
Kategorie: E-commercePoznaj 5 przydatnych funkcji w sklepie internetowym, dzięki którym zwiększysz sprzedaż i usprawnisz korzystanie ze sklepu przez klientów. Zapraszam...
Domeny za 0zł – czy to się opłaca?
Kategorie: Strony internetowe E-commerce Reklama w internecie Inne tematyJeśli planujesz założenie strony internetowej to prędzej czy później natkniesz się na temat rejestracji domeny. Zobaczysz wtedy, że ile...
Prestashop 1.7 – instrukcja – jak dodawać i edytować produkty w panelu administracyjnym
Kategorie: E-commercePotrzebujesz sklepu internetowego? Zobacz moją ofertę: Tworzenie sklepów internetowych. Spawdź pełne szkolenie z obsługi sklepu PrestaShop. Instrukcja Prestashop...
Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj darmowe porady oraz informacje o promocjach.
Poznaj opinie moich Klientów

Z przyjemnością rekomenduję firmę Pana Artura jako bardzo profesjonalnego dostawcę rozwiązań internetowych opartych na WordPress. Rozpoczęliśmy od prostych stron typu landing page. Byliśmy tak bardzo zadowoleni z każdego kolejnego projektu, że zdecydowaliśmy się współpracować gdziekolwiek jest to możliwe, m.in. przy optymalizacji, utrzymaniu, projektowaniu, itd.


Z firmą Pana Artura prowadzimy stałą współpracę przy promocji naszych gabinetów kosmetycznych. Od czasu rozpoczęcia współpracy widzimy znaczny wzrost ilości nowych klientów. Polecam wszystkim firmom, które chcą rozwinąć skrzydła.
