Google Partner arturkosinski.pl
Wycena online
Wyszukaj na stronie...
Zamknij wyszukiwarkę

Co sprzedawać w internecie? Instrukcja Google Trends

Ostatnia aktualizacja treści Ostatnia aktualizacja: 13 stycznia 2022

Jeśli zastanawiasz się nad rozpoczęciem sprzedaży w internecie, ale nie masz jeszcze pomysłu co sprzedawać, to zapraszam Cię do obejrzenia instrukcji korzystania z darmowego narzędzia Google Trends. W tym filmie pokażę Ci jak działa Google Trends i w jaki sposób można wykorzystać to narzędzie do oceny swojego pomysłu na biznes. Jeśli planujesz dodatkowo założyć sklep internetowy, zobacz wideo: Zakładanie sklepu internetowego – od czego zacząć.

Co to jest Google Trends?

Cytując Wikipedię „Google Trends – serwis Google udostępniający informacje na temat liczby, pochodzenia, zależności od czasu i głównych regionów zapytań kierowanych do wyszukiwarki Google. Usługa pozwala m.in. na porównanie częstości różnych zapytań na wykresie. Ranking można sortować także według języka i państwa, z którego zapytania pochodzą.”

Google Trends to więc narzędzie, w którym możemy sprawdzić popularność wyszukiwania w sieci określonych haseł. Jeśli myślisz o założeniu sklepu internetowego i nie wiesz czy sprzedawać np. elektronikę czy ubrania to Google Trends pomoże Ci ocenić która grupa produktów jest częściej wyszukiwana przez internautów.  W filmie poznasz interfejs narzędzia Google Trends oraz praktyczny przykład poszukiwania popularnych produktów do sklepu internetowego.

Instrukcja Google Trends

W powyższym wideo pokazuję praktyczny przykład wykorzystania Google Trends do analizy trendów wyszukiwania. Znajdziesz tam między innymi informację o tym:

  • jak dostać się do Google Trends
  • jak założyć konto Google Trends
  • jak wygląda panel Google Trends
  • omówienie aktualnych trendów sugerowanych przez Google – zapytania zyskujące popularność w ostatnim czasie
  • korzystanie z narzędzia w różnych krajach i językach
  • przegląd roczny wyszukiwarki Google
  • praktyczny test dający odpowiedź, czy lepiej zainteresować się sprzedażą elektroniki, ubrań, czy środków czystości oraz bardziej precyzyjne określenie grupy produktów do sklepu internetowego
  • omówienie wykresów Google Trends
  • omówienie wskazówek (tipów)
  • omówienie map w Google Trends
  • omówienie podobnych zapytań sugerowanych przez Google
  • eksport danych z Google Trends

Zapraszam do obejrzenia wideo i przetestowania narzędzia we własnym zakresie. Jeśli będziesz miał jakieś pytania czy uwagi, skontaktuj się ze mną.

Masz pytania na ten lub inny temat?

Skontaktuj się

Zobacz także

Problem z płatnościami Przelewy24 na sklepach WooCommerce

Kategorie: E-commerce

W tym artykule opiszę case study problemu, jaki ostatnio spotkał kilku moich Klientów, posiadających sklepy internetowe oparte na platformie...

Czytaj więcej

Instrukcja WooCommerce – zarządzanie produktami

Kategorie: E-commerce

W poniższej instrukcji WooCommerce (w formie tekstowej i wideo) pokażę Ci, jak zarządzać produktami w sklepie internetowym opartym na tej...

Czytaj więcej

Przydatne funkcje w sklepie internetowym – cz. 1

Kategorie: E-commerce

Poznaj 5 przydatnych funkcji w sklepie internetowym, dzięki którym zwiększysz sprzedaż i usprawnisz korzystanie ze sklepu przez klientów. Zapraszam...

Czytaj więcej

Domeny za 0zł – czy to się opłaca?

Kategorie: Strony internetowe E-commerce Reklama w internecie Inne tematy

Jeśli planujesz założenie strony internetowej to prędzej czy później natkniesz się na temat rejestracji domeny. Zobaczysz wtedy, że ile...

Czytaj więcej

Prestashop 1.7 – instrukcja – jak dodawać i edytować produkty w panelu administracyjnym

Kategorie: E-commerce

Potrzebujesz sklepu internetowego? Zobacz moją ofertę: Tworzenie sklepów internetowych. Spawdź pełne szkolenie z obsługi sklepu PrestaShop.    Instrukcja Prestashop...

Czytaj więcej

Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj darmowe porady oraz informacje o promocjach.

Poznaj opinie moich Klientów

referencje Artur Kosiński 2

Z przyjemnością rekomenduję firmę Pana Artura jako bardzo profesjonalnego dostawcę rozwiązań internetowych opartych na WordPress. Rozpoczęliśmy od prostych stron typu landing page. Byliśmy tak bardzo zadowoleni z każdego kolejnego projektu, że zdecydowaliśmy się współpracować gdziekolwiek jest to możliwe, m.in. przy optymalizacji, utrzymaniu, projektowaniu, itd.

Filip, crescendoapp.com
referencje artur kosinski

Z firmą Pana Artura prowadzimy stałą współpracę przy promocji naszych gabinetów kosmetycznych. Od czasu rozpoczęcia współpracy widzimy znaczny wzrost ilości nowych klientów. Polecam wszystkim firmom, które chcą rozwinąć skrzydła.

Kasia, chimera.olsztyn.pl
referencje Artur Kosiński 1

Współpraca między naszymi firmami rozpoczęła się w 2015 roku, trwa do dzisiaj i odbywa się online. Zakres współpracy obejmuje tworzenie wielu stron www, pozycjonowanie strony i projekty graficzne. Wszystkie usługi były realizowane terminowo i cechowały się wysoką jakością.

Steve, treatmed.pl
referencje-miejskie-ziele

Pan Artur nigdy nie użył słów “nie da się”, sam zaproponował najbardziej optymalne rozwiązania i możliwości. Współpracując miałam poczucie pełnego wsparcia i bezpieczeństwa.

Małgorzata, miejskieziele.pl

Masz pytania? Skontaktuj się ze mną.

Przejdź do kontaktu
Zamknij okno

Zapisz się na mój newsletter i otrzymuj więcej darmowych materiałów.

Dostępność WCAG