W związku z dużą ilością realizowanych projektów, czas odpowiedzi na nowe zapytania jest aktualnie wydłużony. Dziękuję za wyrozumiałość.

Co sprzedawać w internecie? Instrukcja Google Trends

Aktualizacja: 20 grudnia 2024 Przeczytasz w: 2 min

Jeśli zastanawiasz się nad rozpoczęciem sprzedaży w internecie, ale nie masz jeszcze pomysłu co sprzedawać, to zapraszam Cię do obejrzenia instrukcji korzystania z darmowego narzędzia Google Trends. W tym filmie pokażę Ci jak działa Google Trends i w jaki sposób można wykorzystać to narzędzie do oceny swojego pomysłu na biznes. Jeśli planujesz dodatkowo założyć sklep internetowy, zobacz wideo: Zakładanie sklepu internetowego – od czego zacząć.

Co to jest Google Trends?

Cytując Wikipedię „Google Trends – serwis Google udostępniający informacje na temat liczby, pochodzenia, zależności od czasu i głównych regionów zapytań kierowanych do wyszukiwarki Google. Usługa pozwala m.in. na porównanie częstości różnych zapytań na wykresie. Ranking można sortować także według języka i państwa, z którego zapytania pochodzą.”

Google Trends to więc narzędzie, w którym możemy sprawdzić popularność wyszukiwania w sieci określonych haseł. Jeśli myślisz o założeniu sklepu internetowego i nie wiesz czy sprzedawać np. elektronikę czy ubrania to Google Trends pomoże Ci ocenić która grupa produktów jest częściej wyszukiwana przez internautów.  W filmie poznasz interfejs narzędzia Google Trends oraz praktyczny przykład poszukiwania popularnych produktów do sklepu internetowego.

Instrukcja Google Trends

W powyższym wideo pokazuję praktyczny przykład wykorzystania Google Trends do analizy trendów wyszukiwania. Znajdziesz tam między innymi informację o tym:

  • jak dostać się do Google Trends
  • jak założyć konto Google Trends
  • jak wygląda panel Google Trends
  • omówienie aktualnych trendów sugerowanych przez Google – zapytania zyskujące popularność w ostatnim czasie
  • korzystanie z narzędzia w różnych krajach i językach
  • przegląd roczny wyszukiwarki Google
  • praktyczny test dający odpowiedź, czy lepiej zainteresować się sprzedażą elektroniki, ubrań, czy środków czystości oraz bardziej precyzyjne określenie grupy produktów do sklepu internetowego
  • omówienie wykresów Google Trends
  • omówienie wskazówek (tipów)
  • omówienie map w Google Trends
  • omówienie podobnych zapytań sugerowanych przez Google
  • eksport danych z Google Trends

Zapraszam do obejrzenia wideo i przetestowania narzędzia we własnym zakresie. Jeśli będziesz miał jakieś pytania czy uwagi, skontaktuj się ze mną.

profil 2024

O autorze

Cześć, mam na imię Artur i od 2010 roku pomagam firmom zdobywać klientów przez internet. Na co dzień zajmuję się tworzeniem stron internetowych i prowadzeniem kampanii marketingowych w internecie. Na tym blogu znajdziesz poradniki, ciekawostki i nowości związane z branżą internetową. Miłej lektury!

Sprawdź moją płatną ofertę.

Przejdź do oferty

Rozważasz współpracę ze mną? Te rzeczy doceniają moi Klienci 🤩

Bezpośredni kontakt

Współpracowałeś kiedyś z agencją i wiesz jak ciężko się komunikować z supportem? U mnie jest inaczej. Osobiście nadzoruję każdy projekt i kontaktujesz się tylko ze mną.

Działania, które przynoszą efekty

Przez lata testowałem (i nadal to robię) różne rozwiązania internetowe, by skupić się na tych, które po prostu działają.

Szybkie terminy realizacji

Większość zleceń wykonuję przed zadeklarowanym terminem. Nie obiecuję gruszek na wierzbie, nie przeciągam projektów miesiącami!

Transparentność

Przekazuję wszelkie dostępy do stron internetowych, kont reklamowych, analityki. Rozliczenia ze mną są klarowne, każda oferta opisana jest w sposób, z którego jasno wynika podział mojego wynagrodzenia oraz opcji dodatkowych (jak płatne wtyczki do stron internetowych, czy budżety reklamowe w kampaniach marketingowych).

Jakość agencji w cenie freelancera

Wąska specjalizacja w konkretnych rozwiązaniach internetowych (tworzenie stron i sklepów internetowych WordPress, marketing online w ekosystemie Google, marketing wideo w internecie) pozwala realizować skuteczne usługi niższym kosztem niż duże agencje.

Ciągły rozwój

Od 2010 roku, kiedy wykonałem pierwszą stronę internetową, stale podnoszę kwalifikacje w obszarach swojej specjalizacji poprzez najróżniejsze kursy, szkolenia, grupy branżowe, książki, itd.

Darmowa dawka wiedzy

Dzielę się wiedzą, doświadczeniem i przydatnymi wskazówkami na blogu i kanale YouTube za darmo - sprawdź i subskrybuj kanał.

Certyfikowany ekspert

Moja wiedza z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych potwierdzona jest certyfikatami Google Ads z różnych kategorii oraz statusem Google Partner.

Bogate doświadczenie

Współpracowałem łącznie z kilkoma setkami firm i osób prywatnych, organizacjami małymi i dużymi, ministerstwami, związkami sportowymi, firmami zagranicznymi, itd.

Wszystko w jednym miejscu

Od budowy strony internetowej, przez skuteczne formy marketingu po analitykę i optymalizację działań - wszystko u jednego, solidnego dostawcy.

Sztuczna inteligencja

15-letnie doświadczenie w branży internetowej łączę z najnowszymi osiągnięciami sztucznej inteligencji, by dostarczać usługi na najwyższym poziomie.


Skontaktuj się

Luźniejsze treści Niektóre mądre, niektóre... 🙉

Opinie Klientów Większość zadowolona 😇

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się na mój newsletter 📩

newsletter

Zapisz się na mój newsletter i odbierz ebook
„10 cech skutecznej strony internetowej”.

Odbiorcy mojego newslettera otrzymują cyklicznie darmowe poradniki i ciekawostki. Treści kierowane są głównie do małych firm, które chcą poprawić swoją widoczność w internecie.

15-letnie doświadczenie w branży internetowej łączę z najnowszymi osiągnięciami sztucznej inteligencji, by dostarczać usługi na najwyższym poziomie.

Skontaktuj się
Dostępność WCAG